Ai.. Jeremy Piven is ook weer genomineerd..quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef GodHatesUs het volgende:
''Congratulations HIMYM's Neil Patrick Harris for his Golden Globe nomination for BEST PERFORMANCE BY AN ACTOR IN A SUPPORTING ROLE IN A SERIES this morning!''
Was natuurlijk te verwachten!![]()
Nee, maar 's is toch zo. Tuurlijk, je mag ze van mij best afzeiken als er een mindere aflevering tussen zit, ik zeg alleen niet dat ik het verwonderlijk vind dat er soms een mindere tussenzit. 't Is gewoon moeilijk om elke week een hoog niveau vast te houden. En al helemaal om het een aantal seizoenen vol te houden. Dat zie je bij zo veel series. Oké, bij comedyseries wat minder dan bij andere, omdat comedyseries niet echt om een grote verhaallijn draaien, maar toch.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Raar argument is dat altijd.
"Ja, doe het ze maar eens na!"
Prima vervanger, maar haalt het net niet bij HIMYMquote:Op zondag 20 december 2009 21:55 schreef Skylark. het volgende:
En is Californication een goede vervanger? Of anders welke wel?
Appels met peren vergelijken.quote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Prima vervanger, maar haalt het net niet bij HIMYM
Echt niet... Genialer dan seizoen vijf, misschien. Californication draait echter volledig op gimmicks i.p.v. een goed verhaal.quote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken.
Ook al ben ik fan van HIMYM, Californication is een stukken genialer.
Meningen kunnen en mogen verschillen hequote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Echt niet... Genialer dan seizoen vijf, misschien. Californication draait echter volledig op gimmicks i.p.v. een goed verhaal.
zeker ja, een van de betere comedieseries ooit imo.quote:Op maandag 21 december 2009 09:45 schreef FrankRicard het volgende:
Coupling(UK) is erg goed en zal door iedere HIMYM-fan gewaardeerd worden. (denk ik)
Ahquote:Op maandag 21 december 2009 14:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Volgende aflevering:
January 11, 2010
True that, alleen laatste seizoen wat minder.quote:Op maandag 21 december 2009 09:45 schreef FrankRicard het volgende:
Coupling(UK) is erg goed en zal door iedere HIMYM-fan gewaardeerd worden. (denk ik)
Doordat ik dat van te voren vaker gehoord had vond ik seizoen 4 nog best goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 05:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True that, alleen laatste seizoen wat minder.
seizoen 4 had geen Jeff meer en dat was toch een beetje himym zonder barney. Vermakelijk, maar zeker niet zo goed als het was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 05:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True that, alleen laatste seizoen wat minder.
Coupling zeer goed idd heb dvds thuis staan seizoen1-3 met name goed.quote:Op maandag 21 december 2009 09:45 schreef FrankRicard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |