robin rookte ook in de badkamer toen ze samen met ted wat had .quote:Op zondag 13 december 2009 20:58 schreef Rucebo het volgende:
Ik kan me nog wel een scene herinneren met Barney en Robin die sigaren rookten, maar dat was het wel zo ongeveer. Ben benieuwd...
SPOILER: Drie promopics van 100ste afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can someone say 'awesome'?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Lily en Robin rookten ook op de bruiloft van Marshall en Lily. En verder had je natuurlijk Marshall en Ted die nog wel eens blowden in hun studententijd.quote:Op zondag 13 december 2009 21:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
robin rookte ook in de badkamer toen ze samen met ted wat had .
Oké, ze roken wel eens, maar het is niet echt zo dat ze continue staan te roken ofzo. Nja, ik wacht de aflevering maar even af.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Lily en Robin rookten ook op de bruiloft van Marshall en Lily. En verder had je natuurlijk Marshall en Ted die nog wel eens blowden in hun studententijd.
Ik ben beiden geheel met je eens hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oké, ze roken wel eens, maar het is niet echt zo dat ze continue staan te roken ofzo. Nja, ik wacht de aflevering maar even af.
En toffe spoiler hierboven!
Idd, merk ik wel vaker in Amerikaanse series en films. Roken is echt taboe daar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:23 schreef Terreros85 het volgende:
Goh, was wel een beetje erg politiek-correct. Vrij matige aflevering
Wél leuk dat die jongen in 2006 (S01E17, "Life Among The Gorillas") ook al de jonge Marshall speelde.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:01 schreef Bragi het volgende:
En raar dat ze voor 13-jarige Marshall een andere acteur gebruiken, maar voor de 15-jarige Marshall (zie vorige aflevering) wel gewoon dezelfde.
In dit geval snap ik het wel, aangezien Ted zijn verhaal vertelt tegenover zijn (jonge) kinderen. Dan ben je wat extra voorzichtiger met verhalen over seks of roken, ook wil Ted zoiets natuurlijk niet verbieden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, merk ik wel vaker in Amerikaanse series en films. Roken is echt taboe daar.![]()
Wel raar dat ze over een joint dan weer heel normaal doen.
Nee, wat dat betreft blijft het Ted die een verhaal aan zijn kinderen verteld, en als je het zo bekijkt, klopt die hele betutteling perfect met zijn persoonlijkheid, maar ook met hoe hij gevoelige onderwerpen in eerdere afleveringen behandelde.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:22 schreef Mavro het volgende:
Matige aflevering.
:S Vooral de betutteling idd. Maar goed, wat dat betreft blijft het toch Amerikaanse tv.
Makkelijk spelen ja, als je jezelf in elkaar moet trimmenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:01 schreef Bragi het volgende:
En raar dat ze voor 13-jarige Marshall een andere acteur gebruiken, maar voor de 15-jarige Marshall (zie vorige aflevering) wel gewoon dezelfde.
Oh, ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Makkelijk spelen ja, als je jezelf in elkaar moet trimmen
Dat is sowieso erg vaak bij HIMYM de laatste tijd imo..Beetje jammer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:23 schreef Terreros85 het volgende:
Goh, was wel een beetje erg politiek-correct.
Zoals?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is sowieso erg vaak bij HIMYM de laatste tijd imo..Beetje jammer.
Nope, al krijgen we in de 100ste epi wel meer over de moeder te weten dan ooit tevoren, zo werd ons beloofd.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:22 schreef GodHatesUs het volgende:
Is het eigenlijk bekend wanneer de moeder nu een keer langs komt?
En we moeten gewoon nog bijna 3 seizoenen.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nope, al krijgen we in de 100ste epi wel meer over de moeder te weten dan ooit tevoren, zo werd ons beloofd.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik kreeg zoooo'n zin om te roken van deze aflevering.
Je moet niks.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En we moeten gewoon nog bijna 3 seizoenen.
SPOILER: Foto's 100ste epiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:45 schreef Bragi het volgende:SPOILER: Foto's 100ste epiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:45 schreef Bragi het volgende:SPOILER: Foto's 100ste epiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
Doe je toch echt iets verkeerds.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
Een aantal lamballen zet tegenwoordig het bestand met een wachtwoord op slot en via een link moet je het wachtwoord ophalen. Nou nee.
Ik heb geen idee, download gewoon de bestanden van de reguliere nzb sites. Maargoed, ik zoek verder naar een andere.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Doe je toch echt iets verkeerds.
ik had exact hetzelfde hierquote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
Een aantal lamballen zet tegenwoordig het bestand met een wachtwoord op slot en via een link moet je het wachtwoord ophalen. Nou nee.
Gewoon binsearch.info gebruiken en de releases van 'teevee' downloaden.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, download gewoon de bestanden van de reguliere nzb sites. Maargoed, ik zoek verder naar een andere.
Een van de slechtste ep ooitquote:
Raar argument is dat altijdquote:Op woensdag 16 december 2009 22:53 schreef Bragi het volgende:
't Is ook wel lastig om iedere week een comedyserie-aflevering te schrijven.
Ai.. Jeremy Piven is ook weer genomineerd..quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef GodHatesUs het volgende:
''Congratulations HIMYM's Neil Patrick Harris for his Golden Globe nomination for BEST PERFORMANCE BY AN ACTOR IN A SUPPORTING ROLE IN A SERIES this morning!''
Was natuurlijk te verwachten!![]()
Nee, maar 's is toch zo. Tuurlijk, je mag ze van mij best afzeiken als er een mindere aflevering tussen zit, ik zeg alleen niet dat ik het verwonderlijk vind dat er soms een mindere tussenzit. 't Is gewoon moeilijk om elke week een hoog niveau vast te houden. En al helemaal om het een aantal seizoenen vol te houden. Dat zie je bij zo veel series. Oké, bij comedyseries wat minder dan bij andere, omdat comedyseries niet echt om een grote verhaallijn draaien, maar toch.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Raar argument is dat altijd.
"Ja, doe het ze maar eens na!"
Prima vervanger, maar haalt het net niet bij HIMYMquote:Op zondag 20 december 2009 21:55 schreef Skylark. het volgende:
En is Californication een goede vervanger? Of anders welke wel?
Appels met peren vergelijken.quote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Prima vervanger, maar haalt het net niet bij HIMYM
Echt niet... Genialer dan seizoen vijf, misschien. Californication draait echter volledig op gimmicks i.p.v. een goed verhaal.quote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken.
Ook al ben ik fan van HIMYM, Californication is een stukken genialer.
Meningen kunnen en mogen verschillen hequote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Echt niet... Genialer dan seizoen vijf, misschien. Californication draait echter volledig op gimmicks i.p.v. een goed verhaal.
zeker ja, een van de betere comedieseries ooit imo.quote:Op maandag 21 december 2009 09:45 schreef FrankRicard het volgende:
Coupling(UK) is erg goed en zal door iedere HIMYM-fan gewaardeerd worden. (denk ik)
Ahquote:Op maandag 21 december 2009 14:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Volgende aflevering:
January 11, 2010
True that, alleen laatste seizoen wat minder.quote:Op maandag 21 december 2009 09:45 schreef FrankRicard het volgende:
Coupling(UK) is erg goed en zal door iedere HIMYM-fan gewaardeerd worden. (denk ik)
Doordat ik dat van te voren vaker gehoord had vond ik seizoen 4 nog best goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 05:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True that, alleen laatste seizoen wat minder.
seizoen 4 had geen Jeff meer en dat was toch een beetje himym zonder barney. Vermakelijk, maar zeker niet zo goed als het was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 05:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True that, alleen laatste seizoen wat minder.
Coupling zeer goed idd heb dvds thuis staan seizoen1-3 met name goed.quote:Op maandag 21 december 2009 09:45 schreef FrankRicard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |