Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
daarom is het belachelijkquote:
vanaf de startquote:
je verveelt je, of je verveelt je nietquote:Op woensdag 18 november 2009 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
collega tegenover mij belt net met iemand.
he wendy.
goed.
ik zit een beetje naar buiten te kijken.
het waait.
ssssssssssttttttttttttttttttttquote:
OA ouwe verzakerquote:
van mij mag je nu gaanquote:
1 kop heb ik nodig om aangekleed te raken. en dan nog 1 om de auto te kunnen besturen. en dan nog 1 om de pc opgestart te krijgen en dan nog 1 om.....quote:Op woensdag 18 november 2009 13:50 schreef cablegunmaster het volgende:
1 kop koffie vandaag echt nodig. Normaal geen enkele kop maar kon niet zonder dus 1 kop koffie genomen om wakker te worden
TMI voor de laatste opmerking.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 kop heb ik nodig om aangekleed te raken. en dan nog 1 om de auto te kunnen besturen. en dan nog 1 om de pc opgestart te krijgen en dan nog 1 om.....
dan is het een lulquote:Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vanaf de start
het is de eigenaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.raamambtenaarquote:[..]
je verveelt je, of je verveelt je niet
quote:quote:dat zij je baas ook. maak je het nu uit
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
heb je het eindelijk meegenomen?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:52 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga zo nog een cup a soupje eten/drinken/slurpen
Jij mag het best overnemen hoorquote:
Jaquote:
quote:dat kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.duidelijkquote:[..]
raamambtenaar
nee dit is echte liefdequote:dat zij je baas ook. maak je het nu uit
Jahquote:Op woensdag 18 november 2009 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je het eindelijk meegenomen?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Die neemt iemand anders voor GF meequote:Op woensdag 18 november 2009 14:02 schreef cablegunmaster het volgende:
hoe zit het met de lampjes LL?
die heb ik net van een ander gekregenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:02 schreef cablegunmaster het volgende:
hoe zit het met de lampjes LL?
ze staan al op te ladenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die neemt iemand anders voor GF mee
dat zie ik hier in de fabriek nog zelfsquote:Op woensdag 18 november 2009 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
hier breekt net iemand bijna zijn nek![]()
je hebt een trapje maarje gaat dan toch maar even snel ergens anders opstaan wat niet stabiel is
* wel.o.k tikt gf aan om op te lettenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zie ik hier in de fabriek nog zelfs
arbo heeft hier eigenlijk een dagtaak
man van mijn collega is van zn werk gekomen om eens met de dir. te babbelen. Zit nu binnen..
ben benieuwd
hijs al weg..quote:Op woensdag 18 november 2009 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k tikt gf aan om op te letten
zeg dat welquote:
Het is dan ook wereldnieuwsquote:Op woensdag 18 november 2009 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het waait hier.
er wordt zelfs over gebeld
wat zocht je?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef indahnesia.com het volgende:
maar!!!!!!! ik heb gevonden wat ik al heel lang zocht.
Dan mag je ze waarschijnlijk niet negeren of verwaarlozenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef Fha het volgende:
Weet iemand heel toevallig wat het ook alweer betekend als de verschillen tussen VIQ en PIQ significant zijn?
dan is de ketting te langquote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef Fha het volgende:
Weet iemand heel toevallig wat het ook alweer betekend als de verschillen tussen VIQ en PIQ significant zijn?
Die stap had ik al gehadquote:Op woensdag 18 november 2009 14:28 schreef MPG het volgende:
Dan mag je ze waarschijnlijk niet negeren of verwaarlozen.
Ik wou net zeggen.. er is heul geen kettingquote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
dan is de ketting te lang
oh nee, dat was het antwoord op een mopje
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
Half 3, tijd voor cup a soup![]()
(4 uur is me te laat, ik stop een half uurtje later)
weer overwerkenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
JFquote:Op woensdag 18 november 2009 14:37 schreef john-frusciante het volgende:
Hallo![]()
hoe is het met de kuikbuis/monitorkinderen?
goedquote:Op woensdag 18 november 2009 14:37 schreef john-frusciante het volgende:
Hallo![]()
hoe is het met de kuikbuis/monitorkinderen?
nee, je moet beter lezenquote:
storm ja?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het waait hier.
er wordt zelfs over gebeld
volgens mij verveelt de collega van wokje zich gewoon enormquote:
en het dubbele moeten betalen omdat we weer een verlaagde auto hebben en de goedkope zaak hem niet de brug op kreegquote:Op woensdag 18 november 2009 14:42 schreef john-frusciante het volgende:
We kunnen nu weer fatsoenlijk draaien op de weg met de auto![]()
net uitgelijnt
dat de verschillen groter zijn dan verwacht?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef Fha het volgende:
de eerste deze week.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Die stap had ik al gehadMaar ik weet niet meer wat ik er dan wel over moet zeggen
![]()
Vet hendig.. verslagen moeten maken van een onderzoek dat al bijna een jaar geleden gehouden is.. ik zit er nog lekker in enzo
[..]
Ik wou net zeggen.. er is heul geen ketting![]()
[..]
Die stap had ik al gehadMaar ik weet niet meer wat ik er dan wel over moet zeggen
![]()
Vet hendig.. verslagen moeten maken van een onderzoek dat al bijna een jaar geleden gehouden is.. ik zit er nog lekker in enzo
[..]
[..]
![]()
[..]
ik giet tegenwoordig de voeten rechtstreeks in het beton. dat gesodemieter met kettingen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
[..]
mijn god, de flood control is echt kapoetquote:Op woensdag 18 november 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat de verschillen groter zijn dan verwacht?
of belangrijk.
[..]
de eerste deze week.![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
ik giet tegenwoordig de voeten rechtstreeks in het beton. dat gesodemieter met kettingen.
quote:
mooiquote:
het vretende gevoel is helemaal wegquote:Op woensdag 18 november 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij verveelt de collega van wokje zich gewoon enorm
[..]
en het dubbele moeten betalen omdat we weer een verlaagde auto hebben en de goedkope zaak hem niet de brug op kreeg
maar mn banden slijten nu niet meer zo enorm hard iig
een database met vluchten van Indonesische maatschappijen. ben bezig een leuk plan uit te werken als project voor 2010..quote:Op woensdag 18 november 2009 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is dan ook wereldnieuws
[..]
wat zocht je?
krijgen we hier dan ook een updatequote:Op woensdag 18 november 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mooi
Ik ga eens opschrijven wat hier allemaal loos is, tis net een soap
wel een slechte.. dat wel
stuurt ie nou ook minder zwaar?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het vretende gevoel is helemaal weg
die krijgen jullie alquote:Op woensdag 18 november 2009 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
krijgen we hier dan ook een update
hetzelfdequote:Op woensdag 18 november 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stuurt ie nou ook minder zwaar?
of moeten we die enorme velgen er dan weer onder leggen?
met tussen pozen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij verveelt de collega van wokje zich gewoon enorm
ik had vanochtend al 2 posts in 1 keerquote:Op woensdag 18 november 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn god, de flood control is echt kapoet
koelkast staan naast het fornuis, en daar naast de gootsteen.quote:maar dan kan ze toch niet van de koelkast naar het fornuis lopen?
en hoe wil ze je bier brengen?
gelukkigquote:
Handige indeling, daar is over nagedachtquote:Op woensdag 18 november 2009 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met tussen pozen.
stel iets in en dan 10 tot 15 min. wachten voordat ik weer verder kan.
[..]
ik had vanochtend al 2 posts in 1 keer![]()
[..]
koelkast staan naast het fornuis, en daar naast de gootsteen.
ik drink geen bierik ben een wijn gooier, weet je nog
oeh dat probeer ik ook al een paar jaarquote:Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef --Tweety-- het volgende:
Dit topic past precies bij wat ik zo moet gaan doen. Ik zit nl met koffie paraat achter mijn bureau. Moet nu alleen FOK nog even wegklikken om vervolgens weer aan het werk te gaan.
heerlijk dat ik gewoon kan fokken (en andere dingen doen) wanneer ik dat wil.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh dat probeer ik ook al een paar jaar
ik kan nu de stuurbekrachtiging instellen op sportief (iets zwaarder) of comfort (totaal gevoelloos)quote:Op woensdag 18 november 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig
die enorm soepele stuurbeweging van mam en fred vind ik irritant.
Ik wil voelen waar ik naartoe stuur
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Handige indeling, daar is over nagedacht
Ja, hoewel het klikken op dat kruisje een hele simpele handeling is, duurt het soms heel lang voordat ik dat daadwerkelijk doe.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh dat probeer ik ook al een paar jaar
sportief, ik heb geen 3 keer raden nodigquote:Op woensdag 18 november 2009 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan nu de stuurbekrachtiging instellen op sportief (iets zwaarder) of comfort (totaal gevoelloos)
3 keer raden waar hij op staat. en als je het dan nog niet raad..
Jouw auto heet KITT?quote:ik kan ook tegen mijn auto praten en dan doet hij wat ik zeg, als ik juiste zeg.
ET PHONE HOME
en dan belt hij naar huis![]()
![]()
daarom heb je 3 vrouwenquote:[..]
alleen stofzuigen en ramenlappen ben ik nog niet uit.
Laterquote:Op woensdag 18 november 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, het is af nu... nu weer andere dingen doen... dus tot vanavond.
soms is het de moeilijkste handeling van de dagquote:Op woensdag 18 november 2009 14:58 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, hoewel het klikken op dat kruisje een hele simpele handeling is, duurt het soms heel lang voordat ik dat daadwerkelijk doe.
phoe opschepper die van mij is zwart en heet kitquote:Op woensdag 18 november 2009 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan nu de stuurbekrachtiging instellen op sportief (iets zwaarder) of comfort (totaal gevoelloos)
3 keer raden waar hij op staat. en als je het dan nog niet raad..
ik kan ook tegen mijn auto praten en dan doet hij wat ik zeg, als ik juiste zeg.
ET PHONE HOME
en dan belt hij naar huis![]()
![]()
[..]
zullen we lampjes in de grille monteren?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
phoe opschepper die van mij is zwart en heet kit
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sportief, ik heb geen 3 keer raden nodig![]()
quote:[..]
Jouw auto heet KITT?
quote:[..]
daarom heb je 3 vrouwen
en ik maar denken dat je met me getrouwd was omdat ik zo enorm geweldig in bed benquote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
dat was het. daarom was ik met je getrouwd, jij hebt goeie ideeën
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
phoe opschepper die van mij is zwart en heet kit
Sport ze lieverdquote:Op woensdag 18 november 2009 15:08 schreef Fha het volgende:
Ik ga sportenFijne middag nog allemaal!
je mag onze andere alfa kopenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
zwarte kit is voor ramen.
ruilen? ik rijd liever alpha of bmw 318 dan deze met onzinnige opties uitgeruste reliant
ook op dat gebied heb je geweldige goeie ideeënquote:Op woensdag 18 november 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je met me getrouwd was omdat ik zo enorm geweldig in bed ben
en jij maar bang zijn dat je niet meer kon zittenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook op dat gebied heb je geweldige goeie ideeën![]()
Hello Ladylikequote:
ik dacht meer aan zoietsquote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zullen we lampjes in de grille monteren?
volgende keer maar even de auto verhogenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik dacht meer aan zoiets
[ afbeelding ]
het is niet faal het is zoooo tofquote:Op woensdag 18 november 2009 15:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik dacht meer aan zoiets
[ afbeelding ]
dat vind ik meer faaaalquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgende keer maar even de auto verhogen
[ afbeelding ]
Is een collega opgenomen op werk. Met een hersenbloedingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Fuckquote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is een collega opgenomen op werk. Met een hersenbloeding
en vergeet de uitlaat nietquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgende keer maar even de auto verhogen
[ afbeelding ]
de nog zichtbare (maar onnuttige) bladvering doet het hemquote:
eigenlijk zijn het er 2 te weinig, anders had ie er een V12 in kunnen leggen, met op iedere cilinder een uitlaatquote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en vergeet de uitlaat niet
[ afbeelding ]
is niet helemaal waar, kijk maar eens goedquote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de nog zichtbare (maar onnuttige) bladvering doet het hem
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en jij maar bang zijn dat je niet meer kon zitten
quote:
latersquote:Op woensdag 18 november 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, het is af nu... nu weer andere dingen doen... dus tot vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |