Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
espresso, or expresso is a concentrated coffee beverage brewed by forcing hot water under pressure through finely ground coffee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Neen. Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar enkel de schrijfwijze espresso is correct Nederlands. Enige andere schrijfwijze is niet.o.k.
[..]
Werkt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
Past iemand anders aub de wiki aan? Met Chrome is dat kut
Ik pas de TT wel even aan voor je... topic 155 hebben we al lang geleden gehad, namelijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
Past iemand anders aub de wiki aan? Met Chrome is dat kut
Vorige topic alquote:
As you might have expected, a source written in English is not suitable to support any statement about the Dutch language. Therefore I would suggest you to look in the so-called "groene boekje", which will explain to you that the word for strong Italian coffee in the Dutch language is written as "espresso".quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
espresso, or expresso is a concentrated coffee beverage brewed by forcing hot water under pressure through finely ground coffee.
The first espresso machines were introduced at the beginning of the 20th Century, with the first patent being filed by Luigi Bezzera of Milan, Italy, in 1901. Up until the mid-1940s, when the piston lever espresso machine was introduced, it was produced solely with steam pressure.
Also, du hast Problemen mit der wunderschöne Deutsche Sprache? Vielleicht sollst du dann mehr üben damit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:00 schreef FFSletop het volgende:
Kutduitsgeprekkemheb het echt ZWAAR verneukt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Also, du hast Problemen mit die wunderschöne Deutsche Sprache? Vielleicht sollst du dann mehr üben damit.
Du hast Rechtquote:
Moest dat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Also, du hast Problemen mit der wunderschÃļne Deutsche Sprache? Vielleicht sollst du dann mehr Ãŧben damit.
Aber natürlich. Sonst wirst du das nie lernen.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
As you might have expected, a source written in English is not suitable to support any statement about the Dutch language. Therefore I would suggest you to look in the so-called "groene boekje", which will explain to you that the word for strong Italian coffee in the Dutch language is written as "espresso".
Zeg dat tegen mn baasquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je moet ook geen chrome gebruiken
Thanxquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik pas de TT wel even aan voor je... topic 155 hebben we al lang geleden gehad, namelijk.
Kappe nou? dat waren ook de laatste woorden van Joes Kloppenburg op 17 augustus 1996, voordat hij door een jongen, zonder aanleiding, werd doodgeslagen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:33 schreef FFSletop het volgende:
Kappe nou.
und ich wolle... Fok! It.
Toen was ik een jaar oud, hoe wou je dat ik dat weet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kappe nou? dat waren ook de laatste woorden van Joes Kloppenburg op 17 augustus 1996, voordat hij door een jongen, zonder aanleiding, werd doodgeslagen.
zolang het uit een expresso machine komt is het expresso.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
As you might have expected, a source written in English is not suitable to support any statement about the Dutch language. Therefore I would suggest you to look in the so-called "groene boekje", which will explain to you that the word for strong Italian coffee in the Dutch language is written as "espresso".
Duitsquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Also, du hast Problemen mit der wunderschöne Deutsche Sprache? Vielleicht sollst du dann mehr üben damit.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:39 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Toen was ik een jaar oud, hoe wou je dat ik dat weet?
Anyway, ik boek hem, internet op me telefoon is duur.
Whehehe you go girl manquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
zo, de afdeling "aan het netwerk ligt het niet" gedissed![]()
als ze geluisterd hadden waren ze anderhalf uur eerder klaar geweest
Joes Kloppenburg is denk ik niet meer te boeken voor een optreden hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:39 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Toen was ik een jaar oud, hoe wou je dat ik dat weet?
Anyway, ik boek hem, internet op me telefoon is duur.
Das mijn persoonlijke straattaal: Boeken betekent dat ik weg benquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Joes Kloppenburg is denk ik niet meer te boeken voor een optreden hoor.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:08 schreef wel.o.k het volgende:
hadden ze mij nou maar een paar maanden geleden genomen, ze wilde me toen hebben maar afdeling windows wilde me niet laten gaan.
ik zei genomen![]()
en ik zou tot 31 december hier zijn, dat is weer verlengd![]()
onbekend voor hoe lang
Het gaat er niet om wat jij denkt dat je zegt, maar wat wij begrijpen van wat je zegt... en die betekenis van boeken staat niet in de Van Dalequote:Op dinsdag 17 november 2009 13:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Das mijn persoonlijke straattaal: Boeken betekent dat ik weg ben
Nederlands heb je al opgegeven?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:10 schreef FFSletop het volgende:
IRONISCH!!!
Als ik 2 of minder onvoldoendes sta op mijn kerstrapport mag ik een cadeau uitzoekenen dat betekent dat ik alleen nog mijn best moet doen op Duits...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
die ga ik onthouden. en gebruiken ook denk ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Das mijn persoonlijke straattaal: Boeken betekent dat ik weg ben
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:10 schreef FFSletop het volgende:
IRONISCH!!!
Als ik 2 of minder onvoldoendes sta op mijn kerstrapport mag ik een cadeau uitzoekenen dat betekent dat ik alleen nog mijn best moet doen op Duits...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk het positief. Als er niemand meer zodanig geschoold zou zijn dat een baantje bij die keten met de grote M nog de enige kans op werk is, zou jij ook minder werk hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:16 schreef MPG het volgende:
[..].
Vroeger kreeg je alleen een cadeau als je géén onvoldoendes op je rapport had. Waar gaat het heen met deze wereld?
Dat dusquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:16 schreef MPG het volgende:
[..].
Vroeger kreeg je alleen een cadeau als je géén onvoldoendes op je rapport had. Waar gaat het heen met deze wereld?
quote:
en dat hoef je nieteensquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou kan ik er weer tegen tot vannacht 4 uur
kloptquote:
je hebt geen zin meer om te werkenquote:
veel te veel te doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt geen zin meer om te werken
strak planquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
veel te veel te doen
Morgen moet ik me maar op de verkopen storten, zodat er geld binnen komt
quote:
nja het komt toch niet bij ons binnenquote:
Aldus Oxfam Novib, die organisatie die hongerbuiknegertjes zegt te helpen, maar subsidies verstrekt aan linkse stichtingen in Nederland. Doe mij nog maar een paar van die chocoladeletters, van die lekker pure graag. Hoe meer cacao hoe beter.quote:Supermarkten en snoepwinkels verkopen jaarlijks nog altijd 19 miljoen 'foute' chocoladeletters. Dat is 85 procent van alle verkochte letters. Dit stelt Oxfam Novib in het maandag gepresenteerde rapport 'Eerlijk duurt het langst'. Van alle Nederlandse chocoladeletters is maar 15 procent met duurzaam geproduceerde cacao gemaakt. Dat zijn 3,5 miljoen letters op een totaal van circa 23 miljoen.
dat is wel jammerquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja het komt toch niet bij ons binnen
Ik had voor mn verjaardag 2 repen met 94% cacao gekregenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:53 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)ters-in-winkels.html
Aldus Oxfam Novib, die organisatie die hongerbuiknegertjes zegt te helpen, maar subsidies verstrekt aan linkse stichtingen in Nederland. Doe mij nog maar een paar van die chocoladeletters, van die lekker pure graag. Hoe meer cacao hoe beter.
oeh, wil ik ook! wil ik ook!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had voor mn verjaardag 2 repen met 94% cacao gekregen
Daar heb ik van genoten!!! wat is dat lekker zeg
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Huppakee, weer een arme cacaoboer dood, koetjesreep!
Da's ook nog genoeg om zo'n Oxfam Novib cacao-boer om het leven te helpen hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
Oh pardon, het was 86%.. ze wilden 94 kopen of zoiets
[ afbeelding ]
koetjesreep is cacaoFANTASIEquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Huppakee, weer een arme cacaoboer dood, koetjesreep!
2 danquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's ook nog genoeg om zo'n Oxfam Novib cacao-boer om het leven te helpen hoor.
ook foute chocoladequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb hier de lion... welke soort chocolade zit daar omheen?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
Oh indah, ik wil je best een reepje opsturen trouwens
moordenaarquote:
Klopt, maar in cacaofantasie zit ook cacao he.. en dat vinden die arme boertjes NIET zo leuk!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koetjesreep is cacaoFANTASIE
das geen echte chocola
Dan eten we nog even doorquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook foute chocolade
[..]die op dat plaatje? Dat hoeft niet, die liggen hier ook lekker fout in de schappen van de Carrefour, maar hartelijk bedankt voor het aanbod
hey, als ik nou een multipak (dus stuk of 10) twixen eet, ben ik dan een serie-moordenaar?quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan eten we nog even door
en graag gedaan, ik verstuur zelfs jointjes voor contactgestoorde fokkers uit een of ander boeren gat waar geen wiet te krijgen is en die toch eens met zn vriendin een jointje wilde roken
ben te goed voor deze wereld
[..]
quote:hey, als ik nou een multipak (dus stuk of 10) twixen eet, ben ik dan een serie-moordenaar?
*proestquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey, als ik nou een multipak (dus stuk of 10) twixen eet, ben ik dan een serie-moordenaar?
joods?quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
hey, als ik nou een multipak (dus stuk of 10) twixen eet, ben ik dan een serie-moordenaar?
Nja ken hem wel al 3 jaar, DAT doe ik dus niet zomaar ffquote:
quote:[..]jij bent echt gestoord..
jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, maar het is lekker, toch?
sjalom! Nee, ik ben niet joods, maar al die moslimse boeroepers om me heen stellen dat alles wat niet volgens hun ideeen is, een zionistisch bedenksel is.quote:
zeker welquote:
krijg in eens een idee hoe ik hier iemand moet laten oppakken, gewoon twee weken eerder een joint per post sturen..+:quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ken hem wel al 3 jaar, DAT doe ik dus niet zomaar ff
maar was binnen nl. ZIJN kosten (had eerst geld gestuurd) en zijn risico, aangezien ik dus niets op de enveloppe heb gezet, behalve zn adres
maar het was iig wel aangekomen
[..]je hebt volledig gelijk
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
krijg in eens een idee hoe ik hier iemand moet laten oppakken, gewoon twee weken eerder een joint per post sturen..+:
dan doe ik aan genocidequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeker wel
die worden ook geplukt dus zijn er altijd boeren die er te weinig voor krijgen
Is dat niet fido didoquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:13 schreef DaMart het volgende:
Wie herkent deze crimineel?
http://www.zie.nl/videos/opsporing-verzocht/m1czuaef6x7l
wat dat betreft ben ik net hitler.. afmaken met de 100-en tegelijkquote:
ach ja, dat zijn ook niet de meest ontwikkelde geestenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sjalom! Nee, ik ben niet joods, maar al die moslimse boeroepers om me heen stellen dat alles wat niet volgens hun ideeen is, een zionistisch bedenksel is.
quote:Zionisme is een nationale beweging en ideologie die een Joods thuisland of Joodse staat ondersteunt in het gebied waar in vroeger tijden de Joodse koninkrijken Israël en Judea lagen. De term verwijst naar de berg Zion waarmee Jeruzalem wordt aangeduid en werd voor het eerst gebruikt in 1890 door Nathan Birnbaum. Het heimwee naar Zion stamt al uit de tijd van de Joodse ballingschap in Babylonië die in de Bijbel wordt beschreven, maar de huidige vorm kwam pas na de Joodse verstrooiing ten gevolge van de opstand van Bar Kochba in verband. Het heimwee naar Zion en verlangen naar een eigen joods vaderland komt in het lied Hatikwa tot uitdrukking.
Al wat ik verstond was dat het een crime passionel was. Die zal dus wel een boer hebben vermoord door foute chocolade te kopen voor zijn geliefde.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is dat niet fido dido
ook al crimineel geworden door de crisis zeker
Hmjah, als men in Nederland dat braaf doet gaan er 6.5 miljard mensen door met chocolade eten, dus echt veel zal het niet uithalen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
als we met zijn alle nou eens geen foute chocolade meer kopen.
zodat de boertjes niet meer een oneerlijke prijs voor hun cacao krijgen.
en aangezien er bijna geen goede chocola te krijgen is, we helemaal geen chocola meer kopen.
zijn we dan goed bezig?
volgens Oxfam Novib wel toch?
tragischquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al wat ik verstond was dat het een crime passionel was. Die zal dus wel een boer hebben vermoord door foute chocolade te kopen voor zijn geliefde.
Iets met gloeiende plaat en druppelquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hmjah, als men in Nederland dat braaf doet gaan er 6.5 miljard mensen door met chocolade eten, dus echt veel zal het niet uithalen.
andersom pipoquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom wil je me laten oppakken?
Volgens nu.nl de Colombiaanse politie... blijkbaar doet hun grootste exportproduct dat met jequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tragisch
(wie de fuck heeft die tekening gemaakt eigenlijk)
Wist ik welquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens nu.nl de Colombiaanse politie... blijkbaar doet hun grootste exportproduct dat met je.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens nu.nl de Colombiaanse politie... blijkbaar doet hun grootste exportproduct dat met je.
farcokequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Die compositietekenaar zit nog aan de originele Coke
garpjes ja.. kan er niet zo goed tegen na 20:00 in de avond.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wist ik wel
deed alsof
Het was een garpje
[..]
waar kun je dan wel tegen, zo laat in de avond?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
garpjes ja.. kan er niet zo goed tegen na 20:00 in de avond.
Coke-a-colaquote:
Bijna naakte vrouw, wijntje, zacht muziekje.. ach, je kent het wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar kun je dan wel tegen, zo laat in de avond?
[..]
Coke-a-cola
quote:
Ik zit nooit aan de wijn met naakte vrouwenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Naakte vrouw, wijntje, zacht muziekje.. ach, je kent het wel.
je mond staat openquote:
Quiting timequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan is het bij jou ook na 20:00?
helleu my lovequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef john-frusciante het volgende:
Helluw allemaal![]()
ik heb zin op chocolade
die van mij is dicht, die van de emoticon daarintegen...quote:
ik zou er niet op gaan zitten, dan heeft die boer voor niets zijn leven gegeven.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef john-frusciante het volgende:
Helluw allemaal![]()
ik heb zin op chocolade
wel met andere drankquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zit nooit aan de wijn met naakte vrouwen
JFquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef john-frusciante het volgende:
Helluw allemaal![]()
ik heb zin op chocolade
ik zit nooit met wijn aan naakte damesquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zit nooit met wijn aan naakte dames
ik houd het ook bij 1, dat naakt is trouwens later pas, eerst is het bijna naakt, zie mijn geweldige snelle maar toch te langzame edit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
chocopasta is ook lekker hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zou er niet op gaan zitten, dan heeft die boer voor niets zijn leven gegeven.
das niet waar, want boven mag je niet drinken..quote:
Nee jij drinkt geen wijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zit nooit met wijn aan naakte dames
speed, you has it notquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik houd het ook bij 1, dat naakt is trouwens later pas, eerst is het bijna naakt, zie mijn geweldige snelle maar toch te langzame edit.
die van mij drinkt graag tequilla... of hoe schrijf je dat.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel met andere drank![]()
[..]
JF
half naaktquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das niet waar, want boven mag je niet drinken..
en die ene keer waren ze niet naakt(toch?
)
Oeh oeh oeh een drinkmaatjequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die van mij drinkt graag tequilla... of hoe schrijf je dat.
Oh, dan telt het ook maar halfquote:
alles op zn tijdquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
I has Indonesian speed:
[ afbeelding ]
dan weet jij ook hoeveel een fles kost in Nederland.. hoeveel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh een drinkmaatje
tequilla
Dat weet GF beterquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan weet jij ook hoeveel een fles kost in Nederland.. hoeveel?
je schenkt het in voor de klantenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat weet GF beter
die koopt het.. ik zuip het alleen maar op
ah, dan ben jij de vrouw dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat weet GF beter
die koopt het.. ik zuip het alleen maar op
ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je schenkt het in voor de klanten![]()
![]()
Volgens mn geboorteakte en het kutje in mn broek wel jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, dan ben jij de vrouw dus.
dan weet jij ook hoeveel een fles kost in Nederland.. hoeveel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je schenkt het in voor de klanten![]()
![]()
ik koop het in belgie en zo uit mijn hoofd dacht ik een euro of 7quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Had het trouwens aangepastquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Goed he, dat ik dat weet zonder je geboorteakte en kutje gezien te hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook
[..]
Volgens mn geboorteakte en het kutje in mn broek wel ja
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook
[..]
Volgens mn geboorteakte en het kutje in mn broek wel ja
Mn popptje naast mn naam heeft me verradenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Goed he, dat ik dat weet zonder je geboorteakte en kutje gezien te hebben
of je fotoboekquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn popptje naast mn naam heeft me verraden
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Da's aardig goedkoop.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik koop het in belgie en zo uit mijn hoofd dacht ik een euro of 7
da's net zo duur als hier, belastingvrij dan.. dus dat is alleen voor expats weggelegd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had het trouwens aangepast
merken, in een slijterij, iets beneden de 20 euro voor 70 cl
ik heb op Facebook ook drie accounts met een poppetje als die van jou.. dus dat zegt niet veel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
net even opgezocht ik betaal 8 euro 65 voor 70 cl.quote:
dat hoeft nietquote:
Ik ben dat jongetjequote:
en al veel klanten binnengehaald zo?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb op Facebook ook drie accounts met een poppetje als die van jou.. dus dat zegt niet veel.
jij zit onder de stroopquote:
hey Jack en Jillquote:
Onder de plakquote:
niet slecht.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
net even opgezocht ik betaal 8 euro 65 voor 70 cl.
heb je uiteraard geen merken voorquote:
quote:
binnenkort maar weer eens een tequila party doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je uiteraard geen merken voor
Maar net als de vodka is dat geen probleem
Is lekkere drank
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey Jack en Jill
en de blauwe die JF vermoord heeft door erop te gaan liggen
Romeo, we missen je nog steeds RIP
dat van die blauwe was een tragisch ongeluk
dan werk ik nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
binnenkort maar weer eens een tequila party doen
echt waar ook nogquote:
zoiets ken ik van iemand die op een chiwawa ging zittenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey Jack en Jill
en de blauwe die JF vermoord heeft door erop te gaan liggen
Romeo, we missen je nog steeds RIP
dat van die blauwe was een tragisch ongeluk
Hier gaat het om het merk, want dan kun je lekker pronken naar je vriendinnen, dus hier staat Smirnov wodka, Baileys en dat soort ongein op de planken. Niet te duur overigens, zonder die BTW en accijnzen dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je uiteraard geen merken voor
Maar net als de vodka is dat geen probleem
Is lekkere drank
*proestquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan werk ik niet
kan ik eens lekker los gaan VOOR sluitingstijd.
Dan heeft JF wat langer om me naar huis te slepen...
ik snap nu wel ineens hoe ik aan die modder in mn kut kwam
[..]
lekker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
ik snap nu wel ineens hoe ik aan die modder in mn kut kwam
echt waar ook nog
dan heb je dus niets aan JF zijn aanbiedingenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier gaat het om het merk, want dan kun je lekker pronken naar je vriendinnen, dus hier staat Smirnov wodka, Baileys en dat soort ongein op de planken. Niet te duur overigens, zonder die BTW en accijnzen dus.
wat? dat verhaal of die modder?quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan heb je dus niets aan JF zijn aanbiedingen
Maar Baileys.. das ook de enige echte lekkere, romige koffielikeur
de rest is waterige troep
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat? dat verhaal of die modder?
dat van die modder was weer een garpje
Niet door mijquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
hij wordt anders wel goed gezopen
Zal ik je een rollator kopen opa, dan houd je ons misschien bijquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
tiefes wat is internet traag hier vandaag.
ik wou nog typen dat de naakte wijn bij mij altijd aan de muur gaat hangen maar jullie zijn al 2 onderwerpen verder.
Moet ook nog Tia Maria scoren volgende week. Komt weer een feestje aan. 10 soorten drank is genoeg om iedereen naar de kroon te steken hier in de buurt, dus dat ga ik even regelen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan heb je dus niets aan JF zijn aanbiedingen
Maar Baileys.. das ook de enige echte lekkere, romige koffielikeur
de rest is waterige troep
ja, dat is mijn portie, en waar is de drank voor de rest?quote:
niet met dat zelfgemaakte spul, toen heeft LL nog uit de auto (tijdens het rijden)quote:
safari is ook wel lekker, vooral voor vrouwenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moet ook nog Tia Maria scoren volgende week. Komt weer een feestje aan. 10 soorten drank is genoeg om iedereen naar de kroon te steken hier in de buurt, dus dat ga ik even regelen.
echt nietquote:
dat dusquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niet met dat zelfgemaakte spul, toen heeft LL nog uit de auto (tijdens het rijden)
kut-grapjes zijn het.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat? dat verhaal of die modder?
dat van die modder was weer een garpje
Ja, ik moet toegeven dat DAT echt een kutgarpje wasquote:
whehehe dat pistoolquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:16 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een echte tequilla shot![]()
[ afbeelding ]
zo genoeg dan??
het gaat er niet om wat lekker is voor vrouwen, want dan blijft er na een avondje feesten niets over. Het liefst heb ik ze allemaal dronken na een uurtje of twee (lukt prima want Indonesiers), dan zijn ze op tijd weer naar huis.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
safari is ook wel lekker, vooral voor vrouwen
Nou, dan raad ik die zelfgestookte sambucca aan, mja dan moeten ze allemaal naar GFquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het gaat er niet om wat lekker is voor vrouwen, want dan blijft er na een avondje feesten niets over. Het liefst heb ik ze allemaal dronken na een uurtje of twee (lukt prima want Indonesiers), dan zijn ze op tijd weer naar huis.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, dat is mijn portie, en waar is de drank voor de rest?
GF kan toch ook wel even hier komen? Gratis onderdak en maaltijden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou, dan raad ik die zelfgestookte sambucca aan, mja dan moeten ze allemaal naar GF
ik had het over afgelopen zaterdagquote:
Om eerlijk te zijn heb ik alles opgezopen..quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
GF kan toch ook wel even hier komen? Gratis onderdak en maaltijden.
want toen heeft dennis me ook naar huis moeten slepen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had het over afgelopen zaterdag
is me te ver reizen voor 2 flessenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
GF kan toch ook wel even hier komen? Gratis onderdak en maaltijden.
Ah, daar komen de smoesjes om die Nederlander in den vreemde gewoon niet te helpen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik alles opgezopen..
er is nu een italiaan erg hard bezig met stoken voor de volgende italiaanse avond
nee juist andersomquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want toen heeft dennis me ook naar huis moeten slepen?
die redenatie mis ik ff
Voor 2 flessen krijg je ook geen gratis onderdak en eten natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is me te ver reizen voor 2 flessen
whehehe klopt worden weer 2 liter flessenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik alles opgezopen..
er is nu een italiaan erg hard bezig met stoken voor de volgende italiaanse avond
Ja maar goldfinger houdt helemaal niet van anaalquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Voor 2 flessen krijg je ook geen gratis onderdak en eten natuurlijk.
wie heeft het over anaalquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar goldfinger houdt helemaal niet van anaal
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het gaat er niet om wat lekker is voor vrouwen, want dan blijft er na een avondje feesten niets over. Het liefst heb ik ze allemaal dronken na een uurtje of twee (lukt prima want Indonesiers), dan zijn ze op tijd weer naar huis.
quote:
Ik weet niet wat Indah van je verwacht, ik dacht: waarschuw hem maar alvastquote:
whehehe die kop van die gastquote:
stomp een agent op zijn gezicht en je mag er meteen blijven overnachtenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:34 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga mijn bed in, morgen een lange dag. Wil naar de gevangenis (lang verhaal, daar gaat iemand nog wel een boek over schrijven), die heb ik nog nooit van binnen gezien hier in Indonesie.
Oh gaafquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:34 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga mijn bed in, morgen een lange dag. Wil naar de gevangenis (lang verhaal, daar gaat iemand nog wel een boek over schrijven), die heb ik nog nooit van binnen gezien hier in Indonesie.
ik heb nog ergens een foto van een broekpissende en kotsende stomdronken Australier.. zal hem morgen wel eens opzoeken.quote:
ik twijfel ook aan hemquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Indah van je verwacht, ik dacht: waarschuw hem maar alvast
eeh, nah...quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stomp een agent op zijn gezicht en je mag er meteen blijven overnachten
nee, dat mag niet helaas. Moet zelfs mijn telefoon e.d. inleveren. Geen pottenkijkers het liefste in de gevangenissen in Indonesie, stel je voor dat bekend wordt dat er gemarteld wordt en zo. (publiek geheim trouwens).quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh gaaf
mag je pics maken? zo ja, doen!
Kusje
dat werkt hier niet, als ze je aresteren doen ze je pijn en dan mag je naar huis.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stomp een agent op zijn gezicht en je mag er meteen blijven overnachten
ben jij er ook nog?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat werkt hier niet, als ze je aresteren doen ze je pijn en dan mag je naar huis.
je moet het tolkastje van rekening rijden slopen, dan krijg je 14 jaar
mag ik dan een uitgebreid verslag?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh, nah...
[..]
nee, dat mag niet helaas. Moet zelfs mijn telefoon e.d. inleveren. Geen pottenkijkers het liefste in de gevangenissen in Indonesie, stel je voor dat bekend wordt dat er gemarteld wordt en zo. (publiek geheim trouwens).
Gelukkig gaat het over indonesiequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat werkt hier niet, als ze je aresteren doen ze je pijn en dan mag je naar huis.
je moet het tolkastje van rekening rijden slopen, dan krijg je 14 jaar
quote:
en dan is je internet nog traag ook nogquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan nog een beetje fokken tussen het werk door, wel met moeite
Nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
wanneer leren de controleurs nou eens op tijd te komen
marcjuhquote:
marcquote:
zit ik hier te wachten tot die eindelijk hier is kan ik tenminste boodschappen gaanquote:
hoe laat zou ie er zijn?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zit ik hier te wachten tot die eindelijk hier is kan ik tenminste boodschappen gaan
half 4 maar hij is er nou eindelijkquote:
hihi je zei hardquote:
valt nog wel meequote:
Ik ook zometeen.quote:
over 5 minutenquote:
quote:
whehehe voor jouw welquote:
OAquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:01 schreef DaMart het volgende:
17:00 uur. Een moment om voor de zekerheid maar even afscheid te nemen van jullie... want ik ga nu op weg naar de huisarts om me te laten volspuiten met, volgens sommige fantasten op internet, nanochips en gifstoffen die bijdragen aan het moedwillig reduceren van de wereldbevolking... en dat alles onder de noemer Mexicaanse griep.
Dus hij die zich gaat laten vaccineren groete U!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:01 schreef DaMart het volgende:
17:00 uur. Een moment om voor de zekerheid maar even afscheid te nemen van jullie... want ik ga nu op weg naar de huisarts om me te laten volspuiten met, volgens sommige fantasten op internet, nanochips en gifstoffen die bijdragen aan het moedwillig reduceren van de wereldbevolking... en dat alles onder de noemer Mexicaanse griep.
Dus hij die zich gaat laten vaccineren groete U!
je hebt operatie stofwolk niet aan gekondigdquote:
sorry, traag internet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt operatie stofwolk niet aan gekondigd
is wel het bestequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry, traag internet.
ging hem liever uitvoeren
*proestquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:40 schreef DaMart het volgende:
Ik heb het overleefd!.
Ik vroeg nog aan de doktersassistente die de spuit zette of ze ipv nanochips geen paprika chips hadden, maar ze begreep me niet.
Dan moeten we flink doorposten!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Nijns het volgende:
De KSC staat niet eens bij de 10 meest actieve topics van GC
schopje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Nijns het volgende:
ik was etenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Nijns het volgende:
Pierquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moeten we flink doorposten!
Fritsel sport zequote:
niks over gehoord.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
gisteren gesport en hoef niet over te werken.
dus nu leren.
hoe ging flash z'n examen......
sommige vis is wel lekkerquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffietijd op het werk![]()
Helaas heeft iemand net een blik vis geopend
Kei hipquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
gisteren gesport en hoef niet over te werken.
dus nu leren.
hoe ging flash z'n examen......
feli mcitpquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kei hip![]()
800
* Dr_Flash erg blij is![]()
wanneer moet jij?
het heeft dus nut gehad die thriller te lezenquote:
ik ben benieuwd welke hij nu gaat lezen, misschien doe ik weer meequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het heeft dus nut gehad die thriller te lezen
denk dat hij deze keer voor een roman gaat.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben benieuwd welke hij nu gaat lezen, misschien doe ik weer mee
Vorig jaar had ik er rond deze tijd 7, waarvan een 2.5quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:16 schreef MPG het volgende:
[..].
je moet zorgen dat je er per rapport 3 hebt en elk rappoert ergens anders voor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik er rond deze tijd 7, waarvan een 2.5
altijd OKquote:
Nou dan ben je erop vooruit gegaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik er rond deze tijd 7, waarvan een 2.5
Jij welquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet zorgen dat je er per rapport 3 hebt en elk rappoert ergens anders voor.
zo ben ik geslaagd zonder onvoldoendes
dat dusquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet zorgen dat je er per rapport 3 hebt en elk rappoert ergens anders voor.
zo ben ik geslaagd zonder onvoldoendes
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
altijd OK![]()
[..]
Nou dan ben je erop vooruit gegaan
zoveel mogelijk doorlerenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Jij wel![]()
Maar we hebben dit jaar last van het doorlopende gemiddelde systeem.
JFquote:
dan is LL anitaquote:
ben ik nog mee bezigquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zoveel mogelijk doorlerenbereik je tegenwoordig het meeste mee
en de alfa een mantaquote:
646 toch? Of eerst 642.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben benieuwd welke hij nu gaat lezen, misschien doe ik weer mee
quote:
quote:
ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben ik nog mee bezig![]()
[..]
en de alfa een manta
nog niet op de pc gezetquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
, Anita is aan het gamen, btw hoe is het met fallout gegaan??
ben ik dus niet de enigstequote:
niet zoveel fokken shame on youquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog niet op de pc gezet![]()
jeweetz geen tijd en te druk met andere dingen
ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is pas erg als je het wel snapt
Verslavend kut spelquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
, Anita is aan het gamen, btw hoe is het met fallout gegaan??
why??quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is pas erg als je het wel snapt
Dan wil je WoW echt NIET doen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verslavend kut spel
En gelukkig komen er uitbreidingspakketten
verslavend zeer zeker, (prototype was dat ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verslavend kut spel
En gelukkig komen er uitbreidingspakketten
fokken doe ik boven fall out kan ik alleen beneden spelenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niet zoveel fokken shame on you
GMTAquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
I KILL YOU
kut ninja fail
cool.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee prototype, had ik op 4 dagen uitgespeelt
Why??quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:44 schreef FFSletop het volgende:
[..]
cool.
Ik heb het maar 1 dag gespeeld, was genoeg
WOKquote:
Computerkamp laatste dag..quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
aha vandaar, ik vind het wel een cool spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |