SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het doel van het spel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je niet actief meedoen post dan ook niet.
Inschrijflijst:
1. UncleErnie
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
[ Bericht 0% gewijzigd door Slaro op 18-11-2009 22:13:24 ]
Daar ga ik vanuitquote:Op woensdag 18 november 2009 22:07 schreef UncleErnie het volgende:
Hehehe, en dat net nu ik het FOK!Maffiaspel weer nieuw leven in wilde blazen. Top, want dat scheelt mij weer werk. ik ben een misschiener, als er leuke mensen meedoen, schrijf ik me in.
Wat ik dus zei in mijn vorige post, mijn lieve nieuwe forumvriend, is dat we al een spel hadden wat hier heel erg op lijkt. Ik was zojuist van plan dat weer nieuw leven in te blazen, maar dat hoeft nu dus niet meer, want jij wil graag al het werk doenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:12 schreef Slaro het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit
Ik weet ook vrij zeker dat mensen hier geen spijt van gaan krijgen, na 1x wordt het heel populair, ik zal ook wat mensen van een ander forum hier naar toe halen die er wat ervaring mee hebben die kunnen ook helpen maar een paar hoor, genoeg plek over voor de rest, zoals je ziet 30 plaatsen (of 29).
Okej thnx mijn zeer gewaardeerde ervaren forumgebruikerquote:Op woensdag 18 november 2009 22:16 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Wat ik dus zei in mijn vorige post, mijn lieve nieuwe forumvriend, is dat we al een spel hadden wat hier heel erg op lijkt. Ik was zojuist van plan dat weer nieuw leven in te blazen, maar dat hoeft nu dus niet meer, want jij wil graag al het werk doen
Gebruik de FOK!search eens op FOK!maffiaspel
Ik ga even wat PMs versturen, kijken of de oude garde interesse heeft.
Ik heb al wat PMs gestuurd, ik ben nu oude deelneemlijsten aan het afgaan.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:20 schreef Ezechielk het volgende:
Gaaf, als er voldoende mensen meedoen, ben ik ook van de partij
Als iedereen zegt: "Als er voldoende mensen meedoen, doe ik mee", komen we nog nergens, dus je doet gewoon meequote:Op woensdag 18 november 2009 22:26 schreef Trevland het volgende:
Inschrijflijst:
1. UncleErnie
2.Trevland
3.Ezechielk
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
Zie bovenstaande postquote:Op woensdag 18 november 2009 22:27 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Als iedereen zegt: "Als er voldoende mensen meedoen, doe ik mee", komen we nog nergens, dus je doet gewoon mee
Whehe, ik wilde jou net PMen. Ik was je eerst vergetenquote:
ik heb best wel wat deeltjes meegedaan anders *begint met krassen*quote:Op woensdag 18 november 2009 22:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Whehe, ik wilde jou net PMen. Ik was je eerst vergeten
Hola Ajf, ik zet je er even tussenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:29 schreef ajf het volgende:
Hee Syb![]()
Ik doe mee tim. Ben nu alleen even mobiel aan het internetten dus als iemand zo goed wil zijn mijn naam in de lijst te zetten zal dat zeer worden gewaardeerd.
Thanks man! Eh, Ladi en ik zijn geen stel meer maar we vinden elkaar nog wel aardigquote:Op woensdag 18 november 2009 23:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Hola Ajf, ik zet je er even tussen
nog steeds koek en churros tussen ladi en u?
1. UncleErnie
2.Trevland
3. Ezechielk
4. Syb-rund.
5. Ajf
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30
Keihard, in je virtuele ballen. Mijn hart leeft op bij het zien van zoveel bekende fokkers!quote:
Waar zijn de taalfoutenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:12 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Keihard, in je virtuele ballen. Mijn hart leeft op bij het zien van zoveel bekende fokkers!
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zit hij nu allemaal bij mij te verbeteren
Gewoon doenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik zou graag willen maar weekend + avonduren ben ik zo goed als echt nooit thuis
Doe maar even. Lees maar welke rollen er zijn. Let alleen niet op de spelfoutenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:02 schreef Harajuku. het volgende:
Moet ik de OP lezen of is het hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Doe maar even. Lees maar welke rollen er zijn. Let alleen niet op de spelfoutenJa halloooooo, ik ga een beetje de OP lezen zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Huilen dan.
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Doe maar even. Lees maar welke rollen er zijn. Let alleen niet op de spelfoutenIk snap iets niet. Waarom weten die van Cupido niet dat ze elkaar doen? En de link tussen opa en engel ontgaat me ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik ga het een keer proberen.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef Isdatzo het volgende:
1. UncleErnie
2.Trevland
3. Ezechielk
4. Syb-rund.
5. Ajf
6. CLX
7. Idz
8. Hara
En hoeveel wolven zijn er?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap iets niet. Waarom weten die van Cupido niet dat ze elkaar doen? En de link tussen opa en engel ontgaat me ook.
Zeker weten, mop?quote:
xDquote:Op donderdag 19 november 2009 13:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist
Hoe kan je dát nu missen.
Of hij was blij dat die eindelijk een keer van ons af wasquote:Op donderdag 19 november 2009 15:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
xD
Misschien nonintresse misschien omdat we op andere delen op het forum ziiten
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:21 schreef krioro het volgende:
Oh, ik dacht al wtf is UncleErnie. Leuk, maar tegenwoordig heb ik niet genoeg tijd om goed mee te kunnen doen.
Ik wens TS succes wanneer hij 6 t/m 9 gaat pmenquote:Op vrijdag 20 november 2009 06:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
1. UncleErnie
2.Trevland
3. Ezechielk
4. Syb-rund.
5. Ajf
6. CLX
7. Idz
8. Hara
9. PS
Waarom kan ik jou dan niet PMen?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:12 schreef BeamofLight het volgende:
Krijg ik ineens allemaal pm-tjes van ajf mijn mattie en lalalaladidid of ik weer mee wil doen. Hmmm even denken.
whehe dan doe ik ook meequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:12 schreef BeamofLight het volgende:
Krijg ik ineens allemaal pm-tjes van ajf mijn mattie en lalalaladidid of ik weer mee wil doen. Hmmm even denken.
wrom?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wens TS succes wanneer hij 6 t/m 9 gaat pmen
En TS geen van ons kent.quote:Op zondag 22 november 2009 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
PS hier![]()
.
En omdat een afkorting van een username PM'en niet erg opschiet denk ik.
Denk dat een pm aan PS niet aankomt bij jou,quote:
yeah yeahquote:Op zondag 22 november 2009 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
PS hier![]()
.
En omdat een afkorting van een username PM'en niet erg opschiet denk ik.
quote:Op zondag 22 november 2009 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Denk dat een pm aan PS niet aankomt bij jou,.
Dat staat nog niet vast. We beginnen wanneer we voldoende aanmeldingen hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 20:38 schreef Tegan het volgende:
1. UncleErnie
2.Trevland
3. Ezechielk
4. Syb-rund.
5. Ajf
6. CLX
7. Idz
8. Hara
9. PS
10. Leki
11. Tegan
12. Hawaii_tim
Ik ken alleen het real life spel.
Edit: Vanaf welke datum tot welke datum gaat dit spel duren?
En nu niet mij van alles weer gaan verdenkenquote:Op maandag 23 november 2009 10:30 schreef Susi het volgende:
1. UncleErnie
2.Trevland
3. Ezechielk
4. Syb-rund.
5. Ajf
6. CLX
7. Idz
8. Hara
9. PS
10. Leki
11. Tegan
12. Hawaii_tim
13. Susi
onder het mom van: 'daar zijn we weer !'
Ok, maar hoelang duurt het spel zelf ongeveer?quote:Op maandag 23 november 2009 07:58 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat staat nog niet vast. We beginnen wanneer we voldoende aanmeldingen hebben.
gecondoleerd overigensquote:
Ik studeer in Utrecht atmquote:Op woensdag 25 november 2009 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
Zeist, wtf doe jij ineens in zeist dan.
ik was benieuwd of je ook daadwerkelijk hier was komen wonen, je zei heel lang geleden iets met utrecht enzoquote:Op woensdag 25 november 2009 20:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik in Zeist woon![]()
Ben je nu alweer al mijn AT door aan het spitten
Ha, wat goed dat je dat nog weetquote:Op woensdag 25 november 2009 20:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik was benieuwd of je ook daadwerkelijk hier was komen wonen, je zei heel lang geleden iets met utrecht enzo
Ja precies. Vijfendertig minuten fietsen denk, kwartiertje in de bus en je zit in het centrum. Goed te doen iig.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:56 schreef Isdatzo het volgende:
Mja, Zeist ís dan ook gewoon zo'n beetje utrecht. Randje Zeist - centrum Utrecht is iets van 5 kilometer of zo?
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik houd er helemaal niet van om te wonen in een stad
Het laatste wat ik wist, zat je nog steeds in scandinavistan, dus inderdaad kudo's voor sybjequote:Op woensdag 25 november 2009 20:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Ha, wat goed dat je dat nog weet![]()
Nja, ik studeer nu dus in Utrecht en ik woon dus in Zeist. Ik houd er helemaal niet van om te wonen in een stad, Zeist is net op het randje en verder supermooi want supergroen
Mja, wat weet jij nou hè.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:41 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Het laatste wat ik wist, zat je nog steeds in scandinavistan, dus inderdaad kudo's voor sybje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, wat weet jij nou hè.Niet eens commentaar op mijn belabberde zinsbouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
Daar hebben Susi en ik ook al uitgebreide discussies over gevoerd.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dáár zijn de meningen over verdeeld hoor.
Taaltechnisch in elk geval niet. En naar 't schijnt beschouwen Finnen zich ook niet als Scandinaviërs.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dáár zijn de meningen over verdeeld hoor.
Aardrijkskundig gezien wel. En de hele wereld beschouwt het als Scandinavië. Enkel omdat Nederlanders ineens gaan zeggen dat Nederland niet in Europa ligt, wil dat nog niet zeggen dat het ook waar isquote:Op donderdag 26 november 2009 21:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Taaltechnisch in elk geval niet. En naar 't schijnt beschouwen Finnen zich ook niet als Scandinaviërs.
Daarom heb ik er ook aardrijkskundig gezien van gemaakt. En dat baseer ik op het feit dat ik bij Aardrijkskunde altijd leerde dat Finland, Zweden, Noorwegen en IJsland Scandinavië isquote:Op donderdag 26 november 2009 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
Nou ja, geografisch gezien eigenlijk niet. Maar daar zijn de meningen dan ook weer over verdeeld.
Hallo, wat je lerares aardrijkskunde zegt, geloof je toch ook niet altijdquote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Aardrijkskundig gezien wel. En de hele wereld beschouwt het als Scandinavië. Enkel omdat Nederlanders ineens gaan zeggen dat Nederland niet in Europa ligt, wil dat nog niet zeggen dat het ook waar is
Dat maakt niet uit. Is TS weg, dan neem ik het over.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil het ook wel een keer proberen, even zien of ik er het geduld voor heb en de aandacht ervoor kan opbrengen
Maar het ziet ernaar uit dat t niet doorgaat, of wel? TS is weg
Hoeveel had je dr dan voor dat maffia spel?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:34 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien wacht TS wel tot er minimaal 30 mee gaan doen ()
Volgens mij één keer iets in de 20, meestal 15 of minderquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoeveel had je dr dan voor dat maffia spel?
nooit echt meer dan 20, en als het wel zo was had je een hele hoop inactieve luiquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoeveel had je dr dan voor dat maffia spel?
Als we dat halenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:21 schreef UncleErnie het volgende:
Zullen we bij 20 beginnen, met of zonder TS?
Het laatste wat ik gehoord had, weet ze nog niet of ze wel mee durft te doen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:05 schreef BeamofLight het volgende:
Ik mis Ladiadia nog in het rijtje.
Je mag altijd anderen PMen. Je mag je rol zeggen en liegen dat het gedrukt staat. Vertrouw niemand. Wat niet mag (hara!) is screenshots maken van je rol.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:30 schreef Xaryna het volgende:
1. UncleErnie
2.Trevland
3. Ezechielk
4. Syb-rund.
5. Ajf
6. CLX
7. Idz
8. Hara
9. PS
10. Leki
11. Tegan
12. Hawaii_tim
13. Susi
14. JB
15. _Michiel_
16. Xaryna
Ik doe ook wel mee!
Vraagjes:
Mag je anderen pmen (als niet weerwolf dan)?
Hoeveel weerwolven doe je op 30 mensen?
Nou ja, ik heb het wel eens gedaan dat je dus niet mocht pmen, of dat je dood bent zodra je je rol verklapt in het topic... Altijd even checken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:46 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je mag altijd anderen PMen. Je mag je rol zeggen en liegen dat het gedrukt staat. Vertrouw niemand. Wat niet mag (hara!) is screenshots maken van je rol.
Hoeveel weerwolven er komen, dat moeten we op het moment bekijken. 1 op de 5 lijkt me redelijk. Dus bij 20 deelnemers 4 wolven.
Dat denk ik erover in ieder geval. Laat ik het niet teveel overnemen, voor het geval TS zo terugkomt, en zich gepasseerd voelt
Je mag je rol best verklappen. Of je de waarheid spreekt is een tweede!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:54 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het wel eens gedaan dat je dus niet mocht pmen, of dat je dood bent zodra je je rol verklapt in het topic... Altijd even checken.
Tnx!
TS, maar die faalt grote tijden nog voordat het spel is begonnen. Dus ga je gang: Benoem jezelf tot leider en start het spel.quote:Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef DeParo het volgende:
Is er een leider anders wil ik het wel doen. Ik ken het spelletje goed anders schrijf ik me gewoon in als dat kan nadruk op activiteit.
Lead away!quote:Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef DeParo het volgende:
Is er een leider anders wil ik het wel doen. Ik ken het spelletje goed anders schrijf ik me gewoon in als dat kan nadruk op activiteit.
Als ze actief zijn dan schrijf je maar in wie je wiltquote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Lead away!
Zullen we trouwens Ladi, Lynda en PP gewoon verplicht inschrijven ?
Waarom? Je kan toch gewoon dat lijstje overnemen?quote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als ze actief zijn dan schrijf je maar in wie je wilt;).
Maar goed het inschrijftopic is bei deze dus heropend als iedereen zich opnieuw zou willen aanmelden.
1. UncleErnie
2/tm30
What she said.quote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom? Je kan toch gewoon dat lijstje overnemen?
Misschie wel handig om de hele namen erbij te zettenquote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom zou ik me opnieuw aanmelden als de lijst een paar posts terug staat?
1. UncleErniequote:Op maandag 30 november 2009 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschie wel handig om de hele namen erbij te zetten
Die weet ik ook niet allemaal
Ik zie een fijne samenwerking tegemoet.quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef UncleErnie het volgende:
zie bovenstaande posts. Ik ben het áltijd met harajakkie eens!
Slijmerd.quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef UncleErnie het volgende:
zie bovenstaande posts. Ik ben het áltijd met harajakkie eens!
1. UncleErniequote:Op maandag 30 november 2009 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschie wel handig om de hele namen erbij te zetten
Die weet ik ook niet allemaal
Inactieven eruit filteren is niet nodig. Bij vrijwel elke deelnemer weet ik dat ze dat zijn, omdat ik daar eerder mee gespeeld heb. De eerdere inschrijflijst is genoeg.quote:Op maandag 30 november 2009 16:49 schreef DeParo het volgende:
1. UncleErnie
2. JanesBrownie
3. Harajuku.
4. Susi
t/m 30
Jouw verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 30 november 2009 16:52 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Inactieven eruit filteren is niet nodig. Bij vrijwel elke deelnemer weet ik dat ze dat zijn, omdat ik daar eerder mee gespeeld heb. De eerdere inschrijflijst is genoeg.
en bij 3 keer niet (op tijd) reageren lig je eruit?quote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jouw verantwoordelijkheid.
1. UncleErnie
2.Trevland
3. Ezechielk
4. Syb-rund.
5. Ajf
6. Calex
7. Isdatzo
8. Harajuku.
9. Puntenslijpsel
10. Lekiamh
11. Tegan
12. Hawaii_tim
13. Susi
14. JaniesBrownie
15. _Michiel_
16. Xaryna
17. Borisz
Tijden:
eerste dag heb je tot de volgende dag 20:00 om iets in te leveren. Daarna verloopt elke dag van 20:00 tot 20:00.
Ja bij 3 waarschuwingen of 2x zonder geldige reden geen stem te hebben achtergelaten. Echter een stem voor bv burgemeester is dan weer niet verplicht.quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en bij 3 keer niet (op tijd) reageren lig je eruit?
Ik hoefde niet te lezen van jou, maar ik vraag mij nu wel af of er hints komen en if so: hoe?quote:Op maandag 30 november 2009 17:11 schreef UncleErnie het volgende:
Ik stem natuurlijk op gefreakte britney.
Wanneer beginnen we?
We zijn al 2 weken bezig met inschrijven. Ik vind het nu al te lang duren.quote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef DeParo het volgende:
Burgemeesterstemmen aub pas als we begonnen zijn daarvoor komt nog een apart speeltopic. De ronde begint pas als ik iedereen z'n rol heb gestuurd. We beginnen bij 30 spelers. Als dit te lang duurt dan beginnen we eerder bij 20-25 spelers. Verder ben ik benieuwd of er behoefte is aan een aparte Skype-channel. Uit ervaring kan ik zeggen dat dit heel handig is ook voor de activiteit.
Uiteraard komen in de eerste ronde van WvW hints. Telkens als iemand doodgaat door Lynch schrijft de spelleider, ik dus, een verhaaltje in de trent van het spel. Daarin zal een hint verschijnen naar een rol alles behalve de weerwolven of burger. Dit kan betrekking hebben op de naam van de speler of zijn naam is listig verwerkt in de tekst. Maar bijvoorbeeld bij Uncle Ernie kan ik in een annagram Bert zeggen bv. Niet te moeilijk denken maar zeker niet te makkelijk haha.quote:Op maandag 30 november 2009 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoefde niet te lezen van jou, maar ik vraag mij nu wel af of er hints komen en if so: hoe?
30 spelers krijg je niet, en ik ga niet met jullie Skypenquote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef DeParo het volgende:
Burgemeesterstemmen aub pas als we begonnen zijn daarvoor komt nog een apart speeltopic. De ronde begint pas als ik iedereen z'n rol heb gestuurd. We beginnen bij 30 spelers. Als dit te lang duurt dan beginnen we eerder bij 20-25 spelers. Verder ben ik benieuwd of er behoefte is aan een aparte Skype-channel. Uit ervaring kan ik zeggen dat dit heel handig is ook voor de activiteit.
Okay, zo deden wij het ook. Wij gebruiken ondertitels/sigs/avatar en het fotoboek voor hints. Deze mogen dan ook niet veranderd worden zolang het spel bezig is.quote:Op maandag 30 november 2009 17:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Uiteraard komen in de eerste ronde van WvW hints. Telkens als iemand doodgaat door Lynch schrijft de spelleider, ik dus, een verhaaltje in de trent van het spel. Daarin zal een hint verschijnen naar een rol alles behalve de weerwolven of burger. Dit kan betrekking hebben op de naam van de speler of zijn naam is listig verwerkt in de tekst. Maar bijvoorbeeld bij Uncle Ernie kan ik in een annagram Bert zeggen bv. Niet te moeilijk denken maar zeker niet te makkelijk haha.
Bij de moorden van de weerwolven zal er ook een verhaaltje verschijnen. Hierin staat een hint naar een weerwolf dit is elke ronde weer iemand anders. Zou het zo kunnen zijn dat de weerwolven er te snel uitvliegen kan ik een ronde of meer expres geen hints erin zetten. Hetzelfde geldt voor de lynchverhalen. Dus de weerwolven moeten goed de lynchverhalen in de gaten houden en de burgers + andere rollen goed de weerwolven.
Uiteraard mag dat niet.quote:Op maandag 30 november 2009 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay, zo deden wij het ook. Wij gebruiken ondertitels/sigs/avatar en het fotoboek voor hints. Deze mogen dan ook niet veranderd worden zolang het spel bezig is.
Persoonlijk vind ik deze manier ook prima. Het hoeft van mij niet persé te zijn zoals we het eerst deden. Ik vind alleen wel dat je sowieso hints moet geven, in beide verhalen. Anders kan de spelleider zomaar bepalen, och, die vind ik aardiger, laat ik daarnaartoe vandaag eens geen hints geven. Om maar iets te noemen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Uiteraard komen in de eerste ronde van WvW hints. Telkens als iemand doodgaat door Lynch schrijft de spelleider, ik dus, een verhaaltje in de trent van het spel. Daarin zal een hint verschijnen naar een rol alles behalve de weerwolven of burger. Dit kan betrekking hebben op de naam van de speler of zijn naam is listig verwerkt in de tekst. Maar bijvoorbeeld bij Uncle Ernie kan ik in een annagram Bert zeggen bv. Niet te moeilijk denken maar zeker niet te makkelijk haha.
Bij de moorden van de weerwolven zal er ook een verhaaltje verschijnen. Hierin staat een hint naar een weerwolf dit is elke ronde weer iemand anders. Zou het zo kunnen zijn dat de weerwolven er te snel uitvliegen kan ik een ronde of meer expres geen hints erin zetten. Hetzelfde geldt voor de lynchverhalen. Dus de weerwolven moeten goed de lynchverhalen in de gaten houden en de burgers + andere rollen goed de weerwolven.
Dank je, ik voel me zeer vereerd en zal mijn taak zo goed mogelijk vervullen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
Een nieuwe als burgemeester lijkt me wel amusant. Mijn stem gaat naar JaniesBrownie.
Mijn stem heb je sowieso in the pocket in hoor.quote:
Ik ook,want ik ken het spel nietquote:Op maandag 30 november 2009 17:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben het wat betreft tijd en hints met Tim eens.
Toen wij begonnen snapte niemand hetquote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook,want ik ken het spel niet
Maar klinkt okee genoeg. Als ik iets niet snap, vraag ik het wel gaandeweg het spel
quote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn stem heb je sowieso in the pocket in hoor.
Ja, vanavond de rollen en dan morgen beginnen of zo.quote:
Campagne bedoelde ikquote:Op maandag 30 november 2009 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moeten we nog een verkiezingsdinges houden?
alweer?quote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, nergens goed voor.
Alhoewel, je mag wel je tieten posten als je wil.
Cupido kan niets, en die geliefden ook niet. Je hebt dan alleen 2 dorp dood ipv 1.quote:Op maandag 30 november 2009 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar het is toch cupido EN dan nog twee geliefden? dan zijn er toch maar 7 spelers?
Ja, maar als de rollen verdeeld worden, dan zijn er nog geen 2 geliefden. die hebben een willekeurige andere rol.quote:Op maandag 30 november 2009 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar het is toch cupido EN dan nog twee geliefden? dan zijn er toch maar 7 spelers?
Qft.quote:
Ik werd godverdomme altijd gekoppeld, toen ik zeg maar nog niet opgesloten zat in Rotterdamquote:Op maandag 30 november 2009 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hou nog steed van CupidoIk heb in vorige spellen altijd erg veel pret gehad met geliefdes!
Kom op Hara, je houdt toch wel van de liefde?
![]()
![]()
Zijn wij wel es gekoppeld?quote:Op maandag 30 november 2009 17:49 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik werd godverdomme altijd gekoppeld, toen ik zeg maar nog niet opgesloten zat in Rotterdam
volgens mij wel. Maar met jou wil ik toch ook gekoppeld zijn, poes!quote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een rol
[..]
Zijn wij wel es gekoppeld?
pcies schattepetat.Niet zo zeuren dusquote:Op maandag 30 november 2009 17:51 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
volgens mij wel. Maar met jou wil ik toch ook gekoppeld zijn, poes!
O okeequote:Op maandag 30 november 2009 17:44 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja, maar als de rollen verdeeld worden, dan zijn er nog geen 2 geliefden. die hebben een willekeurige andere rol.
De rollen worden straks verdeeld, en komende dag mag Cupido 2 mensen koppelen. Ongeacht hun rol. Hun andere rol gaat dus gewoon door!
Niet als ik jou eerst doodvermoord met mijn puicke nachtwakersrol, of wat het hedendaagse equivalent daarvoor ook is!quote:Op maandag 30 november 2009 17:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga jullie allemaal doodvermoorden met mijn kekke rol.
Ja, sadist dat je wasquote:Op maandag 30 november 2009 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hou nog steed van CupidoIk heb in vorige spellen altijd erg veel pret gehad met geliefdes!
Kom op Hara, je houdt toch wel van de liefde?
![]()
![]()
Je parle Francais avec ma rolquote:Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Niet als ik jou eerst doodvermoord met mijn puicke nachtwakersrol, of wat het hedendaagse equivalent daarvoor ook is!
Linkje in dit topic? Kan er een in de OP?quote:Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef DeParo het volgende:
Dit kan dicht of tenminste iedereen hier mag zich verplaatsen naar het speeltopic. Liever toch niet dicht voor het geval we een vervanger zoeken of de discussie naast het speeltopic.
Een heel stokbrood via de poeperd naar binnen schuiven lijkt me vrij dodelijkquote:Op maandag 30 november 2009 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je parle Francais avec ma rol
En nee, dat slaat nergens op en ik ga jullie slaan met mn stokbrood
Alleen moord lijkt me op die manier wat lastig
Maar alles uit naam van de liefde snoes, dat weet je toch!quote:
Ik sloeg, ik stak hem nergens inquote:Op maandag 30 november 2009 17:58 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Een heel stokbrood via de poeperd naar binnen schuiven lijkt me vrij dodelijk
Zo kwam het niet overquote:Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar alles uit naam van de liefde snoes, dat weet je toch!
quote:Op maandag 30 november 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Speeltopic Weerwolven Van Wakkerdam #1
quote:Op maandag 30 november 2009 20:26 schreef DeParo het volgende:
1. Iedereen heeft z'n rol wat mensen daarover zeggen moet je zelf weten of je dat gelooft of niet.
2. Voor morgen 19:30 zowel een burgemeesterstem als een lynchstem. Om 20:00 komt de eerste uitslag en de weerwolvenmoord ook.
3. Burgemeester blijf je tot je dood en het is wel degelijk een gunstige rol. Bovendien blijkt daaruit dat de mensen je kunnen vertrouwen.
4. Elke dag tussen 20:00 lynchstemmen inleveren (ook de weerwolven).
Ik had 'm al gevondenquote:
Ik vroeg me al af waarom er niets werd gezegd hier ja :/quote:Op maandag 30 november 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Speeltopic Weerwolven Van Wakkerdam #1
De chaos is er in het topic als iedereen maar blijft veranderen. Jullie zijn dan alleen maar bezig met een of ander lijstje bij te houden. Het is de bedoeling dat je elkaars posts bijhoudt. Hoeveel zegt iemand en vooral wat draagt hij bij aan de jacht. Vooral in het begin zal dit lastig zijn maar het wordt steeds helderder, wie de weerwolven zijn, naarmate je doorgaat. Hints zijn daarom niet eens perse nodig als je geoefend bent.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar is de chaos als wij zelf het lijstje voor jou al bijhouden, je alles op een blaadje presenteren.
Oke sorry dat ik het zeg.. maar als je dat niet weet ja.. controleer dan eerst de website/ het forum waar je zo'n spel bij wil startenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:34 schreef DeParo het volgende:
Waarom is het nu weer gesloten.... .
[..]
1. Als ik een bepaald spel open dan open ik het ook met bepaalde regels. Als er bepaalde aspecten zijn die niet te veel veranderen aan het geheel, ok, maar het niet opsturen naar de leiding etc dat gaat gewoon te ver. Ik hoef jullie spel niet een kans te geven, geef mijn versie een kans, het is vaker geslaagd en het zal ook zeker niet tegenvallen. Maar dan moeten jullie wel het spel spelen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Oke sorry dat ik het zeg.. maar als je dat niet weet ja.. controleer dan eerst de website/ het forum waar je zo'n spel bij wil starten
Ow en continu iedereen maar afbekken en doen alsof je beter bent dan de rest zal je absoluut geen goede spelleider maken..![]()
De mensen die zich hebben ingeschreven verwachten het te doen op de manier die zij gewend zijn. Jij hebt alleen niet duidelijk gemaakt dat het anders ging. Alle regels die jij toevoegde die hier niet gebruikelijk zijn voegde je pas later toe, toen het al begonnen was. Dan kun je verwachten dat mensen in opstand raken. Het is immers iets anders dan waar ze zich voor hadden opgegeven. Je hebt nergens in het begin duidelijk gemaakt wat jouw regels zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
1. Als ik een bepaald spel open dan open ik het ook met bepaalde regels. Als er bepaalde aspecten zijn die niet te veel veranderen aan het geheel, ok, maar het niet opsturen naar de leiding etc dat gaat gewoon te ver. Ik hoef jullie spel niet een kans te geven, geef mijn versie een kans, het is vaker geslaagd en het zal ook zeker niet tegenvallen. Maar dan moeten jullie wel het spel spelen.
2. Ja van die lock was dom en had ik moeten weten.
Ja maar je speelt het spel niet alleen! Hou rekening met die 17 spelers die het tot nu toe altijd anders hebben gespeeld.. JE zegt nu elke keer weer ja maar het spel daar ging goed, slaagde daar wel etc..quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
1. Als ik een bepaald spel open dan open ik het ook met bepaalde regels. Als er bepaalde aspecten zijn die niet te veel veranderen aan het geheel, ok, maar het niet opsturen naar de leiding etc dat gaat gewoon te ver. Ik hoef jullie spel niet een kans te geven, geef mijn versie een kans, het is vaker geslaagd en het zal ook zeker niet tegenvallen. Maar dan moeten jullie wel het spel spelen.
2. Ja van die lock was dom en had ik moeten weten.
Ben ik negatief bezig????quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja maar je speelt het spel niet alleen! Hou rekening met die 17 spelers die het tot nu toe altijd anders hebben gespeeld.. JE zegt nu elke keer weer ja maar het spel daar ging goed, slaagde daar wel etc..
Je bent zo verschrikkelijk negatief bezig..
Waar is de mensenkennis als iedereen zijn stem instuurt en op de uitslag gaat zitten wachten?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het enige waar jij en enkele andere mensen mee bezig zijn is chatten en te zitten zeiken.
Je weet het allemaal zo veel beter maar ik heb je nog geen normale post zien plaatsen.
Volgens mij weet je niet eens hoe je iemand moet verdenken. Het vergt mensenkennis, je moet letten op gedrag, en ik heb maar weinig mensen een poging zien doen om het normaal te spelen.
Ok jullie hebben een andere versie gehad hier.
Maar deze versie kent deze regels leef daar deze ronde dan ook naar.
Ik doe ook alleen maar mijn best, en ik weet dat het kan, maar dan moeten jullie wel het spel spelen. Deze hele discussie gaat nergens over.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jullie zijn verdomme achterlijke plaatjes aan het posten in het topic. Wtf heeft dat met het hele spel te maken. Ik doe mijn best hier om een spel te leiden. Ik heb het met 14-jarige mensen gespeeld en die deden het serieuzer en veel leuker.
Het enige waar jullie over kunnen whinen is dat jullie niet mogen stemmen in het topic.
Whehehe
Lees nou je post nog een keer door..quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ben ik negatief bezig????
Jullie zijn verdomme achterlijke plaatjes aan het posten in het topic. Wtf heeft dat met het hele spel te maken. Ik doe mijn best hier om een spel te leiden. Ik heb het met 14-jarige mensen gespeeld en die deden het serieuzer en veel leuker.
Het enige waar jullie over kunnen whinen is dat jullie niet mogen stemmen in het topic.
En dan is zogenaamd het hele spel verpest, zie dit spel dan maar niet als wat jullie gewend zijn, zie dit als een ander spel en geef het ook een kans.
Het is niet alleen op basis van een stem dat je dit geeft. Zoals ik al voor de honderste keer zeg het is op basis van posts. Bovendien is het niet verboden om te zeggen op wie je stemt!!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar is de mensenkennis als iedereen zijn stem instuurt en op de uitslag gaat zitten wachten?
Wij gebruiken het stemmen juist om discussies aan te wakkeren, zoals wij gisteravond deden, om de reacties die je krijgt en de reacties die je teruggeeft. Maar als ik mijn stem ingestuurd heb, heb ik hier verder weinig te melden tot de uitslag. Nu heb ik wel enige mensenkennis, maar gedachtelezen kan ik niet.
volgens mij zijn hara en ik de enigen die mensen serieus verdenken deze ronde, op basis van gedrag. dus ik weet niet waar jij het over hebt, maar lezen is in ieder geval niet je sterkste kant. Het spel is inderdaad voor een gedeelte SC. Dat is ook logisch. Anders krijgen we een wel wolf/niet wolf discussie gelijkend op een friet/patat topic (het is overigens frietquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het enige waar jij en enkele andere mensen mee bezig zijn is chatten en te zitten zeiken.
Je weet het allemaal zo veel beter maar ik heb je nog geen normale post zien plaatsen.
Volgens mij weet je niet eens hoe je iemand moet verdenken. Het vergt mensenkennis, je moet letten op gedrag, en ik heb maar weinig mensen een poging zien doen om het normaal te spelen.
Ok jullie hebben een andere versie gehad hier.
Maar deze versie kent deze regels leef daar deze ronde dan ook naar.
Ik doe ook alleen maar mijn best, en ik weet dat het kan, maar dan moeten jullie wel het spel spelen. Deze hele discussie gaat nergens over.
Dan weet je al je positieve kanten nogal aardig te verbergen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:48 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
volgens mij zijn hara en ik de enigen die mensen serieus verdenken deze ronde, op basis van gedrag. dus ik weet niet waar jij het over hebt, maar lezen is in ieder geval niet je sterkste kant. Het spel is inderdaad voor een gedeelte SC. Dat is ook logisch. Anders krijgen we een wel wolf/niet wolf discussie gelijkend op een friet/patat topic (het is overigens friet) De SC houdt het ook nog leuk.
Als je mij nog niet normaal hebt zien posten, raad ik je toch aan het vorige topic door te lezen, dan heb je namelijk heel wat gemist.
Ik hou mij perfect aan jouw regels, ik stem via PM, ik stem desnoods 100 keer op een nieuwe BM, ik hou jouw tijden aan, ik doe alles op jouw manier. Ik vind het alleen dat het op een andere manier beter kan, en dat post ik dan ook. Deal with it.
toch knap dat je op een post kan reageren, zonder op de inhoud in te gaan. Je bent hier wel op zijn plaats op FOK!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan weet je al je positieve kanten nogal aardig te verbergen.
Maar ik vind het heel knap, dat je na nog geen uur spelen, na nog geen dag al weet dat dit minder is.
De eerste dag is sowieso het moeilijkste en is het bijna onmogelijk een wolf eruit te halen.
Maar niet geheel onmogelijk, hoe verder je komt, hoe makkelijker leuker en ook spannender.
Ik heb precies dezelfe regels gebruikt als Slaro.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:53 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
de eerste regel klopt helemaal. De tweede regel ben ik het niet mee eens. Slaro nam het initiatief. Met andere regels dan DeParo. DeParo bood aan het spel over te nemen, en toen het spel bezig was, waren allerlei regels anders. Maar ontopic, vooruit, omdat jij het bent:
Calex voor BM. die is altijd wel goed, maar niet zo goed, dus boeit het me niet als hij gekillt wordt door de wolven. JB voor de lynch, omdat die zich belachelijk verdacht gedraagt/gedroeg.
Dat waren mijn inzendingen.
Misschien is lezen niet jouw sterkste kant in plaats die van mij.quote:toch knap dat je op een post kan reageren, zonder op de inhoud in te gaan. Je bent hier wel op zijn plaats op FOK!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
1. Idz
2. Hara
3. Beach
4. DeParo
5. Susi
6. Ajf
7. Blessed19
Zet mij er dan ook maar bij opquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij sloegen wij de kerst ook altijd over, of namen we een pauze of zo.. Maar dit zal geen drie weken gaan duren.
Doe je toch meequote:
Ik denk dat t over ongeveer een weekje zo ver is? En Timmm stuurt wel een pm tegen die tijd gok ik.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:04 schreef Kekaa het volgende:
Ja, ik sta er ook op
Wanneer beginnen we dan? Of krijgt iedereen een PM ofzo?
Of moet ik even het begin van dit topic goed doorlezen?
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook meedoen met ronde 2
[..]
Ja, en toen jij zo akkoord ging enzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:34 schreef krioro het volgende:
Je bedoelt dat jij zei "Je doet de volgende ronde ook maar mee!"? Die deal?
Nope. Het gezeik begon nu al eerder dan verwachtquote:
Oh ja, nu je het zegt, klopt!quote:Op woensdag 2 december 2009 08:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en toen jij zo akkoord ging enzo.
Welk gezeik?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nope. Het gezeik begon nu al eerder dan verwacht
Wat vind jij eigenlijk van het idee van één BM met bodyguards? Lijkt het je wat of denk je my way is beter? En waarom? Gewoon om jullie kant ook te horen.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hadden we niet net besloten dat iedereen die zich aanbiedt als burgemeester een weerwolf is?
Ik vind bodyguards op zich wel een leuk idee.. maar in mijn ervaring wordt de burgemeester echt niet zo vaak afgeslacht. Ik heb het eigenlijk zelden meegemaakt dat een burgemeester wordt opgegeten/gelyncht puur omdat het een burgemeester is. In het spel met kaarten wel ja, maar daar zit geen/weinig tactiek in en maakt die ene stem heel veel uit. Maar op een forum niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van het idee van één BM met bodyguards? Lijkt het je wat of denk je my way is beter? En waarom? Gewoon om jullie kant ook te horen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:54 schreef Harajuku. het volgende:
twee burgemeesters
Edit: Voor de Krioro's onder ons, twee bodyguards dus.
Wil jij nou graag voor stupid fucking cunt uitgescholden worden? Het is dat het neit mag van harajakkie!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
moet ik nou een nieuwe openen? nee toch?
quote:
huh?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:59 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Wil jij nou graag voor stupid fucking cunt uitgescholden worden? Het is dat het neit mag van harajakkie!
Kijk vooral even naar de fipo in het vorige topicquote:
oh je wilde m zelf sluitenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:16 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Kijk vooral even naar de fipo in het vorige topic
Ik was ook maar een beetje serieus, harajakkie!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
Nou jaaaaaaaaaaaaaaa. Wij hebben ook zo vaak iemand gehad die later aan kwam kakken, deze reactie is wel heel erg overtrokken.
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:20 schreef UncleErnie het volgende:
Je wordt bedankt, tyfusTS. Door jouw onvermogen je aan je eigen lompe regels te houden, zie ik niet wat isdatzo's rol is voor ik naar bed ga.
niet alleen hoop ik dat deze ronde snel afgelopen is, zodat je geen SL meer bent, ik hoop ook van harte dat je niet blijft om een ronde mee te spelen, zodat ik helemaal geen last meer van je heb!
Sindsdien leefden alle bewoners van Wakkerdam vredig naast elkaar.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:58 schreef DeParo het volgende:
Over halfuurtje tot driekwartier staat het op het forum. Iemand wilde namelijk nog stemmen maar moet blijkbaar wachten, raar verhaal, ik geef hem de kans.
Ik ga gewoon slapen, wat dacht je daarvanquote:Op woensdag 2 december 2009 22:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nah ga toch maar sporten zie het daarna wel
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dude in plaats van dat ie meteen even zegt wie er dood was...
laten we deze ronde gewoon even afmaken en er dan echt voor gaan...
well thanks my love...quote:
Ik ook van jou idzquote:Op donderdag 3 december 2009 00:54 schreef Isdatzo het volgende:
Na al die misselijkmakende beschuldigingen van Tim.... Sorry Tim
.
* Isdatzo PS omarmt.
slaap lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
Kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |