Mja, wij drinken hier gewoon bronwater uit de kraan, in de randstad is het smerig gefilterd rivierwater. Dus in de randstad is het z'n geld waard, hier in brabant zitten we echt voor een dubbeltje op de 1e rang. Lekker bronwaterquote:Op donderdag 19 november 2009 19:03 schreef Dickbride het volgende:
Ik verbaas me altijd over het feit hoe goedkoop drinkwater is. Ligt dat aan mij?
waaarquote:Op donderdag 19 november 2009 19:02 schreef Foxio het volgende:
Bekertje lekkere, warme, chocmelk voor maar 15 cent
Die's toch ongeveer gelijk aan elke andere budget-energydrink? Ook wel de smerigste van alle goedkope energydrinks..quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:20 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Die's toch ongeveer gelijk aan elke andere budget-energydrink? Ook wel de smerigste van alle goedkope energydrinks..
Kantine van mijn callcenter werkquote:Op donderdag 19 november 2009 19:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
waaar?
de oplichters op mijn school vragen gerust 55 cent
Wat?quote:
Ik vind het de lekkerste. Die van de lidl en bullit zijn goorquote:Op donderdag 19 november 2009 20:20 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Die's toch ongeveer gelijk aan elke andere budget-energydrink? Ook wel de smerigste van alle goedkope energydrinks..
In Rosmalen smaakt het iig lekker dan in Den Haag.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mja, wij drinken hier gewoon bronwater uit de kraan, in de randstad is het smerig gefilterd rivierwater. Dus in de randstad is het z'n geld waard, hier in brabant zitten we echt voor een dubbeltje op de 1e rang. Lekker bronwater.
Okay, smaken verschillen natuurlijk..quote:Op donderdag 19 november 2009 22:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind het de lekkerste. Die van de lidl en bullit zijn gooren van de super ook niet echt lekker.
Red Bull vind ik trouwens ook niet te pruimen.
"Duur"quote:Op donderdag 19 november 2009 15:14 schreef timbob het volgende:
Zo heb ik gister 320 knoopcel batterijen gekocht.
Kostte me ¤19.60...
49 cent per pakje van 8
Wat vind je van monster? Die is echt vies. En V is de lekkerstequote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Okay, smaken verschillen natuurlijk..
De Nederlandse bakker maakt ze zelf.. voor een selecte klantenkring. Erg goed, moet ik zeggen..!quote:
Niet normaalquote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
"Duur"Hier heb je er 100 voor 4 dollar!
Bier in 't algemeen of de godendrank genaamd Hertog Jan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:58 schreef thingamajig het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat ik wil dat ze er meer voor vragen, maar vergelijken met andere westerse landen waar ik ben geweest is bier in onze supermarkten echt goedkoop!
Plus die haatschuur op de hoek krijgt er drie luidsprekers bij. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:51 schreef Maravilla het volgende:
Een reparatie bij het Turkse naaiatelier hier op de hoek. Was een oude broek waar een gat of 4 in zat, allemaal behoorlijk schots en scheef gescheurd. Je ziet er nu niets meer van, en het kostte me 2 euro 50.
Algemeen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:15 schreef zquing het volgende:
[..]
Bier in 't algemeen of de godendrank genaamd Hertog Jan?
hehe klopt....Ik kreeg tijdens mijn stage in Gold Coast wel goed betaald, maar het bier is weer schandalig duur! Verlang zo nu en dan nog steeds naar een Toohey extra dry of een lekkere Hahnquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:17 schreef Oksel het volgende:
In AUS betaal je voor een A merk fullstrength bier (veel midstrenght zooi hier) in de aanbieding $40,-, dat is 28 Euro..
Een box 'goon' (goedkope wijn), 5 liter heb je voor 14 dollar, de iets betere 18 dollar.. dat is 10 euro, prima te zuipen.
En emping? Veel lekkerder tochquote:Op vrijdag 20 november 2009 07:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Goedkoop? 1 grote kroepoek voor 1.5 eurocent.
ik heb een keer een box fruity lexia (quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:17 schreef Oksel het volgende:
In AUS betaal je voor een A merk fullstrength bier (veel midstrenght zooi hier) in de aanbieding $40,-, dat is 28 Euro..
Een box 'goon' (goedkope wijn), 5 liter heb je voor 14 dollar, de iets betere 18 dollar.. dat is 10 euro, prima te zuipen.
Heb je die toevallig? Hij ziet er stevig uit, maar is hij dat ook? Niet dat je erop gaat zitten en je zakt weg.. is meestal wel zo met die goedkope tweezitters.. veel luchtquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:25 schreef Opperprutser het volgende:
Goed topic, doe hier als student zijnde veel inspiratie op!
Ook goedkoop: De KLOBO bank van ikea, 100 euro en moet van china ofzo naar hier vervoerd worden. Snap dat niet..
Hmm, dus even nog opzoek naar een bijpassende hoes.. Zullen ze vast wel hebben bij een Ikea of vergelijkbare meubelwinkel.. Op zich geen slechte deal. Maar eens binnenkort naar de Ikea, testen hoe hij zit..quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:03 schreef Opperprutser het volgende:
Nee, ik heb een KlippanDie Klobo zit echt niet slecht, maar er zit geen hoes omheen die je kan wassen en hij is wit. Geen goede combi..
geen verzendkosten hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:01 schreef timbob het volgende:
[..]
Niet normaal
maar dan krijg je er weer verzendkosten bij, en ik had ze meteen nodig.
maar bedankt voor de tip
Ja, ik zag het daarna ook.quote:
Die zijn echt lekker ja, ben toch zonet voor de EuroShopper variant gegaan. Ze gaan als zoete broodjes over de toonbank, want genoeg mensen grepen ernaar toen ik ze zonet wilde kopen. Zijn gewoon populair en lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:58 schreef Kreator het volgende:
Albert Heijn: 29 cent voor 6 (!) afbakbroodjes van superieure kwaliteit.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zelfmoord plegen was nog nooit zo goedkoop.
Een spaak kost 1,25 en een velg richten kost je niet langer dan 5 á 10 minuutjes hoorquote:Op maandag 23 november 2009 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
O en qua diensten -> Velg richten van de fiets. Uur werk + spaak kost gewoon maar 10 euro![]()
2-3 liter melk per dag, lekker gezond...quote:Op donderdag 19 november 2009 09:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eens, 2 literpak bij de Albert Heijn voor nog geen euro. Komt wel goed uit ook, gezien ik dagelijks 2-3 liter wegdrink
Daar heb ik in Praag omgerekend ¤4 voor betaald.quote:Op maandag 23 november 2009 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
statief voor fotocamera : 6 euro (met tasje)
Nee anderhalve meter hoog, dus normaal formaatquote:Op maandag 23 november 2009 15:37 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Daar heb ik in Praag omgerekend ¤4 voor betaald.
Was wel zonder tasje.
(Je hebt het toch over zo'n kleintje he?)
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:36 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kom net terug uit Florida.
Spijkerbroeken voor nog geen 20 dollar. Een hamburger bij de McDonalds voor 49 cent. Games voor slechts een fractie van de prijs die wij hier gewend zijn.
Gisteren weer in NL boodschappen gedaan. Ik dacht hier steeds TE duur i.p.v. TE goedkoop.
Jup, laatst ook in NYC een Calvin Klein spijkerbroek gekocht voor 19,99 dollar...quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:36 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kom net terug uit Florida.
Spijkerbroeken voor nog geen 20 dollar. Een hamburger bij de McDonalds voor 49 cent. Games voor slechts een fractie van de prijs die wij hier gewend zijn.
Gisteren weer in NL boodschappen gedaan. Ik dacht hier steeds TE duur i.p.v. TE goedkoop.
Enig idee wat kraanwater in Nederland kost?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:42 schreef nelisb het volgende:
Van de zomer in Indonesië, een halve liter water in een flesje voor omgerekend 1,5 eurocent. Was van Unilever geloof ik.
H&M is ook duurder geworden in vergelijking met 10 jaar terug. Toen had je nog regelmatig aanbiedingen voor onder de 10 gulden.. Nu onder de 10 euro moet je geluk hebben..quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:03 schreef BettyR het volgende:
Alles bij de Primark in Rotterdam, met name schoenen en panty's. Tegenwoordig vind ik H&M soms al duur.
er staat dan ook mosterd, niet mayonaise.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's wel heel erg goedkoop. Zo goedkoop dat ik 't niet geloof.
Voor zeven tiende cent kun je ECHT geen pot mayonaise krijgen.
Romans Pizza! Hahaquote:Op donderdag 19 november 2009 16:47 schreef RPG het volgende:
Pizza hier: 2 large pizza's bij de pizzeria voor 75 rand (7 euro)
Boeken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik zie soms mijn eigen titels voor een paar euro in de aanbieding staan. Ik krijg er niet minder om betaald maar het is altijd wel een beetje een 'meuh' moment.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |