Waarschijnlijk had TS gewoon een onbestaand artikel besteld.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met bol.com
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met bol.com
Precies. Maar elk bedrijf kan fouten maken, hoe groter het bedrijf hoe meer fouten er gemaakt kunnen worden. Maak je voor elk akkefietje een username aan?quote:
Die zul je hier weinig tot geen vinden.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:15 schreef an0nymous het volgende:
Ik zocht mensen met soortgelijke klachten
Dit, die paar keren dat mijn bestelling later of niet kwam lag het aan TNT.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met bol.com
Ja precies, er worden duizenden bestellingen verwerkt, dan kan er altijd iets mis gaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:19 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Precies. Maar elk bedrijf kan fouten maken, hoe groter het bedrijf hoe meer fouten er gemaakt kunnen worden. Maak je voor elk akkefietje een username aan?
Wat waarschijnlijk waar is, zeker voor electronica zijn ze ook maar een dozenschuiver volgens mij.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef an0nymous het volgende:
Elke keer schuiven ze de schuld af op de leveranciers, ze nemen geen enkele schuld op zich
Lijkt mij best netjes. Welk tegenaanbod deden ze?quote:Ook deden zij mij een voorstel om een toestel van 100 euro duurder te kopen, met 15 euro korting. Hier was ik het dus niet mee eens want alleen aan het bellen naar de klantenservice was ik al zo'n 15 euro kwijt. Ik heb toen een ander voorstel gedaan, waar zij het niet mee eens waren.
Waarom ga je dan op bol zitten huilen, als je al weet dat het aan de leveranciers ligt? Bol heeft je artikel geleverd, maar de leverancier doet z'n werk niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef an0nymous het volgende:
Nee, natuurlijk niet.
Want ze zijn wel vaker laat geweest met de levertijd, maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit.
Alleen de manier waarop ze dit aanpakken vind ik niet kunnen twee maanden lang volhouden dat het product er zeker wel komt en dan uiteindelijk annuleren, omdat de leveranciers het niet kunnen leveren. En dan zetten ze precies dezelfde telefoon op internet met een andere provider en dan veel duurder, zodat zij deze niet als een alternatief kunnen aanbieden vind het gewoon een rare gang van zaken. En ik maak niet persée hiervoor een profiel aan, hierdoor ben ik op deze site terecht gekomen toevallig.
Vertel eens wat meer over jezelf.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef an0nymous het volgende:
Nee, natuurlijk niet.
Want ze zijn wel vaker laat geweest met de levertijd, maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit.
Alleen de manier waarop ze dit aanpakken vind ik niet kunnen twee maanden lang volhouden dat het product er zeker wel komt en dan uiteindelijk annuleren, omdat de leveranciers het niet kunnen leveren. En dan zetten ze precies dezelfde telefoon op internet met een andere provider en dan veel duurder, zodat zij deze niet als een alternatief kunnen aanbieden vind het gewoon een rare gang van zaken. En ik maak niet persée hiervoor een profiel aan, hierdoor ben ik op deze site terecht gekomen toevallig.
Ja maar ik vind het raar dat ze nu dezelfde telefoon wel hebben met een andere provider, als ze een klant tevreden willen stellen had ik het meer logish gevonden als zij mij deze als alternatief hadden opgestuurd i.p.v. bestelling te annuleren.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, er worden duizenden bestellingen verwerkt, dan kan er altijd iets mis gaan.
Ikzelf heb trouwens ook alleen goede ervaringen met BOL, soms 's avonds om 9 uur of zo besteld en dan was het artikel er al de volgende ochtend!
Ik begrijp uit de OP dat het om een telefoon ging, ik las toevallig gisteren nog een topic over een telefoon die maar niet kwam en dat er schijnbaar problemen zijn met de levering van sommige mobiele telefoons (die telefoon was ergens anders besteld).
"Ik kanker op bol.com terwijl ik goed weet dat het aan de leverancier ligt."quote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf.
Een bedrijf moet de verandwoordelijkheid bij zichzelf kunnen leggen, heb ook al gehoord dat ze een keer de verantwoordelijkheid op TNT hebben geschoven.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik kanker op bol.com terwijl ik goed weet dat het aan de leverancier ligt."
Zoiets?
Omdat het op papier een ander product is. Moet Bol.com ruiken of het jou om de telefoon gaat of om de provider (ivm simlock).quote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef an0nymous het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het raar dat ze nu dezelfde telefoon wel hebben met een andere provider, als ze een klant tevreden willen stellen had ik het meer logish gevonden als zij mij deze als alternatief hadden opgestuurd i.p.v. bestelling te annuleren.
Natuurlijk niet, voor die andere vertraagde artikelen ging ik toch ook niet klagen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef Echo99 het volgende:
Bol is cool. Overigens is bol niet het enige bedrijf waar je iets kan bestellen. Boeien, ze hebben een product een keer niet op tijd... Dien je ook een klacht in bij de AH als je te lang moet wachten voor de kassa? Of als de bonusaanbieding is uitverkocht? Of bij je werkgever is de koffieautomaat storing heeft? Of als de bonnetjes printer van de pinautomaat van je bank stuk is?
Zodra ze een artikel uitleveren, is het in handen van de leverancier. TNT is verantwoordelijk voor het leveren van je artikel. Mocht er iets fout gaan, dan stelt bol.com een onderzoek in terwijl ze de klant vergoeden voor de geleden schade.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:27 schreef an0nymous het volgende:
[..]
Een bedrijf moet de verandwoordelijkheid bij zichzelf kunnen leggen, heb ook al gehoord dat ze een keer de verantwoordelijkheid op TNT hebben geschoven.
Wat een wijze levensles...quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef an0nymous het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, voor die andere vertraagde artikelen ging ik toch ook niet klagen.
Maar ik denk dat je zelf een keer zo van het kastje naar de muur gestuurd moet worden (VOOR NIETS) tot je het zal begrijpen. Iedereen kan zijn fouten maken, maar dan moet je geen beloftes doen die je niet na kan komen.
Nee, wilde eigenlijk een leuk verhaaltje van TS zelf.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik kanker op bol.com terwijl ik goed weet dat het aan de leverancier ligt."
Zoiets?
Ik net ookquote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Ik heb meteen iets besteld bij Bol.com.
Oh. Blijkbaar mogen hier alleen mensen posten die dezelfde mening hebben als TS.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef Eenskijken het volgende:
nutteloze reacties van mensen die goede ervaringen hebben met bol.
Het gaat hier om een in eerste plaats 'niet bestaand' product. Dat betekent meestal: moet uit buitenland komen, heeft geen plaatje erbij en geen beschrijving van wat dan ook. Dat het is opgenomen in de 'collectie' van bol.com is dan ook bijzonder. Met een normale zoekfunctie zul je dus ook nooit bij zo'n product terugkomen. TS heeft specifiek naar dit artikel gezocht.
Natuurlijk, alles wat 'bekend' is en op voorraad is en een je ook in de normale winkel kan vinden, zal bol.com altijd goed leveren, maar daar gaat dit topic niet over.
Ik bestel ook wel eens een 'niet bestaand' artikel. En conform de leveringstijden heb ik het altijd op tijd binnen.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef Eenskijken het volgende:
nutteloze reacties van mensen die goede ervaringen hebben met bol.
Het gaat hier om een in eerste plaats 'niet bestaand' product. Dat betekent meestal: moet uit buitenland komen, heeft geen plaatje erbij en geen beschrijving van wat dan ook. Dat het is opgenomen in de 'collectie' van bol.com is dan ook bijzonder. Met een normale zoekfunctie zul je dus ook nooit bij zo'n product terugkomen. TS heeft specifiek naar dit artikel gezocht.
Natuurlijk, alles wat 'bekend' is en op voorraad is en een je ook in de normale winkel kan vinden, zal bol.com altijd goed leveren, maar daar gaat dit topic niet over.
Huilie. Als zoveel mensen er goede ervaringen mee hebben zal het echt niet kut zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Webwinkels zijn allemaal kut dus Bol ook.
Bol.com is weinig uniek in hetgeen waar het hier om gaat. Bij het gros van de bedrijven is alles prima zolang er geen onverwachte problemen optreden. Op het moment dat dergelijke problemen optreden en je moet via een helpdesk / klantenservice proberen de boel op te lossen, dan begint de ellende.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef Eenskijken het volgende:
nutteloze reacties van mensen die goede ervaringen hebben met bol.
Het gaat hier om een in eerste plaats 'niet bestaand' product. Dat betekent meestal: moet uit buitenland komen, heeft geen plaatje erbij en geen beschrijving van wat dan ook. Dat het is opgenomen in de 'collectie' van bol.com is dan ook bijzonder. Met een normale zoekfunctie zul je dus ook nooit bij zo'n product terugkomen. TS heeft specifiek naar dit artikel gezocht.
Natuurlijk, alles wat 'bekend' is en op voorraad is en een je ook in de normale winkel kan vinden, zal bol.com altijd goed leveren, maar daar gaat dit topic niet over.
Echt wel, schelequote:Op donderdag 19 november 2009 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Huilie. Als zoveel mensen er goede ervaringen mee hebben zal het echt niet kut zijn.
Het zit diep he, jongen.quote:
Topic werkt inderdaad averechts, ik dacht ook meteen "Oh even kijken of er nog wat leuks op bol.com staat"quote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Ik heb meteen iets besteld bij Bol.com.
Bedankt, TS!
TS is ws een labiel persoon die bij elk probleem een topic opent, wat reacties post en dan in foetus-houding gaat liggen huilen in de badkamer.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Topic werkt inderdaad averechts, ik dacht ook meteen "Oh even kijken of er nog wat leuks op bol.com staat"
Bij mij is altijd alles keurig op tijd geleverd, mijn moeder heeft wel hetzelfde probleem als TS geloof ik. Maar ja mijn moeder hoeft er niet om te huilen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |