abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74850135
Bol.com is totaal NIET te vertrouwen en doet er ook niets aan om zijn klanten tevreden te stellen.
Ik heb onlangs een product besteld, de levertijd zou 3 - 4 werkdagen bedragen. Toen deze levertijd was verstreken stond er op de site bij bestelstatus nog steeds ''wordt verwerkt''. Dus nam ik voor de eerste keer contact met ze op, toen heb ik van bol.com een nieuwe levertijd ontvangen. Dit heb ik vervolgens een stuk of 3 á 4 keer gedaan. Elke keer schuiven ze de schuld af op de leveranciers, ze nemen geen enkele schuld op zich. De laatste keer dat ze me weer een nieuwe levertijd hebben gegeven heb ik een mailtje gestuurd dat ik er geen vertrouwen meer in had. Toen kreeg ik heel leuk een bericht terug dat ik toch maar moest afwachten omdat het termijn nog niet verstreken was. Toen het termijn wel verstreken was, had ik mijn bestelling nog niet binnen.

Toen heb ik een brief gestuurd naar Bol.com zelf, want de telefoontjes naar de klantenservice helpen niet en kosten alleen maar geld. Ik kreeg per e-mail een reactie op mijn brief. Ze hadden de bestelling geannuleerd, na 2 maanden mij aan het lijntje te hebben gehouden. De klantenservice heeft mij door de telefoon meerdere malen beloofd dat mijn bestelling nog wel binnen zou komen. Ook deden zij mij een voorstel om een toestel van 100 euro duurder te kopen, met 15 euro korting. Hier was ik het dus niet mee eens want alleen aan het bellen naar de klantenservice was ik al zo'n 15 euro kwijt. Ik heb toen een ander voorstel gedaan, waar zij het niet mee eens waren. Of ik nam het toestel dat zij wilden dat ik nam, of niets.

Verder stond er ook een fout op hun website, daar heb ik telefonisch meerdere keren vragen over gesteld of de prijs en het type wel klopten, en ja dit klopte, althans de klantenservice. Uit de brief die ik uiteindelijk heb mogen ontvangen bleek dat het dus niet klopte. Ik vind dit dus totaal onrechtvaardig en wil hier graag mijn onrecht aan jullie kenbaar maken.
BOL.COM IS NIET TE VERTROUWEN.
pi_74850175
account aanmaken om een klacht te schrijven.

jammer, echt.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_74850178
En jij denkt, kom, laat ik daar een account voor aanmaken?
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:13:42 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_74850184
Ik heb nog nooit problemen gehad met bol.com
pi_74850209
Ik vind Bol wel chill.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_74850225
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Waarschijnlijk had TS gewoon een onbestaand artikel besteld.
pi_74850233
Ik zocht mensen met soortgelijke klachten, zodat ik ook kon uiten wat ze doen en toen kwam ik hier. Ik wil mensen gewoon waarschuwen.
pi_74850247
Bol.com heeft een dramatisch probleem zich aan een levertijd te houden. Maar ik heb het tot nu toe altijd mijn spullen binnengehad, en het was altijd goed spul. Dus je klacht is ongegrond, huillie
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_74850286
Ik heb ook al iets van 30x een bestelling daar geplaatst en altijd op tijd de bestelling binnen gehad. Je hebt dus waarschijnlijk pech gehad.
pi_74850291
Ja het was volgens bol.com ook een onbestaand artikel, maar ik heb meerdere keren aan de telefoon gevraagt of het zeker dit artikel betrof en ze gaven steeds aan van ja inderdaad het klopt...Dus vandaar ben ik het er niet mee eens.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:17:18 #11
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_74850308
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:17:38 #12
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_74850316
Nooit meegemaakt. Bol is chill.
pi_74850379
Bol heb ik nou nog nooit problemen mee gehad en daar koop ik heel veel,omdat ze snel leveren,veel hebben en erg betrouwbaar zijn.
Hele fijne internet shop.
Ga er zo nog wat spellen en babyboekjes bestellen voor Sinterklaas.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:19:26 #14
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_74850383
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:17 schreef S.Seagal het volgende:
Nooit meegemaakt. Bol is chill.
Precies. Maar elk bedrijf kan fouten maken, hoe groter het bedrijf hoe meer fouten er gemaakt kunnen worden. Maak je voor elk akkefietje een username aan?
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 november 2009 @ 14:21:37 #15
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_74850458
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:15 schreef an0nymous het volgende:
Ik zocht mensen met soortgelijke klachten
Die zul je hier weinig tot geen vinden.

Ik ben altijd tevreden geweest over bol.com. Een keer werd een bestelling half geleverd. Gebeld, uitgelegd, ik kreeg mijn geld terug van de artikelen die ik nog moest ontvangen en de bestelling werd geannuleerd

Niets dan lof van mijn kant over bol.com. Ik ben er al enkele jaren een klant en nog nooit een probleem zoals jij nu zit te verkondigen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_74850483
quote:
Dit, die paar keren dat mijn bestelling later of niet kwam lag het aan TNT.
pi_74850490
Nee, natuurlijk niet.
Want ze zijn wel vaker laat geweest met de levertijd, maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit.
Alleen de manier waarop ze dit aanpakken vind ik niet kunnen twee maanden lang volhouden dat het product er zeker wel komt en dan uiteindelijk annuleren, omdat de leveranciers het niet kunnen leveren. En dan zetten ze precies dezelfde telefoon op internet met een andere provider en dan veel duurder, zodat zij deze niet als een alternatief kunnen aanbieden vind het gewoon een rare gang van zaken. En ik maak niet persée hiervoor een profiel aan, hierdoor ben ik op deze site terecht gekomen toevallig.
  Moderator donderdag 19 november 2009 @ 14:23:20 #18
9859 crew  Karina
Woman
pi_74850529
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:19 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Precies. Maar elk bedrijf kan fouten maken, hoe groter het bedrijf hoe meer fouten er gemaakt kunnen worden. Maak je voor elk akkefietje een username aan?
Ja precies, er worden duizenden bestellingen verwerkt, dan kan er altijd iets mis gaan.

Ikzelf heb trouwens ook alleen goede ervaringen met BOL, soms 's avonds om 9 uur of zo besteld en dan was het artikel er al de volgende ochtend!

Ik begrijp uit de OP dat het om een telefoon ging, ik las toevallig gisteren nog een topic over een telefoon die maar niet kwam en dat er schijnbaar problemen zijn met de levering van sommige mobiele telefoons (die telefoon was ergens anders besteld).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 19 november 2009 @ 14:23:51 #19
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74850543
Wat heb je dan voor product besteld?

Mijn ervaring met bol.com is juist dat alles heel goed werkt.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:24:06 #20
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_74850553
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef an0nymous het volgende:
Elke keer schuiven ze de schuld af op de leveranciers, ze nemen geen enkele schuld op zich
Wat waarschijnlijk waar is, zeker voor electronica zijn ze ook maar een dozenschuiver volgens mij.
quote:
Ook deden zij mij een voorstel om een toestel van 100 euro duurder te kopen, met 15 euro korting. Hier was ik het dus niet mee eens want alleen aan het bellen naar de klantenservice was ik al zo'n 15 euro kwijt. Ik heb toen een ander voorstel gedaan, waar zij het niet mee eens waren.
Lijkt mij best netjes. Welk tegenaanbod deden ze?

Ik heb heel veel besteld bij bol.com, nooit problemen. Bij retourzendingen vergoeden ze je verzendkosten en mag je naar een antwoordnummer sturen, hier doen ze nooit moeilijk over. Twee keer gehad dat iets te laat kwam, en één keer dat dit daadwerkelijk erg was. Mailtje gestuurd, 10 euro korting gekregen. Niets mis mee, dat bol.com
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 november 2009 @ 14:24:07 #21
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_74850554
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef an0nymous het volgende:
Nee, natuurlijk niet.
Want ze zijn wel vaker laat geweest met de levertijd, maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit.
Alleen de manier waarop ze dit aanpakken vind ik niet kunnen twee maanden lang volhouden dat het product er zeker wel komt en dan uiteindelijk annuleren, omdat de leveranciers het niet kunnen leveren. En dan zetten ze precies dezelfde telefoon op internet met een andere provider en dan veel duurder, zodat zij deze niet als een alternatief kunnen aanbieden vind het gewoon een rare gang van zaken. En ik maak niet persée hiervoor een profiel aan, hierdoor ben ik op deze site terecht gekomen toevallig.
Waarom ga je dan op bol zitten huilen, als je al weet dat het aan de leveranciers ligt? Bol heeft je artikel geleverd, maar de leverancier doet z'n werk niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_74850556
Ik heb nog nooit problemen gehad met bol
  donderdag 19 november 2009 @ 14:24:13 #23
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_74850558
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef an0nymous het volgende:
Nee, natuurlijk niet.
Vertel eens wat meer over jezelf.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:25:01 #24
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_74850600
Bol.com bestel ik altijd alles, en altijd.
Nooit problemen gehad. Zou wel echt een leveranciers probleem zijn.

Maar waarom moet je dat hier kwijt.

Radar volk gespot!
Klap eens in je handjes.
pi_74850611
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja precies, er worden duizenden bestellingen verwerkt, dan kan er altijd iets mis gaan.

Ikzelf heb trouwens ook alleen goede ervaringen met BOL, soms 's avonds om 9 uur of zo besteld en dan was het artikel er al de volgende ochtend!

Ik begrijp uit de OP dat het om een telefoon ging, ik las toevallig gisteren nog een topic over een telefoon die maar niet kwam en dat er schijnbaar problemen zijn met de levering van sommige mobiele telefoons (die telefoon was ergens anders besteld).
Ja maar ik vind het raar dat ze nu dezelfde telefoon wel hebben met een andere provider, als ze een klant tevreden willen stellen had ik het meer logish gevonden als zij mij deze als alternatief hadden opgestuurd i.p.v. bestelling te annuleren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')