Calex heeft sowieso geen karakter. Of hij inmiddels een rol heeft, weet ik nietquote:
Logische keuzequote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga stemmen op Ajf. Gewoon omdat
Zijn naam is het kortst
En dat zeg ik nu al, want ik hoef moren pas te stemmen
Ik was ook niet serieusquote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef ajf het volgende:
[..]
Logische keuze![]()
Morgen pas stemmen dus
Het geeft niks hoorquote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus
Maar omdat je naam zo kort is, viel ie me het eerste op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
quote:Op maandag 30 november 2009 22:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Het geeft niks hoorIk ben ook nog de knapste
Je hebt wel katten, das een +SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wolven houden niet van katten
Om ongefundeerd te blijven doen
compact en kleverig.
Ja die heb ik al 9 jaar.quote:Op maandag 30 november 2009 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt wel katten, das een +
Wolven houden niet van katten
Om ongefundeerd te blijven doen
Dat niemand nog een echte reden heef om op wie dan ook te stemmen en dat het feit dat jij katten hebt een even goede reden is als het feit dat je naam kort is om niet te denken dat je een wolf bentquote:Op maandag 30 november 2009 22:59 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja die heb ik al 9 jaar.![]()
Nee en wat insinueer je nu?
Wel knap dat je in 2 zinnen met veel woorden heel weinig zegtquote:Op maandag 30 november 2009 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat niemand nog een echte reden heef om op wie dan ook te stemmen en dat het feit dat jij katten hebt een even goede reden is als het feit dat je naam kort is om niet te denken dat je een wolf bent
In feite niets dus
Ik hoop dat dat een compliment isquote:Op maandag 30 november 2009 23:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Wel knap dat je in 2 zinnen met veel woorden heel weinig zegtIk heb het idee dat je al een beetje in het spel zit. Je doet me denken aan Hara
Dat kan je zo opvattenquote:Op maandag 30 november 2009 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een compliment is
en ik ben de hele tijd al flauw aan het doen, ik ben een beetje bang dat ze niet denken dat ik serieus ben
Ja, maar dadelijk lig ik er meteen uitquote:Op maandag 30 november 2009 23:15 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat kan je zo opvatten
Je past dan perfect in het spelAls ze maar denken dat je niet serieus bent zet je ze op het verkeerde been en dat is precies de bedoeling
Als je er niks van snapt is dat beter voor de restquote:Op maandag 30 november 2009 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dadelijk lig ik er meteen uitomdat ze denken dat ik het spel niet snap ofzo
Maar misschien is dat ook helemaal niet zo
Neequote:
Oh,quote:
Zo bedoelde ik het zeker nietquote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh,.
En niemand wordt eruit gestemd omdat ie nieuw is, dat is een strategie van niets.
Ik lul gewoon veel. Verder valt er niet zoveel te snappenquote:Op maandag 30 november 2009 23:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Als je er niks van snapt is dat beter voor de rest![]()
Ik snap niet zoveel van jou eigenlijk
En jawel, ik dacht: Hara: Dat MOET wel een compliment zijnquote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh,.
En niemand wordt eruit gestemd omdat ie nieuw is, dat is een strategie van niets.
Ik zeg niet dat er nu al een strategie is, maar als er één zou zijn zou nieuwelingen eruit stemmen niet de juiste zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lul gewoon veel. Verder valt er niet zoveel te snappen
[..]
En jawel, ik dacht: Hara: Dat MOET wel een compliment zijn![]()
Hoe kun je trouwens op dit moment al een strategie hebben?niemand weet toch nog iets? Is de eerste keer sowieso niet gewoon stemmen door een slag te slaan? als je niets weet?
O okeequote:Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er nu al een strategie is, maar als er één zou zijn zou nieuwelingen eruit stemmen niet de juiste zijn.
Zal wel iets vrouwelijks zijn danquote:Op maandag 30 november 2009 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lul gewoon veel. Verder valt er niet zoveel te snappen
[..]
Ze doet me denken aan jou, schatquote:
Waarvoor dank en nu ga ik dromen over weerwolven en poesjes en waarom dat niet samen gaatquote:
Dan droom ik wel alleen van.. laat maarquote:Op maandag 30 november 2009 23:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarvoor dank en nu ga ik dromen over weerwolven en poesjes en waarom dat niet samen gaat
Ik zo in elk geval wel. Trusten!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:31 schreef _Michiel_ het volgende:
Het is nacht in Wakkerdam. Alle bewoners sluiten hun ogen......
Ikke nog lang nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zo in elk geval wel. Trusten!
Studerenquote:
Dat is lastig uit te leggen. ik heb nog geen major gekozenquote:
Dat klinkt net zo logisch als dat wolven geen poesjes hebben en namen kort zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 04:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik verdenk jullie allemaal omdat jullie niks meer zeggen
Sorry, ik was buiten, mensen de strot afbijten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 04:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik verdenk jullie allemaal omdat jullie niks meer zeggen
Dus jij hebt geen poesjequote:Op dinsdag 1 december 2009 08:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt net zo logisch als dat wolven geen poesjes hebben en namen kort zijn
quote:Op maandag 30 november 2009 20:24 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Calex heeft sowieso geen karakter. Of hij inmiddels een rol heeft, weet ik niet
Ze heeft wel een poesje Tim. Kijk maar in haar foboquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:33 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen poesje
Jammer, want als je die had gepost, had ik je deze ronde nog gespaard.
Dit loopt wel heel fout met onze tijden. We kunnen de tijden ofwel vervroegen, ofwel naar morgenochtend verplaatsen. TS, wat wil jij?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:41 schreef iteejer het volgende:
Vanavond zal er agv werkzaamheden aan de servers downtime optreden, we verwachten ca 2 uur offline te zijn. Kan korter zijn, maar kan ook langer duren.
We gaan in de downtime het OS van onze fileserver upgraden. Dit hangt samen met de periodieke kernelpanics. De statuspagina zal online komen, eventuele bijzonderheden zullen daar vermeld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |