Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
mag jij hem van mij hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik bedenk ineens wel een leuke TT voor het volgende deel.
Dankquote:Op donderdag 19 november 2009 18:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag jij hem van mij hebben
dat is nog beterquote:Op donderdag 19 november 2009 18:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank.
Meteen de Wiki bijgewerkt, trouwens.
Als je maar niet vergeten bent om naar huis te gaan, dan!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef MPG het volgende:
GODMILJAAR!!
Vergeten "1645 naar huis" te posten
.
Ehm....quote:Op donderdag 19 november 2009 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je maar niet vergeten bent om naar huis te gaan, dan!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Nijns het volgende:
De KSC staat niet eens bij de 10 meest actieve topics van GC
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef MPG het volgende:
GODMILJAAR!!
Vergeten "1645 naar huis" te posten
.
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
* MaleDuck kijkt ook weer even om het hoekje
dat klinkt iig goedquote:Op donderdag 19 november 2009 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Muckdale![]()
Bevalt best hoor GFKon gewoon upgraden, hoef helemaal niks opnieuw te installeren, zelfs cookies voor inlogsites werden meegenomen
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
okee, hoe maak je in Windows 7 een snelkoppeling naar een MAP op de taskbar? Dus niet naar een programma? Ik kan nou alleen maar "Pin to WIndows explorer" kiezen. Wat is dit voor rukzooi, ik wil Pin to Taskbar godverdomme
chineesquote:
Helloquote:
Hoiquote:Op donderdag 19 november 2009 22:01 schreef griekjeee het volgende:
tvp en hallo.
quote:
Hoiquote:
Ook halloquote:
Maar daarna weekendquote:Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
kut klote, morgen gewoon NOG een dag werken :S
En die moeten dan ook allemaal de fles krijgen.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar daarna weekend
En oppassen met dat kut en klote bij elkaar. Straks een heleboel kleine flesjes ineens, en of we dat willen
Daar ga je al, dat wordt een heel raar verhaal zo natuurlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die moeten dan ook allemaal de fles krijgen.
Ik ben vrijquote:Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
kut klote, morgen gewoon NOG een dag werken :S
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die moeten dan ook allemaal de fles krijgen.
ik nietquote:
Op vrijdag?quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet![]()
ben net begonnen aan mijn werkweek
op donderdagquote:
Oh ja ik rekende al vrijdagquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op donderdag![]()
heb mijn eerste werkdag erop zitten
heb een parenclubquote:Op vrijdag 20 november 2009 02:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh ja ik rekende al vrijdagwat doe je dan?
Echt?quote:
quote:
wel een luxe taxi pakkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 02:17 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen. Ben de trein weer uit. Laatste stukje met de taxi. De trein stopte niet in Bekasi, wat me een dik uur extra reizen geeft, maar dat had ik dan ook al verwacht.
ik heb geen zin om in het laatste stukje trein mijn bagage, portemonnee, mobieltje en vriendin kwijt te raken.quote:
quote:
Oh oke, het is weer eens wat anders hé.quote:Op vrijdag 20 november 2009 02:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL werkt bij me in het weekend achter de bar
latersquote:Op vrijdag 20 november 2009 02:26 schreef indahnesia.com het volgende:
in de auto kan ik niet naar een scherm kijken, dus straks als ik thuis ben (uurtje, inclusief douchen) weer verder.
dat kun je wel stellenquote:Op vrijdag 20 november 2009 02:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh oke, het is weer eens wat anders hé.
slaap zequote:Op vrijdag 20 november 2009 02:28 schreef griekjeee het volgende:
Maarrrr ik ben slapen slaap lekker.
slaap zequote:Op vrijdag 20 november 2009 04:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ben nou ook naar mijn bedje![]()
laters
ik weet dat de tijd langzamer gaat in Indonesie maar half elf in de middagquote:Op vrijdag 20 november 2009 05:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Belachelijke tijd om op te staan, half elf in de middag.
ja, dat vond ik dus ook. Beetje bijtijds kan geen kwaad. Hoewel het hier wel handig zou zijn, kun je direct door naar het vrijdamiddaggebed.quote:Op vrijdag 20 november 2009 05:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet dat de tijd langzamer gaat in Indonesie maar half elf in de middag![]()
het is maar net wat je leuk vindquote:Op vrijdag 20 november 2009 05:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat vond ik dus ook. Beetje bijtijds kan geen kwaad. Hoewel het hier wel handig zou zijn, kun je direct door naar het vrijdamiddaggebed.
Het vrijdagmiddaggebed is niet leuk, maar wordt wel steeds meer opgedrongen. Ben blij dat ik daar niet bij hoor.quote:
haha jij ook al hierquote:Op vrijdag 20 november 2009 05:48 schreef Ben. het volgende:
Crash Test Dummies
[ afbeelding ]
Wat een muziek maken de gasten. (L)
welke fora?quote:Op vrijdag 20 november 2009 06:13 schreef Ben. het volgende:
Op FOK! mag dat. Op andere fora heb je weer van die kut regels.!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 05:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha jij ook al hier
leuk he alle actieve topics volspammen
quote:Op vrijdag 20 november 2009 06:13 schreef Ben. het volgende:
Op FOK! mag dat. Op andere fora heb je weer van die kut regels.!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 06:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
welke fora?
het grootste baggerforum is volgens mij het forum van partyflock. daar staat echt alleen maar zooi in.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 070 goldfinger1963
02. 063 Ladylike
03. 057 wel.o.k
04. 023 indahnesia.com
05. 020 Dr_Flash
06. 019 marcb1974
07. 016 MPG
08. 014 DaMart
09. 011 john-frusciante
10. 004 cablegunmaster
11. 004 griekjeee
12. 004 OA
13. 003 BrandX
14. 002 --Tweety--
15. 002 Schenkstroop
16. 001 Sjowhan
17. 001 FFSletop
18. 001 El_Matador
19. 001 psv01
20. 001 MaleDuck
Reeks-statistieken!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:26 schreef Klonk het volgende:
hier niet, ze zeggen dat het mooie dag gaat worden met een graad of 17 en een zonnetje
3 x maal raden wiens fiets vandaag de hele dag bij de fietsenmaker staat voor groot onderhoud
het is alleen jammer dat jouw fiets zo ver weg staatquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:31 schreef Klonk het volgende:
ik kom wel aan fietsen toe
hoe dan ook, ik fiets elke dag, regen, kou of sneeuw, ik zat laatst mijn kilometers op te tellen (ja die ik hou ik bij) en kwam tot de conclusie dat ik alleen al dit jaar 10.000 km had gefietst, ik ken mensen die dat nog niet met de auto halen
en dat je benen waarschijnlijk over de grond sliertenquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is alleen jammer dat jouw fiets zo ver weg staat
Het is weer over. Genoeg water voor vandaag in dat half uurtje. Paar kilometer verderop is het droog gebleven zo te zien, daar ging en hangt een blauwe lucht.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:26 schreef Klonk het volgende:
hier niet, ze zeggen dat het mooie dag gaat worden met een graad of 17 en een zonnetje
3 x maal raden wiens fiets vandaag de hele dag bij de fietsenmaker staat voor groot onderhoud
Met de trein lukt het ook aardig anders hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:31 schreef Klonk het volgende:
ik kom wel aan fietsen toe
hoe dan ook, ik fiets elke dag, regen, kou of sneeuw, ik zat laatst mijn kilometers op te tellen (ja die ik hou ik bij) en kwam tot de conclusie dat ik alleen al dit jaar 10.000 km had gefietst, ik ken mensen die dat nog niet met de auto halen
Hey lieverdquote:
Iddquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ook niet. Het zonnetje schijnt lekker. Het is weer om leuke dingen te doen buiten
Te weinig winterspekquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:05 schreef Ladylike het volgende:
Vraag me eigenlijk af waarom ik het zo koud heb
Ik eet toch genoeg hoorquote:
Ik zie een neger met een beugelbekkie?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:18 schreef Ladylike het volgende:
Hihi de header zei "komt"..![]()
sorrie, maar ik kon mezelf niet meer beheersen
en schlechte schmink rond haar neus.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie een neger met een beugelbekkie?
Ik hier ook. Alleen jammer dat er morgen maar beperkt zon is. Dan had ik morgenmiddag nog in het duin kunnen wandelenquote:
kun je niet in duinen wandelen als de zon niet schijnt danquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hier ook. Alleen jammer dat er morgen maar beperkt zon is. Dan had ik morgenmiddag nog in het duin kunnen wandelen.
ik zie toch echt een sint header met schaduw en de maan enzoquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie een neger met een beugelbekkie?
quote:
quote:
Hellow jullie driequote:
Heyquote:
quote:
potverdoriequote:Op vrijdag 20 november 2009 10:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slecht, ze denken nu dat revalidatie geen zin gaat hebben, dus direct door richting verpleeghuis.
ai, kut manquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slecht, ze denken nu dat revalidatie geen zin gaat hebben, dus direct door richting verpleeghuis.
Het kan wel, maar met zon is het veel leukerquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
kun je niet in duinen wandelen als de zon niet schijnt dan
doe ik het al jaren verkeerd
buiten zijn is altijd tof, met regen zie je weer heel andere dingen dan met mooi weerquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kan wel, maar met zon is het veel leuker.
En met regen is het helemaal niet leuk, eigenlijk.
Buiten is eng, daar zijn allemaal monsters en andere rare dingen. En mijn lasergeweer mag ik dan niet meenemenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
buiten zijn is altijd tof, met regen zie je weer heel andere dingen dan met mooi weer
quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Buiten is eng, daar zijn allemaal monsters en andere rare dingen. En mijn lasergeweer mag ik dan niet meenemen
Whehehe marc... jezus.. ik proest nu dus echt mn facturen onder de kruimelsquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Buiten is eng, daar zijn allemaal monsters en andere rare dingen. En mijn lasergeweer mag ik dan niet meenemen
Als het stortregent zie je stralen water naar beneden komen inderdaad. Bij zon zie je dat nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
buiten zijn is altijd tof, met regen zie je weer heel andere dingen dan met mooi weer
Buiten is er geen FOK!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi moment om weer aan de spoorkilometers te werken dusquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
Buiten is er geen FOK!.
O wacht, dat is er morgen binnen ook niet.
Mooi moment ook om die troosteloze plantenresten op balkon eens weg te halen en bloembollen in de potten te stoppen. En misschien even kijken of ze ergens een cd-meubel hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi moment om weer aan de spoorkilometers te werken dus
ik hoef gelukkig morgen niet in de trein te zittenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgen in het Waalse Bracquegnies net zulk mooi weer is als nu hierquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:32 schreef Klonk het volgende:
ik hoef gelukkig morgen niet in de trein te zitten
Ja, in mijn nieuwe huisquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
Fleske is mn held
binnenkort maar weer eens een meet plannen
Heb er in de afgelopen dag zo'n 900 gedaan, en met de snelheden hier is dat best aardig te noemen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kan ik wel even bewerken voor je hoor, wapens zatquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe marc... jezus.. ik proest nu dus echt mn facturen onder de kruimels
peperkoek vlekt
quote:
whehehehequote:Op vrijdag 20 november 2009 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kan ik wel even bewerken voor je hoor, wapens zat
nee joh, ik ben niet verslaaft aan dat spel![]()
Meet? Hoax!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
Fleske is mn held
hoaxquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
Fleske is mn held
Niet de prive-meetsquote:
Niettus dusquote:
Mini-meets dus.quote:
Wokquote:
Wat staat er toch een rotzooi op Internet eigenlijkquote:Catherine Keyl heeft slapeloze nachten van de gedachte dat haar vriendinnen seks hebben gehad met minderjarige Ghanezen.
Oeh een duinmeet moet ik ook nog eens plannenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Mini-meets dus.
Die zijn tof ja. In de duinen wandelen.
Ehm... tussen de schelp ehmm wandelen jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:03 schreef MPG het volgende:
Mini-meets dus.
Die zijn tof ja. In de duinen wandelen.
Slapeloze nachten omdat ze jaloers is dat zij geen Ghaneesje heeft weten te scoren?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat staat er toch een rotzooi op Internet eigenlijk
Je hebt door dat je vraagt hoe het met jezelf gaat?quote:
Weet ik veel, eoa moreel gelul. Stond op nu.nlquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Slapeloze nachten omdat ze jaloers is dat zij geen Ghaneesje heeft weten te scoren?.
Ja ik moest ook ff 2 keer lezen hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:07 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt door dat je vraagt hoe het met jezelf gaat?
Ik ben zijn lekdoosquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:07 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt door dat je vraagt hoe het met jezelf gaat?
Geildweil tochquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben zijn lekdoos
ben puur voor het plezier
Fles zn geildweil was het toch?quote:
nee, want dat is toch geen doos gekkiequote:Op vrijdag 20 november 2009 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu impliceer je dat hij een druiper heeft.
Maar die doos is dan toch om op te vangen wat hij druipend lekt? Of zou je dan zijn afdruiprek zijn?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, want dat is toch geen doos gekkie![]()
Ik heb het nagelezen, ben fles zn (ouwe) Geildweil en Wokje zn Lekdoos
Check.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, want dat is toch geen doos gekkie![]()
Ik heb het nagelezen, ben fles zn (ouwe) Geildweil en Wokje zn Lekdoos
Jij kent geen lekkende dozen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die doos is dan toch om op te vangen wat hij druipend lekt? Of zou je dan zijn afdruiprek zijn?
quote:
Het is koudquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Idd
Vraag me eigenlijk af waarom ik het zo koud heb
Maar eens een kop koffie halen en een broodje smeren
Hoiquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bakje koffie word je gelijk wakker misselijk van (en dus toch wakker).
Griekjeeequote:
Heyquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Griekjeee.
Het valt best mee met de kou hoor.
Ik voel me vereerdquote:
Hier in het zuiden is het mega zonnig en warmquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
HeyIk vond het toch verrekte koud vanmorgen
en nog steeds wel een beetje.
Hoiquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Je wil me wel dood hebben he
Hoi LL.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
Hallow binnenkomers
Pff ik hoop snel dat er een nieuwe secretaresse is, ben al 6 keer opnieuw aan 1 factuur begonnen
Awww. Hier in het zuiden valt het reuze meequote:Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
HeyIk vond het toch verrekte koud vanmorgen
en nog steeds wel een beetje.
Is dat die vacature op jullie websitequote:Op vrijdag 20 november 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
Hallow binnenkomers
Pff ik hoop snel dat er een nieuwe secretaresse is, ben al 6 keer opnieuw aan 1 factuur begonnen
Terugblazen naar Engelandquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:47 schreef DaMart het volgende:
* DaMart gaat buiten even heel hard blazen...
Er komt een donkere, grijze lucht vanaf zee aangewaaid.
Jepsquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Awww. Hier in het zuiden valt het reuze mee.
[..]
Is dat die vacature op jullie website?
En bij de E-engineer staat niet bij welk niveau verwacht wordt.
Ik werk hier niet als secretaressequote:Op vrijdag 20 november 2009 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi![]()
van koffie ga je niet dood.![]()
[..]
Hoi LL.
Nieuwe? Je stopt daar?
Het is hier idd lekker warm 15 graden en zonnig.
Inderdaadquote:
Ik wil ook vette hapquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
InderdaadMet weer gezondigheid
![]()
Hoi Bengeltje![]()
Delen of bek houwequote:Op vrijdag 20 november 2009 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb sesam-knackebrodjes met grillworst
LLquote:
Ik zit ook in het zuidenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd
[..]
Hier in het zuiden is het mega zonnig en warm
quote:
Je kunt ook best een gemene held zijn hoorquote:
goed zo.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
zo, ben ik weer even.
operatie is geslaagd.
wat ze precies gedaan hebben weet ik nog niet.
ze ligt nu op de uitslaapkamer, 14:15 mag ik haar weer gaan halen.
dus nu nog even eten en een stofzuiger door huis heen trekken.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
zo, ben ik weer even.
operatie is geslaagd.
wat ze precies gedaan hebben weet ik nog niet.
ze ligt nu op de uitslaapkamer, 14:15 mag ik haar weer gaan halen.
dus nu nog even eten en een stofzuiger door huis heen trekken.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed zo.
zitten er geen wieltjes onder die stofzuiger?
en ik zou hem aanzetten als je hem toch door het huis trekt![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom vindt ze dat ik het niet goed doe
pownedquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:35 schreef BrandX het volgende:
overigens is hier, zodra de zon aan mijn balkonkant zou moeten verschijnen, een dik pak wolken de boel komen verstieren
Ziet er zelfs bijna regenachtig uit.
In het zuiden van Europa zeker?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zit ook in het zuidenZon schijnt wel af en toe ja.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat het ze lekker zelf doen als ze denkt dat ze het beter kan
brood met stroopquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:49 schreef DaMart het volgende:
Nu even mijn brood met gebakken ei opeten.
En net even 40 liter lesbische aarde gehaald.
Sorryquote:
waait het ook?quote:
lesbische aardequote:Op vrijdag 20 november 2009 12:49 schreef DaMart het volgende:
Nu even mijn brood met gebakken ei opeten.
En net even 40 liter lesbische aarde gehaald.
idem hierquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef Klonk het volgende:
Kom maar naar Limboland, bij ons is alles beter, strakblauw herfstzonnetje, zit lekker met de achterdeur open
whehehequote:
Daar heb ik niet genoeg inentingen voorquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef Klonk het volgende:
Kom maar naar Limboland, bij ons is alles beter, strakblauw herfstzonnetje, zit lekker met de achterdeur open
en geen pasquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb ik niet genoeg inentingen voor
dat ook nog eensquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:16 schreef Klonk het volgende:
en zulke zeurkousen willen we ook helemaal niet hebben
als je niet zeurtquote:
dat had ook gekunnenquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat rotsen van het strand van Lesbos
quote:
nope, maar we hebben nog even.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
weet je al waar in limburg je naar toe gaat ?
ze beweert dat ksc doodbloedquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
nijns heeft het druk op d'r nieuwe werk![]()
of ze is ons vergeten
quote:
Waar bevindt ge oe dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zit ook in het zuidenZon schijnt wel af en toe ja.
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Nijns het volgende:
De KSC staat niet eens bij de 10 meest actieve topics van GC
het was even zoekenquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
Ik ga mijn vrouw maar weer eens ophalen.
en ik bedoel niet Ll, hoewel die ook al een tijdje weg is.
het helpt ook echt om zo'n opmerkingen te plaatsen en dan niet meer te komenquote:
Kusjequote:Op vrijdag 20 november 2009 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
Ik ga mijn vrouw maar weer eens ophalen.
en ik bedoel niet Ll, hoewel die ook al een tijdje weg is.
Weer over mn collega gekletstquote:
ja maar als je zegt dat het doodbloedt, help je door weg te blijven alleen maar mee daaraanquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als er minder mensen meeposten, bloedt het toch ook dood.
er komen hier genoeg mensen postenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als er minder mensen meeposten, bloedt het toch ook dood.
Vandaar ook mijn opmerking dat Nijns toch een beetje gelijk heeft, als ze zelf ook minder mee kan postenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weer over mn collega gekletst
[..]
ja maar als je zegt dat het doodbloedt, help je door weg te blijven alleen maar mee daaraan
Klopt. Ik post vandaag ook weer veel te veel meequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er komen hier genoeg mensen posten
ken andere sc's die echt op sterven na dood zijn
tot wanneer mag/moet ze nog blijven werken ?quote:
mee eensquote:[..]
ja maar als je zegt dat het doodbloedt, help je door weg te blijven alleen maar mee daaraan
je hebt geen leven meer buiten FOKquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Ik post vandaag ook weer veel te veel mee.
schat, ze zit al van woensdag thuisquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tot wanneer mag ze nog blijven werken ?
ach, we hebben in het bestaan van KSC een keer of twee, drie een wat slappere periode gehad. Logisch toch? Als je ook nu kijkt naar de mensen die posten en de fanatieke posters van het eerste uur, zit er veel verschil in. Een paar die-hards, maar veel nieuwe / andere gezichten. Niets mis mee imoquote:
dat 1 iemand minder mee kan posten betekent niet dat een topic doodbloedt...quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn opmerking dat Nijns toch een beetje gelijk heeft, als ze zelf ook minder mee kan posten.
[..]
Klopt. Ik post vandaag ook weer veel te veel mee.
Dat dusquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat 1 iemand minder mee kan posten betekent niet dat een topic doodbloedt...
Ik ken er een die al meer dan twee jaar loopt (in één en hetzelfde topic dus)quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er komen hier genoeg mensen posten
ken andere sc's die echt op sterven na dood zijn
vanaf woensdag al ontslagenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, ze zit al van woensdag thuis
ik doe nu dus ook nog haar werk erbij
En jij blijft onze boks-chickquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat dus
Ik heb ook weken dat ik hier nauwelijks post. Gewoon of ff geen zin, geen tijd, andere dingen whatever.
Hoewel KSCKSC
blijft natuurijk
dat is wel tyfus langquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ken er een die al meer dan twee jaar loopt (in één en hetzelfde topic dus)..
ja, dat is haar ook gezegd en ze mocht meteen thuisblijven.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanaf woensdag al ontslagen![]()
ik dacht dat het ontslag pas was aangevraagd
Welke?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat dus
Ik heb ook weken dat ik hier nauwelijks post. Gewoon of ff geen zin, geen tijd, andere dingen whatever.
Hoewel KSCKSC
blijft natuurijk
Ja maar zo bedoelde ik het ook nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat 1 iemand minder mee kan posten betekent niet dat een topic doodbloedt...
Een Alfa-Bitch en een Boks-Bitch in een SC, ut mot nie gekkur wordûh!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En jij blijft onze boks-chick
zegt het miepje dat later erbij is gekomen![]()
fijne dir.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, dat is haar ook gezegd en ze mocht meteen thuisblijven.
Officieel is het nu betaald verlof en vanaf de dag dat de vergunning er is, is het ontslag officieel
Die in 57quote:
sorryquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar zo bedoelde ik het ook niet.
Jullie lezen mijn bericht veel te serieus.
sorriequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar zo bedoelde ik het ook niet.
Jullie lezen mijn bericht veel te serieus.
Jij mept ze met 1 slag neer, en ik race over ze heen met mn alfaquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een Alfa-Bitch en een Boks-Bitch in een SC, ut mot nie gekkur wordûh!
2 jaar pas? 'Dat is toch niks man. In TTK hebben we een actief topic uit september 2002!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, DEVquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol, een FP forum
Er zijn er trouwns op FOK! wel meer die supertraag verlopen
Ah, toch gevonden... een actief topic uit juli 2000, nog met een viercijferig topic-ID!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
2 jaar pas? 'Dat is toch niks man. In TTK hebben we een actief topic uit september 2002!.
En volgens mij was er nog een oudere in TTK, maar die kon ik zo snel niet vinden.
Monthy Python.. definitelyquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, even een onderzoekje,
wat vinden jullie leuker:
Monthy Python of Harry Potter?
duidelijk monthy pythonquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, even een onderzoekje,
wat vinden jullie leuker:
Monthy Python of Harry Potter?
Kappen nouquote:
Die BMW is nog steeds te koopquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet toch maar eens gaan kijken voor een bestelbusje ofzo
En een loodgieter om dat lek in je doos dicht te kitten zeker?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kappen nou![]()
aandacht.. dat wil ik
LLquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kappen nou![]()
aandacht.. dat wil ik
[..]
die zal ook te klein zijnquote:Die BMW is nog steeds te koop
Dat kunnen ook andere mannen, heb ik niet specifiek een loodgieter voor nodigquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een loodgieter om dat lek in je doos dicht te kitten zeker?
Whehehe okay das aandachtquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
die zal ook te klein zijn
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat kunnen ook andere mannen, heb ik niet specifiek een loodgieter voor nodig
dat is wel een ideequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe okay das aandacht
okay dan gaan we spekpaterke beroven
En een monteur om de leidingen even door te smeren is ook niet nodig?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat kunnen ook andere mannen, heb ik niet specifiek een loodgieter voor nodig
Ja maar das ouwe kitquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik heb nog een kitspuit liggen
Die heb ik fulltime in dienstquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een monteur om de leidingen even door te smeren is ook niet nodig?
de spuit welquote:
Zit er dan geen roest aan die spuitquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de spuit wel![]()
maar de kit niet![]()
![]()
ik kan niet overal tegelijk zijn hequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kappen nou![]()
aandacht.. dat wil ik
[..]
Die BMW is nog steeds te koop
Ik van de dood.. door sebasser, mn ma die morgen jarig is maar bijna 4 jaar dood is...quote:
Truequote:Op vrijdag 20 november 2009 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan niet overal tegelijk zijn he
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zit er dan geen roest aan die spuit
Ik heb mn tetanusspuit niet gehad
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik van de dood.. door sebasser, mn ma die morgen jarig is maar bijna 4 jaar dood is...
bah
Probeer mezelf af te leiden (onder andere door gek te doen) maar het lukt niet echt
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik van de dood.. door sebasser, mn ma die morgen jarig is maar bijna 4 jaar dood is...
bah
Probeer mezelf af te leiden (onder andere door gek te doen) maar het lukt niet echt
alles goed gegaan met het irl vrouwtje ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan niet overal tegelijk zijn he
Dat kun jij ook wel even doen hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een monteur om de leidingen even door te smeren is ook niet nodig?
Ik ben blij dat morgen karaoke isquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van zulke dingen word je niet vrolijk
Thanx.. door sebas (en de datum) komt alles weer boven hequote:Op vrijdag 20 november 2009 16:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
das klote idd.
* BrandX geeft een troostknuf aan Ll
Voor sommigen is het bijkbaar toch te moeilijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kun jij ook wel even doen hoor.
Is niet zo moeilijk.
dan heb je iig genoeg afleidingquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben blij dat morgen karaoke is
[..]
tja prutsers zijn er overalquote:Voor sommigen is het bijkbaar toch te moeilijk
En dan bedoel ik niet DaMart, maar prutsers in bed
En wat smeert het beste? Naaimachineolie?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kun jij ook wel even doen hoor.
Is niet zo moeilijk.
goed gedaanquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
BX, kun jij die baggerpost van LED en mijn reactie daarop ff verwijderen? (in sebas zn eerbetoon topic)
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:15 schreef DaMart het volgende:
Overigens kent Word het woord 'ooglaserbehandeling' niet... en dus wordt voorgesteld om er maar 'oplazerbehandeling' van te maken.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat smeert het beste? Naaimachineolie?
hey dat slecht zicht moet ook maar eens oplazerenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:15 schreef DaMart het volgende:
Overigens kent Word het woord 'ooglaserbehandeling' niet... en dus wordt voorgesteld om er maar 'oplazerbehandeling' van te maken.
moest even laten merken dat ik er niet van gediend wasquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed gedaan![]()
ik wilde ook al reageren maar heb het op het laatste moment maar niet gedaan
goed gedaanquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moest even laten merken dat ik er niet van gediend was
maar ook dat is zo te verwijderen
Het verklaart wel meteen waarom veel mensen in het buitenland hun ogen laten laseren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
hey dat slecht zicht moet ook maar eens oplazeren
ongevoelige klootzakken zullen er altijd wel blijven bestaan en zeker op het internet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
zoals ik al zei: vooral op momenten dat een klein kind nog weet dat ie respect moet tonen, kan ik dat soort achterlijk gedrag niet verdragen
omdat het daar goedkoper isquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het verklaart wel meteen waarom veel mensen in het buitenland hun ogen laten laseren.
Dat weet ik zo net nog niet. Sommige zorgverzekeraars vergoeden tegenwoordig ook (een deel van) de kosten voor een ooglaserbehandeling.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat het daar goedkoper is
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als je in Nederland moet oplazeren als je een ooglaserbehandeling wilt, dan is het logisch dat ze het over de grens laten doen.
ze kan nog gewoon lopenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:35 schreef wel.o.k het volgende:
operatie is goed gegaan maar wat ze gedaan hebben weten we niet, dat horen we donderdag pas op de poli![]()
ze kan nog lopen en de pij valt ook mee.
ze heeft wel geel been met zwarte strepen![]()
jodium en stift
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |