quote:Op donderdag 19 november 2009 18:33 schreef Twizu het volgende:
FOK! 1~ FOK! is een Nederlandstalige website en online gemeenschap met grotendeels actuele inhoud (nieuws, reviews, columns, polls).
Fok!·ken Fok!'te, h geFok!'tquote:Op donderdag 19 november 2009 18:31 schreef Semmm het volgende:
FOK is toch een goed woord voor in het woordenboek? :p
Ja, juist!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Kuiken, voor downloaden (afgeleid van Tim Kuik)
Die moet nog wel te doen zijn, al zie ik me dat ook niet zo vlot gebruiken buiten FOK!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Kuiken, voor downloaden (afgeleid van Tim Kuik)
Hmnm FOK! is helaas niet zo'n rage als bv. Hyves, plus de dubbelzinnige betekenis helpt ook niet echtquote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Dastan het volgende:
Fok!ken of Fok!en is inderdaad wel mooi.
Hoe kan Hyven nou een echt woord zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die moet nog wel te doen zijn, al zie ik me dat ook niet zo vlot gebruiken buiten FOK!
[..]
Hmnm FOK! is helaas niet zo'n rage als bv. Hyves, plus de dubbelzinnige betekenis helpt ook niet echt
Hij staat niet in de online-versie, maar vaak halen dat soort 'mode-woorden' de Van Dale welquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:33 schreef Skonk het volgende:
[..]
Hoe kan Hyven nou een echt woord zijn.
Wat een stelletje mongolen.
Nou jongens ik heb gister toch nog ff een film gekuiktquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die moet nog wel te doen zijn, al zie ik me dat ook niet zo vlot gebruiken buiten FOK!
[..]
Hmnm FOK! is helaas niet zo'n rage als bv. Hyves, plus de dubbelzinnige betekenis helpt ook niet echt
quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nou jongens ik heb gister toch nog ff een film gekuikt
Gekuikt!!??!! Het is gekeken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |