Waarschijnlijk had TS gewoon een onbestaand artikel besteld.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met bol.com
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Precies. Maar elk bedrijf kan fouten maken, hoe groter het bedrijf hoe meer fouten er gemaakt kunnen worden. Maak je voor elk akkefietje een username aan?quote:
Die zul je hier weinig tot geen vinden.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:15 schreef an0nymous het volgende:
Ik zocht mensen met soortgelijke klachten
Dit, die paar keren dat mijn bestelling later of niet kwam lag het aan TNT.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Ja precies, er worden duizenden bestellingen verwerkt, dan kan er altijd iets mis gaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:19 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Precies. Maar elk bedrijf kan fouten maken, hoe groter het bedrijf hoe meer fouten er gemaakt kunnen worden. Maak je voor elk akkefietje een username aan?
Wat waarschijnlijk waar is, zeker voor electronica zijn ze ook maar een dozenschuiver volgens mij.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef an0nymous het volgende:
Elke keer schuiven ze de schuld af op de leveranciers, ze nemen geen enkele schuld op zich
Lijkt mij best netjes. Welk tegenaanbod deden ze?quote:Ook deden zij mij een voorstel om een toestel van 100 euro duurder te kopen, met 15 euro korting. Hier was ik het dus niet mee eens want alleen aan het bellen naar de klantenservice was ik al zo'n 15 euro kwijt. Ik heb toen een ander voorstel gedaan, waar zij het niet mee eens waren.
Waarom ga je dan op bol zitten huilen, als je al weet dat het aan de leveranciers ligt? Bol heeft je artikel geleverd, maar de leverancier doet z'n werk niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef an0nymous het volgende:
Nee, natuurlijk niet.
Want ze zijn wel vaker laat geweest met de levertijd, maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit.
Alleen de manier waarop ze dit aanpakken vind ik niet kunnen twee maanden lang volhouden dat het product er zeker wel komt en dan uiteindelijk annuleren, omdat de leveranciers het niet kunnen leveren. En dan zetten ze precies dezelfde telefoon op internet met een andere provider en dan veel duurder, zodat zij deze niet als een alternatief kunnen aanbieden vind het gewoon een rare gang van zaken. En ik maak niet persée hiervoor een profiel aan, hierdoor ben ik op deze site terecht gekomen toevallig.
Vertel eens wat meer over jezelf.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef an0nymous het volgende:
Nee, natuurlijk niet.
Want ze zijn wel vaker laat geweest met de levertijd, maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit.
Alleen de manier waarop ze dit aanpakken vind ik niet kunnen twee maanden lang volhouden dat het product er zeker wel komt en dan uiteindelijk annuleren, omdat de leveranciers het niet kunnen leveren. En dan zetten ze precies dezelfde telefoon op internet met een andere provider en dan veel duurder, zodat zij deze niet als een alternatief kunnen aanbieden vind het gewoon een rare gang van zaken. En ik maak niet persée hiervoor een profiel aan, hierdoor ben ik op deze site terecht gekomen toevallig.
Ja maar ik vind het raar dat ze nu dezelfde telefoon wel hebben met een andere provider, als ze een klant tevreden willen stellen had ik het meer logish gevonden als zij mij deze als alternatief hadden opgestuurd i.p.v. bestelling te annuleren.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, er worden duizenden bestellingen verwerkt, dan kan er altijd iets mis gaan.
Ikzelf heb trouwens ook alleen goede ervaringen met BOL, soms 's avonds om 9 uur of zo besteld en dan was het artikel er al de volgende ochtend!
Ik begrijp uit de OP dat het om een telefoon ging, ik las toevallig gisteren nog een topic over een telefoon die maar niet kwam en dat er schijnbaar problemen zijn met de levering van sommige mobiele telefoons (die telefoon was ergens anders besteld).
"Ik kanker op bol.com terwijl ik goed weet dat het aan de leverancier ligt."quote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf.
Een bedrijf moet de verandwoordelijkheid bij zichzelf kunnen leggen, heb ook al gehoord dat ze een keer de verantwoordelijkheid op TNT hebben geschoven.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik kanker op bol.com terwijl ik goed weet dat het aan de leverancier ligt."
Zoiets?
Omdat het op papier een ander product is. Moet Bol.com ruiken of het jou om de telefoon gaat of om de provider (ivm simlock).quote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef an0nymous het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het raar dat ze nu dezelfde telefoon wel hebben met een andere provider, als ze een klant tevreden willen stellen had ik het meer logish gevonden als zij mij deze als alternatief hadden opgestuurd i.p.v. bestelling te annuleren.
Natuurlijk niet, voor die andere vertraagde artikelen ging ik toch ook niet klagen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef Echo99 het volgende:
Bol is cool. Overigens is bol niet het enige bedrijf waar je iets kan bestellen. Boeien, ze hebben een product een keer niet op tijd... Dien je ook een klacht in bij de AH als je te lang moet wachten voor de kassa? Of als de bonusaanbieding is uitverkocht? Of bij je werkgever is de koffieautomaat storing heeft? Of als de bonnetjes printer van de pinautomaat van je bank stuk is?
Zodra ze een artikel uitleveren, is het in handen van de leverancier. TNT is verantwoordelijk voor het leveren van je artikel. Mocht er iets fout gaan, dan stelt bol.com een onderzoek in terwijl ze de klant vergoeden voor de geleden schade.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:27 schreef an0nymous het volgende:
[..]
Een bedrijf moet de verandwoordelijkheid bij zichzelf kunnen leggen, heb ook al gehoord dat ze een keer de verantwoordelijkheid op TNT hebben geschoven.
Wat een wijze levensles...quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef an0nymous het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, voor die andere vertraagde artikelen ging ik toch ook niet klagen.
Maar ik denk dat je zelf een keer zo van het kastje naar de muur gestuurd moet worden (VOOR NIETS) tot je het zal begrijpen. Iedereen kan zijn fouten maken, maar dan moet je geen beloftes doen die je niet na kan komen.
Nee, wilde eigenlijk een leuk verhaaltje van TS zelf.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik kanker op bol.com terwijl ik goed weet dat het aan de leverancier ligt."
Zoiets?
Ik net ookquote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Ik heb meteen iets besteld bij Bol.com.
Oh. Blijkbaar mogen hier alleen mensen posten die dezelfde mening hebben als TS.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef Eenskijken het volgende:
nutteloze reacties van mensen die goede ervaringen hebben met bol.
Het gaat hier om een in eerste plaats 'niet bestaand' product. Dat betekent meestal: moet uit buitenland komen, heeft geen plaatje erbij en geen beschrijving van wat dan ook. Dat het is opgenomen in de 'collectie' van bol.com is dan ook bijzonder. Met een normale zoekfunctie zul je dus ook nooit bij zo'n product terugkomen. TS heeft specifiek naar dit artikel gezocht.
Natuurlijk, alles wat 'bekend' is en op voorraad is en een je ook in de normale winkel kan vinden, zal bol.com altijd goed leveren, maar daar gaat dit topic niet over.
Ik bestel ook wel eens een 'niet bestaand' artikel. En conform de leveringstijden heb ik het altijd op tijd binnen.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef Eenskijken het volgende:
Het gaat hier om een in eerste plaats 'niet bestaand' product. Dat betekent meestal: moet uit buitenland komen, heeft geen plaatje erbij en geen beschrijving van wat dan ook. Dat het is opgenomen in de 'collectie' van bol.com is dan ook bijzonder. Met een normale zoekfunctie zul je dus ook nooit bij zo'n product terugkomen. TS heeft specifiek naar dit artikel gezocht.
Natuurlijk, alles wat 'bekend' is en op voorraad is en een je ook in de normale winkel kan vinden, zal bol.com altijd goed leveren, maar daar gaat dit topic niet over.
Huilie. Als zoveel mensen er goede ervaringen mee hebben zal het echt niet kut zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Webwinkels zijn allemaal kut dus Bol ook.
Bol.com is weinig uniek in hetgeen waar het hier om gaat. Bij het gros van de bedrijven is alles prima zolang er geen onverwachte problemen optreden. Op het moment dat dergelijke problemen optreden en je moet via een helpdesk / klantenservice proberen de boel op te lossen, dan begint de ellende.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef Eenskijken het volgende:
Echt wel, schelequote:Op donderdag 19 november 2009 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Huilie. Als zoveel mensen er goede ervaringen mee hebben zal het echt niet kut zijn.
Het zit diep he, jongen.quote:
Topic werkt inderdaad averechts, ik dacht ook meteen "Oh even kijken of er nog wat leuks op bol.com staat"quote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Bedankt, TS!
TS is ws een labiel persoon die bij elk probleem een topic opent, wat reacties post en dan in foetus-houding gaat liggen huilen in de badkamer.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Topic werkt inderdaad averechts, ik dacht ook meteen "Oh even kijken of er nog wat leuks op bol.com staat"
Bij mij is altijd alles keurig op tijd geleverd, mijn moeder heeft wel hetzelfde probleem als TS geloof ik. Maar ja mijn moeder hoeft er niet om te huilen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Webwinkels zijn allemaal kut dus Bol ook.
Wat was jouw voorstel dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef an0nymous het volgende:Ook deden zij mij een voorstel om een toestel van 100 euro duurder te kopen, met 15 euro korting. Hier was ik het dus niet mee eens want alleen aan het bellen naar de klantenservice was ik al zo'n 15 euro kwijt. Ik heb toen een ander voorstel gedaan, waar zij het niet mee eens waren. Of ik nam het toestel dat zij wilden dat ik nam, of niets.
De meerderheid van de webwinkels is niet eens goed beveiligd bij Ideal betalingen. Dat vind ik nogal kut jaquote:
Bij Bol.com kun je gewoon per acceptgiro betalen.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De meerderheid van de webwinkels is niet eens goed beveiligd bij Ideal betalingen. Dat vind ik nogal kut ja
Wil nog niet zeggen dat dat bij bol ook zo is. Ik betaal altijd IDeal, en nog geen enkel probleem gehad.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De meerderheid van de webwinkels is niet eens goed beveiligd bij Ideal betalingen. Dat vind ik nogal kut ja
Nutteloze reacties hier van mensen die alleen goed ervaringen heb met bol.comquote:Op donderdag 19 november 2009 15:57 schreef karr-1 het volgende:
Bol.com is geweldig, nooit problemen mee gehad.
Volgens mij blijft TS hier hangen, en is over enkele weken een zeer gewaardeerde kwaliteitsuser. Let op m'n woorden.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:02 schreef Drinky het volgende:
Mensen die een account aanmaken om een serieus topic in KLB te openen
En wat als dat niet zo is?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:03 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Volgens mij blijft TS hier hangen, en is over enkele weken een zeer gewaardeerde kwaliteitsuser. Let op m'n woorden.
ja poepoe, daar win ik echt mee inderdaadquote:Op donderdag 19 november 2009 20:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dan weet je op wiens woorden je niet meer hoeft te letten. win-win dus.
idd, Bol is een van de weinige winkels, waar ik niks over te klagen heb. Veel gekocht en verkocht via Bol.quote:
Zou goed kunnen. Ik heb inmiddels mijn pre-order van AC2 Black Edition ontvangen die ik in mei of juni al besteld had bij bol.com. Dus niks dan lofquote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Panda72 het volgende:
Helaas voor TS ook een tevreden klant.
Is TS een gefrustreerde ex werknemer misschien?
Ik ook niet, alles prima op tijd binnen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef hugecooll het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nutteloze reacties hier van mensen die alleen goed ervaringen heb met bol.com
inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:35 schreef El_Thijs het volgende:
Wat een faal-topic voor TS is het eigenlijk geworden. En nu krijgt ie niet te horen wat ie wil horen en blijft ie al zuigend op z'n duim weg. Beetje zwak.
En mijn pakketje lag vandaag al op de deurmat.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Bedankt, TS!
ditquote:
het is hier wel FOK!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:15 schreef an0nymous het volgende:
Ik zocht mensen met soortgelijke klachten, zodat ik ook kon uiten wat ze doen en toen kwam ik hier. Ik wil mensen gewoon waarschuwen.
Tja als je iets bestelt voor een verjaardag en komt dan te laat...quote:Op donderdag 19 november 2009 14:15 schreef UncleErnie het volgende:
Bol.com heeft een dramatisch probleem zich aan een levertijd te houden. Maar ik heb het tot nu toe altijd mijn spullen binnengehad, en het was altijd goed spul. Dus je klacht is ongegrond, huillie
Dat soort dingen zou ik ook ruim van tevoren bestellen en niet op de laatste dag.quote:Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja als je iets bestelt voor een verjaardag en komt dan te laat...
Hij wordt morgen verstuurdquote:Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef Fastmatti het volgende:
Worden die 5-7 werkdagen echt 7 werkdagen. Had gehoopt dat mijn pakje gisteren wel op de hier zou zijn
Dan komt ie dus te vroeg. En dat is eigenlijk precies hetzelfde.quote:Op maandag 23 november 2009 09:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zou ik ook ruim van tevoren bestellen en niet op de laatste dag.
Ok, ik zal er niet meer bestellenquote:BOL.COM IS NIET TE VERTROUWEN.
waarom reageerd niemand nou gewoon normaal op zulke berichten, IK begrijp je frustratie ik zou dit namelijk ook erg irritant vinden maar ze hebben je immers wel een optie gegeven emt 15 euro korting dat vind ik toch best netjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef an0nymous het volgende:
Bol.com is totaal NIET te vertrouwen en doet er ook niets aan om zijn klanten tevreden te stellen.
Ik heb onlangs een product besteld, de levertijd zou 3 - 4 werkdagen bedragen. Toen deze levertijd was verstreken stond er op de site bij bestelstatus nog steeds ''wordt verwerkt''. Dus nam ik voor de eerste keer contact met ze op, toen heb ik van bol.com een nieuwe levertijd ontvangen. Dit heb ik vervolgens een stuk of 3 á 4 keer gedaan. Elke keer schuiven ze de schuld af op de leveranciers, ze nemen geen enkele schuld op zich. De laatste keer dat ze me weer een nieuwe levertijd hebben gegeven heb ik een mailtje gestuurd dat ik er geen vertrouwen meer in had. Toen kreeg ik heel leuk een bericht terug dat ik toch maar moest afwachten omdat het termijn nog niet verstreken was. Toen het termijn wel verstreken was, had ik mijn bestelling nog niet binnen.
Toen heb ik een brief gestuurd naar Bol.com zelf, want de telefoontjes naar de klantenservice helpen niet en kosten alleen maar geld. Ik kreeg per e-mail een reactie op mijn brief. Ze hadden de bestelling geannuleerd, na 2 maanden mij aan het lijntje te hebben gehouden. De klantenservice heeft mij door de telefoon meerdere malen beloofd dat mijn bestelling nog wel binnen zou komen. Ook deden zij mij een voorstel om een toestel van 100 euro duurder te kopen, met 15 euro korting. Hier was ik het dus niet mee eens want alleen aan het bellen naar de klantenservice was ik al zo'n 15 euro kwijt. Ik heb toen een ander voorstel gedaan, waar zij het niet mee eens waren. Of ik nam het toestel dat zij wilden dat ik nam, of niets.
Verder stond er ook een fout op hun website, daar heb ik telefonisch meerdere keren vragen over gesteld of de prijs en het type wel klopten, en ja dit klopte, althans de klantenservice. Uit de brief die ik uiteindelijk heb mogen ontvangen bleek dat het dus niet klopte. Ik vind dit dus totaal onrechtvaardig en wil hier graag mijn onrecht aan jullie kenbaar maken.
BOL.COM IS NIET TE VERTROUWEN.
Beter te vroeg dan te laatquote:Op woensdag 25 november 2009 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan komt ie dus te vroeg. En dat is eigenlijk precies hetzelfde.
Waarom heb je een "voor 21:00 besteld de dag erna in huis" service als je die garantie toch niet na kunt komen
Psst.. was een grapjequote:Op vrijdag 20 november 2009 10:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Voorlopig zijn de positieve reacties in de meerderheid.
Als je googled op bol com klachten staat het dat ook. Plus een zooi andere bol bash topics op Fokquote:Op woensdag 25 november 2009 20:28 schreef deepart het volgende:
Lol TS denkt dat dit topic nummer 1 op google komt te staan
Je kan het wel begrijpen, maar dat hij nu net last van dit alles heeft en een grote meerderheid niet, wil nog niet zeggen dat bol.com helemaal niet te vertrouwen is.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:51 schreef silenthunter5 het volgende:
[..]
waarom reageerd niemand nou gewoon normaal op zulke berichten, IK begrijp je frustratie ik zou dit namelijk ook erg irritant vinden maar ze hebben je immers wel een optie gegeven emt 15 euro korting dat vind ik toch best netjes.
Mailtje sturen en dan annuleren ze de bestelling.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Kut Bol.com. Product staat inmiddels al drie dagen als voorgemeld bij de TNTEensch met TS.
Kan natuurlijk ook fout zijn gegaan bij TNT. Laatst bij een webshop wat besteld. Diezelfde dag nog verstuurd volgens hen en in T&T kon ik zien dat het was voorgemeld. Uiteindelijk bleek het product te zijn "kwijt geraakt" (lees: het staat nu bij een medewerker van TNT thuis).quote:Op donderdag 26 november 2009 11:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Kut Bol.com. Product staat inmiddels al drie dagen als voorgemeld bij de TNTEensch met TS.
Vrees het ook. Net een mailtje naar Bol.com gestuurd, ben benieuwd hoe en hoe snel ze het oplossen. Moet dit pakketje wel voor de 5 december hebben.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook fout zijn gegaan bij TNT. Laatst bij een webshop wat besteld. Diezelfde dag nog verstuurd volgens hen en in T&T kon ik zien dat het was voorgemeld. Uiteindelijk bleek het product te zijn "kwijt geraakt" (lees: het staat nu bij een medewerker van TNT thuis).
Hoezo? Ben je dan jarig?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:48 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vrees het ook. Net een mailtje naar Bol.com gestuurd, ben benieuwd hoe en hoe snel ze het oplossen. Moet dit pakketje wel voor de 5 december hebben.
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Hij ging op 6 december dood, flapdrol.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:53 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Die is op 6 december jarig, flapdrol.
Als het komt omdat TNT z'n meuk kwijt raakt is het niet echt eerlijk om Bol daarop af te rekenen. Natuurlijk zouden ze een meet betrouwbare pakketdienst in de arm nemen, maar dan ga je ook weer meer betalen voor je verzendkosten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:35 schreef Fastmatti het volgende:
Dat is leuk, maar ik bestel hier een product drie weken van te voren om te voorkomen dat ik zonder cadeau zit. Levertijd is 5-7 werkdagen en vervolgens komt het pakket dus niet aan. Nu zijn er dus nog maar een paar dagen over om het cadeau te regelen.
Echt?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:35 schreef Mellow_ het volgende:
[..]
Hij ging op 6 december dood, flapdrol.
Ik zal een topic aanmakenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als het komt omdat TNT z'n meuk kwijt raakt is het niet echt eerlijk om Bol daarop af te rekenen. Natuurlijk zouden ze een meet betrouwbare pakketdienst in de arm nemen, maar dan ga je ook weer meer betalen voor je verzendkosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |