quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:59 schreef Silv het volgende:
Weet iemand waar ik redelijk goedkoop alle seizoenen kan kopen.?
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:56 schreef Bragi het volgende:
How I Met Your Mother - Frosty the Inappropriate Snowman 2009 (Hier ook een link, maar het filmpje doet het daar (nu) niet)
P.S. How I Met Your Mother, de eerste vier seizoenen op dvd voor zestig dollar!
Lekker orgineel ook.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
Aankomend jaar ga ik als barney met carnaval. Ga ik ook met de bro code zo rondlopen en de regels toepassen!
Daar heb ik vorig jaar ook over nagedacht, maar het leek mij te moeilijk om goed en herkenbaar te doen. (en teveel moeite doen voor een carnavalsoutfit is voor limbo's)quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
Aankomend jaar ga ik als barney met carnaval. Ga ik ook met de bro code zo rondlopen en de regels toepassen!
Haar blonderen, pak aan en met de bro code rondlopen. Ik denk dat er opzich wel mensen zullen zijn die het herkennenquote:Op zondag 6 december 2009 18:34 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Daar heb ik vorig jaar ook over nagedacht, maar het leek mij te moeilijk om goed en herkenbaar te doen. (en teveel moeite doen voor een carnavalsoutfit is voor limbo's)
You say it like it's a bad thing.quote:Op zondag 6 december 2009 18:34 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Daar heb ik vorig jaar ook over nagedacht, maar het leek mij te moeilijk om goed en herkenbaar te doen. (en teveel moeite doen voor een carnavalsoutfit is voor limbo's)
Ik denk dat ik dit jaar als de Slutty Pumpkin gaquote:Op zondag 6 december 2009 19:03 schreef Mirel het volgende:
Ga als een Intergalactic Beastieboy godverdomme![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk kerel.quote:Op zondag 6 december 2009 10:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Lekker orgineel ook.Vorig jaar liep half carnavallend Brabant als Barney rond.
Bowl.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij heeft net de ep gezien waarin Ted 100 keer 'ball' zegt denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |