oooooooooo okequote:Op donderdag 2 november 2006 22:58 schreef GasTurbine het volgende:
over de beste lauwe superdude
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.off the wall
quote:Op zondag 5 november 2006 03:49 schreef TC03 het volgende:
Ik heb op Craig gestemd.
[afbeelding]
Box voor Craig.
Leef toch niet zo in het verleden. Het is tijd voor iets nieuws....Het is tijd voor:quote:Op donderdag 2 november 2006 22:03 schreef -Mo- het volgende:
Craig is zóóóó 1 november 2006.
Eindelijk heb je je bekeerd tot het Barneyisme.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:00 schreef TC03 het volgende:
Ik stem vanaf nu voor Barney.
[afbeelding]
Box voor Barney.
Doe eens MSN, kan jou weer niet aanspreken omdat ik dan smsjes ga verzenden ofzo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Eindelijk heb je je bekeerd tot het Barneyisme.
Jij bent echt de enige die mij geen offline berichten kan sturen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Doe eens MSN, kan jou weer niet aanspreken omdat ik dan smsjes ga verzenden ofzo.
Lul niet.quote:
Jammer. Maar ik steun Craig nog steeds, maar Craig is denk ik ook wel mans genoeg om zijn meerdere in Barney te erkennen. Nog één keer, voor Craig:quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
[sub]Jij bent echt de enige die mij geen offline berichten kan sturen.Maar ik ben aan het leren trouwens/sub]
[afbeelding] voor Barney. Jammer dat Hunter Block uit ATWT is, doodsteek voor het karakter Craig. Dus nu wint Barney ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |