Dat maakt niet uit. Is TS weg, dan neem ik het over.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil het ook wel een keer proberen, even zien of ik er het geduld voor heb en de aandacht ervoor kan opbrengen
Maar het ziet ernaar uit dat t niet doorgaat, of wel? TS is weg
Hoeveel had je dr dan voor dat maffia spel?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:34 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien wacht TS wel tot er minimaal 30 mee gaan doen ()
Volgens mij één keer iets in de 20, meestal 15 of minderquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoeveel had je dr dan voor dat maffia spel?
nooit echt meer dan 20, en als het wel zo was had je een hele hoop inactieve luiquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoeveel had je dr dan voor dat maffia spel?
Als we dat halenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:21 schreef UncleErnie het volgende:
Zullen we bij 20 beginnen, met of zonder TS?
Het laatste wat ik gehoord had, weet ze nog niet of ze wel mee durft te doen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:05 schreef BeamofLight het volgende:
Ik mis Ladiadia nog in het rijtje.
Je mag altijd anderen PMen. Je mag je rol zeggen en liegen dat het gedrukt staat. Vertrouw niemand. Wat niet mag (hara!) is screenshots maken van je rol.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:30 schreef Xaryna het volgende:
1. UncleErnie
2.Trevland
3. Ezechielk
4. Syb-rund.
5. Ajf
6. CLX
7. Idz
8. Hara
9. PS
10. Leki
11. Tegan
12. Hawaii_tim
13. Susi
14. JB
15. _Michiel_
16. Xaryna
Ik doe ook wel mee!
Vraagjes:
Mag je anderen pmen (als niet weerwolf dan)?
Hoeveel weerwolven doe je op 30 mensen?
Nou ja, ik heb het wel eens gedaan dat je dus niet mocht pmen, of dat je dood bent zodra je je rol verklapt in het topic... Altijd even checken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:46 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je mag altijd anderen PMen. Je mag je rol zeggen en liegen dat het gedrukt staat. Vertrouw niemand. Wat niet mag (hara!) is screenshots maken van je rol.
Hoeveel weerwolven er komen, dat moeten we op het moment bekijken. 1 op de 5 lijkt me redelijk. Dus bij 20 deelnemers 4 wolven.
Dat denk ik erover in ieder geval. Laat ik het niet teveel overnemen, voor het geval TS zo terugkomt, en zich gepasseerd voelt
Je mag je rol best verklappen. Of je de waarheid spreekt is een tweede!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:54 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het wel eens gedaan dat je dus niet mocht pmen, of dat je dood bent zodra je je rol verklapt in het topic... Altijd even checken.
Tnx!
TS, maar die faalt grote tijden nog voordat het spel is begonnen. Dus ga je gang: Benoem jezelf tot leider en start het spel.quote:Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef DeParo het volgende:
Is er een leider anders wil ik het wel doen. Ik ken het spelletje goed anders schrijf ik me gewoon in als dat kan nadruk op activiteit.
Lead away!quote:Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef DeParo het volgende:
Is er een leider anders wil ik het wel doen. Ik ken het spelletje goed anders schrijf ik me gewoon in als dat kan nadruk op activiteit.
Als ze actief zijn dan schrijf je maar in wie je wiltquote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Lead away!
Zullen we trouwens Ladi, Lynda en PP gewoon verplicht inschrijven ?
Waarom? Je kan toch gewoon dat lijstje overnemen?quote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als ze actief zijn dan schrijf je maar in wie je wilt;).
Maar goed het inschrijftopic is bei deze dus heropend als iedereen zich opnieuw zou willen aanmelden.
1. UncleErnie
2/tm30
What she said.quote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom? Je kan toch gewoon dat lijstje overnemen?
Misschie wel handig om de hele namen erbij te zettenquote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom zou ik me opnieuw aanmelden als de lijst een paar posts terug staat?
1. UncleErniequote:Op maandag 30 november 2009 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschie wel handig om de hele namen erbij te zetten
Die weet ik ook niet allemaal
Ik zie een fijne samenwerking tegemoet.quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef UncleErnie het volgende:
zie bovenstaande posts. Ik ben het áltijd met harajakkie eens!
Slijmerd.quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef UncleErnie het volgende:
zie bovenstaande posts. Ik ben het áltijd met harajakkie eens!
1. UncleErniequote:Op maandag 30 november 2009 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschie wel handig om de hele namen erbij te zetten
Die weet ik ook niet allemaal
Inactieven eruit filteren is niet nodig. Bij vrijwel elke deelnemer weet ik dat ze dat zijn, omdat ik daar eerder mee gespeeld heb. De eerdere inschrijflijst is genoeg.quote:Op maandag 30 november 2009 16:49 schreef DeParo het volgende:
1. UncleErnie
2. JanesBrownie
3. Harajuku.
4. Susi
t/m 30
Jouw verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 30 november 2009 16:52 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Inactieven eruit filteren is niet nodig. Bij vrijwel elke deelnemer weet ik dat ze dat zijn, omdat ik daar eerder mee gespeeld heb. De eerdere inschrijflijst is genoeg.
en bij 3 keer niet (op tijd) reageren lig je eruit?quote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jouw verantwoordelijkheid.
1. UncleErnie
2.Trevland
3. Ezechielk
4. Syb-rund.
5. Ajf
6. Calex
7. Isdatzo
8. Harajuku.
9. Puntenslijpsel
10. Lekiamh
11. Tegan
12. Hawaii_tim
13. Susi
14. JaniesBrownie
15. _Michiel_
16. Xaryna
17. Borisz
Tijden:
eerste dag heb je tot de volgende dag 20:00 om iets in te leveren. Daarna verloopt elke dag van 20:00 tot 20:00.
Ja bij 3 waarschuwingen of 2x zonder geldige reden geen stem te hebben achtergelaten. Echter een stem voor bv burgemeester is dan weer niet verplicht.quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en bij 3 keer niet (op tijd) reageren lig je eruit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |