Hmm ja, zal ik eens een party knakworstje in je ogen douwen, hmm?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben toch die mini ofzo?
Ik had al ge-edit mop.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, moet nog wat doen en dan onderweg naar huis...
als Cat op tijd edit dan tot vanavond, anders weet ik niet of ik de sancties overleef...
ja je gaat het niet geloven maar op het laatste moment kwma er weer iets tussenquote:
Ben jij dat op de middelste foto oh-oh?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pagan, mooie zondondergang trouwens!
Wij hadden gisteren deze:
[ afbeelding ]
En mijn honden hebben NOOIT honger![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je nieuwe laptop werkt niet goed?quote:
woehoe!!!! NET op tijd alles geedit!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je nieuwe laptop werkt niet goed?
??quote:Op donderdag 19 november 2009 19:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
woehoe!!!! NET op tijd alles geedit!![]()
dank je wel!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had al ge-edit mop.![]()
Internet bokt.![]()
En de katten breken de woonkamer af.
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, dat ook nog... MrSubtle....
Deze post is geedit om repressailles te voorkomen
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wow jij maakt er wat moois van.
Deze post is geedit om repressailles te voorkomen
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat hij gaat doen als hij dat leest he.....het is nogal dubbelzinnig.
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatting. Niet echt positieve berichten dus.![]()
![]()
![]()
voor Bamba en Bambaboy, Ingetje en Baloeloe en BigBird.
Mr echtenaam.![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eerst maar eens kijken of hij het wel leest... dan zien we daarna wel...
Nope, je bent niet de eerste die t vraagtquote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ben jij dat op de middelste foto oh-oh?
Ik heb dan ook geen idee hoe je uit ziet eigenlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 19:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nope, je bent niet de eerste die t vraagt
Heeft ie geen kooitje?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon komt steeds op mijn hoofd zitten als ik ga eten, dus vandaag hebben mijn moeder, m'n zusje en ik met hoeden op gegeten![]()
ik met een cowboyhoed van ben en jerry's omdat ik geen hoed heb
Nu al LOGgen? het is traag hoor op dit momentquote:Op donderdag 19 november 2009 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Grom, kan weer niet quoten.![]()
MrS; laptop lijkt het prima te doen maar internet is traaaag en hij kan telkens de pagina niet vinden. Ik zal hem eens die big ass download laten binnenhalen waar hij mee bezig is en als het dan nog niet werkt verder klagen.
En ik ga LOGgen.
even je browser afsluiten, en opnieuw opstarten, dan werkt de quote vaak weerquote:Op donderdag 19 november 2009 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Grom, kan weer niet quoten.![]()
MrS; laptop lijkt het prima te doen maar internet is traaaag en hij kan telkens de pagina niet vinden. Ik zal hem eens die big ass download laten binnenhalen waar hij mee bezig is en als het dan nog niet werkt verder klagen.
En ik ga LOGgen.
Kan ie niet ff buiten wachten als jullie eten?quote:
jawel, maar dat is zielugquote:
Hij is dan ook al snel zo'n 5 cm grootquote:Op donderdag 19 november 2009 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Whahahaha wel schattig, die Napoleon is gewoon dik de baas in jullie huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |