Neuh, dat was wel heel amusantquote:Op donderdag 19 november 2009 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en voel je je goed door dat lachen? of doet dat zeer???
ah, ik ben maar een onschuldig lief meisje...quote:Op donderdag 19 november 2009 17:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jij begon over fappen![]()
![]()
Ik heb tarzan tenminste nog uitgelegd in een spoiler.
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ben ff spelen
dat heb ik gisteren ook gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ll kom es hier en leg dat arme kind eens uit wat fappen isquote:Op donderdag 19 november 2009 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, ik ben maar een onschuldig lief meisje...
wat is fappen?
maar het kijkt zo lastig naar buiten zonder...quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar het kijkt zo lastig naar buiten zonder...
Ik zie alleen maar hoofdlettersquote:
Je leest teveel op de FPquote:Op donderdag 19 november 2009 18:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar hoofdletters
Ik zie![]()
Ik zie WAARHEID
Daar zie ik hem de laatste tijd niet zoveel meer, was het een kloon die gesneuveld is tijdens de grote password hack misschien?quote:
Ik heb gister precies 1 keer gewonnen van mn zwager... en zo'n 8 keer verloren...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:05 schreef MrSubtle het volgende:
MW2
ik zit het ook al een uur te spelen
******muurduwen?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:10 schreef P.F het volgende:
Ik deed net mijn simkaart uit mijn telefoon halen - om hem in een andere telefoon te doen - maar nu is hij weg?!
Bel hem eens met een ander toestelquote:Op donderdag 19 november 2009 18:10 schreef P.F het volgende:
Ik deed net mijn simkaart uit mijn telefoon halen - om hem in een andere telefoon te doen - maar nu is hij weg?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |