Ik zie een neger met een beugelbekkie?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:18 schreef Ladylike het volgende:
Hihi de header zei "komt"..![]()
sorrie, maar ik kon mezelf niet meer beheersen
en schlechte schmink rond haar neus.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie een neger met een beugelbekkie?
Ik hier ook. Alleen jammer dat er morgen maar beperkt zon is. Dan had ik morgenmiddag nog in het duin kunnen wandelenquote:
kun je niet in duinen wandelen als de zon niet schijnt danquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hier ook. Alleen jammer dat er morgen maar beperkt zon is. Dan had ik morgenmiddag nog in het duin kunnen wandelen.
ik zie toch echt een sint header met schaduw en de maan enzoquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie een neger met een beugelbekkie?
quote:
quote:
Hellow jullie driequote:
Heyquote:
quote:
potverdoriequote:Op vrijdag 20 november 2009 10:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slecht, ze denken nu dat revalidatie geen zin gaat hebben, dus direct door richting verpleeghuis.
ai, kut manquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slecht, ze denken nu dat revalidatie geen zin gaat hebben, dus direct door richting verpleeghuis.
Het kan wel, maar met zon is het veel leukerquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
kun je niet in duinen wandelen als de zon niet schijnt dan
doe ik het al jaren verkeerd
buiten zijn is altijd tof, met regen zie je weer heel andere dingen dan met mooi weerquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kan wel, maar met zon is het veel leuker.
En met regen is het helemaal niet leuk, eigenlijk.
Buiten is eng, daar zijn allemaal monsters en andere rare dingen. En mijn lasergeweer mag ik dan niet meenemenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
buiten zijn is altijd tof, met regen zie je weer heel andere dingen dan met mooi weer
quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Buiten is eng, daar zijn allemaal monsters en andere rare dingen. En mijn lasergeweer mag ik dan niet meenemen
Whehehe marc... jezus.. ik proest nu dus echt mn facturen onder de kruimelsquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Buiten is eng, daar zijn allemaal monsters en andere rare dingen. En mijn lasergeweer mag ik dan niet meenemen
Als het stortregent zie je stralen water naar beneden komen inderdaad. Bij zon zie je dat nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
buiten zijn is altijd tof, met regen zie je weer heel andere dingen dan met mooi weer
Buiten is er geen FOK!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi moment om weer aan de spoorkilometers te werken dusquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
Buiten is er geen FOK!.
O wacht, dat is er morgen binnen ook niet.
Mooi moment ook om die troosteloze plantenresten op balkon eens weg te halen en bloembollen in de potten te stoppen. En misschien even kijken of ze ergens een cd-meubel hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi moment om weer aan de spoorkilometers te werken dus
ik hoef gelukkig morgen niet in de trein te zittenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgen in het Waalse Bracquegnies net zulk mooi weer is als nu hierquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:32 schreef Klonk het volgende:
ik hoef gelukkig morgen niet in de trein te zitten
Ja, in mijn nieuwe huisquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
Fleske is mn held
binnenkort maar weer eens een meet plannen
Heb er in de afgelopen dag zo'n 900 gedaan, en met de snelheden hier is dat best aardig te noemen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kan ik wel even bewerken voor je hoor, wapens zatquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe marc... jezus.. ik proest nu dus echt mn facturen onder de kruimels
peperkoek vlekt
quote:
whehehehequote:Op vrijdag 20 november 2009 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kan ik wel even bewerken voor je hoor, wapens zat
nee joh, ik ben niet verslaaft aan dat spel![]()
Meet? Hoax!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
Fleske is mn held
hoaxquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
Fleske is mn held
Niet de prive-meetsquote:
Niettus dusquote:
Mini-meets dus.quote:
Wokquote:
Wat staat er toch een rotzooi op Internet eigenlijkquote:Catherine Keyl heeft slapeloze nachten van de gedachte dat haar vriendinnen seks hebben gehad met minderjarige Ghanezen.
Oeh een duinmeet moet ik ook nog eens plannenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Mini-meets dus.
Die zijn tof ja. In de duinen wandelen.
Ehm... tussen de schelp ehmm wandelen jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:03 schreef MPG het volgende:
Mini-meets dus.
Die zijn tof ja. In de duinen wandelen.
Slapeloze nachten omdat ze jaloers is dat zij geen Ghaneesje heeft weten te scoren?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat staat er toch een rotzooi op Internet eigenlijk
Je hebt door dat je vraagt hoe het met jezelf gaat?quote:
Weet ik veel, eoa moreel gelul. Stond op nu.nlquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Slapeloze nachten omdat ze jaloers is dat zij geen Ghaneesje heeft weten te scoren?.
Ja ik moest ook ff 2 keer lezen hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:07 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt door dat je vraagt hoe het met jezelf gaat?
Ik ben zijn lekdoosquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:07 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt door dat je vraagt hoe het met jezelf gaat?
Geildweil tochquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben zijn lekdoos
ben puur voor het plezier
Fles zn geildweil was het toch?quote:
nee, want dat is toch geen doos gekkiequote:Op vrijdag 20 november 2009 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu impliceer je dat hij een druiper heeft.
Maar die doos is dan toch om op te vangen wat hij druipend lekt? Of zou je dan zijn afdruiprek zijn?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, want dat is toch geen doos gekkie![]()
Ik heb het nagelezen, ben fles zn (ouwe) Geildweil en Wokje zn Lekdoos
Check.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, want dat is toch geen doos gekkie![]()
Ik heb het nagelezen, ben fles zn (ouwe) Geildweil en Wokje zn Lekdoos
Jij kent geen lekkende dozen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die doos is dan toch om op te vangen wat hij druipend lekt? Of zou je dan zijn afdruiprek zijn?
quote:
Het is koudquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Idd
Vraag me eigenlijk af waarom ik het zo koud heb
Maar eens een kop koffie halen en een broodje smeren
Hoiquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bakje koffie word je gelijk wakker misselijk van (en dus toch wakker).
Griekjeeequote:
Heyquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Griekjeee.
Het valt best mee met de kou hoor.
Ik voel me vereerdquote:
Hier in het zuiden is het mega zonnig en warmquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
HeyIk vond het toch verrekte koud vanmorgen
en nog steeds wel een beetje.
Hoiquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Je wil me wel dood hebben he
Hoi LL.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
Hallow binnenkomers
Pff ik hoop snel dat er een nieuwe secretaresse is, ben al 6 keer opnieuw aan 1 factuur begonnen
Awww. Hier in het zuiden valt het reuze meequote:Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
HeyIk vond het toch verrekte koud vanmorgen
en nog steeds wel een beetje.
Is dat die vacature op jullie websitequote:Op vrijdag 20 november 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
Hallow binnenkomers
Pff ik hoop snel dat er een nieuwe secretaresse is, ben al 6 keer opnieuw aan 1 factuur begonnen
Terugblazen naar Engelandquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:47 schreef DaMart het volgende:
* DaMart gaat buiten even heel hard blazen...
Er komt een donkere, grijze lucht vanaf zee aangewaaid.
Jepsquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Awww. Hier in het zuiden valt het reuze mee.
[..]
Is dat die vacature op jullie website?
En bij de E-engineer staat niet bij welk niveau verwacht wordt.
Ik werk hier niet als secretaressequote:Op vrijdag 20 november 2009 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi![]()
van koffie ga je niet dood.![]()
[..]
Hoi LL.
Nieuwe? Je stopt daar?
Het is hier idd lekker warm 15 graden en zonnig.
Inderdaadquote:
Ik wil ook vette hapquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
InderdaadMet weer gezondigheid
![]()
Hoi Bengeltje![]()
Delen of bek houwequote:Op vrijdag 20 november 2009 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb sesam-knackebrodjes met grillworst
LLquote:
Ik zit ook in het zuidenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd
[..]
Hier in het zuiden is het mega zonnig en warm
quote:
Je kunt ook best een gemene held zijn hoorquote:
goed zo.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
zo, ben ik weer even.
operatie is geslaagd.
wat ze precies gedaan hebben weet ik nog niet.
ze ligt nu op de uitslaapkamer, 14:15 mag ik haar weer gaan halen.
dus nu nog even eten en een stofzuiger door huis heen trekken.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
zo, ben ik weer even.
operatie is geslaagd.
wat ze precies gedaan hebben weet ik nog niet.
ze ligt nu op de uitslaapkamer, 14:15 mag ik haar weer gaan halen.
dus nu nog even eten en een stofzuiger door huis heen trekken.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed zo.
zitten er geen wieltjes onder die stofzuiger?
en ik zou hem aanzetten als je hem toch door het huis trekt![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom vindt ze dat ik het niet goed doe
pownedquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:35 schreef BrandX het volgende:
overigens is hier, zodra de zon aan mijn balkonkant zou moeten verschijnen, een dik pak wolken de boel komen verstieren
Ziet er zelfs bijna regenachtig uit.
In het zuiden van Europa zeker?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zit ook in het zuidenZon schijnt wel af en toe ja.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat het ze lekker zelf doen als ze denkt dat ze het beter kan
brood met stroopquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:49 schreef DaMart het volgende:
Nu even mijn brood met gebakken ei opeten.
En net even 40 liter lesbische aarde gehaald.
Sorryquote:
waait het ook?quote:
lesbische aardequote:Op vrijdag 20 november 2009 12:49 schreef DaMart het volgende:
Nu even mijn brood met gebakken ei opeten.
En net even 40 liter lesbische aarde gehaald.
idem hierquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef Klonk het volgende:
Kom maar naar Limboland, bij ons is alles beter, strakblauw herfstzonnetje, zit lekker met de achterdeur open
whehehequote:
Daar heb ik niet genoeg inentingen voorquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef Klonk het volgende:
Kom maar naar Limboland, bij ons is alles beter, strakblauw herfstzonnetje, zit lekker met de achterdeur open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |