abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74850135
Bol.com is totaal NIET te vertrouwen en doet er ook niets aan om zijn klanten tevreden te stellen.
Ik heb onlangs een product besteld, de levertijd zou 3 - 4 werkdagen bedragen. Toen deze levertijd was verstreken stond er op de site bij bestelstatus nog steeds ''wordt verwerkt''. Dus nam ik voor de eerste keer contact met ze op, toen heb ik van bol.com een nieuwe levertijd ontvangen. Dit heb ik vervolgens een stuk of 3 á 4 keer gedaan. Elke keer schuiven ze de schuld af op de leveranciers, ze nemen geen enkele schuld op zich. De laatste keer dat ze me weer een nieuwe levertijd hebben gegeven heb ik een mailtje gestuurd dat ik er geen vertrouwen meer in had. Toen kreeg ik heel leuk een bericht terug dat ik toch maar moest afwachten omdat het termijn nog niet verstreken was. Toen het termijn wel verstreken was, had ik mijn bestelling nog niet binnen.

Toen heb ik een brief gestuurd naar Bol.com zelf, want de telefoontjes naar de klantenservice helpen niet en kosten alleen maar geld. Ik kreeg per e-mail een reactie op mijn brief. Ze hadden de bestelling geannuleerd, na 2 maanden mij aan het lijntje te hebben gehouden. De klantenservice heeft mij door de telefoon meerdere malen beloofd dat mijn bestelling nog wel binnen zou komen. Ook deden zij mij een voorstel om een toestel van 100 euro duurder te kopen, met 15 euro korting. Hier was ik het dus niet mee eens want alleen aan het bellen naar de klantenservice was ik al zo'n 15 euro kwijt. Ik heb toen een ander voorstel gedaan, waar zij het niet mee eens waren. Of ik nam het toestel dat zij wilden dat ik nam, of niets.

Verder stond er ook een fout op hun website, daar heb ik telefonisch meerdere keren vragen over gesteld of de prijs en het type wel klopten, en ja dit klopte, althans de klantenservice. Uit de brief die ik uiteindelijk heb mogen ontvangen bleek dat het dus niet klopte. Ik vind dit dus totaal onrechtvaardig en wil hier graag mijn onrecht aan jullie kenbaar maken.
BOL.COM IS NIET TE VERTROUWEN.
pi_74850175
account aanmaken om een klacht te schrijven.

jammer, echt.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_74850178
En jij denkt, kom, laat ik daar een account voor aanmaken?
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:13:42 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_74850184
Ik heb nog nooit problemen gehad met bol.com
pi_74850209
Ik vind Bol wel chill.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_74850225
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Waarschijnlijk had TS gewoon een onbestaand artikel besteld.
pi_74850233
Ik zocht mensen met soortgelijke klachten, zodat ik ook kon uiten wat ze doen en toen kwam ik hier. Ik wil mensen gewoon waarschuwen.
pi_74850247
Bol.com heeft een dramatisch probleem zich aan een levertijd te houden. Maar ik heb het tot nu toe altijd mijn spullen binnengehad, en het was altijd goed spul. Dus je klacht is ongegrond, huillie
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_74850286
Ik heb ook al iets van 30x een bestelling daar geplaatst en altijd op tijd de bestelling binnen gehad. Je hebt dus waarschijnlijk pech gehad.
pi_74850291
Ja het was volgens bol.com ook een onbestaand artikel, maar ik heb meerdere keren aan de telefoon gevraagt of het zeker dit artikel betrof en ze gaven steeds aan van ja inderdaad het klopt...Dus vandaar ben ik het er niet mee eens.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:17:18 #11
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_74850308
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:17:38 #12
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_74850316
Nooit meegemaakt. Bol is chill.
pi_74850379
Bol heb ik nou nog nooit problemen mee gehad en daar koop ik heel veel,omdat ze snel leveren,veel hebben en erg betrouwbaar zijn.
Hele fijne internet shop.
Ga er zo nog wat spellen en babyboekjes bestellen voor Sinterklaas.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:19:26 #14
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_74850383
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:17 schreef S.Seagal het volgende:
Precies. Maar elk bedrijf kan fouten maken, hoe groter het bedrijf hoe meer fouten er gemaakt kunnen worden. Maak je voor elk akkefietje een username aan?
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 november 2009 @ 14:21:37 #15
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_74850458
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:15 schreef an0nymous het volgende:
Ik zocht mensen met soortgelijke klachten
Die zul je hier weinig tot geen vinden.

Ik ben altijd tevreden geweest over bol.com. Een keer werd een bestelling half geleverd. Gebeld, uitgelegd, ik kreeg mijn geld terug van de artikelen die ik nog moest ontvangen en de bestelling werd geannuleerd

Niets dan lof van mijn kant over bol.com. Ik ben er al enkele jaren een klant en nog nooit een probleem zoals jij nu zit te verkondigen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_74850483
quote:
Dit, die paar keren dat mijn bestelling later of niet kwam lag het aan TNT.
pi_74850490
Nee, natuurlijk niet.
Want ze zijn wel vaker laat geweest met de levertijd, maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit.
Alleen de manier waarop ze dit aanpakken vind ik niet kunnen twee maanden lang volhouden dat het product er zeker wel komt en dan uiteindelijk annuleren, omdat de leveranciers het niet kunnen leveren. En dan zetten ze precies dezelfde telefoon op internet met een andere provider en dan veel duurder, zodat zij deze niet als een alternatief kunnen aanbieden vind het gewoon een rare gang van zaken. En ik maak niet persée hiervoor een profiel aan, hierdoor ben ik op deze site terecht gekomen toevallig.
  Moderator donderdag 19 november 2009 @ 14:23:20 #18
9859 crew  Karina
Woman
pi_74850529
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:19 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Precies. Maar elk bedrijf kan fouten maken, hoe groter het bedrijf hoe meer fouten er gemaakt kunnen worden. Maak je voor elk akkefietje een username aan?
Ja precies, er worden duizenden bestellingen verwerkt, dan kan er altijd iets mis gaan.

Ikzelf heb trouwens ook alleen goede ervaringen met BOL, soms 's avonds om 9 uur of zo besteld en dan was het artikel er al de volgende ochtend!

Ik begrijp uit de OP dat het om een telefoon ging, ik las toevallig gisteren nog een topic over een telefoon die maar niet kwam en dat er schijnbaar problemen zijn met de levering van sommige mobiele telefoons (die telefoon was ergens anders besteld).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 19 november 2009 @ 14:23:51 #19
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74850543
Wat heb je dan voor product besteld?

Mijn ervaring met bol.com is juist dat alles heel goed werkt.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:24:06 #20
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_74850553
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef an0nymous het volgende:
Elke keer schuiven ze de schuld af op de leveranciers, ze nemen geen enkele schuld op zich
Wat waarschijnlijk waar is, zeker voor electronica zijn ze ook maar een dozenschuiver volgens mij.
quote:
Ook deden zij mij een voorstel om een toestel van 100 euro duurder te kopen, met 15 euro korting. Hier was ik het dus niet mee eens want alleen aan het bellen naar de klantenservice was ik al zo'n 15 euro kwijt. Ik heb toen een ander voorstel gedaan, waar zij het niet mee eens waren.
Lijkt mij best netjes. Welk tegenaanbod deden ze?

Ik heb heel veel besteld bij bol.com, nooit problemen. Bij retourzendingen vergoeden ze je verzendkosten en mag je naar een antwoordnummer sturen, hier doen ze nooit moeilijk over. Twee keer gehad dat iets te laat kwam, en één keer dat dit daadwerkelijk erg was. Mailtje gestuurd, 10 euro korting gekregen. Niets mis mee, dat bol.com
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 november 2009 @ 14:24:07 #21
Brabo Bastard
pi_74850554
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef an0nymous het volgende:
Nee, natuurlijk niet.
Want ze zijn wel vaker laat geweest met de levertijd, maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit.
Alleen de manier waarop ze dit aanpakken vind ik niet kunnen twee maanden lang volhouden dat het product er zeker wel komt en dan uiteindelijk annuleren, omdat de leveranciers het niet kunnen leveren. En dan zetten ze precies dezelfde telefoon op internet met een andere provider en dan veel duurder, zodat zij deze niet als een alternatief kunnen aanbieden vind het gewoon een rare gang van zaken. En ik maak niet persée hiervoor een profiel aan, hierdoor ben ik op deze site terecht gekomen toevallig.
Waarom ga je dan op bol zitten huilen, als je al weet dat het aan de leveranciers ligt? Bol heeft je artikel geleverd, maar de leverancier doet z'n werk niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_74850556
Ik heb nog nooit problemen gehad met bol
  donderdag 19 november 2009 @ 14:24:13 #23
182980 mime_negert
pi_74850558
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef an0nymous het volgende:
Nee, natuurlijk niet.
Vertel eens wat meer over jezelf.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:25:01 #24
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_74850600
Bol.com bestel ik altijd alles, en altijd.
Nooit problemen gehad. Zou wel echt een leveranciers probleem zijn.

Maar waarom moet je dat hier kwijt.

Radar volk gespot!
Klap eens in je handjes.
pi_74850611
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja precies, er worden duizenden bestellingen verwerkt, dan kan er altijd iets mis gaan.

Ikzelf heb trouwens ook alleen goede ervaringen met BOL, soms 's avonds om 9 uur of zo besteld en dan was het artikel er al de volgende ochtend!

Ik begrijp uit de OP dat het om een telefoon ging, ik las toevallig gisteren nog een topic over een telefoon die maar niet kwam en dat er schijnbaar problemen zijn met de levering van sommige mobiele telefoons (die telefoon was ergens anders besteld).
Ja maar ik vind het raar dat ze nu dezelfde telefoon wel hebben met een andere provider, als ze een klant tevreden willen stellen had ik het meer logish gevonden als zij mij deze als alternatief hadden opgestuurd i.p.v. bestelling te annuleren.
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 november 2009 @ 14:25:33 #26
Brabo Bastard
pi_74850623
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Vertel eens wat meer over jezelf.
"Ik kanker op bol.com terwijl ik goed weet dat het aan de leverancier ligt."

Zoiets?
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 19 november 2009 @ 14:26:09 #27
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_74850646
Bol is cool. Overigens is bol niet het enige bedrijf waar je iets kan bestellen. Boeien, ze hebben een product een keer niet op tijd... Dien je ook een klacht in bij de AH als je te lang moet wachten voor de kassa? Of als de bonusaanbieding is uitverkocht? Of bij je werkgever is de koffieautomaat storing heeft? Of als de bonnetjes printer van de pinautomaat van je bank stuk is?
Lang leve mij! *O*
pi_74850691
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zoiets?
Een bedrijf moet de verandwoordelijkheid bij zichzelf kunnen leggen, heb ook al gehoord dat ze een keer de verantwoordelijkheid op TNT hebben geschoven.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:27:41 #29
182980 mime_negert
pi_74850705
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef an0nymous het volgende:

[..]

Ja maar ik vind het raar dat ze nu dezelfde telefoon wel hebben met een andere provider, als ze een klant tevreden willen stellen had ik het meer logish gevonden als zij mij deze als alternatief hadden opgestuurd i.p.v. bestelling te annuleren.
Omdat het op papier een ander product is. Moet Bol.com ruiken of het jou om de telefoon gaat of om de provider (ivm simlock).
pi_74850817
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef Echo99 het volgende:
Bol is cool. Overigens is bol niet het enige bedrijf waar je iets kan bestellen. Boeien, ze hebben een product een keer niet op tijd... Dien je ook een klacht in bij de AH als je te lang moet wachten voor de kassa? Of als de bonusaanbieding is uitverkocht? Of bij je werkgever is de koffieautomaat storing heeft? Of als de bonnetjes printer van de pinautomaat van je bank stuk is?
Natuurlijk niet, voor die andere vertraagde artikelen ging ik toch ook niet klagen.
Maar ik denk dat je zelf een keer zo van het kastje naar de muur gestuurd moet worden (VOOR NIETS) tot je het zal begrijpen. Iedereen kan zijn fouten maken, maar dan moet je geen beloftes doen die je niet na kan komen.
pi_74850919
Nooit problemen gehad met Bol..en toch al redelijk vaak dingen daar besteld.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 november 2009 @ 14:35:40 #32
Brabo Bastard
pi_74850993
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:27 schreef an0nymous het volgende:

[..]

Een bedrijf moet de verandwoordelijkheid bij zichzelf kunnen leggen, heb ook al gehoord dat ze een keer de verantwoordelijkheid op TNT hebben geschoven.
Zodra ze een artikel uitleveren, is het in handen van de leverancier. TNT is verantwoordelijk voor het leveren van je artikel. Mocht er iets fout gaan, dan stelt bol.com een onderzoek in terwijl ze de klant vergoeden voor de geleden schade.

Zo duidelijk?
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 19 november 2009 @ 14:39:05 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74851108
Bedankt voor het kenbaar maken van je onrecht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 19 november 2009 @ 14:39:31 #34
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_74851128
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef an0nymous het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, voor die andere vertraagde artikelen ging ik toch ook niet klagen.
Maar ik denk dat je zelf een keer zo van het kastje naar de muur gestuurd moet worden (VOOR NIETS) tot je het zal begrijpen. Iedereen kan zijn fouten maken, maar dan moet je geen beloftes doen die je niet na kan komen.
Wat een wijze levensles...

Hoe oud ben je? Tachtig?
Lang leve mij! *O*
pi_74851871
Bol.com-adoratie topic
  donderdag 19 november 2009 @ 15:03:34 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74851887
Ik heb meteen iets besteld bij Bol.com.

Bedankt, TS!
  donderdag 19 november 2009 @ 15:04:05 #37
182980 mime_negert
pi_74851899
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zoiets?
Nee, wilde eigenlijk een leuk verhaaltje van TS zelf.
  donderdag 19 november 2009 @ 15:04:34 #38
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_74851912
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Ik net ook

Was ik toch al van plan, maar toch.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 19 november 2009 @ 15:06:36 #39
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_74851970
BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL
Lang leve mij! *O*
pi_74852004
bol.com

voor 21.00 besteld, morgen in huis!!!
Prins der kikkers
pi_74852123
nutteloze reacties van mensen die goede ervaringen hebben met bol.

Het gaat hier om een in eerste plaats 'niet bestaand' product. Dat betekent meestal: moet uit buitenland komen, heeft geen plaatje erbij en geen beschrijving van wat dan ook. Dat het is opgenomen in de 'collectie' van bol.com is dan ook bijzonder. Met een normale zoekfunctie zul je dus ook nooit bij zo'n product terugkomen. TS heeft specifiek naar dit artikel gezocht.

Natuurlijk, alles wat 'bekend' is en op voorraad is en een je ook in de normale winkel kan vinden, zal bol.com altijd goed leveren, maar daar gaat dit topic niet over.
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 19 november 2009 @ 15:14:12 #42
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_74852194
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef Eenskijken het volgende:

Het gaat hier om een in eerste plaats 'niet bestaand' product. Dat betekent meestal: moet uit buitenland komen, heeft geen plaatje erbij en geen beschrijving van wat dan ook. Dat het is opgenomen in de 'collectie' van bol.com is dan ook bijzonder. Met een normale zoekfunctie zul je dus ook nooit bij zo'n product terugkomen. TS heeft specifiek naar dit artikel gezocht.

Natuurlijk, alles wat 'bekend' is en op voorraad is en een je ook in de normale winkel kan vinden, zal bol.com altijd goed leveren, maar daar gaat dit topic niet over.
Oh. Blijkbaar mogen hier alleen mensen posten die dezelfde mening hebben als TS.

Wat begrijp je niet aan DISCUSSIE-forum

Voor de rest is je post totaal niet te begrijpen.
Lang leve mij! *O*
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 november 2009 @ 15:14:48 #43
Brabo Bastard
pi_74852215
quote:

Ik bestel ook wel eens een 'niet bestaand' artikel. En conform de leveringstijden heb ik het altijd op tijd binnen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_74852301
Webwinkels zijn allemaal kut dus Bol ook.
Wie dit leest is gek
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 november 2009 @ 15:19:06 #45
Brabo Bastard
pi_74852350
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Huilie. Als zoveel mensen er goede ervaringen mee hebben zal het echt niet kut zijn.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_74852425
quote:

Bol.com is weinig uniek in hetgeen waar het hier om gaat. Bij het gros van de bedrijven is alles prima zolang er geen onverwachte problemen optreden. Op het moment dat dergelijke problemen optreden en je moet via een helpdesk / klantenservice proberen de boel op te lossen, dan begint de ellende.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_74852436
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Huilie. Als zoveel mensen er goede ervaringen mee hebben zal het echt niet kut zijn.
Echt wel, schele
Wie dit leest is gek
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 november 2009 @ 15:22:41 #48
Brabo Bastard
pi_74852464
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Echt wel, schele
Het zit diep he, jongen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_74852469
quote:

Bedankt, TS!
Topic werkt inderdaad averechts, ik dacht ook meteen "Oh even kijken of er nog wat leuks op bol.com staat"

Bij mij is altijd alles keurig op tijd geleverd, mijn moeder heeft wel hetzelfde probleem als TS geloof ik. Maar ja mijn moeder hoeft er niet om te huilen.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 november 2009 @ 15:24:59 #50
Brabo Bastard
pi_74852550
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Topic werkt inderdaad averechts, ik dacht ook meteen "Oh even kijken of er nog wat leuks op bol.com staat"

Bij mij is altijd alles keurig op tijd geleverd, mijn moeder heeft wel hetzelfde probleem als TS geloof ik. Maar ja mijn moeder hoeft er niet om te huilen.
TS is ws een labiel persoon die bij elk probleem een topic opent, wat reacties post en dan in foetus-houding gaat liggen huilen in de badkamer.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_74852611
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:17 schreef Nieuwschierig het volgende:

Meest webwinkels kennen meer service dan de grote winkelketens,.
pi_74852621
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef an0nymous het volgende:Ook deden zij mij een voorstel om een toestel van 100 euro duurder te kopen, met 15 euro korting. Hier was ik het dus niet mee eens want alleen aan het bellen naar de klantenservice was ik al zo'n 15 euro kwijt. Ik heb toen een ander voorstel gedaan, waar zij het niet mee eens waren. Of ik nam het toestel dat zij wilden dat ik nam, of niets.
Wat was jouw voorstel dan?
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_74852712
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het zit diep he, jongen.
De meerderheid van de webwinkels is niet eens goed beveiligd bij Ideal betalingen. Dat vind ik nogal kut ja
Wie dit leest is gek
pi_74852756
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:30 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

De meerderheid van de webwinkels is niet eens goed beveiligd bij Ideal betalingen. Dat vind ik nogal kut ja
Bij Bol.com kun je gewoon per acceptgiro betalen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 november 2009 @ 15:32:32 #55
Brabo Bastard
pi_74852772
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:30 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Wil nog niet zeggen dat dat bij bol ook zo is. Ik betaal altijd IDeal, en nog geen enkel probleem gehad.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 19 november 2009 @ 15:57:42 #56
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_74853657
Bol.com is geweldig, nooit problemen mee gehad.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  donderdag 19 november 2009 @ 15:58:58 #57
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_74853705
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:57 schreef karr-1 het volgende:
Bol.com is geweldig, nooit problemen mee gehad.
Nutteloze reacties hier van mensen die alleen goed ervaringen heb met bol.com
Lang leve mij! *O*
pi_74855181
Ik heb 1 keer gehad dat een besteld artikel niet leverbaar bleek te zijn, heb ik 1 mailtje over gestuurd toen de geschatte levertijd verstreken was en ik had de volgende dag m'n geld al terug.
  donderdag 19 november 2009 @ 19:49:10 #59
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_74861174
Bij zo'n levertijd van 3-4 weken staat toch ook dat ze het product zelf niet hebben en dat het dus maar een vage indicatie is?
  donderdag 19 november 2009 @ 20:02:03 #60
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_74861593
Mensen die een account aanmaken om een serieus topic in KLB te openen
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_74861644
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:02 schreef Drinky het volgende:
Mensen die een account aanmaken om een serieus topic in KLB te openen
Volgens mij blijft TS hier hangen, en is over enkele weken een zeer gewaardeerde kwaliteitsuser. Let op m'n woorden.
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
  donderdag 19 november 2009 @ 20:16:53 #62
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_74862105
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:03 schreef Saaaaab het volgende:

[..]

Volgens mij blijft TS hier hangen, en is over enkele weken een zeer gewaardeerde kwaliteitsuser. Let op m'n woorden.
En wat als dat niet zo is?
Drinky is een baas
  donderdag 19 november 2009 @ 20:23:08 #63
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_74862361
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:16 schreef Drinky het volgende:

[..]

En wat als dat niet zo is?
Dan weet je op wiens woorden je niet meer hoeft te letten. win-win dus.
pi_74862888
Voorlopig hebben ze mij weer goed geholpen aan een kadootje voor mn vriendin dus geen klachten over BOL
pi_74862934
Ik vertrouw m'n leven nog wel toe aan bol.com. En de keren dat ik hun klantvriendelijkheid nodig had hebben ze me altijd uitstekend geholpen.
Onterechte klacht.
  donderdag 19 november 2009 @ 20:40:26 #66
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_74863106
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:23 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Dan weet je op wiens woorden je niet meer hoeft te letten. win-win dus.
ja poepoe, daar win ik echt mee inderdaad
Drinky is een baas
  donderdag 19 november 2009 @ 20:41:09 #67
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_74863136
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind Bol wel chill.
idd, Bol is een van de weinige winkels, waar ik niks over te klagen heb. Veel gekocht en verkocht via Bol.
I am not impressed by your performance
  donderdag 19 november 2009 @ 20:45:39 #68
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_74863320
Voor TS is het inderdaad vervelend, maar zelf heb ik alleen goede ervaringen met bol.com Soms is een levering wat later dan eigenlijk gepland is, maar ik heb al mijn producten tot nog toe ontvangen.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_74863403
Helaas voor TS ook een tevreden klant.

Is TS een gefrustreerde ex werknemer misschien?
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 november 2009 @ 08:13:48 #70
Brabo Bastard
pi_74875833
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Panda72 het volgende:
Helaas voor TS ook een tevreden klant.

Is TS een gefrustreerde ex werknemer misschien?
Zou goed kunnen. Ik heb inmiddels mijn pre-order van AC2 Black Edition ontvangen die ik in mei of juni al besteld had bij bol.com. Dus niks dan lof
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:33:44 #71
261311 Phones666
Trut derdeklas
pi_74876088
quote:
Ik ook niet, alles prima op tijd binnen.
Fervent Zanger Rinus fan
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 november 2009 @ 08:35:08 #72
Brabo Bastard
pi_74876107
Wat een faal-topic voor TS is het eigenlijk geworden. En nu krijgt ie niet te horen wat ie wil horen en blijft ie al zuigend op z'n duim weg. Beetje zwak.
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:03:00 #73
152789 karr-1
pi_74877817
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Nutteloze reacties hier van mensen die alleen goed ervaringen heb met bol.com
Voorlopig zijn de positieve reacties in de meerderheid.
pi_74878024
ik snap je klacht niet..
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 10:24:46 #75
9859 crew  Karina
Woman
pi_74878292
Backfire topic
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_74878517
Bol.com is inderdaad niet altijd heel fijn met bestellingen die niet door kunnen gaan.

Maar ik heb niks te klagen hoor, krijg mijn pakketjes meestal netjes binnen, meestal nog te vroeg.
Zo had ik laatst drie boeken besteld, levertijd: 3 tot 5 dagen. Wanneer ik ze binnen had? De volgende dag.
or maybe i'm just another megalomaniac.
pi_74878701
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 08:35 schreef El_Thijs het volgende:
Wat een faal-topic voor TS is het eigenlijk geworden. En nu krijgt ie niet te horen wat ie wil horen en blijft ie al zuigend op z'n duim weg. Beetje zwak.
inderdaad
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:20:20 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74892433
quote:

Bedankt, TS!
En mijn pakketje lag vandaag al op de deurmat.
pi_74921031
Worden die 5-7 werkdagen echt 7 werkdagen. Had gehoopt dat mijn pakje gisteren wel op de hier zou zijn
  zondag 22 november 2009 @ 21:33:13 #80
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_74921306
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:17 schreef S.Seagal het volgende:
dit
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_74923762
Ik weet niet of jij wel eens te maken hebt gehad met een leverancier?

Leverancier zijn erg afhankelijk van hun klanten, vooral de grote zoals bol.com. Wanneer ze een product niet kunnen leveren dan vertellen ze dat natuurlijk niet, want dat gaat bol.com gewoon op naar de volgende leverancier. Daarom stellen ze het maar steeds uit en probeert de leverancier er alles aan te doen om de producten alsnog binnen te krijgen. Jij bent daar uiteindelijk de dupe van, en daar kan bol.com helemaal niks aan doen.
  zondag 22 november 2009 @ 22:18:29 #82
141482 Q.
JurassiQ
pi_74923812
Nog nooit problemen gehad met BOL.com. Samenvatting: TS is een huilie.
For great justice!
pi_74924050
Bol.com
En als er dan een keer iets niet goed gaat komen ze met prima voorstellen of je krijgt gewoon je geld terug
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_74924777
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:15 schreef an0nymous het volgende:
Ik zocht mensen met soortgelijke klachten, zodat ik ook kon uiten wat ze doen en toen kwam ik hier. Ik wil mensen gewoon waarschuwen.
het is hier wel FOK!
[quote]Hammer-of-Thor
En het geschiedde in die dagen, dat Abraham de heilige beat dropte en God sprak tot hem: "Mijn zoon, dat is een retestrakke beat, in Mijn Naam". En het volk Israël wubte en wobte. Amen.
[/quote]
pi_74924822
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:15 schreef UncleErnie het volgende:
Bol.com heeft een dramatisch probleem zich aan een levertijd te houden. Maar ik heb het tot nu toe altijd mijn spullen binnengehad, en het was altijd goed spul. Dus je klacht is ongegrond, huillie
Tja als je iets bestelt voor een verjaardag en komt dan te laat...
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 23 november 2009 @ 09:34:46 #86
152789 karr-1
pi_74931947
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Tja als je iets bestelt voor een verjaardag en komt dan te laat...
Dat soort dingen zou ik ook ruim van tevoren bestellen en niet op de laatste dag.
pi_74950996
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef Fastmatti het volgende:
Worden die 5-7 werkdagen echt 7 werkdagen. Had gehoopt dat mijn pakje gisteren wel op de hier zou zijn
Hij wordt morgen verstuurd
  maandag 23 november 2009 @ 22:05:32 #88
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_74951065
heb geen klachten over bol, ja soms wat duurder, maar de levertijden zijn altijd wel oke
pi_74995994
quote:
Op maandag 23 november 2009 09:34 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dat soort dingen zou ik ook ruim van tevoren bestellen en niet op de laatste dag.
Dan komt ie dus te vroeg. En dat is eigenlijk precies hetzelfde.

Waarom heb je een "voor 21:00 besteld de dag erna in huis" service als je die garantie toch niet na kunt komen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_74996014
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:04 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Hij wordt morgen verstuurd
Niet dus
pi_74996063
Bol.com
pi_74996211
Waarom zou het niet aan de leveranciers liggen als ze dat zeggen?

Conspiracy?
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts.
- Bertrand Russell
  woensdag 25 november 2009 @ 19:46:15 #93
267908 tennisracket
Ik heb winterbanden.
pi_74998257
quote:
Ok, ik zal er niet meer bestellen
op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
  woensdag 25 november 2009 @ 19:48:22 #94
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_74998456
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef an0nymous het volgende:
Bol.com is totaal NIET te vertrouwen en doet er ook niets aan om zijn klanten tevreden te stellen.
Ik heb onlangs een product besteld, de levertijd zou 3 - 4 werkdagen bedragen. Toen deze levertijd was verstreken stond er op de site bij bestelstatus nog steeds ''wordt verwerkt''. Dus nam ik voor de eerste keer contact met ze op, toen heb ik van bol.com een nieuwe levertijd ontvangen. Dit heb ik vervolgens een stuk of 3 á 4 keer gedaan. Elke keer schuiven ze de schuld af op de leveranciers, ze nemen geen enkele schuld op zich. De laatste keer dat ze me weer een nieuwe levertijd hebben gegeven heb ik een mailtje gestuurd dat ik er geen vertrouwen meer in had. Toen kreeg ik heel leuk een bericht terug dat ik toch maar moest afwachten omdat het termijn nog niet verstreken was. Toen het termijn wel verstreken was, had ik mijn bestelling nog niet binnen.

Toen heb ik een brief gestuurd naar Bol.com zelf, want de telefoontjes naar de klantenservice helpen niet en kosten alleen maar geld. Ik kreeg per e-mail een reactie op mijn brief. Ze hadden de bestelling geannuleerd, na 2 maanden mij aan het lijntje te hebben gehouden. De klantenservice heeft mij door de telefoon meerdere malen beloofd dat mijn bestelling nog wel binnen zou komen. Ook deden zij mij een voorstel om een toestel van 100 euro duurder te kopen, met 15 euro korting. Hier was ik het dus niet mee eens want alleen aan het bellen naar de klantenservice was ik al zo'n 15 euro kwijt. Ik heb toen een ander voorstel gedaan, waar zij het niet mee eens waren. Of ik nam het toestel dat zij wilden dat ik nam, of niets.

Verder stond er ook een fout op hun website, daar heb ik telefonisch meerdere keren vragen over gesteld of de prijs en het type wel klopten, en ja dit klopte, althans de klantenservice. Uit de brief die ik uiteindelijk heb mogen ontvangen bleek dat het dus niet klopte. Ik vind dit dus totaal onrechtvaardig en wil hier graag mijn onrecht aan jullie kenbaar maken.
waarom reageerd niemand nou gewoon normaal op zulke berichten, IK begrijp je frustratie ik zou dit namelijk ook erg irritant vinden maar ze hebben je immers wel een optie gegeven emt 15 euro korting dat vind ik toch best netjes.
  woensdag 25 november 2009 @ 19:56:47 #96
152789 karr-1
pi_74998641
quote:
Op woensdag 25 november 2009 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dan komt ie dus te vroeg. En dat is eigenlijk precies hetzelfde.

Waarom heb je een "voor 21:00 besteld de dag erna in huis" service als je die garantie toch niet na kunt komen
Beter te vroeg dan te laat
  woensdag 25 november 2009 @ 20:04:16 #97
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_74998856
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:03 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Voorlopig zijn de positieve reacties in de meerderheid.
Psst.. was een grapje
Lang leve mij! *O*
pi_74999358
Lol TS denkt dat dit topic nummer 1 op google komt te staan
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_75005648
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:28 schreef deepart het volgende:
Lol TS denkt dat dit topic nummer 1 op google komt te staan
Als je googled op bol com klachten staat het dat ook. Plus een zooi andere bol bash topics op Fok
Wie dit leest is gek
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 november 2009 @ 10:37:32 #100
Brabo Bastard
pi_75013011
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:51 schreef silenthunter5 het volgende:

[..]

waarom reageerd niemand nou gewoon normaal op zulke berichten, IK begrijp je frustratie ik zou dit namelijk ook erg irritant vinden maar ze hebben je immers wel een optie gegeven emt 15 euro korting dat vind ik toch best netjes.
Je kan het wel begrijpen, maar dat hij nu net last van dit alles heeft en een grote meerderheid niet, wil nog niet zeggen dat bol.com helemaal niet te vertrouwen is.
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')