Goed om te onthouden dit.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:06 schreef -Trinity- het volgende:
Oordopjes op Chinese webshops als Dealextreme. Hier in Nederland betaal je minimaal ¤12,- voor een nieuw setje oordopjes, ¤35,- als je die van Apple wilt, nog geen $2,- inclusief verzenden (want dat is gratis) op die webshops. En aangezien ik toch elke zoveel maanden een plugje of oortje sloop en de kwaliteit van Apple oordopjes óók niet al te best is, kan ik via die weg makkelijk inslaan.
Lack. Staat hier al vier jaar. Destijds gekocht voor een tientje.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:36 schreef -0- het volgende:
Zo'n salontafeltje bij de ikea, je hebt hem in verschillende kleuren.
5 Euro.
Niet al te beste kwaliteit maar je kunt voor die prijs na een jaar nog wel eens een nieuwe kopen. Je kunt het er zelf iig niet voor zagen.
Een wat?!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:38 schreef Mylene het volgende:
Veel dingen bij de Action.
Van die vingerlampjes zijn daar stukken goedkoper dan bij DealExtreme.
[ afbeelding ]
$2.95 bij DE en bij de Action maar 79 eurocenten.
DealExtreme is echt zo'n bazensite!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:29 schreef clockcable het volgende:
Nou bij Dealextreme kunnen ze er ook wat van.
Heb een keer een US/Europe stekker converter gekocht voor $0.70
Dat ding is dus helemaal vanuit hongkong naar mijn huis gebracht voor 70 dollar cent inclusief kosten van het plugje zelf
Doe eens normaal joh.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:38 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze bij IKEA ook nog steeds een messenblok incl. 4 messen voor 3 à 5 euro... Ja, dat is een massief houten blokquote:Op donderdag 19 november 2009 10:00 schreef rishi120 het volgende:
Was laatst bij de IKEA hadden ze een plafonnière voor 2,50
"En wat is daar 't praktisch nut van?"quote:Op maandag 18 januari 2010 22:38 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Het is meer een voorbeeld, meer nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:45 schreef YellowYeti het volgende:
[..]
"En wat is daar 't praktisch nut van?"
maar waarom zou íemand, waar dan ook ter wereld, die dingen kopen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het is meer een voorbeeld, meer niet.
Ik! om aan mijn skates te doen als verlichting (ik skate vaak 's avonds). Ze hadden eerst van die hele toffe die van kleur veranderden, toen had ik discoskates. En echt aan mijn vingers zijn ze ook wel handig bij het skaten al vind ik de elastiekjes te strak om te lang om te laten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
maar waarom zou íemand, waar dan ook ter wereld, die dingen kopen?
OT: 2 AH-pistoletjes voor maar 64 centAl zijn er vast wel winkels waar ze nog goedkoper zijn
20 euro nog steeds goedkoop!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:10 schreef dery1990 het volgende:
http://www.mailamac.nl/index.php?action=showdetails&from=list&pageNr=1&productId=TOETSUSB
Gister was ie nog 15 euri incl.
Subsidiequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:04 schreef truebastard het volgende:
je kunt op dealerextreme voor 70 dollarcent dingen vinden die ze dan naar nederland shippen.
hoe de fuck is dat mogelijk?
laatst een notebookcooler gekocht voor 7 euro uit china.
kwam met de pakketdienst.
als ik een pakketje binnen nederland verstuur betaal ik al bijna 7 euro.
hoe is dat mogelijk dan?
sub·si·die de, het; v en o -s geldelijke ondersteuning van overheidswegequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |