whehehequote:
Daar heb ik niet genoeg inentingen voorquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef Klonk het volgende:
Kom maar naar Limboland, bij ons is alles beter, strakblauw herfstzonnetje, zit lekker met de achterdeur open
en geen pasquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb ik niet genoeg inentingen voor
dat ook nog eensquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:16 schreef Klonk het volgende:
en zulke zeurkousen willen we ook helemaal niet hebben
als je niet zeurtquote:
dat had ook gekunnenquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat rotsen van het strand van Lesbos
quote:
nope, maar we hebben nog even.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
weet je al waar in limburg je naar toe gaat ?
ze beweert dat ksc doodbloedquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
nijns heeft het druk op d'r nieuwe werk![]()
of ze is ons vergeten
quote:
Waar bevindt ge oe dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zit ook in het zuidenZon schijnt wel af en toe ja.
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Nijns het volgende:
De KSC staat niet eens bij de 10 meest actieve topics van GC
het was even zoekenquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
Ik ga mijn vrouw maar weer eens ophalen.
en ik bedoel niet Ll, hoewel die ook al een tijdje weg is.
het helpt ook echt om zo'n opmerkingen te plaatsen en dan niet meer te komenquote:
Kusjequote:Op vrijdag 20 november 2009 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
Ik ga mijn vrouw maar weer eens ophalen.
en ik bedoel niet Ll, hoewel die ook al een tijdje weg is.
Weer over mn collega gekletstquote:
ja maar als je zegt dat het doodbloedt, help je door weg te blijven alleen maar mee daaraanquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als er minder mensen meeposten, bloedt het toch ook dood.
er komen hier genoeg mensen postenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als er minder mensen meeposten, bloedt het toch ook dood.
Vandaar ook mijn opmerking dat Nijns toch een beetje gelijk heeft, als ze zelf ook minder mee kan postenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weer over mn collega gekletst
[..]
ja maar als je zegt dat het doodbloedt, help je door weg te blijven alleen maar mee daaraan
Klopt. Ik post vandaag ook weer veel te veel meequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er komen hier genoeg mensen posten
ken andere sc's die echt op sterven na dood zijn
tot wanneer mag/moet ze nog blijven werken ?quote:
mee eensquote:[..]
ja maar als je zegt dat het doodbloedt, help je door weg te blijven alleen maar mee daaraan
je hebt geen leven meer buiten FOKquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Ik post vandaag ook weer veel te veel mee.
schat, ze zit al van woensdag thuisquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tot wanneer mag ze nog blijven werken ?
ach, we hebben in het bestaan van KSC een keer of twee, drie een wat slappere periode gehad. Logisch toch? Als je ook nu kijkt naar de mensen die posten en de fanatieke posters van het eerste uur, zit er veel verschil in. Een paar die-hards, maar veel nieuwe / andere gezichten. Niets mis mee imoquote:
dat 1 iemand minder mee kan posten betekent niet dat een topic doodbloedt...quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn opmerking dat Nijns toch een beetje gelijk heeft, als ze zelf ook minder mee kan posten.
[..]
Klopt. Ik post vandaag ook weer veel te veel mee.
Dat dusquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat 1 iemand minder mee kan posten betekent niet dat een topic doodbloedt...
Ik ken er een die al meer dan twee jaar loopt (in één en hetzelfde topic dus)quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er komen hier genoeg mensen posten
ken andere sc's die echt op sterven na dood zijn
vanaf woensdag al ontslagenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, ze zit al van woensdag thuis
ik doe nu dus ook nog haar werk erbij
En jij blijft onze boks-chickquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat dus
Ik heb ook weken dat ik hier nauwelijks post. Gewoon of ff geen zin, geen tijd, andere dingen whatever.
Hoewel KSCKSC
blijft natuurijk
dat is wel tyfus langquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ken er een die al meer dan twee jaar loopt (in één en hetzelfde topic dus)..
ja, dat is haar ook gezegd en ze mocht meteen thuisblijven.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanaf woensdag al ontslagen![]()
ik dacht dat het ontslag pas was aangevraagd
Welke?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat dus
Ik heb ook weken dat ik hier nauwelijks post. Gewoon of ff geen zin, geen tijd, andere dingen whatever.
Hoewel KSCKSC
blijft natuurijk
Ja maar zo bedoelde ik het ook nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat 1 iemand minder mee kan posten betekent niet dat een topic doodbloedt...
Een Alfa-Bitch en een Boks-Bitch in een SC, ut mot nie gekkur wordûh!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En jij blijft onze boks-chick
zegt het miepje dat later erbij is gekomen![]()
fijne dir.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, dat is haar ook gezegd en ze mocht meteen thuisblijven.
Officieel is het nu betaald verlof en vanaf de dag dat de vergunning er is, is het ontslag officieel
Die in 57quote:
sorryquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar zo bedoelde ik het ook niet.
Jullie lezen mijn bericht veel te serieus.
sorriequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar zo bedoelde ik het ook niet.
Jullie lezen mijn bericht veel te serieus.
Jij mept ze met 1 slag neer, en ik race over ze heen met mn alfaquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een Alfa-Bitch en een Boks-Bitch in een SC, ut mot nie gekkur wordûh!
2 jaar pas? 'Dat is toch niks man. In TTK hebben we een actief topic uit september 2002!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, DEVquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol, een FP forum
Er zijn er trouwns op FOK! wel meer die supertraag verlopen
Ah, toch gevonden... een actief topic uit juli 2000, nog met een viercijferig topic-ID!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
2 jaar pas? 'Dat is toch niks man. In TTK hebben we een actief topic uit september 2002!.
En volgens mij was er nog een oudere in TTK, maar die kon ik zo snel niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |