Dat dus!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:22 schreef Oksel het volgende:
Hoe maken ze het.. blik, vulling, arbeid.. gaat nergens over.
inderdaad, om te huilen.quote:
Eens, 2 literpak bij de Albert Heijn voor nog geen euro. Komt wel goed uit ook, gezien ik dagelijks 2-3 liter wegdrinkquote:Op donderdag 19 november 2009 09:23 schreef Sanderrrr het volgende:
Melk
Mét deksel?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:39 schreef DrDarwin het volgende:
Mosterd een grote pot voor 0,69 cent.
En dan zit er dus nog een pot omheen met een deksel erop ook.
En de goedkoopste is ook nog de lekkerste...inderdaad, met op en afschroefbaar deksel.quote:
Ha! Bij de C1000 dus maar 17 cent!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:07 schreef Dj_unkie het volgende:
zak afbakbroodjes van de AH euroshopper voor 18 cent
Sterker nog, in Darling Harbour / Sydney zit een nederlandse snackbar met kroketten, patatjes speciaal, frikandellen etceteraquote:
Aldiquote:Op donderdag 19 november 2009 10:38 schreef HugoBaas het volgende:
Ik heb net een pakje paracetamol van 24 stuks gekocht. 30 cent
Ik mag hopen dat de 'd' op je toetsenbord defect is?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:39 schreef smiksmaksmek het volgende:
als het te tuur is is het niet goet, en als het te goetkoop is is het ook al niet, wat moet het tan sijn
Zelfmoord plegen was nog nooit zo goedkoopquote:Op donderdag 19 november 2009 10:38 schreef HugoBaas het volgende:
Ik heb net een pakje paracetamol van 24 stuks gekocht. 30 cent
Ik heb jáááááren geleden een paar weken bollen gepeld bij Broersen Bulbs in Silvan (bij Melbourne in de buurt), en daar hebben ze vruchtenhagel van De Ruijter en dropjes van Venco en zo in de supermarkt.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:55 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sterker nog, in Darling Harbour / Sydney zit een nederlandse snackbar met kroketten, patatjes speciaal, frikandellen etcetera
Doen ze expres, ze zien de Nederlanders in staat zakken vol mee terug te nemen als het goedkoper zou zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:15 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb jáááááren geleden een paar weken bollen gepeld bij Broersen Bulbs in Silvan (bij Melbourne in de buurt), en daar hebben ze vruchtenhagel van De Ruijter en dropjes van Venco en zo in de supermarkt.![]()
Veel Nederlandse immigranten daar.
Maar dat was niet goedkoop, dus nogal offtopic.
Leuk.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:52 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Laats een aanhanger vol zand voor 10 euro
Damn, en ik moest in Engeland alle nederlandse snacks missen, aan de andere kant van de wereld zit het gewoon. Al zeiden mijn collega's daar wel dat er een bar was met Nederlandse snacks ergens in London/Soho. Maar nooit kunnen vindenquote:Op donderdag 19 november 2009 10:55 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sterker nog, in Darling Harbour / Sydney zit een nederlandse snackbar met kroketten, patatjes speciaal, frikandellen etcetera
Primark?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:51 schreef --Tweety-- het volgende:
Hier in Engeland valt het me op dat kleding in bepaalde winkels heel goedkoop is. Het enige wat ik dan wel weer vreemd vind is dat ondergoed weer vreselijk duur is.
Bij de AH zitten er 8 inquote:Op donderdag 19 november 2009 10:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ha! Bij de C1000 dus maar 17 cent!
wel pinnen dan anders betaal je 66% te veel!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Blikje tomatenpuree van 3 cent
Bij ons in huis hangen ook een stuk of 10 van die dingen. Helemaal super. En als ze smerig worden tijdens de verbouwing, gooi je ze gewoon weg. En ik heb er altijd 1 op voorraad.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:00 schreef rishi120 het volgende:
Was laatst bij de IKEA hadden ze een plafonnière voor 2,50
Had geen lamp nodig, maar bij de volgende verbouwing koop ik die dingen als tijdelijke verlichting.
Hoe de f*ck kunnen ze:
fitting, "voetje", stuk rond glas + foldertje + inpakfolie maken voor 2,50
Hoeveel heeft het gekost OM het te laten maken? Hebbe ze gratis chinezen in dienst?
Kost het vervoeren van china naar NL niets??
Ik snap het niet!
Tijdens mijn verbouwing had ik van die gare bouwfittinkjes voor 3,50 per stuk das een kabeltje + fitting that;s it!
Ik probeer ff te verzinnen wat ik in hemelsnaam met 320 knoopcelbatterijen zou moeten, maar ik kan er zo snel ff niet op komenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:14 schreef timbob het volgende:
Zo heb ik gister 320 knoopcel batterijen gekocht.
Kostte me ¤19.60...
49 cent per pakje van 8
Ik betaalde daar vorig jaar omgerekend ¤0,45 per liter, echt bizar goedkoop.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:38 schreef h3mm3s het volgende:
Ik moest toen ik daar was 4 jaar geleden vreselijk lachen om de benzine prijzen
Ik tankte toen voor een luttele 70 eurocent de liter!
Nieuw Zeeland is ook al zo spot goedkoop (behalve sommige touristen trekpleisters)
Noem jij 1,60 voor een broodje kroket goedkoop?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:20 schreef Oksel het volgende:
- Witte bol (van de bakker), met kroket (handgemaakt, door dezelfde bakker) en mosterd. $2.60 = 1.60 EUR
Idd.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Broodje kroket hier om de hoek kost 1,30
Voor als de Russen aanvallen...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik probeer ff te verzinnen wat ik in hemelsnaam met 320 knoopcelbatterijen zou moeten, maar ik kan er zo snel ff niet op komen
Dat hoef je bij die Turkse 'ateliers' hier in de stad niet te proberen. Elk gaatje/verstelling/inkorting/etc heeft z'n eigen prijs, en DUUR!!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:51 schreef Maravilla het volgende:
Een reparatie bij het Turkse naaiatelier hier op de hoek. Was een oude broek waar een gat of 4 in zat, allemaal behoorlijk schots en scheef gescheurd. Je ziet er nu niets meer van, en het kostte me 2 euro 50.
Damn, 1x geweest maar m'n ex betaalde toen voor mij. Dat is echt een mooie prijs, want die musea daar zijn wel indrukwekkendquote:Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Göteborg, Zweden: ¤4 voor een jaarabonnement op vier of vijf van de belangrijkste musea daar.
Echt, wtf. In Nederland kom je voor die prijs niet eens éénmalig één museum in.
Da's wel heel erg goedkoop. Zo goedkoop dat ik 't niet geloof.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:39 schreef DrDarwin het volgende:
Mosterd een grote pot voor 0,69 cent.
En dan zit er dus nog een pot omheen met een deksel erop ook.
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's wel heel erg goedkoop. Zo goedkoop dat ik 't niet geloof.
Voor zeven tiende cent kun je ECHT geen pot mayonaise krijgen.
Same difference.quote:
Inderdaad, die fout maak ik nog weleens, het moet natuurlijk 69 cent zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mja, wij drinken hier gewoon bronwater uit de kraan, in de randstad is het smerig gefilterd rivierwater. Dus in de randstad is het z'n geld waard, hier in brabant zitten we echt voor een dubbeltje op de 1e rang. Lekker bronwaterquote:Op donderdag 19 november 2009 19:03 schreef Dickbride het volgende:
Ik verbaas me altijd over het feit hoe goedkoop drinkwater is. Ligt dat aan mij?
waaarquote:Op donderdag 19 november 2009 19:02 schreef Foxio het volgende:
Bekertje lekkere, warme, chocmelk voor maar 15 cent
Die's toch ongeveer gelijk aan elke andere budget-energydrink? Ook wel de smerigste van alle goedkope energydrinks..quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:20 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Die's toch ongeveer gelijk aan elke andere budget-energydrink? Ook wel de smerigste van alle goedkope energydrinks..
Kantine van mijn callcenter werkquote:Op donderdag 19 november 2009 19:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
waaar?
de oplichters op mijn school vragen gerust 55 cent
Wat?quote:
Ik vind het de lekkerste. Die van de lidl en bullit zijn goorquote:Op donderdag 19 november 2009 20:20 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Die's toch ongeveer gelijk aan elke andere budget-energydrink? Ook wel de smerigste van alle goedkope energydrinks..
In Rosmalen smaakt het iig lekker dan in Den Haag.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mja, wij drinken hier gewoon bronwater uit de kraan, in de randstad is het smerig gefilterd rivierwater. Dus in de randstad is het z'n geld waard, hier in brabant zitten we echt voor een dubbeltje op de 1e rang. Lekker bronwater.
Okay, smaken verschillen natuurlijk..quote:Op donderdag 19 november 2009 22:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind het de lekkerste. Die van de lidl en bullit zijn gooren van de super ook niet echt lekker.
Red Bull vind ik trouwens ook niet te pruimen.
"Duur"quote:Op donderdag 19 november 2009 15:14 schreef timbob het volgende:
Zo heb ik gister 320 knoopcel batterijen gekocht.
Kostte me ¤19.60...
49 cent per pakje van 8
Wat vind je van monster? Die is echt vies. En V is de lekkerstequote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Okay, smaken verschillen natuurlijk..
De Nederlandse bakker maakt ze zelf.. voor een selecte klantenkring. Erg goed, moet ik zeggen..!quote:
Niet normaalquote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
"Duur"Hier heb je er 100 voor 4 dollar!
Bier in 't algemeen of de godendrank genaamd Hertog Jan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:58 schreef thingamajig het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat ik wil dat ze er meer voor vragen, maar vergelijken met andere westerse landen waar ik ben geweest is bier in onze supermarkten echt goedkoop!
Plus die haatschuur op de hoek krijgt er drie luidsprekers bij. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:51 schreef Maravilla het volgende:
Een reparatie bij het Turkse naaiatelier hier op de hoek. Was een oude broek waar een gat of 4 in zat, allemaal behoorlijk schots en scheef gescheurd. Je ziet er nu niets meer van, en het kostte me 2 euro 50.
Algemeen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:15 schreef zquing het volgende:
[..]
Bier in 't algemeen of de godendrank genaamd Hertog Jan?
hehe klopt....Ik kreeg tijdens mijn stage in Gold Coast wel goed betaald, maar het bier is weer schandalig duur! Verlang zo nu en dan nog steeds naar een Toohey extra dry of een lekkere Hahnquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:17 schreef Oksel het volgende:
In AUS betaal je voor een A merk fullstrength bier (veel midstrenght zooi hier) in de aanbieding $40,-, dat is 28 Euro..
Een box 'goon' (goedkope wijn), 5 liter heb je voor 14 dollar, de iets betere 18 dollar.. dat is 10 euro, prima te zuipen.
En emping? Veel lekkerder tochquote:Op vrijdag 20 november 2009 07:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Goedkoop? 1 grote kroepoek voor 1.5 eurocent.
ik heb een keer een box fruity lexia (quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:17 schreef Oksel het volgende:
In AUS betaal je voor een A merk fullstrength bier (veel midstrenght zooi hier) in de aanbieding $40,-, dat is 28 Euro..
Een box 'goon' (goedkope wijn), 5 liter heb je voor 14 dollar, de iets betere 18 dollar.. dat is 10 euro, prima te zuipen.
Heb je die toevallig? Hij ziet er stevig uit, maar is hij dat ook? Niet dat je erop gaat zitten en je zakt weg.. is meestal wel zo met die goedkope tweezitters.. veel luchtquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:25 schreef Opperprutser het volgende:
Goed topic, doe hier als student zijnde veel inspiratie op!
Ook goedkoop: De KLOBO bank van ikea, 100 euro en moet van china ofzo naar hier vervoerd worden. Snap dat niet..
Hmm, dus even nog opzoek naar een bijpassende hoes.. Zullen ze vast wel hebben bij een Ikea of vergelijkbare meubelwinkel.. Op zich geen slechte deal. Maar eens binnenkort naar de Ikea, testen hoe hij zit..quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:03 schreef Opperprutser het volgende:
Nee, ik heb een KlippanDie Klobo zit echt niet slecht, maar er zit geen hoes omheen die je kan wassen en hij is wit. Geen goede combi..
geen verzendkosten hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:01 schreef timbob het volgende:
[..]
Niet normaal
maar dan krijg je er weer verzendkosten bij, en ik had ze meteen nodig.
maar bedankt voor de tip
Ja, ik zag het daarna ook.quote:
Die zijn echt lekker ja, ben toch zonet voor de EuroShopper variant gegaan. Ze gaan als zoete broodjes over de toonbank, want genoeg mensen grepen ernaar toen ik ze zonet wilde kopen. Zijn gewoon populair en lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:58 schreef Kreator het volgende:
Albert Heijn: 29 cent voor 6 (!) afbakbroodjes van superieure kwaliteit.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zelfmoord plegen was nog nooit zo goedkoop.
Een spaak kost 1,25 en een velg richten kost je niet langer dan 5 á 10 minuutjes hoorquote:Op maandag 23 november 2009 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
O en qua diensten -> Velg richten van de fiets. Uur werk + spaak kost gewoon maar 10 euro![]()
2-3 liter melk per dag, lekker gezond...quote:Op donderdag 19 november 2009 09:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eens, 2 literpak bij de Albert Heijn voor nog geen euro. Komt wel goed uit ook, gezien ik dagelijks 2-3 liter wegdrink
Daar heb ik in Praag omgerekend ¤4 voor betaald.quote:Op maandag 23 november 2009 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
statief voor fotocamera : 6 euro (met tasje)
Nee anderhalve meter hoog, dus normaal formaatquote:Op maandag 23 november 2009 15:37 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Daar heb ik in Praag omgerekend ¤4 voor betaald.
Was wel zonder tasje.
(Je hebt het toch over zo'n kleintje he?)
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:36 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kom net terug uit Florida.
Spijkerbroeken voor nog geen 20 dollar. Een hamburger bij de McDonalds voor 49 cent. Games voor slechts een fractie van de prijs die wij hier gewend zijn.
Gisteren weer in NL boodschappen gedaan. Ik dacht hier steeds TE duur i.p.v. TE goedkoop.
Jup, laatst ook in NYC een Calvin Klein spijkerbroek gekocht voor 19,99 dollar...quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:36 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kom net terug uit Florida.
Spijkerbroeken voor nog geen 20 dollar. Een hamburger bij de McDonalds voor 49 cent. Games voor slechts een fractie van de prijs die wij hier gewend zijn.
Gisteren weer in NL boodschappen gedaan. Ik dacht hier steeds TE duur i.p.v. TE goedkoop.
Enig idee wat kraanwater in Nederland kost?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:42 schreef nelisb het volgende:
Van de zomer in Indonesië, een halve liter water in een flesje voor omgerekend 1,5 eurocent. Was van Unilever geloof ik.
H&M is ook duurder geworden in vergelijking met 10 jaar terug. Toen had je nog regelmatig aanbiedingen voor onder de 10 gulden.. Nu onder de 10 euro moet je geluk hebben..quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:03 schreef BettyR het volgende:
Alles bij de Primark in Rotterdam, met name schoenen en panty's. Tegenwoordig vind ik H&M soms al duur.
er staat dan ook mosterd, niet mayonaise.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Romans Pizza! Hahaquote:Op donderdag 19 november 2009 16:47 schreef RPG het volgende:
Pizza hier: 2 large pizza's bij de pizzeria voor 75 rand (7 euro)
Boeken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik zie soms mijn eigen titels voor een paar euro in de aanbieding staan. Ik krijg er niet minder om betaald maar het is altijd wel een beetje een 'meuh' moment.
Goed om te onthouden dit.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:06 schreef -Trinity- het volgende:
Oordopjes op Chinese webshops als Dealextreme. Hier in Nederland betaal je minimaal ¤12,- voor een nieuw setje oordopjes, ¤35,- als je die van Apple wilt, nog geen $2,- inclusief verzenden (want dat is gratis) op die webshops. En aangezien ik toch elke zoveel maanden een plugje of oortje sloop en de kwaliteit van Apple oordopjes óók niet al te best is, kan ik via die weg makkelijk inslaan.
Lack. Staat hier al vier jaar. Destijds gekocht voor een tientje.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:36 schreef -0- het volgende:
Zo'n salontafeltje bij de ikea, je hebt hem in verschillende kleuren.
5 Euro.
Niet al te beste kwaliteit maar je kunt voor die prijs na een jaar nog wel eens een nieuwe kopen. Je kunt het er zelf iig niet voor zagen.
Een wat?!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:38 schreef Mylene het volgende:
Veel dingen bij de Action.
Van die vingerlampjes zijn daar stukken goedkoper dan bij DealExtreme.
[ afbeelding ]
$2.95 bij DE en bij de Action maar 79 eurocenten.
DealExtreme is echt zo'n bazensite!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:29 schreef clockcable het volgende:
Nou bij Dealextreme kunnen ze er ook wat van.
Heb een keer een US/Europe stekker converter gekocht voor $0.70
Dat ding is dus helemaal vanuit hongkong naar mijn huis gebracht voor 70 dollar cent inclusief kosten van het plugje zelf
Doe eens normaal joh.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:38 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze bij IKEA ook nog steeds een messenblok incl. 4 messen voor 3 à 5 euro... Ja, dat is een massief houten blokquote:Op donderdag 19 november 2009 10:00 schreef rishi120 het volgende:
Was laatst bij de IKEA hadden ze een plafonnière voor 2,50
"En wat is daar 't praktisch nut van?"quote:Op maandag 18 januari 2010 22:38 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Het is meer een voorbeeld, meer nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:45 schreef YellowYeti het volgende:
[..]
"En wat is daar 't praktisch nut van?"
maar waarom zou íemand, waar dan ook ter wereld, die dingen kopen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het is meer een voorbeeld, meer niet.
Ik! om aan mijn skates te doen als verlichting (ik skate vaak 's avonds). Ze hadden eerst van die hele toffe die van kleur veranderden, toen had ik discoskates. En echt aan mijn vingers zijn ze ook wel handig bij het skaten al vind ik de elastiekjes te strak om te lang om te laten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
maar waarom zou íemand, waar dan ook ter wereld, die dingen kopen?
OT: 2 AH-pistoletjes voor maar 64 centAl zijn er vast wel winkels waar ze nog goedkoper zijn
20 euro nog steeds goedkoop!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:10 schreef dery1990 het volgende:
http://www.mailamac.nl/index.php?action=showdetails&from=list&pageNr=1&productId=TOETSUSB
Gister was ie nog 15 euri incl.
Subsidiequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:04 schreef truebastard het volgende:
je kunt op dealerextreme voor 70 dollarcent dingen vinden die ze dan naar nederland shippen.
hoe de fuck is dat mogelijk?
laatst een notebookcooler gekocht voor 7 euro uit china.
kwam met de pakketdienst.
als ik een pakketje binnen nederland verstuur betaal ik al bijna 7 euro.
hoe is dat mogelijk dan?
sub·si·die de, het; v en o -s geldelijke ondersteuning van overheidswegequote:
dat is toch niet winstgevend?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef Semmm het volgende:
[..]
sub·si·die de, het; v en o -s geldelijke ondersteuning van overheidswege
Ze krijgen dus geld van de overheid ter bevordering van de export.
http://www.rijnlandmodel.nl/economie/basis_economie_i.htmquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:36 schreef truebastard het volgende:
[..]
dat is toch niet winstgevend?
chinese overheid betaald dus de europese bezorging![]()
dan maken ze toch verlies?
Niet de complete waarheid + na een x bedrag komt nederland even subsidie in ontvangst nemenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef Semmm het volgende:
[..]
sub·si·die de, het; v en o -s geldelijke ondersteuning van overheidswege
Ze krijgen dus geld van de overheid ter bevordering van de export.
Hij doet het alleen niet zo goed zie ik!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:03 schreef rijsttafel het volgende:
goepkoop toetsemborp gekochht vamdaagr, maar @ euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
In Kuta (Bali) zit ook zo'n tent en zag een tijd terug dat kroketten vorig jaar in NYC ook de rage warenquote:Op donderdag 19 november 2009 10:55 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Aha, de 'Lack' bijzettafeltjes. Maar de kwaliteit vind ik eigenlijk nog wel meevallen. Ik heb er nu 1 die al 7 jaar meegaat (en 3 verhuizingen) en die ziet er nog prima uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:36 schreef -0- het volgende:
Zo'n salontafeltje bij de ikea, je hebt hem in verschillende kleuren.
5 Euro.
Niet al te beste kwaliteit maar je kunt voor die prijs na een jaar nog wel eens een nieuwe kopen. Je kunt het er zelf iig niet voor zagen.
Ook altijd handig! Die fleecedekens gebruiken we altijd bij verhuizen, zijn zo praktisch tussen meubilair enzo te schuiven. Laatste paar jaar veel moeten helpen verhuizen met vrienden, familie en ze hebben hun nut inmiddels wel bewezen..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:15 schreef Keroppi het volgende:
En hij zit prima, met 2 fleecedekens van 2 euro p/s van de Ikea voorkom je ook nog dat ie smutzig wordt.
Emping per stuk verkopen...dát is pas een teken van inflatiequote:Op maandag 23 november 2009 06:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's ook lekker, maar wel wat duurder als 1.5 cent per stuk.
Oehquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Action, 6 flessen lipton ice voor 2,95. Action rekent geen statiegeld, dus al met al minder dan 2 euro voor 6 flessen![]()
Dat is wat je normaal per fles kwijt bent
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Action, 6 flessen lipton ice voor 2,95. Action rekent geen statiegeld, dus al met al minder dan 2 euro voor 6 flessen![]()
Dat is wat je normaal per fles kwijt bent
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:39 schreef Skonk het volgende:
Ik was laatst bij een lekker hoertje, hoefde maar ¤2,50 te betalen gek.!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zullen dan wel kinderpostzegels zijn geweest.
Goedkope ice tea met verrassingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:43 schreef intraxz het volgende:
Daar is bij de fabriek vast iemand zijn vingers kwijtgeraakt bij de vulmachine en nu proberen ze via de action snel van de bebloede frisdrank af te komen!
Als je gewend bent om de achterkant van Beatrix te likken valt dat allemaal niet mee nee.quote:
idd fucking goedkoopquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:07 schreef Terpentin07 het volgende:
HDMI kabel van de Action 2,99¤.Als je bedenkt wat andere hiervoor vragen.
Deze is ook goedkoop, vooral als je er 4 neemtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:07 schreef Terpentin07 het volgende:
ja maar dan heb je na de tijd aids of iets dergelijks aan je piemel.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:46 schreef Michelle.T het volgende:
In Thailand 30 á 35 US dollar heb je een 20-jarige meid voor een hele nacht.
En condoom is niet nodig.
quote:
Nee, vind ik nog aardig duur vergeleken met jou moeder, die het doet voor de laagste prijs garantie! 1 afbakbroodje.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
De vriendin van TS. Voor een dubbeltje kun je al bij haar op de eerste rang zitten.
bij de wibra liggen die soms voor 1,50quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:07 schreef Terpentin07 het volgende:
Het probleem is dat je daar die bolle communist als landbaas hebt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:02 schreef Wokkel het volgende:
In Venezuela tank je voor 70 eurocent maar liefst 40 liter benzine.
Het flesje water wat je dan in de tankshop haalt is duurder dan die volle tank.
is wel de moeite waard om daar dan wat mee te nemen van vakantiequote:Op vrijdag 10 september 2010 14:02 schreef Wokkel het volgende:
In Venezuela tank je voor 70 eurocent maar liefst 40 liter benzine.
Het flesje water wat je dan in de tankshop haalt is duurder dan die volle tank.
bij de meeste schijnt er minstens 1 tomaat in te zitten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:55 schreef Bertje_NL het volgende:
Blikjes tomatensaus bij de supermarkt, 8 cent! Daar kunnen ze geen winst opmaken...
Cherrytomaat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
bij de meeste schijnt er minstens 1 tomaat in te zitten.
Dan denk ik:Dat past toch heul niet
Ik denk dat de tomatensoort sowieso te verwaarlozen is bij de overige kosten van transport en productie.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zijn die niet duurder dan normale tomaten?
OOOOOOOH SNAPquote:Op donderdag 9 september 2010 22:51 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Nee, vind ik nog aardig duur vergeleken met jou moeder, die het doet voor de laagste prijs garantie! 1 afbakbroodje.
(18/6=3cent)
JOUW moeder, met een Wquote:Op donderdag 9 september 2010 22:51 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Nee, vind ik nog aardig duur vergeleken met jou moeder, die het doet voor de laagste prijs garantie! 1 afbakbroodje.
(18/6=3cent)
Echt welquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Die hotdogs zijn dan ook niet te vreten.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Een USB ventilator mét LED-licht. Bij de Action. ¤1.69!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vetquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Hotdog met frisdrank voor 1,25 en die frisdrank kun je bij blijven vullen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |