quote:Op donderdag 19 november 2009 21:21 schreef krioro het volgende:
Oh, ik dacht al wtf is UncleErnie. Leuk, maar tegenwoordig heb ik niet genoeg tijd om goed mee te kunnen doen.
Ik wens TS succes wanneer hij 6 t/m 9 gaat pmenquote:Op vrijdag 20 november 2009 06:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
1. UncleErnie
2.Trevland
3. Ezechielk
4. Syb-rund.
5. Ajf
6. CLX
7. Idz
8. Hara
9. PS
Waarom kan ik jou dan niet PMen?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:12 schreef BeamofLight het volgende:
Krijg ik ineens allemaal pm-tjes van ajf mijn mattie en lalalaladidid of ik weer mee wil doen. Hmmm even denken.
whehe dan doe ik ook meequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:12 schreef BeamofLight het volgende:
Krijg ik ineens allemaal pm-tjes van ajf mijn mattie en lalalaladidid of ik weer mee wil doen. Hmmm even denken.
wrom?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wens TS succes wanneer hij 6 t/m 9 gaat pmen
En TS geen van ons kent.quote:Op zondag 22 november 2009 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
PS hier![]()
.
En omdat een afkorting van een username PM'en niet erg opschiet denk ik.
Denk dat een pm aan PS niet aankomt bij jou,quote:
yeah yeahquote:Op zondag 22 november 2009 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
PS hier![]()
.
En omdat een afkorting van een username PM'en niet erg opschiet denk ik.
quote:Op zondag 22 november 2009 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Denk dat een pm aan PS niet aankomt bij jou,.
Dat staat nog niet vast. We beginnen wanneer we voldoende aanmeldingen hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 20:38 schreef Tegan het volgende:
1. UncleErnie
2.Trevland
3. Ezechielk
4. Syb-rund.
5. Ajf
6. CLX
7. Idz
8. Hara
9. PS
10. Leki
11. Tegan
12. Hawaii_tim
Ik ken alleen het real life spel.
Edit: Vanaf welke datum tot welke datum gaat dit spel duren?
En nu niet mij van alles weer gaan verdenkenquote:Op maandag 23 november 2009 10:30 schreef Susi het volgende:
1. UncleErnie
2.Trevland
3. Ezechielk
4. Syb-rund.
5. Ajf
6. CLX
7. Idz
8. Hara
9. PS
10. Leki
11. Tegan
12. Hawaii_tim
13. Susi
onder het mom van: 'daar zijn we weer !'
Ok, maar hoelang duurt het spel zelf ongeveer?quote:Op maandag 23 november 2009 07:58 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat staat nog niet vast. We beginnen wanneer we voldoende aanmeldingen hebben.
gecondoleerd overigensquote:
Ik studeer in Utrecht atmquote:Op woensdag 25 november 2009 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
Zeist, wtf doe jij ineens in zeist dan.
ik was benieuwd of je ook daadwerkelijk hier was komen wonen, je zei heel lang geleden iets met utrecht enzoquote:Op woensdag 25 november 2009 20:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik in Zeist woon![]()
Ben je nu alweer al mijn AT door aan het spitten
Ha, wat goed dat je dat nog weetquote:Op woensdag 25 november 2009 20:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik was benieuwd of je ook daadwerkelijk hier was komen wonen, je zei heel lang geleden iets met utrecht enzo
Ja precies. Vijfendertig minuten fietsen denk, kwartiertje in de bus en je zit in het centrum. Goed te doen iig.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:56 schreef Isdatzo het volgende:
Mja, Zeist ís dan ook gewoon zo'n beetje utrecht. Randje Zeist - centrum Utrecht is iets van 5 kilometer of zo?
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik houd er helemaal niet van om te wonen in een stad
Het laatste wat ik wist, zat je nog steeds in scandinavistan, dus inderdaad kudo's voor sybjequote:Op woensdag 25 november 2009 20:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Ha, wat goed dat je dat nog weet![]()
Nja, ik studeer nu dus in Utrecht en ik woon dus in Zeist. Ik houd er helemaal niet van om te wonen in een stad, Zeist is net op het randje en verder supermooi want supergroen
Mja, wat weet jij nou hè.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:41 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Het laatste wat ik wist, zat je nog steeds in scandinavistan, dus inderdaad kudo's voor sybje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, wat weet jij nou hè.Niet eens commentaar op mijn belabberde zinsbouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
Daar hebben Susi en ik ook al uitgebreide discussies over gevoerd.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dáár zijn de meningen over verdeeld hoor.
Taaltechnisch in elk geval niet. En naar 't schijnt beschouwen Finnen zich ook niet als Scandinaviërs.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dáár zijn de meningen over verdeeld hoor.
Aardrijkskundig gezien wel. En de hele wereld beschouwt het als Scandinavië. Enkel omdat Nederlanders ineens gaan zeggen dat Nederland niet in Europa ligt, wil dat nog niet zeggen dat het ook waar isquote:Op donderdag 26 november 2009 21:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Taaltechnisch in elk geval niet. En naar 't schijnt beschouwen Finnen zich ook niet als Scandinaviërs.
Daarom heb ik er ook aardrijkskundig gezien van gemaakt. En dat baseer ik op het feit dat ik bij Aardrijkskunde altijd leerde dat Finland, Zweden, Noorwegen en IJsland Scandinavië isquote:Op donderdag 26 november 2009 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
Nou ja, geografisch gezien eigenlijk niet. Maar daar zijn de meningen dan ook weer over verdeeld.
Hallo, wat je lerares aardrijkskunde zegt, geloof je toch ook niet altijdquote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Aardrijkskundig gezien wel. En de hele wereld beschouwt het als Scandinavië. Enkel omdat Nederlanders ineens gaan zeggen dat Nederland niet in Europa ligt, wil dat nog niet zeggen dat het ook waar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |