ik mijne toch ook maar voor de zekerheid...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb mijn quote van jou in ieder geval alvast aangepast mocht je je bedenken.
Toch nog even happen naar deze mooie uitspraak.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou wat is dat dan weer voor rarigheid, waarom zou je zoiets willen hebben als God ons mannen heeft geschapen voor zulke doeleinden?
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pagan, mooie zondondergang trouwens!
Wij hadden gisteren deze:
[ afbeelding ]
En mijn honden hebben NOOIT honger![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik at dinsdag friet bij vrienden, ze hadden dus EERST een lading carnivoer op en daarna heeft het kind nog minstens een kilo friet gegooidquote:Op donderdag 19 november 2009 18:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgens mij geef je ze gewoon geen eten !!!
iemand die de FP trollt met kutopmerkingen, hij beweert een streng christelijke schoolleraar te zijn, maar hoeveel daarvan waar is...quote:
www.ob.nl ?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:52 schreef Ynske het volgende:
iemand toevallig iets om in mn traanbuisjes te stoppen? blijf maar janken vandaag
Hoezo dat?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:52 schreef Ynske het volgende:
iemand toevallig iets om in mn traanbuisjes te stoppen? blijf maar janken vandaag
nee joh, die rechts, zie je toch meteen, dat jeugdige uiterlijk...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
ben jij dat links oh-oh?
Pagan zegt(en ik ook hoor) mooie zonsondergang!!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pagan, mooie zondondergang trouwens!
Wij hadden gisteren deze:
[ afbeelding ]
En mijn honden hebben NOOIT honger![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Enfermera geeft een knuffelquote:Op donderdag 19 november 2009 18:52 schreef Ynske het volgende:
NOOIT.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Pagan zegt(en ik ook hoor) mooie zonsondergang!!
Tja, je hondjes krijgen natuurlijk net als Tashi NOOIT eten
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
* Enfermera geeft een knuffel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |