O okeequote:Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er nu al een strategie is, maar als er één zou zijn zou nieuwelingen eruit stemmen niet de juiste zijn.
Zal wel iets vrouwelijks zijn danquote:Op maandag 30 november 2009 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lul gewoon veel. Verder valt er niet zoveel te snappen
[..]
Ze doet me denken aan jou, schatquote:
Waarvoor dank en nu ga ik dromen over weerwolven en poesjes en waarom dat niet samen gaatquote:
Dan droom ik wel alleen van.. laat maarquote:Op maandag 30 november 2009 23:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarvoor dank en nu ga ik dromen over weerwolven en poesjes en waarom dat niet samen gaat
Ik zo in elk geval wel. Trusten!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:31 schreef _Michiel_ het volgende:
Het is nacht in Wakkerdam. Alle bewoners sluiten hun ogen......
Ikke nog lang nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zo in elk geval wel. Trusten!
Studerenquote:
Dat is lastig uit te leggen. ik heb nog geen major gekozenquote:
Dat klinkt net zo logisch als dat wolven geen poesjes hebben en namen kort zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 04:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik verdenk jullie allemaal omdat jullie niks meer zeggen
Sorry, ik was buiten, mensen de strot afbijten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 04:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik verdenk jullie allemaal omdat jullie niks meer zeggen
Dus jij hebt geen poesjequote:Op dinsdag 1 december 2009 08:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt net zo logisch als dat wolven geen poesjes hebben en namen kort zijn
quote:Op maandag 30 november 2009 20:24 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Calex heeft sowieso geen karakter. Of hij inmiddels een rol heeft, weet ik niet
Ze heeft wel een poesje Tim. Kijk maar in haar foboquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:33 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen poesje
Jammer, want als je die had gepost, had ik je deze ronde nog gespaard.
Dit loopt wel heel fout met onze tijden. We kunnen de tijden ofwel vervroegen, ofwel naar morgenochtend verplaatsen. TS, wat wil jij?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:41 schreef iteejer het volgende:
Vanavond zal er agv werkzaamheden aan de servers downtime optreden, we verwachten ca 2 uur offline te zijn. Kan korter zijn, maar kan ook langer duren.
We gaan in de downtime het OS van onze fileserver upgraden. Dit hangt samen met de periodieke kernelpanics. De statuspagina zal online komen, eventuele bijzonderheden zullen daar vermeld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |