Dat maakt niet uit. Is TS weg, dan neem ik het over.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil het ook wel een keer proberen, even zien of ik er het geduld voor heb en de aandacht ervoor kan opbrengen
Maar het ziet ernaar uit dat t niet doorgaat, of wel? TS is weg
Hoeveel had je dr dan voor dat maffia spel?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:34 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien wacht TS wel tot er minimaal 30 mee gaan doen ()
Volgens mij één keer iets in de 20, meestal 15 of minderquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoeveel had je dr dan voor dat maffia spel?
nooit echt meer dan 20, en als het wel zo was had je een hele hoop inactieve luiquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoeveel had je dr dan voor dat maffia spel?
Als we dat halenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:21 schreef UncleErnie het volgende:
Zullen we bij 20 beginnen, met of zonder TS?
Het laatste wat ik gehoord had, weet ze nog niet of ze wel mee durft te doen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:05 schreef BeamofLight het volgende:
Ik mis Ladiadia nog in het rijtje.
Je mag altijd anderen PMen. Je mag je rol zeggen en liegen dat het gedrukt staat. Vertrouw niemand. Wat niet mag (hara!) is screenshots maken van je rol.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:30 schreef Xaryna het volgende:
1. UncleErnie
2.Trevland
3. Ezechielk
4. Syb-rund.
5. Ajf
6. CLX
7. Idz
8. Hara
9. PS
10. Leki
11. Tegan
12. Hawaii_tim
13. Susi
14. JB
15. _Michiel_
16. Xaryna
Ik doe ook wel mee!
Vraagjes:
Mag je anderen pmen (als niet weerwolf dan)?
Hoeveel weerwolven doe je op 30 mensen?
Nou ja, ik heb het wel eens gedaan dat je dus niet mocht pmen, of dat je dood bent zodra je je rol verklapt in het topic... Altijd even checken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:46 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je mag altijd anderen PMen. Je mag je rol zeggen en liegen dat het gedrukt staat. Vertrouw niemand. Wat niet mag (hara!) is screenshots maken van je rol.
Hoeveel weerwolven er komen, dat moeten we op het moment bekijken. 1 op de 5 lijkt me redelijk. Dus bij 20 deelnemers 4 wolven.
Dat denk ik erover in ieder geval. Laat ik het niet teveel overnemen, voor het geval TS zo terugkomt, en zich gepasseerd voelt
Je mag je rol best verklappen. Of je de waarheid spreekt is een tweede!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:54 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het wel eens gedaan dat je dus niet mocht pmen, of dat je dood bent zodra je je rol verklapt in het topic... Altijd even checken.
Tnx!
TS, maar die faalt grote tijden nog voordat het spel is begonnen. Dus ga je gang: Benoem jezelf tot leider en start het spel.quote:Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef DeParo het volgende:
Is er een leider anders wil ik het wel doen. Ik ken het spelletje goed anders schrijf ik me gewoon in als dat kan nadruk op activiteit.
Lead away!quote:Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef DeParo het volgende:
Is er een leider anders wil ik het wel doen. Ik ken het spelletje goed anders schrijf ik me gewoon in als dat kan nadruk op activiteit.
Als ze actief zijn dan schrijf je maar in wie je wiltquote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Lead away!
Zullen we trouwens Ladi, Lynda en PP gewoon verplicht inschrijven ?
Waarom? Je kan toch gewoon dat lijstje overnemen?quote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als ze actief zijn dan schrijf je maar in wie je wilt;).
Maar goed het inschrijftopic is bei deze dus heropend als iedereen zich opnieuw zou willen aanmelden.
1. UncleErnie
2/tm30
What she said.quote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom? Je kan toch gewoon dat lijstje overnemen?
Misschie wel handig om de hele namen erbij te zettenquote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom zou ik me opnieuw aanmelden als de lijst een paar posts terug staat?
1. UncleErniequote:Op maandag 30 november 2009 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschie wel handig om de hele namen erbij te zetten
Die weet ik ook niet allemaal
Ik zie een fijne samenwerking tegemoet.quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef UncleErnie het volgende:
zie bovenstaande posts. Ik ben het áltijd met harajakkie eens!
Slijmerd.quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef UncleErnie het volgende:
zie bovenstaande posts. Ik ben het áltijd met harajakkie eens!
1. UncleErniequote:Op maandag 30 november 2009 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschie wel handig om de hele namen erbij te zetten
Die weet ik ook niet allemaal
Inactieven eruit filteren is niet nodig. Bij vrijwel elke deelnemer weet ik dat ze dat zijn, omdat ik daar eerder mee gespeeld heb. De eerdere inschrijflijst is genoeg.quote:Op maandag 30 november 2009 16:49 schreef DeParo het volgende:
1. UncleErnie
2. JanesBrownie
3. Harajuku.
4. Susi
t/m 30
Jouw verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 30 november 2009 16:52 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Inactieven eruit filteren is niet nodig. Bij vrijwel elke deelnemer weet ik dat ze dat zijn, omdat ik daar eerder mee gespeeld heb. De eerdere inschrijflijst is genoeg.
en bij 3 keer niet (op tijd) reageren lig je eruit?quote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jouw verantwoordelijkheid.
1. UncleErnie
2.Trevland
3. Ezechielk
4. Syb-rund.
5. Ajf
6. Calex
7. Isdatzo
8. Harajuku.
9. Puntenslijpsel
10. Lekiamh
11. Tegan
12. Hawaii_tim
13. Susi
14. JaniesBrownie
15. _Michiel_
16. Xaryna
17. Borisz
Tijden:
eerste dag heb je tot de volgende dag 20:00 om iets in te leveren. Daarna verloopt elke dag van 20:00 tot 20:00.
Ja bij 3 waarschuwingen of 2x zonder geldige reden geen stem te hebben achtergelaten. Echter een stem voor bv burgemeester is dan weer niet verplicht.quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en bij 3 keer niet (op tijd) reageren lig je eruit?
Ik hoefde niet te lezen van jou, maar ik vraag mij nu wel af of er hints komen en if so: hoe?quote:Op maandag 30 november 2009 17:11 schreef UncleErnie het volgende:
Ik stem natuurlijk op gefreakte britney.
Wanneer beginnen we?
We zijn al 2 weken bezig met inschrijven. Ik vind het nu al te lang duren.quote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef DeParo het volgende:
Burgemeesterstemmen aub pas als we begonnen zijn daarvoor komt nog een apart speeltopic. De ronde begint pas als ik iedereen z'n rol heb gestuurd. We beginnen bij 30 spelers. Als dit te lang duurt dan beginnen we eerder bij 20-25 spelers. Verder ben ik benieuwd of er behoefte is aan een aparte Skype-channel. Uit ervaring kan ik zeggen dat dit heel handig is ook voor de activiteit.
Uiteraard komen in de eerste ronde van WvW hints. Telkens als iemand doodgaat door Lynch schrijft de spelleider, ik dus, een verhaaltje in de trent van het spel. Daarin zal een hint verschijnen naar een rol alles behalve de weerwolven of burger. Dit kan betrekking hebben op de naam van de speler of zijn naam is listig verwerkt in de tekst. Maar bijvoorbeeld bij Uncle Ernie kan ik in een annagram Bert zeggen bv. Niet te moeilijk denken maar zeker niet te makkelijk haha.quote:Op maandag 30 november 2009 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoefde niet te lezen van jou, maar ik vraag mij nu wel af of er hints komen en if so: hoe?
30 spelers krijg je niet, en ik ga niet met jullie Skypenquote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef DeParo het volgende:
Burgemeesterstemmen aub pas als we begonnen zijn daarvoor komt nog een apart speeltopic. De ronde begint pas als ik iedereen z'n rol heb gestuurd. We beginnen bij 30 spelers. Als dit te lang duurt dan beginnen we eerder bij 20-25 spelers. Verder ben ik benieuwd of er behoefte is aan een aparte Skype-channel. Uit ervaring kan ik zeggen dat dit heel handig is ook voor de activiteit.
Okay, zo deden wij het ook. Wij gebruiken ondertitels/sigs/avatar en het fotoboek voor hints. Deze mogen dan ook niet veranderd worden zolang het spel bezig is.quote:Op maandag 30 november 2009 17:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Uiteraard komen in de eerste ronde van WvW hints. Telkens als iemand doodgaat door Lynch schrijft de spelleider, ik dus, een verhaaltje in de trent van het spel. Daarin zal een hint verschijnen naar een rol alles behalve de weerwolven of burger. Dit kan betrekking hebben op de naam van de speler of zijn naam is listig verwerkt in de tekst. Maar bijvoorbeeld bij Uncle Ernie kan ik in een annagram Bert zeggen bv. Niet te moeilijk denken maar zeker niet te makkelijk haha.
Bij de moorden van de weerwolven zal er ook een verhaaltje verschijnen. Hierin staat een hint naar een weerwolf dit is elke ronde weer iemand anders. Zou het zo kunnen zijn dat de weerwolven er te snel uitvliegen kan ik een ronde of meer expres geen hints erin zetten. Hetzelfde geldt voor de lynchverhalen. Dus de weerwolven moeten goed de lynchverhalen in de gaten houden en de burgers + andere rollen goed de weerwolven.
Uiteraard mag dat niet.quote:Op maandag 30 november 2009 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay, zo deden wij het ook. Wij gebruiken ondertitels/sigs/avatar en het fotoboek voor hints. Deze mogen dan ook niet veranderd worden zolang het spel bezig is.
Persoonlijk vind ik deze manier ook prima. Het hoeft van mij niet persé te zijn zoals we het eerst deden. Ik vind alleen wel dat je sowieso hints moet geven, in beide verhalen. Anders kan de spelleider zomaar bepalen, och, die vind ik aardiger, laat ik daarnaartoe vandaag eens geen hints geven. Om maar iets te noemen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Uiteraard komen in de eerste ronde van WvW hints. Telkens als iemand doodgaat door Lynch schrijft de spelleider, ik dus, een verhaaltje in de trent van het spel. Daarin zal een hint verschijnen naar een rol alles behalve de weerwolven of burger. Dit kan betrekking hebben op de naam van de speler of zijn naam is listig verwerkt in de tekst. Maar bijvoorbeeld bij Uncle Ernie kan ik in een annagram Bert zeggen bv. Niet te moeilijk denken maar zeker niet te makkelijk haha.
Bij de moorden van de weerwolven zal er ook een verhaaltje verschijnen. Hierin staat een hint naar een weerwolf dit is elke ronde weer iemand anders. Zou het zo kunnen zijn dat de weerwolven er te snel uitvliegen kan ik een ronde of meer expres geen hints erin zetten. Hetzelfde geldt voor de lynchverhalen. Dus de weerwolven moeten goed de lynchverhalen in de gaten houden en de burgers + andere rollen goed de weerwolven.
Dank je, ik voel me zeer vereerd en zal mijn taak zo goed mogelijk vervullen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
Een nieuwe als burgemeester lijkt me wel amusant. Mijn stem gaat naar JaniesBrownie.
Mijn stem heb je sowieso in the pocket in hoor.quote:
Ik ook,want ik ken het spel nietquote:Op maandag 30 november 2009 17:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben het wat betreft tijd en hints met Tim eens.
Toen wij begonnen snapte niemand hetquote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook,want ik ken het spel niet
Maar klinkt okee genoeg. Als ik iets niet snap, vraag ik het wel gaandeweg het spel
quote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn stem heb je sowieso in the pocket in hoor.
Ja, vanavond de rollen en dan morgen beginnen of zo.quote:
Campagne bedoelde ikquote:Op maandag 30 november 2009 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moeten we nog een verkiezingsdinges houden?
alweer?quote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, nergens goed voor.
Alhoewel, je mag wel je tieten posten als je wil.
Cupido kan niets, en die geliefden ook niet. Je hebt dan alleen 2 dorp dood ipv 1.quote:Op maandag 30 november 2009 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar het is toch cupido EN dan nog twee geliefden? dan zijn er toch maar 7 spelers?
Ja, maar als de rollen verdeeld worden, dan zijn er nog geen 2 geliefden. die hebben een willekeurige andere rol.quote:Op maandag 30 november 2009 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar het is toch cupido EN dan nog twee geliefden? dan zijn er toch maar 7 spelers?
Qft.quote:
Ik werd godverdomme altijd gekoppeld, toen ik zeg maar nog niet opgesloten zat in Rotterdamquote:Op maandag 30 november 2009 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hou nog steed van CupidoIk heb in vorige spellen altijd erg veel pret gehad met geliefdes!
Kom op Hara, je houdt toch wel van de liefde?
![]()
![]()
Zijn wij wel es gekoppeld?quote:Op maandag 30 november 2009 17:49 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik werd godverdomme altijd gekoppeld, toen ik zeg maar nog niet opgesloten zat in Rotterdam
volgens mij wel. Maar met jou wil ik toch ook gekoppeld zijn, poes!quote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een rol
[..]
Zijn wij wel es gekoppeld?
pcies schattepetat.Niet zo zeuren dusquote:Op maandag 30 november 2009 17:51 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
volgens mij wel. Maar met jou wil ik toch ook gekoppeld zijn, poes!
O okeequote:Op maandag 30 november 2009 17:44 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja, maar als de rollen verdeeld worden, dan zijn er nog geen 2 geliefden. die hebben een willekeurige andere rol.
De rollen worden straks verdeeld, en komende dag mag Cupido 2 mensen koppelen. Ongeacht hun rol. Hun andere rol gaat dus gewoon door!
Niet als ik jou eerst doodvermoord met mijn puicke nachtwakersrol, of wat het hedendaagse equivalent daarvoor ook is!quote:Op maandag 30 november 2009 17:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga jullie allemaal doodvermoorden met mijn kekke rol.
Ja, sadist dat je wasquote:Op maandag 30 november 2009 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hou nog steed van CupidoIk heb in vorige spellen altijd erg veel pret gehad met geliefdes!
Kom op Hara, je houdt toch wel van de liefde?
![]()
![]()
Je parle Francais avec ma rolquote:Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Niet als ik jou eerst doodvermoord met mijn puicke nachtwakersrol, of wat het hedendaagse equivalent daarvoor ook is!
Linkje in dit topic? Kan er een in de OP?quote:Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef DeParo het volgende:
Dit kan dicht of tenminste iedereen hier mag zich verplaatsen naar het speeltopic. Liever toch niet dicht voor het geval we een vervanger zoeken of de discussie naast het speeltopic.
Een heel stokbrood via de poeperd naar binnen schuiven lijkt me vrij dodelijkquote:Op maandag 30 november 2009 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je parle Francais avec ma rol
En nee, dat slaat nergens op en ik ga jullie slaan met mn stokbrood
Alleen moord lijkt me op die manier wat lastig
Maar alles uit naam van de liefde snoes, dat weet je toch!quote:
Ik sloeg, ik stak hem nergens inquote:Op maandag 30 november 2009 17:58 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Een heel stokbrood via de poeperd naar binnen schuiven lijkt me vrij dodelijk
Zo kwam het niet overquote:Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar alles uit naam van de liefde snoes, dat weet je toch!
quote:Op maandag 30 november 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Speeltopic Weerwolven Van Wakkerdam #1
quote:Op maandag 30 november 2009 20:26 schreef DeParo het volgende:
1. Iedereen heeft z'n rol wat mensen daarover zeggen moet je zelf weten of je dat gelooft of niet.
2. Voor morgen 19:30 zowel een burgemeesterstem als een lynchstem. Om 20:00 komt de eerste uitslag en de weerwolvenmoord ook.
3. Burgemeester blijf je tot je dood en het is wel degelijk een gunstige rol. Bovendien blijkt daaruit dat de mensen je kunnen vertrouwen.
4. Elke dag tussen 20:00 lynchstemmen inleveren (ook de weerwolven).
Ik had 'm al gevondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |