quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:23 schreef alors het volgende:
oohhh thhhhhee tihhhmmes aahhhrreee changghhhhiinnnggg fooohwweehhhfaahhhhh, fooohwweehhhfaahhhhh.....
Sander zei zonet een mooie megahit, dus ik dacht Just Breathe misschien wel. Oh nee dat kan dan niet als ie live is gespeeld vandaag...quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:24 schreef Derek010 het volgende:
Laatste keer Di-rect als Megahit, wat zou de nieuwe worden?
Foo Fighters?
Nou, Moke stijgt er toch echt wel met kop en schouders bovenuit!quote:
Nu beginnen we te twijfelen jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:35 schreef Sersjee het volgende:
Wacht even, stond the Temper Trap vandaag niet in de BNN bar?
edit: F5, goed idee!
Pas op, straks ijl je nog het hele topic onder.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:35 schreef Sersjee het volgende:
Wel vandaag idd, omg dat zou echt vet zijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:35 schreef Sersjee het volgende:
Nou, Moke was live blij Claudia, dus die kunnen ze best hebben gezien!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:40 schreef Sirolf het volgende:
Geen idee hoe jullie bij Moke komen, maar de nieuwe MH is dus van The Temper Trap.
Sander komt wel vaker met goede platen aanzetten. Echt, hij heeft ook goede kanten!quote:
Erg leuke plaatquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:45 schreef themauster het volgende:
Owl City is trouwens nu Alarmschijf bij 538, die zat Ekdom vanmiddag te hinten als MH
Ik zie op de playlist dat 'ie komende week ook op 3FM regelmatig voorbij zal komen. Goed nieuws dus!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:45 schreef themauster het volgende:
Owl City is trouwens nu Alarmschijf bij 538, die zat Ekdom vanmiddag te hinten als MH
City?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:45 schreef themauster het volgende:
"Owl City", gigantische hit in de VS en dat gaat hier ook gebeuren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
City?
Tering, heb ik onder een steen gezeten ofzo? Ik weet van niks niks af!
Hij is zo fucking irritant. Hij praat alsof hij stoned is of een of andere hersenbeschadiging heeft.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:47 schreef pjaminon het volgende:
Sow die lucky fonz heeft ook een bietje 'n spraakgebrek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |