Prima vervanger, maar haalt het net niet bij HIMYMquote:Op zondag 20 december 2009 21:55 schreef Skylark. het volgende:
En is Californication een goede vervanger? Of anders welke wel?
Appels met peren vergelijken.quote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Prima vervanger, maar haalt het net niet bij HIMYM
Echt niet... Genialer dan seizoen vijf, misschien. Californication draait echter volledig op gimmicks i.p.v. een goed verhaal.quote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken.
Ook al ben ik fan van HIMYM, Californication is een stukken genialer.
Meningen kunnen en mogen verschillen hequote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Echt niet... Genialer dan seizoen vijf, misschien. Californication draait echter volledig op gimmicks i.p.v. een goed verhaal.
zeker ja, een van de betere comedieseries ooit imo.quote:Op maandag 21 december 2009 09:45 schreef FrankRicard het volgende:
Coupling(UK) is erg goed en zal door iedere HIMYM-fan gewaardeerd worden. (denk ik)
Ahquote:Op maandag 21 december 2009 14:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Volgende aflevering:
January 11, 2010
True that, alleen laatste seizoen wat minder.quote:Op maandag 21 december 2009 09:45 schreef FrankRicard het volgende:
Coupling(UK) is erg goed en zal door iedere HIMYM-fan gewaardeerd worden. (denk ik)
Doordat ik dat van te voren vaker gehoord had vond ik seizoen 4 nog best goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 05:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True that, alleen laatste seizoen wat minder.
seizoen 4 had geen Jeff meer en dat was toch een beetje himym zonder barney. Vermakelijk, maar zeker niet zo goed als het was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 05:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True that, alleen laatste seizoen wat minder.
Coupling zeer goed idd heb dvds thuis staan seizoen1-3 met name goed.quote:Op maandag 21 december 2009 09:45 schreef FrankRicard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |