Een spaak kost 1,25 en een velg richten kost je niet langer dan 5 á 10 minuutjes hoorquote:Op maandag 23 november 2009 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
O en qua diensten -> Velg richten van de fiets. Uur werk + spaak kost gewoon maar 10 euro![]()
2-3 liter melk per dag, lekker gezond...quote:Op donderdag 19 november 2009 09:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eens, 2 literpak bij de Albert Heijn voor nog geen euro. Komt wel goed uit ook, gezien ik dagelijks 2-3 liter wegdrink
Daar heb ik in Praag omgerekend ¤4 voor betaald.quote:Op maandag 23 november 2009 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
statief voor fotocamera : 6 euro (met tasje)
Nee anderhalve meter hoog, dus normaal formaatquote:Op maandag 23 november 2009 15:37 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Daar heb ik in Praag omgerekend ¤4 voor betaald.
Was wel zonder tasje.
(Je hebt het toch over zo'n kleintje he?)
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:36 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kom net terug uit Florida.
Spijkerbroeken voor nog geen 20 dollar. Een hamburger bij de McDonalds voor 49 cent. Games voor slechts een fractie van de prijs die wij hier gewend zijn.
Gisteren weer in NL boodschappen gedaan. Ik dacht hier steeds TE duur i.p.v. TE goedkoop.
Jup, laatst ook in NYC een Calvin Klein spijkerbroek gekocht voor 19,99 dollar...quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:36 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kom net terug uit Florida.
Spijkerbroeken voor nog geen 20 dollar. Een hamburger bij de McDonalds voor 49 cent. Games voor slechts een fractie van de prijs die wij hier gewend zijn.
Gisteren weer in NL boodschappen gedaan. Ik dacht hier steeds TE duur i.p.v. TE goedkoop.
Enig idee wat kraanwater in Nederland kost?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:42 schreef nelisb het volgende:
Van de zomer in Indonesië, een halve liter water in een flesje voor omgerekend 1,5 eurocent. Was van Unilever geloof ik.
H&M is ook duurder geworden in vergelijking met 10 jaar terug. Toen had je nog regelmatig aanbiedingen voor onder de 10 gulden.. Nu onder de 10 euro moet je geluk hebben..quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:03 schreef BettyR het volgende:
Alles bij de Primark in Rotterdam, met name schoenen en panty's. Tegenwoordig vind ik H&M soms al duur.
er staat dan ook mosterd, niet mayonaise.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's wel heel erg goedkoop. Zo goedkoop dat ik 't niet geloof.
Voor zeven tiende cent kun je ECHT geen pot mayonaise krijgen.
Romans Pizza! Hahaquote:Op donderdag 19 november 2009 16:47 schreef RPG het volgende:
Pizza hier: 2 large pizza's bij de pizzeria voor 75 rand (7 euro)
Boeken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik zie soms mijn eigen titels voor een paar euro in de aanbieding staan. Ik krijg er niet minder om betaald maar het is altijd wel een beetje een 'meuh' moment.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |