Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
daarom is het belachelijkquote:
vanaf de startquote:
je verveelt je, of je verveelt je nietquote:Op woensdag 18 november 2009 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
collega tegenover mij belt net met iemand.
he wendy.
goed.
ik zit een beetje naar buiten te kijken.
het waait.
ssssssssssttttttttttttttttttttquote:
OA ouwe verzakerquote:
van mij mag je nu gaanquote:
1 kop heb ik nodig om aangekleed te raken. en dan nog 1 om de auto te kunnen besturen. en dan nog 1 om de pc opgestart te krijgen en dan nog 1 om.....quote:Op woensdag 18 november 2009 13:50 schreef cablegunmaster het volgende:
1 kop koffie vandaag echt nodig. Normaal geen enkele kop maar kon niet zonder dus 1 kop koffie genomen om wakker te worden
TMI voor de laatste opmerking.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 kop heb ik nodig om aangekleed te raken. en dan nog 1 om de auto te kunnen besturen. en dan nog 1 om de pc opgestart te krijgen en dan nog 1 om.....
dan is het een lulquote:Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vanaf de start
het is de eigenaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.raamambtenaarquote:[..]
je verveelt je, of je verveelt je niet
quote:quote:dat zij je baas ook. maak je het nu uit
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
heb je het eindelijk meegenomen?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:52 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga zo nog een cup a soupje eten/drinken/slurpen
Jij mag het best overnemen hoorquote:
Jaquote:
quote:dat kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.duidelijkquote:[..]
raamambtenaar
nee dit is echte liefdequote:dat zij je baas ook. maak je het nu uit
Jahquote:Op woensdag 18 november 2009 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je het eindelijk meegenomen?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Die neemt iemand anders voor GF meequote:Op woensdag 18 november 2009 14:02 schreef cablegunmaster het volgende:
hoe zit het met de lampjes LL?
die heb ik net van een ander gekregenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:02 schreef cablegunmaster het volgende:
hoe zit het met de lampjes LL?
ze staan al op te ladenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die neemt iemand anders voor GF mee
dat zie ik hier in de fabriek nog zelfsquote:Op woensdag 18 november 2009 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
hier breekt net iemand bijna zijn nek![]()
je hebt een trapje maarje gaat dan toch maar even snel ergens anders opstaan wat niet stabiel is
* wel.o.k tikt gf aan om op te lettenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zie ik hier in de fabriek nog zelfs
arbo heeft hier eigenlijk een dagtaak
man van mijn collega is van zn werk gekomen om eens met de dir. te babbelen. Zit nu binnen..
ben benieuwd
hijs al weg..quote:Op woensdag 18 november 2009 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k tikt gf aan om op te letten
zeg dat welquote:
Het is dan ook wereldnieuwsquote:Op woensdag 18 november 2009 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het waait hier.
er wordt zelfs over gebeld
wat zocht je?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef indahnesia.com het volgende:
maar!!!!!!! ik heb gevonden wat ik al heel lang zocht.
Dan mag je ze waarschijnlijk niet negeren of verwaarlozenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef Fha het volgende:
Weet iemand heel toevallig wat het ook alweer betekend als de verschillen tussen VIQ en PIQ significant zijn?
dan is de ketting te langquote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef Fha het volgende:
Weet iemand heel toevallig wat het ook alweer betekend als de verschillen tussen VIQ en PIQ significant zijn?
Die stap had ik al gehadquote:Op woensdag 18 november 2009 14:28 schreef MPG het volgende:
Dan mag je ze waarschijnlijk niet negeren of verwaarlozen.
Ik wou net zeggen.. er is heul geen kettingquote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
dan is de ketting te lang
oh nee, dat was het antwoord op een mopje
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
Half 3, tijd voor cup a soup![]()
(4 uur is me te laat, ik stop een half uurtje later)
weer overwerkenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
JFquote:Op woensdag 18 november 2009 14:37 schreef john-frusciante het volgende:
Hallo![]()
hoe is het met de kuikbuis/monitorkinderen?
goedquote:Op woensdag 18 november 2009 14:37 schreef john-frusciante het volgende:
Hallo![]()
hoe is het met de kuikbuis/monitorkinderen?
nee, je moet beter lezenquote:
storm ja?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het waait hier.
er wordt zelfs over gebeld
volgens mij verveelt de collega van wokje zich gewoon enormquote:
en het dubbele moeten betalen omdat we weer een verlaagde auto hebben en de goedkope zaak hem niet de brug op kreegquote:Op woensdag 18 november 2009 14:42 schreef john-frusciante het volgende:
We kunnen nu weer fatsoenlijk draaien op de weg met de auto![]()
net uitgelijnt
dat de verschillen groter zijn dan verwacht?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef Fha het volgende:
de eerste deze week.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Die stap had ik al gehadMaar ik weet niet meer wat ik er dan wel over moet zeggen
![]()
Vet hendig.. verslagen moeten maken van een onderzoek dat al bijna een jaar geleden gehouden is.. ik zit er nog lekker in enzo
[..]
Ik wou net zeggen.. er is heul geen ketting![]()
[..]
Die stap had ik al gehadMaar ik weet niet meer wat ik er dan wel over moet zeggen
![]()
Vet hendig.. verslagen moeten maken van een onderzoek dat al bijna een jaar geleden gehouden is.. ik zit er nog lekker in enzo
[..]
[..]
![]()
[..]
ik giet tegenwoordig de voeten rechtstreeks in het beton. dat gesodemieter met kettingen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
[..]
mijn god, de flood control is echt kapoetquote:Op woensdag 18 november 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat de verschillen groter zijn dan verwacht?
of belangrijk.
[..]
de eerste deze week.![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
ik giet tegenwoordig de voeten rechtstreeks in het beton. dat gesodemieter met kettingen.
quote:
mooiquote:
het vretende gevoel is helemaal wegquote:Op woensdag 18 november 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij verveelt de collega van wokje zich gewoon enorm
[..]
en het dubbele moeten betalen omdat we weer een verlaagde auto hebben en de goedkope zaak hem niet de brug op kreeg
maar mn banden slijten nu niet meer zo enorm hard iig
een database met vluchten van Indonesische maatschappijen. ben bezig een leuk plan uit te werken als project voor 2010..quote:Op woensdag 18 november 2009 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is dan ook wereldnieuws
[..]
wat zocht je?
krijgen we hier dan ook een updatequote:Op woensdag 18 november 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mooi
Ik ga eens opschrijven wat hier allemaal loos is, tis net een soap
wel een slechte.. dat wel
stuurt ie nou ook minder zwaar?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het vretende gevoel is helemaal weg
die krijgen jullie alquote:Op woensdag 18 november 2009 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
krijgen we hier dan ook een update
hetzelfdequote:Op woensdag 18 november 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stuurt ie nou ook minder zwaar?
of moeten we die enorme velgen er dan weer onder leggen?
met tussen pozen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij verveelt de collega van wokje zich gewoon enorm
ik had vanochtend al 2 posts in 1 keerquote:Op woensdag 18 november 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn god, de flood control is echt kapoet
koelkast staan naast het fornuis, en daar naast de gootsteen.quote:maar dan kan ze toch niet van de koelkast naar het fornuis lopen?
en hoe wil ze je bier brengen?
gelukkigquote:
Handige indeling, daar is over nagedachtquote:Op woensdag 18 november 2009 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met tussen pozen.
stel iets in en dan 10 tot 15 min. wachten voordat ik weer verder kan.
[..]
ik had vanochtend al 2 posts in 1 keer![]()
[..]
koelkast staan naast het fornuis, en daar naast de gootsteen.
ik drink geen bierik ben een wijn gooier, weet je nog
oeh dat probeer ik ook al een paar jaarquote:Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef --Tweety-- het volgende:
Dit topic past precies bij wat ik zo moet gaan doen. Ik zit nl met koffie paraat achter mijn bureau. Moet nu alleen FOK nog even wegklikken om vervolgens weer aan het werk te gaan.
heerlijk dat ik gewoon kan fokken (en andere dingen doen) wanneer ik dat wil.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh dat probeer ik ook al een paar jaar
ik kan nu de stuurbekrachtiging instellen op sportief (iets zwaarder) of comfort (totaal gevoelloos)quote:Op woensdag 18 november 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig
die enorm soepele stuurbeweging van mam en fred vind ik irritant.
Ik wil voelen waar ik naartoe stuur
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Handige indeling, daar is over nagedacht
Ja, hoewel het klikken op dat kruisje een hele simpele handeling is, duurt het soms heel lang voordat ik dat daadwerkelijk doe.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh dat probeer ik ook al een paar jaar
sportief, ik heb geen 3 keer raden nodigquote:Op woensdag 18 november 2009 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan nu de stuurbekrachtiging instellen op sportief (iets zwaarder) of comfort (totaal gevoelloos)
3 keer raden waar hij op staat. en als je het dan nog niet raad..
Jouw auto heet KITT?quote:ik kan ook tegen mijn auto praten en dan doet hij wat ik zeg, als ik juiste zeg.
ET PHONE HOME
en dan belt hij naar huis![]()
![]()
daarom heb je 3 vrouwenquote:[..]
alleen stofzuigen en ramenlappen ben ik nog niet uit.
Laterquote:Op woensdag 18 november 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, het is af nu... nu weer andere dingen doen... dus tot vanavond.
soms is het de moeilijkste handeling van de dagquote:Op woensdag 18 november 2009 14:58 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, hoewel het klikken op dat kruisje een hele simpele handeling is, duurt het soms heel lang voordat ik dat daadwerkelijk doe.
phoe opschepper die van mij is zwart en heet kitquote:Op woensdag 18 november 2009 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan nu de stuurbekrachtiging instellen op sportief (iets zwaarder) of comfort (totaal gevoelloos)
3 keer raden waar hij op staat. en als je het dan nog niet raad..
ik kan ook tegen mijn auto praten en dan doet hij wat ik zeg, als ik juiste zeg.
ET PHONE HOME
en dan belt hij naar huis![]()
![]()
[..]
zullen we lampjes in de grille monteren?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
phoe opschepper die van mij is zwart en heet kit
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sportief, ik heb geen 3 keer raden nodig![]()
quote:[..]
Jouw auto heet KITT?
quote:[..]
daarom heb je 3 vrouwen
en ik maar denken dat je met me getrouwd was omdat ik zo enorm geweldig in bed benquote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
dat was het. daarom was ik met je getrouwd, jij hebt goeie ideeën
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
phoe opschepper die van mij is zwart en heet kit
Sport ze lieverdquote:Op woensdag 18 november 2009 15:08 schreef Fha het volgende:
Ik ga sportenFijne middag nog allemaal!
je mag onze andere alfa kopenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
zwarte kit is voor ramen.
ruilen? ik rijd liever alpha of bmw 318 dan deze met onzinnige opties uitgeruste reliant
ook op dat gebied heb je geweldige goeie ideeënquote:Op woensdag 18 november 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je met me getrouwd was omdat ik zo enorm geweldig in bed ben
en jij maar bang zijn dat je niet meer kon zittenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook op dat gebied heb je geweldige goeie ideeën![]()
Hello Ladylikequote:
ik dacht meer aan zoietsquote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zullen we lampjes in de grille monteren?
volgende keer maar even de auto verhogenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik dacht meer aan zoiets
[ afbeelding ]
het is niet faal het is zoooo tofquote:Op woensdag 18 november 2009 15:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik dacht meer aan zoiets
[ afbeelding ]
dat vind ik meer faaaalquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgende keer maar even de auto verhogen
[ afbeelding ]
Is een collega opgenomen op werk. Met een hersenbloedingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
Fuckquote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is een collega opgenomen op werk. Met een hersenbloeding
en vergeet de uitlaat nietquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgende keer maar even de auto verhogen
[ afbeelding ]
de nog zichtbare (maar onnuttige) bladvering doet het hemquote:
eigenlijk zijn het er 2 te weinig, anders had ie er een V12 in kunnen leggen, met op iedere cilinder een uitlaatquote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en vergeet de uitlaat niet
[ afbeelding ]
is niet helemaal waar, kijk maar eens goedquote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de nog zichtbare (maar onnuttige) bladvering doet het hem
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en jij maar bang zijn dat je niet meer kon zitten
quote:
latersquote:Op woensdag 18 november 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, het is af nu... nu weer andere dingen doen... dus tot vanavond.
quote:
He bah!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fuck
sterkte voor de collega en familie
die is coolquote:Op woensdag 18 november 2009 15:24 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
opgevoerde trabbi
dan ben je aan het goeie adres = ) 1 kop koffie voor jouquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
verrekquote:Op woensdag 18 november 2009 15:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is niet helemaal waar, kijk maar eens goed
Ja zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 18 november 2009 15:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan ben je aan het goeie adres = ) 1 kop koffie voor jou
LL schenk ons allemaal eentje bij. * geeft LL 20 euro fooi*
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met plezierquote:Op woensdag 18 november 2009 15:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan ben je aan het goeie adres = ) 1 kop koffie voor jou
LL schenk ons allemaal eentje bij. * geeft LL 20 euro fooi*
auto zonder veringquote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de nog zichtbare (maar onnuttige) bladvering doet het hem
Het gaat hier meestal over koffie (of thee, voor damartquote:
en dan krijgt hij een drempel!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
soms schiet het te ver door
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Oke, allemaal wel in mijn straatje.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Het gaat hier meestal over koffie (of thee, voor damart) of over seks
.
verrek, we zijn nog een onderwerp vergeten vandaag.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Het gaat hier meestal over koffie (of thee, voor damart) of over seks
.
hij zit er iig nog opquote:Op woensdag 18 november 2009 15:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
auto zonder veringPijnlijk.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en dan krijgt hij een drempel!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
thee?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verrek, we zijn nog een onderwerp vergeten vandaag.
Alfa romeo?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
Oh en CGM:
onze alfa is al te laag
krijgen krik er niet onder bij het vervangen van banden en vandaag pastte hij dus ook niet op de brug om te laten uitlijnen
ducktape is a man's sucker's best friendquote:Op woensdag 18 november 2009 15:35 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
wat een sukkel, dit was de laatste
inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
thee?
aangezien ik al over mijn bedkwaliteiten en jouw anale avonturen (tis net een suske en wiske titel) heb verteld
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
Oh en CGM:
onze alfa is al te laag
krijgen krik er niet onder bij het vervangen van banden en vandaag pastte hij dus ook niet op de brug om te laten uitlijnen
homemadequote:Op woensdag 18 november 2009 15:35 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
wat een sukkel, dit was de laatste
kijk eens naar mn UI en doe een gokjequote:
gelukkig zijn er ook bedrijven die nog een ouderwetse put hebbenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
Oh en CGM:
onze alfa is al te laag
Alfa Romeo Sinterklaas editiequote:Op woensdag 18 november 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kijk eens naar mn UI en doe een gokje
Idd, hij plakt wel aan de wegquote:
Ah, de vrouw was er ook?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gelukkig zijn er ook bedrijven die nog een ouderwetse put hebben
spaanse editiequote:Op woensdag 18 november 2009 15:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Alfa Romeo Sinterklaas editieRood met een mijter op
![]()
in dat geval wil ik jullie andere alfa niet hebben.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Idd, hij plakt wel aan de weg
en nog meer dan onze vorige verlaagde alfa
nja deze is koni geel verlaagd, en de andere koni roodquote:Op woensdag 18 november 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Idd, hij plakt wel aan de weg
en nog meer dan onze vorige verlaagde alfa
French kissing snap ik nog wel. het op zijn italiaans doen is ook een uitdrukking maar hoe zit het met de spanjaardenquote:
hey het is starten en lopen vooral lopen nu danquote:Op woensdag 18 november 2009 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in dat geval wil ik jullie andere alfa niet hebben.
de weg ligging is minder en alleen de motor is nog goed.
laat maar in belgie liggen
nee man, die wegligging is ook perfectquote:Op woensdag 18 november 2009 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in dat geval wil ik jullie andere alfa niet hebben.
de weg ligging is minder en alleen de motor is nog goed.
laat maar in belgie liggen
dat is de reden dat deze NOG beter op de weg ligtquote:Op woensdag 18 november 2009 15:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja deze is koni geel verlaagd, en de andere koni rood
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
French kissing snap ik nog wel. het op zijn italiaans doen is ook een uitdrukking maar hoe zit het met de spanjaarden
?
quote:Spaans neuken: Tietneuken. Wordt meestal Russisch neuken genoemd.
Spaans rietje: Een sadistische vorm van sex. Hierbij wordt een zeer dun houten rietje in de stijve pisbuis gebracht. Dit kan op zich al zeer pijnlijk zijn. Vervolgens wordt er hard op de pik geslagen waardoor het rietje versplinterd. De splinters gaan er bijna niet meer uit. Je zal zeer lang hier last van hebben bijvoorbeeld bij het plassen. Bezint eer ge begint. Vroeger werden kinderen op scholen met een dun rietje (Spaans rietje) geslagen op hun vingers of hun (blote) kont.Bron
dat zeg ik, alleen de motor is nog goed.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hey het is starten en lopen vooral lopen nu dan
Spaans rietjequote:
daarom heb ik zo'n pijn bij plassen sinds onze huwelijksnachtquote:
dank jequote:Op woensdag 18 november 2009 15:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Spaans rietjeDat is wel heel erg GROF!
Wie me dat flikt bijt ik een tiet eraf! of komt er minstens met een blauw oog vanaf.
Dit is gewoon namelijk te grof om echt uit te voeren. medelijden wie dat doet.
Voor degene bij wie het al is gebeurd![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog nooit van gehoordquote:
onder de gordel tongenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:47 schreef john-frusciante het volgende:
cunnilingus: aan de postzegel likken, aan de rosbief snuffelen, beffen, bever eten, broodje rosbief nemen, flaphappen, greppeltje likken, kutlikken, likken als Lassie, met je bek in `t natte gras liggen (Amsterdams), met je neus in de bosjes en de tong in de sloot, minetten (Limburgs en Vlaams), preutlikken, pruimlikken, de sloot vullen, tapijt happen, tongracen, een visje happen/eten, vlaflippen, vlinderen, vrouwelijkevoorhuidvoenzen, wijwaterke, een zoute snor halen, zure mossel eten
Ik moest het ook opzoeken hoorquote:
de kut van je vrouw zoent terug?quote:
Gadverdamme.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
smells like fish, tastes like chicken
* wel.o.k brengt zijn nieuwe vrouw Ll naar het ziekenhuisquote:Op woensdag 18 november 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de kut van je vrouw zoent terug?
Ik zou de volgende keer niet voor dr knie naar het ZH gaan hoor
Ik ken alleen de hele bekende.quote:
kijk uit, want de mijne bijt ook nogquote:Op woensdag 18 november 2009 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k brengt zijn nieuwe vrouw Ll naar het ziekenhuis
ja de termen boeit ook niet echtquote:Op woensdag 18 november 2009 15:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ken alleen de hele bekende.
als het maar lekker isquote:Op woensdag 18 november 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kijk uit, want de mijne bijt ook nog![]()
[..]
ja de termen boeit ook niet echt
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kijk uit, want de mijne bijt ook nog![]()
[..]
ja de termen boeit ook niet echt
heette dat niet Squirten ?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de kut van je vrouw zoent terug?
Ik zou de volgende keer niet voor dr knie naar het ZH gaan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Juistquote:
ah de stofwolk is er weerquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heette dat niet Squirten ?Ik spuug niet tijdens het zoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus dat reken ik fout
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
hij zoende je 2e mondquote:Op woensdag 18 november 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik spuug niet tijdens het zoenen
dus dat reken ik fout
Daarom zei ik al: die zoent niet terugquote:
ga eens heel snel je bodembekkenspieren trainen danquote:Op woensdag 18 november 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daarom zei ik al: die zoent niet terug
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga eens heel snel je bodembekkenspieren trainen dan
Griekjee kwam gewoon op bezoek =). Als een groep mensen aardig zijn komt men altijd wel weer terug.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
zo, overal uitgelogd
ik hoop dat we griekjeee niet weg gejaagd hebben![]()
tot de volgende keer
daar bewegen mn lippen niet doorquote:Op woensdag 18 november 2009 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga eens heel snel je bodembekkenspieren trainen dan
Tocheren hebben ze al gedaan toen ik bevielquote:
waarom komt FFSletop dan nog hier?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Griekjee kwam gewoon op bezoek =). Als een groep mensen aardig zijn komt men altijd wel weer terug.
om de Caffeine!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom komt FFSletop dan nog hier?
Yepquote:Op woensdag 18 november 2009 16:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
om de Caffeine!
over 14 min gaat LL weg?
Te duur grapje.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
ga je me missen dan?
je mag wel sms-en hoor
Dan wordt het nog duurder ...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Te duur grapje.alleen als je m'n kamer gaat opruimen.
mn vervanging is iig op tijdquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
zo, overal uitgelogd
ik hoop dat we griekjeee niet weg gejaagd hebben![]()
tot de volgende keer
Ik ben zo weg, hij komt terug...quote:
quote:
*proestquote:
je bent echt hardleersquote:Op woensdag 18 november 2009 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest
net als ik koffie pak he
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je bent echt hardleers
zaterdag ga je zeker ook weer bier sproeien
Voel jeje nu alleen?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL is al weer vertrokken zonder iets te zeggen
alleen en verlatenquote:
dat ben ik nou tochquote:Op woensdag 18 november 2009 16:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aah maak je geen zorgen je kan altijd nog gedumpt worden
door LL voor een bord etenquote:
nou ik ben heerlijk singlequote:Op woensdag 18 november 2009 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
door LL voor een bord eten
je wordt alleen nog gestalkt door je exquote:Op woensdag 18 november 2009 16:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou ik ben heerlijk singleBeetje mijn leven oprapen en weer verder gaan.
ja nou, geen idee maar ze deed het wel bij de anderen. al heb ik geen idee of ze dat ook doet bij mij maar de kans is wel grootquote:Op woensdag 18 november 2009 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je wordt alleen nog gestalkt door je ex
OAquote:
je merkt het vanzelf welquote:Op woensdag 18 november 2009 17:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja nou, geen idee maar ze deed het wel bij de anderen. al heb ik geen idee of ze dat ook doet bij mij maar de kans is wel groot
je kan anders dreigen d'r ondergoed te verkopenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het liefst niet .... maarja
Website?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo website is ook weer geupdate
Gewoon verbranden?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je kan anders dreigen d'r ondergoed te verkopen
van de zaak programma aangepast enzoquote:
Fhaquote:
is ook een optiequote:
Ik had zin in pasta maar geen zin in koken en dus is het een zak van iglo gewordenquote:
jij bent net zo'n pasta gek als nicolequote:Op woensdag 18 november 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had zin in pasta maar geen zin in koken en dus is het een zak van iglo gewordenTagliatelle met zalm en spinazie
Ik ken geen Nicole dus daar kan ik niks over zeggenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent net zo'n pasta gek als nicole
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:12 schreef cablegunmaster het volgende:
hier is het boerenkool maar ik heb geen zin om te schillen.
Ach fuck het ook doe het maar.![]()
nicole is mijn vrouwtjequote:Op woensdag 18 november 2009 17:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ken geen Nicole dus daar kan ik niks over zeggenMaar pasta is gewoon makkelijk en je kunt er veel verschillende dingen mee
wil ik ookquote:Op woensdag 18 november 2009 17:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik ga dadelijk van die lekkere dikke frieten met frikandel speciaal maken
ga je dat toch makenquote:
smakelijkquote:Op woensdag 18 november 2009 17:40 schreef FFSletop het volgende:
Ubrig Hockey gesprochen, ich muss etwas zu essen anders sta ik daar straks als een natte vaatdoen op het veld.
niet alleen aan zijn duitsquote:Op woensdag 18 november 2009 17:41 schreef Fha het volgende:
Je moet ook nog etwas aan je duits doen![]()
Eet smakelijk
Als je die gebruikt als ingrediënt dan kom je niet heel ver neequote:
tjaquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je die gebruikt als ingrediënt dan kom je niet heel ver nee
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je die gebruikt als ingrediënt dan kom je niet heel ver nee
martquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ouders als ingredient
JUM! * kannibaal op fok eet eigen ouders op
*
wat wil je gaan laten zetten?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:59 schreef Fha het volgende:
Ik ben ideeën aan het opdoen voor nieuwe tattoos
Dat is wereldspul idd jaquote:Op woensdag 18 november 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had zin in pasta maar geen zin in koken en dus is het een zak van iglo gewordenTagliatelle met zalm en spinazie
Morgen weerquote:Op woensdag 18 november 2009 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
de friet met frikandel speciaal was weer lekker![]()
Op mijn been komt nog een bloemenrank, maar details weet ik nog niet. Ik gok dat Tony weer gewoon mag gaan tekenenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat wil je gaan laten zetten?
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:18 schreef Fha het volgende:
En dan wil ik nog iets op mijn pols wat me er aan helpt herinneren dat ik er ondanks alles nog steeds ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
flesquote:Op woensdag 18 november 2009 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen weer
TussendoortjeAanval
bloemenrank zal geen probleem wordenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Op mijn been komt nog een bloemenrank, maar details weet ik nog niet. Ik gok dat Tony weer gewoon mag gaan tekenen![]()
En dan wil ik nog iets op mijn pols wat me er aan helpt herinneren dat ik er ondanks alles nog steeds ben en dat ik alles wat nog komen gaat dus ook wel aan kan. Ik weet alleen nog niet wat voor soort plaatje dat voor mij uitstraalt, dus ik ben gewoon beetje aan het rondkijken.
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Zodat die beul, vlak voordat ie je gaat kruisigen, ineens denkt van "... oh ja!" en je leven spaart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Zodat die beul, vlak voordat ie je gaat kruisigen, ineens denkt van "... oh ja!" en je leven spaart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik moet mezelf er toch ook op voorbereiden dat jij hier komt wonen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjah ik moet gewoon een geniale ingeving krijgen.. maarja..quote:Op woensdag 18 november 2009 19:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
bloemenrank zal geen probleem worden![]()
dat andere vinden zal wel een tijdje gaan duren schat ik zo
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]En ik moet mezelf er toch ook op voorbereiden dat jij hier komt wonen!
gewoon blijven rondkijken en ineens vind je hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Mjah ik moet gewoon een geniale ingeving krijgen.. maarja..
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Jij moet je ook beschermen tegen Fles?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben ook nog steeds bezig met een paar tattoo's die ik nog wil.
Nee, ik had het ineens drukquote:Op woensdag 18 november 2009 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
MPG heeft ook nog niet gezwaaid dat hij weg ging
hij komt toch niet hier wonenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij moet je ook beschermen tegen Fles?
hoiquote:Op woensdag 18 november 2009 19:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik had het ineens druk.
En nu ga ik weer
Is je rug nog niet vol genoeg dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben bezig om een soort van vlammen te tekenen voor langs mijn rug![]()
wil alleen nog steeds niet goed lukken
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]En ik moet mezelf er toch ook op voorbereiden dat jij hier komt wonen!
SnoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Mjah ik moet gewoon een geniale ingeving krijgen.. maarja..Oh ja dat was hem
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Laat maar op je voorhoofd tatoerenquote:
Een trein op je arm dan?quote:
quote:
ik wil een soort van tribal vlammen van onderaf langs de zijkanten naar boven laten klimmen.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Is je rug nog niet vol genoeg dan?
Ik vind vlammen niet mooiMaargoed, is ook niet mijn rug
alleen als hij het in spiegelschrift laat zettenquote:
quote:
Ah joh lachen manquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh lachen manff een MC DST halen, zoo, heb je dat ook maar weer
Wat zijn films toch kutquote:Op woensdag 18 november 2009 21:37 schreef Fha het volgende:
Wat is Hannibal Rising toch een slechte film.
Net als over generaliseren.quote:
mee eensquote:Op woensdag 18 november 2009 21:37 schreef Fha het volgende:
Wat is Hannibal Rising toch een slechte film.
quote:
Vertel mij dan eens hoe ik bij de Scanner en Camera wizard kom in Vista?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mc dst is oud en ik heb al 70-620
vistaquote:Op woensdag 18 november 2009 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens hoe ik bij de Scanner en Camera wizard kom in Vista?
je wilt dus dit weekend weer aan je pc klotenquote:
Nee dit weekend ben ik de hort opquote:Op woensdag 18 november 2009 22:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je wilt dus dit weekend weer aan je pc kloten
Dat is wel een leuke filmquote:
weer een toertjequote:Op woensdag 18 november 2009 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dit weekend ben ik de hort op
zou ik niet wetenquote:
Belgitania he, nog steeds niet klaar daarquote:Op woensdag 18 november 2009 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weer een toertje![]()
waar gaat deze keer de reis naar toe
je moet daar nog 2 stukken als ik me het goed herinnerquote:Op woensdag 18 november 2009 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Belgitania he, nog steeds niet klaar daar
2 korte lijntjes en wat verdwaald gekruimel. Dat gekruimel ga ik dit weekend opruimen, dan nog die 2 lijntjes, kan in december welquote:Op woensdag 18 november 2009 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet daar nog 2 stukken als ik me het goed herinner
dus in december ook al onder de pannenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 korte lijntjes en wat verdwaald gekruimel. Dat gekruimel ga ik dit weekend opruimen, dan nog die 2 lijntjes, kan in december wel![]()
Truste Fha![]()
nee ze gaan verhuizenquote:
merk er heel soms iets vanquote:Op woensdag 18 november 2009 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is vandaag iig weer lekker traag
http://www.smorgensindevroegte.nl/ is leeg ?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb deze ooit eens gemaakt bij weer zo'n aankondiging![]()
[ afbeelding ]
soms doen de smileys het ook nietquote:Op woensdag 18 november 2009 23:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
merk er heel soms iets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |