Love... the kind you clean up with a mop and bucket.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:41 schreef Sersjee het volgende:
We'll do it doggy style so we can both watch X-files.
Dat benne teksten.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:39 schreef on_air het volgende:
Briljant!! Strak de Bloundhound Gang er achteraan, die ook dubbelzinnig zijn, maar niet onschuldig.
Gaan we hier nou doen alsof de X-Files al zó lang geleden is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
anders had er wel gestaan
We'll do it doggy style so we can both watch Laurel and Hardy.
absoluut niet , daarom ook andersquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Gaan we hier nou doen alsof de X-Files al zó lang geleden is.
Ik ben het daar mee eens. De gimmick is er nu wel vanaf. De remix van I think I like it met deze samples er door heen en gewoon waardeloos. Beetje jammer...quote:Beginnen meer mensen de John Bakker samples van @gerardekdom irritant te vinden?
Zeker niet. Ik bedoel, de 1e aflevering werd uitgezonden toen ik 18 was. Kan dus niet meer dan een paar jaar geleden zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Gaan we hier nou doen alsof de X-Files al zó lang geleden is.
Het kan nog net maar moet niet meer al te lang doorgaan inderdaad. Op een gegeven moment gaat bijna alles vervelen en moet je wat niews verzinnen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:53 schreef Dichterbijer het volgende:
Net op Twitter:
[..]
Ik ben het daar mee eens. De gimmick is er nu wel vanaf. De remix van I think I like it met deze samples er door heen en gewoon waardeloos. Beetje jammer...
Mochten Michiel en Gerard in het huis komen, laat ze dan in godsnaam iets nieuws verzinnen.
Voila. Verder ben ik nog steeds dol op David Duchovny, dus veel is er niet veranderd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik bedoel, de 1e aflevering werd uitgezonden toen ik 18 was. Kan dus niet meer dan een paar jaar geleden zijn geweest.
DD is een badass muthafuckaaaaa.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Voila. Verder ben ik nog steeds dol op David Duchovny, dus veel is er niet veranderd.
Als het goed is staat dat nog wel in de 3FM database, want die haalt ook alle tweets van artiesten op.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bewijsmateriaal is toch al vernietigd
Dat je gewoon geen gevoel voor humor hebt moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:53 schreef Dichterbijer het volgende:
Net op Twitter:
[..]
Ik ben het daar mee eens. De gimmick is er nu wel vanaf. De remix van I think I like it met deze samples er door heen en gewoon waardeloos. Beetje jammer...
Mochten Michiel en Gerard in het huis komen, laat ze dan in godsnaam iets nieuws verzinnen.
Of schop ik nu tegen tere zieltjes aan
Jup, groot nadeel iddquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vaak is helaas geen echte ruimte meer over voor toevoegingen
KX of kun je die niet krijgen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:10 schreef on_air het volgende:
Ik blijf nog even hangen. Bij gebrek aan andere zenders, qua acceptabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |