Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
espresso, or expresso is a concentrated coffee beverage brewed by forcing hot water under pressure through finely ground coffee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Neen. Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar enkel de schrijfwijze espresso is correct Nederlands. Enige andere schrijfwijze is niet.o.k.
[..]
Werkt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
Past iemand anders aub de wiki aan? Met Chrome is dat kut
Ik pas de TT wel even aan voor je... topic 155 hebben we al lang geleden gehad, namelijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
Past iemand anders aub de wiki aan? Met Chrome is dat kut
Vorige topic alquote:
As you might have expected, a source written in English is not suitable to support any statement about the Dutch language. Therefore I would suggest you to look in the so-called "groene boekje", which will explain to you that the word for strong Italian coffee in the Dutch language is written as "espresso".quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
espresso, or expresso is a concentrated coffee beverage brewed by forcing hot water under pressure through finely ground coffee.
The first espresso machines were introduced at the beginning of the 20th Century, with the first patent being filed by Luigi Bezzera of Milan, Italy, in 1901. Up until the mid-1940s, when the piston lever espresso machine was introduced, it was produced solely with steam pressure.
Also, du hast Problemen mit der wunderschöne Deutsche Sprache? Vielleicht sollst du dann mehr üben damit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:00 schreef FFSletop het volgende:
Kutduitsgeprekkemheb het echt ZWAAR verneukt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Also, du hast Problemen mit die wunderschöne Deutsche Sprache? Vielleicht sollst du dann mehr üben damit.
Du hast Rechtquote:
Moest dat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Also, du hast Problemen mit der wunderschöne Deutsche Sprache? Vielleicht sollst du dann mehr üben damit.
Aber natürlich. Sonst wirst du das nie lernen.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
As you might have expected, a source written in English is not suitable to support any statement about the Dutch language. Therefore I would suggest you to look in the so-called "groene boekje", which will explain to you that the word for strong Italian coffee in the Dutch language is written as "espresso".
Zeg dat tegen mn baasquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je moet ook geen chrome gebruiken
Thanxquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik pas de TT wel even aan voor je... topic 155 hebben we al lang geleden gehad, namelijk.
Kappe nou? dat waren ook de laatste woorden van Joes Kloppenburg op 17 augustus 1996, voordat hij door een jongen, zonder aanleiding, werd doodgeslagen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:33 schreef FFSletop het volgende:
Kappe nou.
und ich wolle... Fok! It.
Toen was ik een jaar oud, hoe wou je dat ik dat weet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kappe nou? dat waren ook de laatste woorden van Joes Kloppenburg op 17 augustus 1996, voordat hij door een jongen, zonder aanleiding, werd doodgeslagen.
zolang het uit een expresso machine komt is het expresso.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
As you might have expected, a source written in English is not suitable to support any statement about the Dutch language. Therefore I would suggest you to look in the so-called "groene boekje", which will explain to you that the word for strong Italian coffee in the Dutch language is written as "espresso".
Duitsquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Also, du hast Problemen mit der wunderschöne Deutsche Sprache? Vielleicht sollst du dann mehr üben damit.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:39 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Toen was ik een jaar oud, hoe wou je dat ik dat weet?
Anyway, ik boek hem, internet op me telefoon is duur.
Whehehe you go girl manquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
zo, de afdeling "aan het netwerk ligt het niet" gedissed![]()
als ze geluisterd hadden waren ze anderhalf uur eerder klaar geweest
Joes Kloppenburg is denk ik niet meer te boeken voor een optreden hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:39 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Toen was ik een jaar oud, hoe wou je dat ik dat weet?
Anyway, ik boek hem, internet op me telefoon is duur.
Das mijn persoonlijke straattaal: Boeken betekent dat ik weg benquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Joes Kloppenburg is denk ik niet meer te boeken voor een optreden hoor.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:08 schreef wel.o.k het volgende:
hadden ze mij nou maar een paar maanden geleden genomen, ze wilde me toen hebben maar afdeling windows wilde me niet laten gaan.
ik zei genomen![]()
en ik zou tot 31 december hier zijn, dat is weer verlengd![]()
onbekend voor hoe lang
Het gaat er niet om wat jij denkt dat je zegt, maar wat wij begrijpen van wat je zegt... en die betekenis van boeken staat niet in de Van Dalequote:Op dinsdag 17 november 2009 13:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Das mijn persoonlijke straattaal: Boeken betekent dat ik weg ben
Nederlands heb je al opgegeven?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:10 schreef FFSletop het volgende:
IRONISCH!!!
Als ik 2 of minder onvoldoendes sta op mijn kerstrapport mag ik een cadeau uitzoekenen dat betekent dat ik alleen nog mijn best moet doen op Duits...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
die ga ik onthouden. en gebruiken ook denk ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Das mijn persoonlijke straattaal: Boeken betekent dat ik weg ben
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:10 schreef FFSletop het volgende:
IRONISCH!!!
Als ik 2 of minder onvoldoendes sta op mijn kerstrapport mag ik een cadeau uitzoekenen dat betekent dat ik alleen nog mijn best moet doen op Duits...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk het positief. Als er niemand meer zodanig geschoold zou zijn dat een baantje bij die keten met de grote M nog de enige kans op werk is, zou jij ook minder werk hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:16 schreef MPG het volgende:
[..].
Vroeger kreeg je alleen een cadeau als je géén onvoldoendes op je rapport had. Waar gaat het heen met deze wereld?
Dat dusquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:16 schreef MPG het volgende:
[..].
Vroeger kreeg je alleen een cadeau als je géén onvoldoendes op je rapport had. Waar gaat het heen met deze wereld?
quote:
en dat hoef je nieteensquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou kan ik er weer tegen tot vannacht 4 uur
kloptquote:
je hebt geen zin meer om te werkenquote:
veel te veel te doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt geen zin meer om te werken
strak planquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
veel te veel te doen
Morgen moet ik me maar op de verkopen storten, zodat er geld binnen komt
quote:
nja het komt toch niet bij ons binnenquote:
Aldus Oxfam Novib, die organisatie die hongerbuiknegertjes zegt te helpen, maar subsidies verstrekt aan linkse stichtingen in Nederland. Doe mij nog maar een paar van die chocoladeletters, van die lekker pure graag. Hoe meer cacao hoe beter.quote:Supermarkten en snoepwinkels verkopen jaarlijks nog altijd 19 miljoen 'foute' chocoladeletters. Dat is 85 procent van alle verkochte letters. Dit stelt Oxfam Novib in het maandag gepresenteerde rapport 'Eerlijk duurt het langst'. Van alle Nederlandse chocoladeletters is maar 15 procent met duurzaam geproduceerde cacao gemaakt. Dat zijn 3,5 miljoen letters op een totaal van circa 23 miljoen.
dat is wel jammerquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja het komt toch niet bij ons binnen
Ik had voor mn verjaardag 2 repen met 94% cacao gekregenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:53 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)ters-in-winkels.html
Aldus Oxfam Novib, die organisatie die hongerbuiknegertjes zegt te helpen, maar subsidies verstrekt aan linkse stichtingen in Nederland. Doe mij nog maar een paar van die chocoladeletters, van die lekker pure graag. Hoe meer cacao hoe beter.
oeh, wil ik ook! wil ik ook!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had voor mn verjaardag 2 repen met 94% cacao gekregen
Daar heb ik van genoten!!! wat is dat lekker zeg
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Huppakee, weer een arme cacaoboer dood, koetjesreep!
Da's ook nog genoeg om zo'n Oxfam Novib cacao-boer om het leven te helpen hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
Oh pardon, het was 86%.. ze wilden 94 kopen of zoiets
[ afbeelding ]
koetjesreep is cacaoFANTASIEquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Huppakee, weer een arme cacaoboer dood, koetjesreep!
2 danquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's ook nog genoeg om zo'n Oxfam Novib cacao-boer om het leven te helpen hoor.
ook foute chocoladequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb hier de lion... welke soort chocolade zit daar omheen?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
Oh indah, ik wil je best een reepje opsturen trouwens
moordenaarquote:
Klopt, maar in cacaofantasie zit ook cacao he.. en dat vinden die arme boertjes NIET zo leuk!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koetjesreep is cacaoFANTASIE
das geen echte chocola
Dan eten we nog even doorquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook foute chocolade
[..]die op dat plaatje? Dat hoeft niet, die liggen hier ook lekker fout in de schappen van de Carrefour, maar hartelijk bedankt voor het aanbod
hey, als ik nou een multipak (dus stuk of 10) twixen eet, ben ik dan een serie-moordenaar?quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan eten we nog even door
en graag gedaan, ik verstuur zelfs jointjes voor contactgestoorde fokkers uit een of ander boeren gat waar geen wiet te krijgen is en die toch eens met zn vriendin een jointje wilde roken
ben te goed voor deze wereld
[..]
quote:hey, als ik nou een multipak (dus stuk of 10) twixen eet, ben ik dan een serie-moordenaar?
*proestquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey, als ik nou een multipak (dus stuk of 10) twixen eet, ben ik dan een serie-moordenaar?
joods?quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
hey, als ik nou een multipak (dus stuk of 10) twixen eet, ben ik dan een serie-moordenaar?
Nja ken hem wel al 3 jaar, DAT doe ik dus niet zomaar ffquote:
quote:[..]jij bent echt gestoord..
jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, maar het is lekker, toch?
sjalom! Nee, ik ben niet joods, maar al die moslimse boeroepers om me heen stellen dat alles wat niet volgens hun ideeen is, een zionistisch bedenksel is.quote:
zeker welquote:
krijg in eens een idee hoe ik hier iemand moet laten oppakken, gewoon twee weken eerder een joint per post sturen..+:quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ken hem wel al 3 jaar, DAT doe ik dus niet zomaar ff
maar was binnen nl. ZIJN kosten (had eerst geld gestuurd) en zijn risico, aangezien ik dus niets op de enveloppe heb gezet, behalve zn adres
maar het was iig wel aangekomen
[..]je hebt volledig gelijk
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
krijg in eens een idee hoe ik hier iemand moet laten oppakken, gewoon twee weken eerder een joint per post sturen..+:
dan doe ik aan genocidequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeker wel
die worden ook geplukt dus zijn er altijd boeren die er te weinig voor krijgen
Is dat niet fido didoquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:13 schreef DaMart het volgende:
Wie herkent deze crimineel?
http://www.zie.nl/videos/opsporing-verzocht/m1czuaef6x7l
wat dat betreft ben ik net hitler.. afmaken met de 100-en tegelijkquote:
ach ja, dat zijn ook niet de meest ontwikkelde geestenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sjalom! Nee, ik ben niet joods, maar al die moslimse boeroepers om me heen stellen dat alles wat niet volgens hun ideeen is, een zionistisch bedenksel is.
quote:Zionisme is een nationale beweging en ideologie die een Joods thuisland of Joodse staat ondersteunt in het gebied waar in vroeger tijden de Joodse koninkrijken Israël en Judea lagen. De term verwijst naar de berg Zion waarmee Jeruzalem wordt aangeduid en werd voor het eerst gebruikt in 1890 door Nathan Birnbaum. Het heimwee naar Zion stamt al uit de tijd van de Joodse ballingschap in Babylonië die in de Bijbel wordt beschreven, maar de huidige vorm kwam pas na de Joodse verstrooiing ten gevolge van de opstand van Bar Kochba in verband. Het heimwee naar Zion en verlangen naar een eigen joods vaderland komt in het lied Hatikwa tot uitdrukking.
Al wat ik verstond was dat het een crime passionel was. Die zal dus wel een boer hebben vermoord door foute chocolade te kopen voor zijn geliefde.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is dat niet fido dido
ook al crimineel geworden door de crisis zeker
Hmjah, als men in Nederland dat braaf doet gaan er 6.5 miljard mensen door met chocolade eten, dus echt veel zal het niet uithalen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
als we met zijn alle nou eens geen foute chocolade meer kopen.
zodat de boertjes niet meer een oneerlijke prijs voor hun cacao krijgen.
en aangezien er bijna geen goede chocola te krijgen is, we helemaal geen chocola meer kopen.
zijn we dan goed bezig?
volgens Oxfam Novib wel toch?
tragischquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al wat ik verstond was dat het een crime passionel was. Die zal dus wel een boer hebben vermoord door foute chocolade te kopen voor zijn geliefde.
Iets met gloeiende plaat en druppelquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hmjah, als men in Nederland dat braaf doet gaan er 6.5 miljard mensen door met chocolade eten, dus echt veel zal het niet uithalen.
andersom pipoquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom wil je me laten oppakken?
Volgens nu.nl de Colombiaanse politie... blijkbaar doet hun grootste exportproduct dat met jequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tragisch
(wie de fuck heeft die tekening gemaakt eigenlijk)
Wist ik welquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens nu.nl de Colombiaanse politie... blijkbaar doet hun grootste exportproduct dat met je.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens nu.nl de Colombiaanse politie... blijkbaar doet hun grootste exportproduct dat met je.
farcokequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Die compositietekenaar zit nog aan de originele Coke
garpjes ja.. kan er niet zo goed tegen na 20:00 in de avond.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wist ik wel
deed alsof
Het was een garpje
[..]
waar kun je dan wel tegen, zo laat in de avond?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
garpjes ja.. kan er niet zo goed tegen na 20:00 in de avond.
Coke-a-colaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |