Whahaha geniaalquote:Op donderdag 19 november 2009 22:48 schreef Briggy het volgende:
Eric Corton doet een dansje
[ afbeelding ]
dan blijf je toch ieder jaar hangen in het zelfde rijtje met djs die het huis in kunnen gaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat ze beiden al iets voor SR hebben gedaan, zullen ze het niet worden.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wil je er ook 1 maken met die ik nu heb
Sint Bakkerquote:
Tof.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef 3FMaster het volgende:
WOW!
Bert Visscher in een toneelstuk. Eerst moest ik even slikken, maar damn, wat een feest. Samen met de mannen van NUHR.
En na afloop naar de foyer om met Bert + alle mannen van NUHR + Jochem Meyer + Philip Cocu te praten. En natuurlijk met Bertje Vis en Jochem op de foto
[ afbeelding ]
op de foto met stel heldenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef 3FMaster het volgende:
WOW!
Bert Visscher in een toneelstuk. Eerst moest ik even slikken, maar damn, wat een feest. Samen met de mannen van NUHR.
En na afloop naar de foyer om met Bert + alle mannen van NUHR + Jochem Meyer + Philip Cocu te praten. En natuurlijk met Bertje Vis en Jochem op de foto
[ afbeelding ]
Het kutte is, dat ik nog meer foto's heb, met dan ook de hele ploeg. Alleen heeft m'n pa die foto's gemaakt en ze zijn bewogenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op de foto met stel helden
Fuck! Gemist!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:41 schreef Barney_Stinson het volgende:
Lekker, Dance With Somebody.
zuchtquote:Op donderdag 19 november 2009 23:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het kutte is, dat ik nog meer foto's heb, met dan ook de hele ploeg. Alleen heeft m'n pa die foto's gemaakt en ze zijn bewogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |