Calex heeft sowieso geen karakter. Of hij inmiddels een rol heeft, weet ik nietquote:
Logische keuzequote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga stemmen op Ajf. Gewoon omdat
Zijn naam is het kortst
En dat zeg ik nu al, want ik hoef moren pas te stemmen
Ik was ook niet serieusquote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef ajf het volgende:
[..]
Logische keuze![]()
Morgen pas stemmen dus
Het geeft niks hoorquote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus
Maar omdat je naam zo kort is, viel ie me het eerste op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
quote:Op maandag 30 november 2009 22:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Het geeft niks hoorIk ben ook nog de knapste
Je hebt wel katten, das een +SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wolven houden niet van katten
Om ongefundeerd te blijven doen
compact en kleverig.
Ja die heb ik al 9 jaar.quote:Op maandag 30 november 2009 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt wel katten, das een +
Wolven houden niet van katten
Om ongefundeerd te blijven doen
Dat niemand nog een echte reden heef om op wie dan ook te stemmen en dat het feit dat jij katten hebt een even goede reden is als het feit dat je naam kort is om niet te denken dat je een wolf bentquote:Op maandag 30 november 2009 22:59 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja die heb ik al 9 jaar.![]()
Nee en wat insinueer je nu?
Wel knap dat je in 2 zinnen met veel woorden heel weinig zegtquote:Op maandag 30 november 2009 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat niemand nog een echte reden heef om op wie dan ook te stemmen en dat het feit dat jij katten hebt een even goede reden is als het feit dat je naam kort is om niet te denken dat je een wolf bent
In feite niets dus
Ik hoop dat dat een compliment isquote:Op maandag 30 november 2009 23:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Wel knap dat je in 2 zinnen met veel woorden heel weinig zegtIk heb het idee dat je al een beetje in het spel zit. Je doet me denken aan Hara
Dat kan je zo opvattenquote:Op maandag 30 november 2009 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een compliment is
en ik ben de hele tijd al flauw aan het doen, ik ben een beetje bang dat ze niet denken dat ik serieus ben
Ja, maar dadelijk lig ik er meteen uitquote:Op maandag 30 november 2009 23:15 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat kan je zo opvatten
Je past dan perfect in het spelAls ze maar denken dat je niet serieus bent zet je ze op het verkeerde been en dat is precies de bedoeling
Als je er niks van snapt is dat beter voor de restquote:Op maandag 30 november 2009 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dadelijk lig ik er meteen uitomdat ze denken dat ik het spel niet snap ofzo
Maar misschien is dat ook helemaal niet zo
Neequote:
Oh,quote:
Zo bedoelde ik het zeker nietquote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh,.
En niemand wordt eruit gestemd omdat ie nieuw is, dat is een strategie van niets.
Ik lul gewoon veel. Verder valt er niet zoveel te snappenquote:Op maandag 30 november 2009 23:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Als je er niks van snapt is dat beter voor de rest![]()
Ik snap niet zoveel van jou eigenlijk
En jawel, ik dacht: Hara: Dat MOET wel een compliment zijnquote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh,.
En niemand wordt eruit gestemd omdat ie nieuw is, dat is een strategie van niets.
Ik zeg niet dat er nu al een strategie is, maar als er één zou zijn zou nieuwelingen eruit stemmen niet de juiste zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lul gewoon veel. Verder valt er niet zoveel te snappen
[..]
En jawel, ik dacht: Hara: Dat MOET wel een compliment zijn![]()
Hoe kun je trouwens op dit moment al een strategie hebben?niemand weet toch nog iets? Is de eerste keer sowieso niet gewoon stemmen door een slag te slaan? als je niets weet?
O okeequote:Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er nu al een strategie is, maar als er één zou zijn zou nieuwelingen eruit stemmen niet de juiste zijn.
Zal wel iets vrouwelijks zijn danquote:Op maandag 30 november 2009 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lul gewoon veel. Verder valt er niet zoveel te snappen
[..]
Ze doet me denken aan jou, schatquote:
Waarvoor dank en nu ga ik dromen over weerwolven en poesjes en waarom dat niet samen gaatquote:
Dan droom ik wel alleen van.. laat maarquote:Op maandag 30 november 2009 23:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarvoor dank en nu ga ik dromen over weerwolven en poesjes en waarom dat niet samen gaat
Ik zo in elk geval wel. Trusten!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:31 schreef _Michiel_ het volgende:
Het is nacht in Wakkerdam. Alle bewoners sluiten hun ogen......
Ikke nog lang nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zo in elk geval wel. Trusten!
Studerenquote:
Dat is lastig uit te leggen. ik heb nog geen major gekozenquote:
Dat klinkt net zo logisch als dat wolven geen poesjes hebben en namen kort zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 04:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik verdenk jullie allemaal omdat jullie niks meer zeggen
Sorry, ik was buiten, mensen de strot afbijten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 04:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik verdenk jullie allemaal omdat jullie niks meer zeggen
Dus jij hebt geen poesjequote:Op dinsdag 1 december 2009 08:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt net zo logisch als dat wolven geen poesjes hebben en namen kort zijn
quote:Op maandag 30 november 2009 20:24 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Calex heeft sowieso geen karakter. Of hij inmiddels een rol heeft, weet ik niet
Ze heeft wel een poesje Tim. Kijk maar in haar foboquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:33 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen poesje
Jammer, want als je die had gepost, had ik je deze ronde nog gespaard.
Dit loopt wel heel fout met onze tijden. We kunnen de tijden ofwel vervroegen, ofwel naar morgenochtend verplaatsen. TS, wat wil jij?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:41 schreef iteejer het volgende:
Vanavond zal er agv werkzaamheden aan de servers downtime optreden, we verwachten ca 2 uur offline te zijn. Kan korter zijn, maar kan ook langer duren.
We gaan in de downtime het OS van onze fileserver upgraden. Dit hangt samen met de periodieke kernelpanics. De statuspagina zal online komen, eventuele bijzonderheden zullen daar vermeld worden.
FOK! is vanavond down na 21 uur.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:42 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dit loopt wel heel fout met onze tijden. We kunnen de tijden ofwel vervroegen, ofwel naar morgenochtend verplaatsen. TS, wat wil jij?
De uitslag en de moorden zullenquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:42 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
FOK! is vanavond down na 21 uur.
Het gaat net goed!
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:46 schreef Xaryna het volgende:
Ik wil mijn stemmen aanpassen maar het mag niet
Geil. Neuken?quote:
Ja hallooo, en ik danquote:
Gewoon hier.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik merkte het, ik zal 'm binnenkort even vervangen.
Waar moet ik nou stemmen ?
In TS zijn PMbox. Waarom, vraag je je af, doen we het niet zoals we het al deden, wat leuker is voor het spel, en makkelijker voor TS, nou dat is simpel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik merkte het, ik zal 'm binnenkort even vervangen.
Waar moet ik nou stemmen ?
Heb je geen enkel gat te vullen?quote:
We kunnen tegelijk.quote:
Dan gebruik je je smurfenkrachten om die regels door een waterkraan hierheen te halen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het ook maar irritant dat ik nu steeds dat andere topic moet opzoeken voor deze oh zo kekke regels en rollen.
Misschien wordt ome laffer wel boos en krijgt ze de beloofde kleurplaat niet meerquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:06 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dan gebruik je je smurfenkrachten om die regels door een waterkraan hierheen te halen.
Laffer is al 100, die kunnen we wel aanquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien wordt ome laffer wel boos en krijgt ze de beloofde kleurplaat niet meer.
Zal ik zijn en jullie brood ook nog even smeren en in stukjes snijden?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:06 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dan gebruik je je smurfenkrachten om die regels door een waterkraan hierheen te halen.
Als jij je ergens aan ergert, en daar iets aan kan veranderen, waarom zou een ander het dan voor je moeten doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal ik zijn en jullie brood ook nog even smeren en in stukjes snijden?
Nou, ik wilde eigenlijk zo gaan ontbijten dus als dat niet teveel moeite is..quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal ik zijn en jullie brood ook nog even smeren en in stukjes snijden?
Omdat TS het zeiquote:
Ik vind TS (zijn regeltjes) steeds debieler wordenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:14 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Omdat TS het zei
Gepmd = niet te veranderen.
Natuurlijk jochie:quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:15 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik vind TS (zijn regeltjes) steeds debieler worden
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Natuurlijk jochie:
Een stem staat vast, de volgende dag, weer nieuwe kansen.
Het zal wel lekker chaotisch zijn als iedereen 24 uur zijn stem gaat zitten veranderen. En dan wilde jij nog dat ik je moest stemmen in het topic.
Laat mij nu maar lekker mijn 'debiele' regeltjes uitvoeren.
Ik heb het meerdere malen geleid en het is zo geslaagd. Op andere fora zijn we nu al met de 30e ronde bezig. Dus ga mij aub niet vertellen dat je mijn regeltjes 'debiel' vindt.
Waarom niet meteen dat iedereen elkaars rol weet, of vind je dat te debiel, en nu spelen en minder met mij bemoeien Ernie.
Kom lurken op het forum in mijn siggyquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
Hadden we nu maar Skype hè, dan hoefden we vanavond niet af te kicken.
En die spanning is nu he-le-maal weg. En dat was het leukste van het spel. Maar dat heb ik TS al meerdere malen duidelijk geprobeerd te maken. Dat heeft geen zin.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Susi het volgende:
Nja, het euvel is dat een groot deel van de deelnemers gewend is aan een andere gang van zaken.
We stemden gewoon in het topic en hielden een lijstje bij, met je stem, zodat je de tussenstand direct kon veranderen. En er waren machtige plottwisten met stemmen die om één minuut voor zeven werden veranderd enzo.
Maar dat is het spel toch ook, zelfs TS zijn spel. Elkaar opfokken hier tot het tijd is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Susi het volgende:
Nja, het euvel is dat een groot deel van de deelnemers gewend is aan een andere gang van zaken.
We stemden gewoon in het topic en hielden een lijstje bij, met je stem, zodat je de tussenstand direct kon veranderen. En er waren machtige plottwisten met stemmen die om één minuut voor zeven werden veranderd enzo.
Ok, ik ben het gewend anders te spelen, maar dat is denk ik nu wel duidelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Susi het volgende:
Waar is de chaos als wij zelf het lijstje voor jou al bijhouden, je alles op een blaadje presenteren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ok, ik ben het gewend anders te spelen, maar dat is denk ik nu wel duidelijk;). Nu blijft de uitslag tot 20:00 geheim, je weet het nooit zeker, degene die vreest dat hij eruit vliegt kan er alles aan blijven doen om de wachtende kiezers nog over te halen. Bovendien als het via de inbox van de spelleider gebeurt lijkt het me persoonlijk ook heel wat minder chaotisch. Ik heb er iing nooit problemen mee gehad.
Alsof er ook maar iemand 1 minuut voor de deadline nog gaat pmenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ok, ik ben het gewend anders te spelen, maar dat is denk ik nu wel duidelijk;). Nu blijft de uitslag tot 20:00 geheim, je weet het nooit zeker, degene die vreest dat hij eruit vliegt kan er alles aan blijven doen om de wachtende kiezers nog over te halen. Bovendien als het via de inbox van de spelleider gebeurt lijkt het me persoonlijk ook heel wat minder chaotisch. Ik heb er iing nooit problemen mee gehad.
De spanning creeer jezelf. Dus als je spanning wilt dan ga je maar lekker iemand zitten beschuldigen in plaats van met je vingertje naar mij te wijzen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:24 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
En die spanning is nu he-le-maal weg. En dat was het leukste van het spel. Maar dat heb ik TS al meerdere malen duidelijk geprobeerd te maken. Dat heeft geen zin.
Wat is dit voor onzin. Jij, de speler, jullie moeten het spel maken niet een of ander lijstje. Jullie moeten elkaar beschuldigen en zelfs zonder hints moeten jullie dit kunnen. Daar werken we ook naar toe dat jullie zonder hints en puur op basis van posts de wolven eruit kunnen halen. Met jullie lijstje haal je geen wolven eruit maar ga je lukraak iemand kiezen, nu is het de bedoeling dat je iemand op basis van gedrag verdenkt, niet op basis van geluk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef UncleErnie het volgende:
Als iedereen die stemt het lijstje overneemt, is daar niets chaotisch aan. De chaos dat het hele spel in 5 minuten om kan slaan, dat maakt het spannend en leuk. Nu is het hints oplossen en maar afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |