ja, kom maar! Wordt mn kamer hopelijk iets groter!quote:
en kijk jij nou eens hier:quote:Op donderdag 19 november 2009 18:05 schreef MrSubtle het volgende:
MW2
ik zit het ook al een uur te spelen
eh eh eh...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:16 schreef Cat22 het volgende:
Weekend!![]()
Wat heb ik gemist terwijl ik een leven buiten Fok had?
Oh ja nou weet ik weer waarom we overstappen op linux......quote:Op donderdag 19 november 2009 17:55 schreef Barbaaf het volgende:
En dan vooral updates die bepaalde zaken 'handiger' maken, handig volgens bepaalde zieke geesten misschien
Ja en mr. subtiel heeft het boekje halverwege weggemikt en heeft in de wiki lopen prutsen (ja in jouw mooie lijstjes ja)quote:Op donderdag 19 november 2009 18:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh eh eh...
eigenlijk bar weinig...![]()
uit mn hoofd:
zoontje van Bamba heeft (Mexicaanse) Griep
Big Bird krijgt vandaag prognose voor haar schoonmoeder
Ingetje kan Balou nu zelf inspuiten en we moeten blijven duimen...
herstel over Ingetje:quote:Op donderdag 19 november 2009 18:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh eh eh...
eigenlijk bar weinig...![]()
uit mn hoofd:
zoontje van Bamba heeft (Mexicaanse) Griep
Big Bird krijgt vandaag prognose voor haar schoonmoeder
Ingetje kan Balou nu zelf inspuiten en we moeten blijven duimen...
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik kwam ff kijken hoe het met BigMama was, maar het gaat nu echt slecht begrijp ik?![]()
En BabyBamba ziek, beterschap![]()
Met Baloe heeft gisteravond z'n 1e Interferoninjectie gehad en nog 4 te gaan nu.....dus keep on duiming
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh lekker....dus nu voldoende energie om je te richten op grandioos geld uitgeven voor het beebje![]()
Ik duim ook gezellig mee voor m'n poessie....sinds eergisteren geef ik hem zelf iedere avond een pijnstillende injectie. Veul makkelijker dan die pillen naar binnen wurmen; zowel voor meneer I. en ik als voor Loetje![]()
En sindsdien eet ie een stuk meer
oh ja, dat ook nog... MrSubtle....quote:Op donderdag 19 november 2009 18:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja en mr. subtiel heeft het boekje halverwege weggemikt en heeft in de wiki lopen prutsen (ja in jouw mooie lijstjes ja)
En Balou heeft vandaag z'n eerste interferon injectie gehad de injecties die Ing geeft zijn of een pijnstiller of een abkuur.
Wow jij maakt er wat moois van.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, dat ook nog... MrSubtle....
ja, ik las voor de zekerheid even terug om te kijken of ik het nou goed had... maar goed van je, uit je hoofd!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef nieslief het volgende:
Ja dat deden we tegelijkertijd. Alleen ik had die quote's niet nodig.......
Maar ik vind m heus wel lief hoor...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wow jij maakt er wat moois van.
Je weet toch wel wat hij gaat doen als hij dat leest he.....quote:Op donderdag 19 november 2009 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik las voor de zekerheid even terug om te kijken of ik het nou goed had... maar goed van je, uit je hoofd!!!![]()
[..]
Maar ik vind m heus wel lief hoor...
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:19 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh ja nou weet ik weer waarom we overstappen op linux......
Bedankt voor de samenvatting. Niet echt positieve berichten dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, dat ook nog..aangepast op verzoek dwang van tombolafan....
eerst maar eens kijken of hij het wel leest... dan zien we daarna wel...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat hij gaat doen als hij dat leest he.....het is nogal dubbelzinnig.
Ik kon net niet quoten!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef nieslief het volgende:
Ja dat deden we tegelijkertijd. Alleen ik had die quote's niet nodig.......
Ik heb mijn quote van jou in ieder geval alvast aangepast mocht je je bedenken.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eerst maar eens kijken of hij het wel leest... dan zien we daarna wel...
nee hij reageert nog steeds, wat een $%$#%@ is dat zegquote:Op donderdag 19 november 2009 18:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Daar zie ik hem de laatste tijd niet zoveel meer, was het een kloon die gesneuveld is tijdens de grote password hack misschien?
Waar hebben jullie het over?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee hij reageert nog steeds, wat een $%$#%@ is dat zeg
ik mijne toch ook maar voor de zekerheid...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb mijn quote van jou in ieder geval alvast aangepast mocht je je bedenken.
Toch nog even happen naar deze mooie uitspraak.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou wat is dat dan weer voor rarigheid, waarom zou je zoiets willen hebben als God ons mannen heeft geschapen voor zulke doeleinden?
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pagan, mooie zondondergang trouwens!
Wij hadden gisteren deze:
[ afbeelding ]
En mijn honden hebben NOOIT honger![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik at dinsdag friet bij vrienden, ze hadden dus EERST een lading carnivoer op en daarna heeft het kind nog minstens een kilo friet gegooidquote:Op donderdag 19 november 2009 18:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgens mij geef je ze gewoon geen eten !!!
iemand die de FP trollt met kutopmerkingen, hij beweert een streng christelijke schoolleraar te zijn, maar hoeveel daarvan waar is...quote:
www.ob.nl ?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:52 schreef Ynske het volgende:
iemand toevallig iets om in mn traanbuisjes te stoppen? blijf maar janken vandaag
Hoezo dat?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:52 schreef Ynske het volgende:
iemand toevallig iets om in mn traanbuisjes te stoppen? blijf maar janken vandaag
nee joh, die rechts, zie je toch meteen, dat jeugdige uiterlijk...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
ben jij dat links oh-oh?
Pagan zegt(en ik ook hoor) mooie zonsondergang!!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:44 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Enfermera geeft een knuffelquote:Op donderdag 19 november 2009 18:52 schreef Ynske het volgende:
NOOIT.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Pagan zegt(en ik ook hoor) mooie zonsondergang!!
Tja, je hondjes krijgen natuurlijk net als Tashi NOOIT eten
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
* Enfermera geeft een knuffel
quote:
Hmm ja, zal ik eens een party knakworstje in je ogen douwen, hmm?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben toch die mini ofzo?
Ik had al ge-edit mop.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, moet nog wat doen en dan onderweg naar huis...
als Cat op tijd edit dan tot vanavond, anders weet ik niet of ik de sancties overleef...
ja je gaat het niet geloven maar op het laatste moment kwma er weer iets tussenquote:
Ben jij dat op de middelste foto oh-oh?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:44 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je nieuwe laptop werkt niet goed?quote:
woehoe!!!! NET op tijd alles geedit!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je nieuwe laptop werkt niet goed?
??quote:Op donderdag 19 november 2009 19:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
woehoe!!!! NET op tijd alles geedit!![]()
dank je wel!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had al ge-edit mop.![]()
Internet bokt.![]()
En de katten breken de woonkamer af.
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, dat ook nog... MrSubtle....
Deze post is geedit om repressailles te voorkomen
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wow jij maakt er wat moois van.
Deze post is geedit om repressailles te voorkomen
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat hij gaat doen als hij dat leest he.....het is nogal dubbelzinnig.
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatting. Niet echt positieve berichten dus.![]()
![]()
![]()
voor Bamba en Bambaboy, Ingetje en Baloeloe en BigBird.
Mr echtenaam.![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eerst maar eens kijken of hij het wel leest... dan zien we daarna wel...
Nope, je bent niet de eerste die t vraagtquote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ben jij dat op de middelste foto oh-oh?
Ik heb dan ook geen idee hoe je uit ziet eigenlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 19:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nope, je bent niet de eerste die t vraagt
Heeft ie geen kooitje?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon komt steeds op mijn hoofd zitten als ik ga eten, dus vandaag hebben mijn moeder, m'n zusje en ik met hoeden op gegeten![]()
ik met een cowboyhoed van ben en jerry's omdat ik geen hoed heb
Nu al LOGgen? het is traag hoor op dit momentquote:Op donderdag 19 november 2009 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Grom, kan weer niet quoten.![]()
MrS; laptop lijkt het prima te doen maar internet is traaaag en hij kan telkens de pagina niet vinden. Ik zal hem eens die big ass download laten binnenhalen waar hij mee bezig is en als het dan nog niet werkt verder klagen.
En ik ga LOGgen.
even je browser afsluiten, en opnieuw opstarten, dan werkt de quote vaak weerquote:Op donderdag 19 november 2009 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Grom, kan weer niet quoten.![]()
MrS; laptop lijkt het prima te doen maar internet is traaaag en hij kan telkens de pagina niet vinden. Ik zal hem eens die big ass download laten binnenhalen waar hij mee bezig is en als het dan nog niet werkt verder klagen.
En ik ga LOGgen.
Kan ie niet ff buiten wachten als jullie eten?quote:
jawel, maar dat is zielugquote:
Hij is dan ook al snel zo'n 5 cm grootquote:Op donderdag 19 november 2009 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Whahahaha wel schattig, die Napoleon is gewoon dik de baas in jullie huis
Hij smste dat hij onderweg was. Dat betekent dat hij binnen een half uur thuis is en dat ik dan het verhaal zou horen. Het was een goed gesprek en nu is het wachten op de uitslag.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet gebeld hoe het was gegaan?
dank voor de waarschuwingquote:Op donderdag 19 november 2009 19:42 schreef MrSubtle het volgende:
NONNEKE!!! For the love of godbegin pas op pagina 26!!!
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:03 schreef oh-oh het volgende:
Hey Tashi, zo doe je dat als je honger hebt!
[ afbeelding ]
Nou vooruit, omdat jij het bent danquote:Op donderdag 19 november 2009 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]nou IK vind t wel een tof nummer
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:06 schreef Nonneke het volgende:
een Tashi en een Fa Shi in hetzelfde topic![]()
Ik had Linux op m'n werkplek totdat een of anderequote:Op donderdag 19 november 2009 18:19 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh ja nou weet ik weer waarom we overstappen op linux......
Oeh, ik hou wel van stevigquote:Op donderdag 19 november 2009 18:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, kom maar! Wordt mn kamer hopelijk iets groter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |