quote:Op donderdag 19 november 2009 14:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Doe maar even. Lees maar welke rollen er zijn. Let alleen niet op de spelfoutenIk snap iets niet. Waarom weten die van Cupido niet dat ze elkaar doen? En de link tussen opa en engel ontgaat me ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik ga het een keer proberen.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef Isdatzo het volgende:
1. UncleErnie
2.Trevland
3. Ezechielk
4. Syb-rund.
5. Ajf
6. CLX
7. Idz
8. Hara
En hoeveel wolven zijn er?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap iets niet. Waarom weten die van Cupido niet dat ze elkaar doen? En de link tussen opa en engel ontgaat me ook.
Zeker weten, mop?quote:
xDquote:Op donderdag 19 november 2009 13:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist
Hoe kan je dát nu missen.
Of hij was blij dat die eindelijk een keer van ons af wasquote:Op donderdag 19 november 2009 15:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
xD
Misschien nonintresse misschien omdat we op andere delen op het forum ziiten
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:21 schreef krioro het volgende:
Oh, ik dacht al wtf is UncleErnie. Leuk, maar tegenwoordig heb ik niet genoeg tijd om goed mee te kunnen doen.
Ik wens TS succes wanneer hij 6 t/m 9 gaat pmenquote:Op vrijdag 20 november 2009 06:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
1. UncleErnie
2.Trevland
3. Ezechielk
4. Syb-rund.
5. Ajf
6. CLX
7. Idz
8. Hara
9. PS
Waarom kan ik jou dan niet PMen?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:12 schreef BeamofLight het volgende:
Krijg ik ineens allemaal pm-tjes van ajf mijn mattie en lalalaladidid of ik weer mee wil doen. Hmmm even denken.
whehe dan doe ik ook meequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:12 schreef BeamofLight het volgende:
Krijg ik ineens allemaal pm-tjes van ajf mijn mattie en lalalaladidid of ik weer mee wil doen. Hmmm even denken.
wrom?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wens TS succes wanneer hij 6 t/m 9 gaat pmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |