quote:Op woensdag 18 november 2009 15:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
phoe opschepper die van mij is zwart en heet kit
Sport ze lieverdquote:Op woensdag 18 november 2009 15:08 schreef Fha het volgende:
Ik ga sportenFijne middag nog allemaal!
je mag onze andere alfa kopenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
zwarte kit is voor ramen.
ruilen? ik rijd liever alpha of bmw 318 dan deze met onzinnige opties uitgeruste reliant
ook op dat gebied heb je geweldige goeie ideeënquote:Op woensdag 18 november 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je met me getrouwd was omdat ik zo enorm geweldig in bed ben
en jij maar bang zijn dat je niet meer kon zittenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook op dat gebied heb je geweldige goeie ideeën![]()
Hello Ladylikequote:
ik dacht meer aan zoietsquote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zullen we lampjes in de grille monteren?
volgende keer maar even de auto verhogenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik dacht meer aan zoiets
[ afbeelding ]
het is niet faal het is zoooo tofquote:Op woensdag 18 november 2009 15:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik dacht meer aan zoiets
[ afbeelding ]
dat vind ik meer faaaalquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgende keer maar even de auto verhogen
[ afbeelding ]
Is een collega opgenomen op werk. Met een hersenbloedingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Fuckquote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is een collega opgenomen op werk. Met een hersenbloeding
en vergeet de uitlaat nietquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgende keer maar even de auto verhogen
[ afbeelding ]
de nog zichtbare (maar onnuttige) bladvering doet het hemquote:
eigenlijk zijn het er 2 te weinig, anders had ie er een V12 in kunnen leggen, met op iedere cilinder een uitlaatquote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en vergeet de uitlaat niet
[ afbeelding ]
is niet helemaal waar, kijk maar eens goedquote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de nog zichtbare (maar onnuttige) bladvering doet het hem
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en jij maar bang zijn dat je niet meer kon zitten
quote:
latersquote:Op woensdag 18 november 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, het is af nu... nu weer andere dingen doen... dus tot vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |