quote:Op donderdag 19 november 2009 20:13 schreef Bragi het volgende:
Filmpje voor de nieuwsgierigen:SPOILER: Spoiler over komende uitzendingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:15 schreef Bragi het volgende:
Nieuwe Barney-Blog:
http://www.cbs.com/primet(...)arney_blog/index.phpBecause I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar wel een goed sinterklaascadeautje voor vriendlief.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:40 schreef Bragi het volgende:
Hebben jullie 'Bro on the Go' al? Ik wel.
Je bent er zo in één wc-bezoek doorheen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, maar wel een goed sinterklaascadeautje voor vriendlief.
quote:“The Playbook.” Included in this weighty tome is every scam, con, hustle, hoodwink, gambit, flimflam, stratagem, and bamboozle I’ve ever used or hope to use to pick up chicks and give them the business
Vriendlief leest wel heel langzaam.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je bent er zo in één wc-bezoek doorheen.(Sprak hij uit ervaring.
)
Maar 't is wel leuk om te hebben.Ik kreeg 'm van awesome vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het meer zo is dat Don nog vaker zal langskomen, dus dan is het niet gek dat je hem, als hij voor het eerst 'in beeld komt' (in het verhaal), zijn naam noemt.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:50 schreef Mirel het volgende:
De nieuweling op Robin's werk werd bij naam aangekondigd door voice over-Ted (ok, Bob Saget). Heeft hij vast eerder gedaan maar het lijkt op deze manier ook wel alsof de kinderen op deze manier gelijk snappen wie het is.
Heb je The Bro Code ook? Zo ja, is het de moeite om ze beide te hebben?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:40 schreef Bragi het volgende:
Hebben jullie 'Bro on the Go' al? Ik wel.
Ik heb 'The Bro Code' al een jaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:31 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Heb je The Bro Code ook? Zo ja, is het de moeite om ze beide te hebben?
Ja, lijkt me inderdaad wel dat het een belangrijk persoon gaat wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:50 schreef Mirel het volgende:
De nieuweling op Robin's werk werd bij naam aangekondigd door voice over-Ted (ok, Bob Saget). Heeft hij vast eerder gedaan maar het lijkt op deze manier ook wel alsof de kinderen op deze manier gelijk snappen wie het is.
Bro On The Go is besteld.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:13 schreef Barney_Stinson het volgende:
Morgen Bro On The Go maar ff bestellen.
Bedankt, ik was bang dat het alleen een pocketversie van 'The Bro Code' was, daarom had ik hem nog niet besteld. Hem dubbel hebben lijkt me ook een beetje overdreven, dus ik wacht december nog even af, maar als ik hem dan niet heb gekregen bestel ik hem.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb 'The Bro Code' al een jaar.En tsja, de moeite... als je echt een superfan bent, wel.
Anders niet. 'Bro on the Go' telt 127 pagina's met hoofdstukken als "A bro at the movies", "A bro at the strip club", "A bro at the office", "A bro in outer space", "A bro at a party", et cetera. Ieder hoofdstukje kent gemiddeld zo'n vier 'wisdom'-zinnetjes. Een paar zijn rechtstreeks uit 'The Bro Code' gehaald, maar het merendeel is nieuw. Echter, waar er bij 'The Bro Code' nog goed werd nagedacht over alle regels die mannen zouden moeten hebben, nu is er iets te geforceerd op zoek gegaan naar dat soort wijsheden en zijn sommige dus net iets te makkelijk of voorspelbaar. D'r zitten ook een paar hele goeie tussen, hoor! Maar al met al moet je blijer zijn wanneer je alleen 'The Bro Code' hebt dan wanneer je alleen 'Bro on the Go' hebt.
Ik ben blij dat ik 'm nu heb, maar 't is niet een boek dat je per se moet hebben.
quote:A BRO IN THE BATHROOM
You know you've found "bathroom read" when your legs fall asleep.
SPOILER: Spoiler over vrouwelijke gastrolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwdquote:You guys are about to get slapped with a f@#king great episode tonight!
LOL, inderdaad. Alleen no kids were harmed eh? Die granny wel dan?quote:
Dit was de 97ste.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:03 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
LOL, inderdaad. Alleen no kids were harmed eh? Die granny wel dan?![]()
Wanneer komt episode 100 eigenlijk?
Voorspelbaar?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:52 schreef Fir3fly het volgende:
Heel voorspelbare aflevering, maar ik vond het wel vermakelijk. Ik hoop dat het na de winterstop weer zoals in het begin van het seizoen wordt.
Ik ook niet. Ik had echt zoiets van: "Whaaaaat?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voorspelbaar?
Ik zag die "Cuz I'm still in love with you" niet aankomen
Voorspelbaar inderdaad. Er zaten een paar goede grappen in (zoals bovenstaande) maar de algehele plot was flinterdun.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voorspelbaar?
Ik zag die "Cuz I'm still in love with you" niet aankomen, met de daaropvolgende "Would you lie to slap barney" ook niet
Dit. Maar zeker wel vermakelijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voorspelbaar inderdaad. Er zaten een paar goede grappen in (zoals bovenstaande) maar de algehele plot was flinterdun.
Daar dacht ik ook direct aan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:14 schreef egeltje1985 het volgende:
De look van Lily kwam me bekend voor...
[ afbeelding ]
quote:Where's my money?!
You must get bitch slapped by the player across from you.
Three Stooges!
Slap three people in a row... with your left hand.
Het slap bet spel aan het eindequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:17 schreef larry_flynt het volgende:
Slap bet met kinderen? Dat heb ik volgens mij gemist....
Dat was echt te slecht.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:18 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Het slap bet spel aan het einde
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:17 schreef larry_flynt het volgende:
Slap bet met kinderen? Dat heb ik volgens mij gemist....
Klik.quote:
Noem eens één grap die je leuk vond dan? Ik snap niet hoe de meningen zo uiteen kunnen lopen. Naar mijn mening zaten er nagenoeg geen grappen in deze aflevering.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:14 schreef Mirel het volgende:
Hij was vrij leuk juist. Jullie moeten perse de goeie eps kut vinden. Laat ik maar niet over Family Guy beginnen.
waar heb je hem besteld?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik ben blijvandaag werd Bro on the go bezorgd. Awesome
7 december is de volgende pas.quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 22:03 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
7 december is de volgende pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 22:03 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
7 december is de volgende pas.Zo lang nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ik keek 'm gisteren ook en ik dacht ook zo van 'Whutt?' maar helaasquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voorspelbaar?
Ik zag die "Cuz I'm still in love with you" niet aankomen, met de daaropvolgende "Would you lie to slap barney" ook niet
Het lukt me niet echt om het filmpje te bekijken. Iets met niet toegestaan in mn land. Ook nadat ik mn afkomst probeerde te verbergen via die eerste link.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:56 schreef Bragi het volgende:
How I Met Your Mother - Frosty the Inappropriate Snowman 2009 (Hier ook een link, maar het filmpje doet het daar (nu) niet)
P.S. How I Met Your Mother, de eerste vier seizoenen op dvd voor zestig dollar!
www.hidemyass.comquote:Op woensdag 2 december 2009 11:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het lukt me niet echt om het filmpje te bekijken. Iets met niet toegestaan in mn land. Ook nadat ik mn afkomst probeerde te verbergen via die eerste link.
1 |
Waah. Werkt wel. Dan weet ik niet wat ik daarstraks verkeerd heb gedaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
www.hidemyass.com
->
[ code verwijderd ]
Werkt níét?
Dan weet ik het ook niet meer.
En bij mij werkt het filmpje achter deze link nu wel.
en met wat pech is volgende week ook gelijk de laatste van december omat veel series een kerst break hebben o.a heroes .quote:
weer een reden waarom ik de maand december haatquote:Op woensdag 2 december 2009 12:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en met wat pech is volgende week ook gelijk de laatste van december omat veel series een kerst break hebben o.a heroes .
weet niet hoe himym dat doet maar de kans is groot
Volgens tvcountdown volgende week maandag en die maandag erop afleveringen, maar dan een tijdje niet. Ik weet niet wanneer het dan weer begint.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en met wat pech is volgende week ook gelijk de laatste van december omat veel series een kerst break hebben o.a heroes .
weet niet hoe himym dat doet maar de kans is groot
The Playbook?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe heet dat boek van Barney ook alweer? Kan ik mooi vragen voor de kerst.
The Bro Code (en Bro On The Go)quote:Op donderdag 3 december 2009 13:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe heet dat boek van Barney ook alweer? Kan ik mooi vragen voor de kerst.
Ik heb hem maar bij bol besteld.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef Ritmo het volgende:
Is Bro On The Go ook gewoon ergens in de winkel te halen in NL?
Hee, eindelijk weer eens iets van Ted als docentquote:
moet je nog aardig wat uit je hoofd lerenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
Aankomend jaar ga ik als barney met carnaval. Ga ik ook met de bro code zo rondlopen en de regels toepassen!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:59 schreef Silv het volgende:
Weet iemand waar ik redelijk goedkoop alle seizoenen kan kopen.?
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:56 schreef Bragi het volgende:
How I Met Your Mother - Frosty the Inappropriate Snowman 2009 (Hier ook een link, maar het filmpje doet het daar (nu) niet)
P.S. How I Met Your Mother, de eerste vier seizoenen op dvd voor zestig dollar!
Lekker orgineel ook.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
Aankomend jaar ga ik als barney met carnaval. Ga ik ook met de bro code zo rondlopen en de regels toepassen!
Daar heb ik vorig jaar ook over nagedacht, maar het leek mij te moeilijk om goed en herkenbaar te doen. (en teveel moeite doen voor een carnavalsoutfit is voor limbo's)quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
Haar blonderen, pak aan en met de bro code rondlopen. Ik denk dat er opzich wel mensen zullen zijn die het herkennenquote:Op zondag 6 december 2009 18:34 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Daar heb ik vorig jaar ook over nagedacht, maar het leek mij te moeilijk om goed en herkenbaar te doen. (en teveel moeite doen voor een carnavalsoutfit is voor limbo's)
You say it like it's a bad thing.quote:Op zondag 6 december 2009 18:34 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Daar heb ik vorig jaar ook over nagedacht, maar het leek mij te moeilijk om goed en herkenbaar te doen. (en teveel moeite doen voor een carnavalsoutfit is voor limbo's)
Ik denk dat ik dit jaar als de Slutty Pumpkin gaquote:Op zondag 6 december 2009 19:03 schreef Mirel het volgende:
Ga als een Intergalactic Beastieboy godverdomme![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk kerel.quote:Op zondag 6 december 2009 10:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Lekker orgineel ook.Vorig jaar liep half carnavallend Brabant als Barney rond.
Bowl.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij heeft net de ep gezien waarin Ted 100 keer 'ball' zegt denk ik.
dat snapte ik, was meer een vervolg op zijn bowl rijtje, dat doet hij in die aflevering ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij heeft net de ep gezien waarin Ted 100 keer 'ball' zegt denk ik.
Dat was grappig.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
"I hate Barney Stinson"
-"Me too"
Dat was geniaal jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
"I hate Barney Stinson"
-"Me too"
inderdaad , vond het heerlijk ouderwets overkomen zoals season 1 en 2quote:Op woensdag 9 december 2009 00:45 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond dit een van de leukere recente afleveringen eigenlijk
Ik lag echt dubbelquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
"I hate Barney Stinson"
-"Me too"
wat doe je moeilijk:quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:27 schreef LeonH het volgende:
Nog meer mensen last van een wachtwoord bij het uitpakken van het bestand?
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:06 schreef Matty___ het volgende:
[..]
wat doe je moeilijk:
www.tvnzb.com
Dit dus, kreeg er een warm gevoel bijquote:Op woensdag 9 december 2009 01:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad , vond het heerlijk ouderwets overkomen zoals season 1 en 2
Die was inderdaad mooiquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
"I hate Barney Stinson"
-"Me too"
quote:'How I Met Your Mother': 'Big shake-ups' are in store, says executive producer Carter Bays
It's almost hard to believe that “How I Met Your Mother” was once considered a bubble show. For the first several seasons, fans waited with anticipation and apprehension for news of a renewal. But co-creator and executive producer Carter Bays was never too worried.
“It just felt like it's a good show. It's a good story,” Bays told Show Tracker. “You just have to have the faith that when you tell a good story, people will want to listen to it.”
They're certainly listening now. Currently in its fifth season, “Mother” is getting more press than ever thanks to classic, lexicon-entering plots like Slapsgiving and Robin Sparkles, a slew of high-profile guest stars (thanks for the ratings bump, Britney Spears) and all-around superstar Neil Patrick Harris, who plays womanizing cad Barney Stinson. This past year, the show was recognized by the Emmy Awards with its first nomination for outstanding comedy series. Fans dissect clues relating to the show's central mystery – who is the mother? – with a level of scrutiny and screen-capturing that is comparable to devotees of “Lost.” And in January, the show will air its 100th episode, which features guest stars Rachel Bilson, Tim Gunn and Stacy Keibler, as well as a musical number starring the entire regular cast.
“It was a very exciting week,” Bays said about filming the episode last month. “Any chance we get to have a little celebration, we pounce on it because it's kind of a ridiculous love-fest over here.”
One love-fest that did not last was the pairing of commitment-phobes Barney and Robin (Cobie Smulders). Recently, I spoke with Bays about what was behind the breakup, why Ted has gotten no love this season and what's ahead for the best friends since “Friends.”
“There's going to be some big shake-ups in the second half of the season between the characters,” Bays promised.
I have to start off with the recent breakup of Barney and Robin and that Ausiello interview because it's gotten a lot of response online. What was the thinking in the writers' room behind that split?
This is always sort of what we planned on. We thought there would be a lot of buildup, but in the end, Barney and Robin aren't necessarily programed for a long-term relationship, especially Barney. But this is also part of a bigger story we wanted to tell, and this is kind of the first step in it.
The show invested a lot of time and story last season on exploring Barney's feelings for Robin, but it ended quite quickly this season. Was there some debate in the writers' room about how long they should stay together?
The thing we were worried about was you keep them together too long and you forget what's fun about Barney. You don't want to neuter the show too much. At the same time, you want to give it its due because there's definitely been a lot of buildup to it. This felt kind of honest. This is what happens when two people going against their better judgment, no matter how much they like each other, they're eventually going to realize it's not going to work out.
Like you said, they really did like each other and they said they loved each other. One of the things I've seen online in reaction to their breakup is that in the episodes post-breakup, they haven't interacted very much or acknowledged each other. Are we going to see them struggle more with each other's presence?
That's part of the story that we're building towards. It's definitely not everything's back to normal, everyone's fine. We're going to find out in coming episodes that everyone's not fine. I think when the dust settles, and the dust is still settling between them, there'll be some big changes in their relationship.
In “The Playbook,” you introduced a new co-worker and potential love interest for Robin. How much will he be around?
He'll be back a couple more times. It's an actor named Benjamin Koldyke. He's very funny. He'll sort of be a new development in the story of Robin's romantic and work life.
This is the first time we've seen you bring in a semi-recurring love interest for Robin.
Yeah, I know. It's something we've never done. We're excited to do it. But it's definitely a slow play kind of thing. He's not the most likable fellow right off the bat. It's going to take a while for his walls to come down a little bit and for them to really connect.
One of the things you teased this season is a Robin Sparkles and Alan Thicke variety show. Will we see that before the end of this season?
Probably not before the end of the season, but it's nice to have that arrow in our quiver to be able to use. We have a lot of fun ideas for that. The robot will definitely be involved.
Rachel Bilson is guest starring in the 100th episode as a love interest for Ted. What can you share about that story? Is she only signed on for one episode?
Right now it's just one episode. But it's an important character, so we'll probably want to get her back eventually. She's a crucial step forward in Ted's life.
Is she someone whom he meets at the university?
Yeah, I can say he meets her at the university.
There hasn't been as much development on the romance front so far this season. Was that a conscious decision, knowing there would be a lot of mother action in the 100th episode?
We try to distribute it around and build different arcs. I think there was a conscious decision that Ted had such a huge, emotional romantic arc last season that we kind of wanted to show Ted just being happy and carefree, not getting wrapped up in anything too big for a little while. We love to tell the big, romantic epic tales. There's more of that in the future for Ted, but for now we just wanted to see him happy in his new life.
What are the other characters up to in the 100th episode?
Barney has an infatuation with the new bartender at MacLaren's, played by Stacy Keibler. Marshall and Lily have a little marriage story line about them as a couple. Everyone's got some stuff.
I've noticed that you've had a lot of people from various Joss Whedon shows guest star. Is that just a coincidence?
We're huge fans. Alyson [Hannigan] we became fans of from “Buffy.” There's certainly a big talent pool there, and we've tried to mine that as much as we can.
Any chance we might see the return of Alyson's husband [Alexis Denisof] as Sandy Rivers?
You know, it's always on our minds. It's always something we want to do. He was so great as Sandy. We'd love to bring him back at some point.
We're almost halfway through the season now. Going into the second half, what's the story focus? What are the journeys that the characters are on?
We're going to see some stuff with Robin and Barney. There's more fallout to come from their relationship. We're going to see exactly what this relationship and this breakup has meant to Robin, and, as a result, it's going to set her on a new journey romantically.
hiermee ben ik het eens ,ik had ook wel iets meer Barney actie willlen zien in z'n over-allquote:Op woensdag 9 december 2009 19:24 schreef Jivis het volgende:
Boring epi zeg. Dat met die overall begon veelbelovend, maar het draaide verder op niks grappigs uit ofzo.
Ja, echt supertriest, man. Hoe halen ze het in hun hoofd.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
Jammer dat er na een aflevering meteen die quotes weer voorbij komen. Erg triest
topic deeltje 17, inmiddels zou je er rekening mee kunnen houden als je geen spoilers wil zien...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
Jammer dat er na een aflevering meteen die quotes weer voorbij komen. Erg triest
Hij doelt niet op de 'spoilerigheid' van de quotes. Lijkt mij.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:17 schreef bigbass het volgende:
[..]
topic deeltje 17, inmiddels zou je er rekening mee kunnen houden als je geen spoilers wil zien...
Dan vraag ik me af wat wel zijn probleem is.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hij doelt niet op de 'spoilerigheid' van de quotes. Lijkt mij.
wat is inderdaad dan het probleem? Als nhij dit topic volgt moet hij toch ook een fan zijn van de serie, ik vind het iig leuk om de quotes weer terug te lezen in de dagen na de ep.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
SPOILER: over S05E11, de aankomende aflevering:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf? Kan me niet herinneren dat ik ze zo vaak heb zien roken?Afgezien van die paar sigaartjes. Ben benieuwd wat ze er precies mee gaan doen, zou het jammer vinden als ze nu, halverwege seizoen 5, opeens gaan doen alsof de groep al jaren rookt. Dat is een teken dat ze wel érg geforceerd op zoek gaan naar nieuwe onderwerpen voor een aflevering.
Dit vond ik inderdaad de mooiste deze episode. Voor de rest vond ik 'm maar matig. Volgens mij de eerste keer dat ik dat zeg dit seizoen...quote:Op donderdag 10 december 2009 11:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat wel zijn probleem is.
I hate Barney Stinson!
Me too!
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:09 schreef Bragi het volgende:
Misschien krijgen ze er een flinke subsidie voor?SPOILER: over S05E11, de aankomende aflevering:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:11 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze er een flinke subsidie voor?
Ik denk dat ze er wel iets leuks van gaan maken, 't zal wel niet zo serieus zijn die titel. Hoop ik althansquote:Op donderdag 10 december 2009 12:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog.
Nou ja, ik ben benieuwd hoe ze het precies aanpakken, maar ik ben nu al niet blij met het onderwerp. Achteraf zoiets erin schrijven vind ik onder hun niveau.
quote:I don't think 911 takes requests...
quote:BARNEY: Hey!
ROBIN: He's not saying hello, he's just telling you what he feeds his horses.
Precies. Iedereen kijkt de serie toch, wat is het nu dan van de quotes?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Samen nagenieten.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Precies. Iedereen kijkt de serie toch, wat is het nu dan van de quotes?
quote:Directing HIMYM this week. Equal parts overwhelm, education, and exhilaration. But directing while acting in a scene - very strange. Meta.
http://twitter.com/ActuallyNPH/statuses/6556249077
robin rookte ook in de badkamer toen ze samen met ted wat had .quote:Op zondag 13 december 2009 20:58 schreef Rucebo het volgende:
Ik kan me nog wel een scene herinneren met Barney en Robin die sigaren rookten, maar dat was het wel zo ongeveer. Ben benieuwd...
SPOILER: Drie promopics van 100ste afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can someone say 'awesome'?
Because I am so handsome and I am so bored
Lily en Robin rookten ook op de bruiloft van Marshall en Lily. En verder had je natuurlijk Marshall en Ted die nog wel eens blowden in hun studententijd.quote:Op zondag 13 december 2009 21:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
robin rookte ook in de badkamer toen ze samen met ted wat had .
Oké, ze roken wel eens, maar het is niet echt zo dat ze continue staan te roken ofzo. Nja, ik wacht de aflevering maar even af.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Lily en Robin rookten ook op de bruiloft van Marshall en Lily. En verder had je natuurlijk Marshall en Ted die nog wel eens blowden in hun studententijd.
Ik ben beiden geheel met je eens hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oké, ze roken wel eens, maar het is niet echt zo dat ze continue staan te roken ofzo. Nja, ik wacht de aflevering maar even af.
En toffe spoiler hierboven!
Idd, merk ik wel vaker in Amerikaanse series en films. Roken is echt taboe daar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:23 schreef Terreros85 het volgende:
Goh, was wel een beetje erg politiek-correct. Vrij matige aflevering
Wél leuk dat die jongen in 2006 (S01E17, "Life Among The Gorillas") ook al de jonge Marshall speelde.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:01 schreef Bragi het volgende:
En raar dat ze voor 13-jarige Marshall een andere acteur gebruiken, maar voor de 15-jarige Marshall (zie vorige aflevering) wel gewoon dezelfde.
In dit geval snap ik het wel, aangezien Ted zijn verhaal vertelt tegenover zijn (jonge) kinderen. Dan ben je wat extra voorzichtiger met verhalen over seks of roken, ook wil Ted zoiets natuurlijk niet verbieden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, merk ik wel vaker in Amerikaanse series en films. Roken is echt taboe daar.![]()
Wel raar dat ze over een joint dan weer heel normaal doen.
Nee, wat dat betreft blijft het Ted die een verhaal aan zijn kinderen verteld, en als je het zo bekijkt, klopt die hele betutteling perfect met zijn persoonlijkheid, maar ook met hoe hij gevoelige onderwerpen in eerdere afleveringen behandelde.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:22 schreef Mavro het volgende:
Matige aflevering.
:S Vooral de betutteling idd. Maar goed, wat dat betreft blijft het toch Amerikaanse tv.
Makkelijk spelen ja, als je jezelf in elkaar moet trimmenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:01 schreef Bragi het volgende:
En raar dat ze voor 13-jarige Marshall een andere acteur gebruiken, maar voor de 15-jarige Marshall (zie vorige aflevering) wel gewoon dezelfde.
Oh, ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Makkelijk spelen ja, als je jezelf in elkaar moet trimmen
Dat is sowieso erg vaak bij HIMYM de laatste tijd imo..Beetje jammer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:23 schreef Terreros85 het volgende:
Goh, was wel een beetje erg politiek-correct.
Zoals?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is sowieso erg vaak bij HIMYM de laatste tijd imo..Beetje jammer.
Nope, al krijgen we in de 100ste epi wel meer over de moeder te weten dan ooit tevoren, zo werd ons beloofd.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:22 schreef GodHatesUs het volgende:
Is het eigenlijk bekend wanneer de moeder nu een keer langs komt?
En we moeten gewoon nog bijna 3 seizoenen.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nope, al krijgen we in de 100ste epi wel meer over de moeder te weten dan ooit tevoren, zo werd ons beloofd.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik kreeg zoooo'n zin om te roken van deze aflevering.
Je moet niks.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En we moeten gewoon nog bijna 3 seizoenen.
SPOILER: Foto's 100ste epiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:45 schreef Bragi het volgende:SPOILER: Foto's 100ste epiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:45 schreef Bragi het volgende:SPOILER: Foto's 100ste epiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
Doe je toch echt iets verkeerds.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
Een aantal lamballen zet tegenwoordig het bestand met een wachtwoord op slot en via een link moet je het wachtwoord ophalen. Nou nee.
Ik heb geen idee, download gewoon de bestanden van de reguliere nzb sites. Maargoed, ik zoek verder naar een andere.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Doe je toch echt iets verkeerds.
ik had exact hetzelfde hierquote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
Een aantal lamballen zet tegenwoordig het bestand met een wachtwoord op slot en via een link moet je het wachtwoord ophalen. Nou nee.
Gewoon binsearch.info gebruiken en de releases van 'teevee' downloaden.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, download gewoon de bestanden van de reguliere nzb sites. Maargoed, ik zoek verder naar een andere.
Een van de slechtste ep ooitquote:
Raar argument is dat altijdquote:Op woensdag 16 december 2009 22:53 schreef Bragi het volgende:
't Is ook wel lastig om iedere week een comedyserie-aflevering te schrijven.
Ai.. Jeremy Piven is ook weer genomineerd..quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef GodHatesUs het volgende:
''Congratulations HIMYM's Neil Patrick Harris for his Golden Globe nomination for BEST PERFORMANCE BY AN ACTOR IN A SUPPORTING ROLE IN A SERIES this morning!''
Was natuurlijk te verwachten!![]()
Nee, maar 's is toch zo. Tuurlijk, je mag ze van mij best afzeiken als er een mindere aflevering tussen zit, ik zeg alleen niet dat ik het verwonderlijk vind dat er soms een mindere tussenzit. 't Is gewoon moeilijk om elke week een hoog niveau vast te houden. En al helemaal om het een aantal seizoenen vol te houden. Dat zie je bij zo veel series. Oké, bij comedyseries wat minder dan bij andere, omdat comedyseries niet echt om een grote verhaallijn draaien, maar toch.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Raar argument is dat altijd.
"Ja, doe het ze maar eens na!"
Prima vervanger, maar haalt het net niet bij HIMYMquote:Op zondag 20 december 2009 21:55 schreef Skylark. het volgende:
En is Californication een goede vervanger? Of anders welke wel?
Appels met peren vergelijken.quote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Prima vervanger, maar haalt het net niet bij HIMYM
Echt niet... Genialer dan seizoen vijf, misschien. Californication draait echter volledig op gimmicks i.p.v. een goed verhaal.quote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken.
Ook al ben ik fan van HIMYM, Californication is een stukken genialer.
Meningen kunnen en mogen verschillen hequote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Echt niet... Genialer dan seizoen vijf, misschien. Californication draait echter volledig op gimmicks i.p.v. een goed verhaal.
zeker ja, een van de betere comedieseries ooit imo.quote:Op maandag 21 december 2009 09:45 schreef FrankRicard het volgende:
Coupling(UK) is erg goed en zal door iedere HIMYM-fan gewaardeerd worden. (denk ik)
Ahquote:Op maandag 21 december 2009 14:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Volgende aflevering:
January 11, 2010
True that, alleen laatste seizoen wat minder.quote:Op maandag 21 december 2009 09:45 schreef FrankRicard het volgende:
Coupling(UK) is erg goed en zal door iedere HIMYM-fan gewaardeerd worden. (denk ik)
Doordat ik dat van te voren vaker gehoord had vond ik seizoen 4 nog best goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 05:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True that, alleen laatste seizoen wat minder.
seizoen 4 had geen Jeff meer en dat was toch een beetje himym zonder barney. Vermakelijk, maar zeker niet zo goed als het was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 05:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True that, alleen laatste seizoen wat minder.
Coupling zeer goed idd heb dvds thuis staan seizoen1-3 met name goed.quote:Op maandag 21 december 2009 09:45 schreef FrankRicard het volgende:
Ik snap niet hoe ik er eerder overheen dacht, maar Rules of Engagement is ook zeker een aanrader voor een himym fan. Ook een geniale seriequote:Op zondag 20 december 2009 21:55 schreef Skylark. het volgende:
En is Californication een goede vervanger? Of anders welke wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |