Dat dus!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:22 schreef Oksel het volgende:
Hoe maken ze het.. blik, vulling, arbeid.. gaat nergens over.
inderdaad, om te huilen.quote:
Eens, 2 literpak bij de Albert Heijn voor nog geen euro. Komt wel goed uit ook, gezien ik dagelijks 2-3 liter wegdrinkquote:Op donderdag 19 november 2009 09:23 schreef Sanderrrr het volgende:
Melk
Mét deksel?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:39 schreef DrDarwin het volgende:
Mosterd een grote pot voor 0,69 cent.
En dan zit er dus nog een pot omheen met een deksel erop ook.
En de goedkoopste is ook nog de lekkerste...inderdaad, met op en afschroefbaar deksel.quote:
Ha! Bij de C1000 dus maar 17 cent!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:07 schreef Dj_unkie het volgende:
zak afbakbroodjes van de AH euroshopper voor 18 cent
Sterker nog, in Darling Harbour / Sydney zit een nederlandse snackbar met kroketten, patatjes speciaal, frikandellen etceteraquote:
Aldiquote:Op donderdag 19 november 2009 10:38 schreef HugoBaas het volgende:
Ik heb net een pakje paracetamol van 24 stuks gekocht. 30 cent
Ik mag hopen dat de 'd' op je toetsenbord defect is?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:39 schreef smiksmaksmek het volgende:
als het te tuur is is het niet goet, en als het te goetkoop is is het ook al niet, wat moet het tan sijn
Zelfmoord plegen was nog nooit zo goedkoopquote:Op donderdag 19 november 2009 10:38 schreef HugoBaas het volgende:
Ik heb net een pakje paracetamol van 24 stuks gekocht. 30 cent
Ik heb jáááááren geleden een paar weken bollen gepeld bij Broersen Bulbs in Silvan (bij Melbourne in de buurt), en daar hebben ze vruchtenhagel van De Ruijter en dropjes van Venco en zo in de supermarkt.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:55 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sterker nog, in Darling Harbour / Sydney zit een nederlandse snackbar met kroketten, patatjes speciaal, frikandellen etcetera
Doen ze expres, ze zien de Nederlanders in staat zakken vol mee terug te nemen als het goedkoper zou zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:15 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb jáááááren geleden een paar weken bollen gepeld bij Broersen Bulbs in Silvan (bij Melbourne in de buurt), en daar hebben ze vruchtenhagel van De Ruijter en dropjes van Venco en zo in de supermarkt.![]()
Veel Nederlandse immigranten daar.
Maar dat was niet goedkoop, dus nogal offtopic.
Leuk.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:52 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Laats een aanhanger vol zand voor 10 euro
Damn, en ik moest in Engeland alle nederlandse snacks missen, aan de andere kant van de wereld zit het gewoon. Al zeiden mijn collega's daar wel dat er een bar was met Nederlandse snacks ergens in London/Soho. Maar nooit kunnen vindenquote:Op donderdag 19 november 2009 10:55 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sterker nog, in Darling Harbour / Sydney zit een nederlandse snackbar met kroketten, patatjes speciaal, frikandellen etcetera
Primark?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:51 schreef --Tweety-- het volgende:
Hier in Engeland valt het me op dat kleding in bepaalde winkels heel goedkoop is. Het enige wat ik dan wel weer vreemd vind is dat ondergoed weer vreselijk duur is.
Bij de AH zitten er 8 inquote:Op donderdag 19 november 2009 10:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ha! Bij de C1000 dus maar 17 cent!
wel pinnen dan anders betaal je 66% te veel!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Blikje tomatenpuree van 3 cent
Bij ons in huis hangen ook een stuk of 10 van die dingen. Helemaal super. En als ze smerig worden tijdens de verbouwing, gooi je ze gewoon weg. En ik heb er altijd 1 op voorraad.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:00 schreef rishi120 het volgende:
Was laatst bij de IKEA hadden ze een plafonnière voor 2,50
Had geen lamp nodig, maar bij de volgende verbouwing koop ik die dingen als tijdelijke verlichting.
Hoe de f*ck kunnen ze:
fitting, "voetje", stuk rond glas + foldertje + inpakfolie maken voor 2,50
Hoeveel heeft het gekost OM het te laten maken? Hebbe ze gratis chinezen in dienst?
Kost het vervoeren van china naar NL niets??
Ik snap het niet!
Tijdens mijn verbouwing had ik van die gare bouwfittinkjes voor 3,50 per stuk das een kabeltje + fitting that;s it!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |