binnenkort maar weer eens een tequila party doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je uiteraard geen merken voor
Maar net als de vodka is dat geen probleem
Is lekkere drank
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey Jack en Jill
en de blauwe die JF vermoord heeft door erop te gaan liggen
Romeo, we missen je nog steeds RIP
dat van die blauwe was een tragisch ongeluk
dan werk ik nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
binnenkort maar weer eens een tequila party doen
echt waar ook nogquote:
zoiets ken ik van iemand die op een chiwawa ging zittenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey Jack en Jill
en de blauwe die JF vermoord heeft door erop te gaan liggen
Romeo, we missen je nog steeds RIP
dat van die blauwe was een tragisch ongeluk
Hier gaat het om het merk, want dan kun je lekker pronken naar je vriendinnen, dus hier staat Smirnov wodka, Baileys en dat soort ongein op de planken. Niet te duur overigens, zonder die BTW en accijnzen dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je uiteraard geen merken voor
Maar net als de vodka is dat geen probleem
Is lekkere drank
*proestquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan werk ik niet
kan ik eens lekker los gaan VOOR sluitingstijd.
Dan heeft JF wat langer om me naar huis te slepen...
ik snap nu wel ineens hoe ik aan die modder in mn kut kwam
[..]
lekker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
ik snap nu wel ineens hoe ik aan die modder in mn kut kwam
echt waar ook nog
dan heb je dus niets aan JF zijn aanbiedingenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier gaat het om het merk, want dan kun je lekker pronken naar je vriendinnen, dus hier staat Smirnov wodka, Baileys en dat soort ongein op de planken. Niet te duur overigens, zonder die BTW en accijnzen dus.
wat? dat verhaal of die modder?quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan heb je dus niets aan JF zijn aanbiedingen
Maar Baileys.. das ook de enige echte lekkere, romige koffielikeur
de rest is waterige troep
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat? dat verhaal of die modder?
dat van die modder was weer een garpje
Niet door mijquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
hij wordt anders wel goed gezopen
Zal ik je een rollator kopen opa, dan houd je ons misschien bijquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
tiefes wat is internet traag hier vandaag.
ik wou nog typen dat de naakte wijn bij mij altijd aan de muur gaat hangen maar jullie zijn al 2 onderwerpen verder.
Moet ook nog Tia Maria scoren volgende week. Komt weer een feestje aan. 10 soorten drank is genoeg om iedereen naar de kroon te steken hier in de buurt, dus dat ga ik even regelen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan heb je dus niets aan JF zijn aanbiedingen
Maar Baileys.. das ook de enige echte lekkere, romige koffielikeur
de rest is waterige troep
ja, dat is mijn portie, en waar is de drank voor de rest?quote:
niet met dat zelfgemaakte spul, toen heeft LL nog uit de auto (tijdens het rijden)quote:
safari is ook wel lekker, vooral voor vrouwenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moet ook nog Tia Maria scoren volgende week. Komt weer een feestje aan. 10 soorten drank is genoeg om iedereen naar de kroon te steken hier in de buurt, dus dat ga ik even regelen.
echt nietquote:
dat dusquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niet met dat zelfgemaakte spul, toen heeft LL nog uit de auto (tijdens het rijden)
kut-grapjes zijn het.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat? dat verhaal of die modder?
dat van die modder was weer een garpje
Ja, ik moet toegeven dat DAT echt een kutgarpje wasquote:
whehehe dat pistoolquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:16 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een echte tequilla shot![]()
[ afbeelding ]
zo genoeg dan??
het gaat er niet om wat lekker is voor vrouwen, want dan blijft er na een avondje feesten niets over. Het liefst heb ik ze allemaal dronken na een uurtje of twee (lukt prima want Indonesiers), dan zijn ze op tijd weer naar huis.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
safari is ook wel lekker, vooral voor vrouwen
Nou, dan raad ik die zelfgestookte sambucca aan, mja dan moeten ze allemaal naar GFquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het gaat er niet om wat lekker is voor vrouwen, want dan blijft er na een avondje feesten niets over. Het liefst heb ik ze allemaal dronken na een uurtje of twee (lukt prima want Indonesiers), dan zijn ze op tijd weer naar huis.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, dat is mijn portie, en waar is de drank voor de rest?
GF kan toch ook wel even hier komen? Gratis onderdak en maaltijden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou, dan raad ik die zelfgestookte sambucca aan, mja dan moeten ze allemaal naar GF
ik had het over afgelopen zaterdagquote:
Om eerlijk te zijn heb ik alles opgezopen..quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
GF kan toch ook wel even hier komen? Gratis onderdak en maaltijden.
want toen heeft dennis me ook naar huis moeten slepen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had het over afgelopen zaterdag
is me te ver reizen voor 2 flessenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
GF kan toch ook wel even hier komen? Gratis onderdak en maaltijden.
Ah, daar komen de smoesjes om die Nederlander in den vreemde gewoon niet te helpen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik alles opgezopen..
er is nu een italiaan erg hard bezig met stoken voor de volgende italiaanse avond
nee juist andersomquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want toen heeft dennis me ook naar huis moeten slepen?
die redenatie mis ik ff
Voor 2 flessen krijg je ook geen gratis onderdak en eten natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is me te ver reizen voor 2 flessen
whehehe klopt worden weer 2 liter flessenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik alles opgezopen..
er is nu een italiaan erg hard bezig met stoken voor de volgende italiaanse avond
Ja maar goldfinger houdt helemaal niet van anaalquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Voor 2 flessen krijg je ook geen gratis onderdak en eten natuurlijk.
wie heeft het over anaalquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar goldfinger houdt helemaal niet van anaal
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het gaat er niet om wat lekker is voor vrouwen, want dan blijft er na een avondje feesten niets over. Het liefst heb ik ze allemaal dronken na een uurtje of twee (lukt prima want Indonesiers), dan zijn ze op tijd weer naar huis.
quote:
Ik weet niet wat Indah van je verwacht, ik dacht: waarschuw hem maar alvastquote:
whehehe die kop van die gastquote:
stomp een agent op zijn gezicht en je mag er meteen blijven overnachtenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:34 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga mijn bed in, morgen een lange dag. Wil naar de gevangenis (lang verhaal, daar gaat iemand nog wel een boek over schrijven), die heb ik nog nooit van binnen gezien hier in Indonesie.
Oh gaafquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:34 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga mijn bed in, morgen een lange dag. Wil naar de gevangenis (lang verhaal, daar gaat iemand nog wel een boek over schrijven), die heb ik nog nooit van binnen gezien hier in Indonesie.
ik heb nog ergens een foto van een broekpissende en kotsende stomdronken Australier.. zal hem morgen wel eens opzoeken.quote:
ik twijfel ook aan hemquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Indah van je verwacht, ik dacht: waarschuw hem maar alvast
eeh, nah...quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stomp een agent op zijn gezicht en je mag er meteen blijven overnachten
nee, dat mag niet helaas. Moet zelfs mijn telefoon e.d. inleveren. Geen pottenkijkers het liefste in de gevangenissen in Indonesie, stel je voor dat bekend wordt dat er gemarteld wordt en zo. (publiek geheim trouwens).quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh gaaf
mag je pics maken? zo ja, doen!
Kusje
dat werkt hier niet, als ze je aresteren doen ze je pijn en dan mag je naar huis.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stomp een agent op zijn gezicht en je mag er meteen blijven overnachten
ben jij er ook nog?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat werkt hier niet, als ze je aresteren doen ze je pijn en dan mag je naar huis.
je moet het tolkastje van rekening rijden slopen, dan krijg je 14 jaar
mag ik dan een uitgebreid verslag?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh, nah...
[..]
nee, dat mag niet helaas. Moet zelfs mijn telefoon e.d. inleveren. Geen pottenkijkers het liefste in de gevangenissen in Indonesie, stel je voor dat bekend wordt dat er gemarteld wordt en zo. (publiek geheim trouwens).
Gelukkig gaat het over indonesiequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat werkt hier niet, als ze je aresteren doen ze je pijn en dan mag je naar huis.
je moet het tolkastje van rekening rijden slopen, dan krijg je 14 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |