Cupido kan niets, en die geliefden ook niet. Je hebt dan alleen 2 dorp dood ipv 1.quote:Op maandag 30 november 2009 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar het is toch cupido EN dan nog twee geliefden? dan zijn er toch maar 7 spelers?
Ja, maar als de rollen verdeeld worden, dan zijn er nog geen 2 geliefden. die hebben een willekeurige andere rol.quote:Op maandag 30 november 2009 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar het is toch cupido EN dan nog twee geliefden? dan zijn er toch maar 7 spelers?
Qft.quote:
Ik werd godverdomme altijd gekoppeld, toen ik zeg maar nog niet opgesloten zat in Rotterdamquote:Op maandag 30 november 2009 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hou nog steed van CupidoIk heb in vorige spellen altijd erg veel pret gehad met geliefdes!
Kom op Hara, je houdt toch wel van de liefde?
![]()
![]()
Zijn wij wel es gekoppeld?quote:Op maandag 30 november 2009 17:49 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik werd godverdomme altijd gekoppeld, toen ik zeg maar nog niet opgesloten zat in Rotterdam
volgens mij wel. Maar met jou wil ik toch ook gekoppeld zijn, poes!quote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een rol
[..]
Zijn wij wel es gekoppeld?
pcies schattepetat.Niet zo zeuren dusquote:Op maandag 30 november 2009 17:51 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
volgens mij wel. Maar met jou wil ik toch ook gekoppeld zijn, poes!
O okeequote:Op maandag 30 november 2009 17:44 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja, maar als de rollen verdeeld worden, dan zijn er nog geen 2 geliefden. die hebben een willekeurige andere rol.
De rollen worden straks verdeeld, en komende dag mag Cupido 2 mensen koppelen. Ongeacht hun rol. Hun andere rol gaat dus gewoon door!
Niet als ik jou eerst doodvermoord met mijn puicke nachtwakersrol, of wat het hedendaagse equivalent daarvoor ook is!quote:Op maandag 30 november 2009 17:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga jullie allemaal doodvermoorden met mijn kekke rol.
Ja, sadist dat je wasquote:Op maandag 30 november 2009 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hou nog steed van CupidoIk heb in vorige spellen altijd erg veel pret gehad met geliefdes!
Kom op Hara, je houdt toch wel van de liefde?
![]()
![]()
Je parle Francais avec ma rolquote:Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Niet als ik jou eerst doodvermoord met mijn puicke nachtwakersrol, of wat het hedendaagse equivalent daarvoor ook is!
Linkje in dit topic? Kan er een in de OP?quote:Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef DeParo het volgende:
Dit kan dicht of tenminste iedereen hier mag zich verplaatsen naar het speeltopic. Liever toch niet dicht voor het geval we een vervanger zoeken of de discussie naast het speeltopic.
Een heel stokbrood via de poeperd naar binnen schuiven lijkt me vrij dodelijkquote:Op maandag 30 november 2009 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je parle Francais avec ma rol
En nee, dat slaat nergens op en ik ga jullie slaan met mn stokbrood
Alleen moord lijkt me op die manier wat lastig
Maar alles uit naam van de liefde snoes, dat weet je toch!quote:
Ik sloeg, ik stak hem nergens inquote:Op maandag 30 november 2009 17:58 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Een heel stokbrood via de poeperd naar binnen schuiven lijkt me vrij dodelijk
Zo kwam het niet overquote:Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar alles uit naam van de liefde snoes, dat weet je toch!
quote:Op maandag 30 november 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Speeltopic Weerwolven Van Wakkerdam #1
quote:Op maandag 30 november 2009 20:26 schreef DeParo het volgende:
1. Iedereen heeft z'n rol wat mensen daarover zeggen moet je zelf weten of je dat gelooft of niet.
2. Voor morgen 19:30 zowel een burgemeesterstem als een lynchstem. Om 20:00 komt de eerste uitslag en de weerwolvenmoord ook.
3. Burgemeester blijf je tot je dood en het is wel degelijk een gunstige rol. Bovendien blijkt daaruit dat de mensen je kunnen vertrouwen.
4. Elke dag tussen 20:00 lynchstemmen inleveren (ook de weerwolven).
Ik had 'm al gevondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |