zal niet goedkoop zijn zo iets maar je hebt wel iets anders dan de normale bruidstaartenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
Ik vond um echt te gek
DAT zijn nou de originele taarten
"Goedeboggen, ohba bezekebingen, bet buckie?"quote:Op woensdag 18 november 2009 08:24 schreef Muck het volgende:
Wokkie
Snipverkouden, dus dat wordt leuk op mijn werk
En hoe is het met jou dan?
Sintseoquote:
Jij, koud? No way!quote:Op woensdag 18 november 2009 08:46 schreef Muck het volgende:
[..]
dat dus
En ik heb het koud, dat is ook nieuw voor me.
Ik loop in de winter nog in mijn t-shirt naar buiten om de kliko aan de weg te zetten enzo
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:08 schreef Muck het volgende:
Hmm, timfrits is een mooie anagram van firm tits!
Hier ook.quote:
smakelijkquote:
MPGquote:
als het spaak loopt komt de dir. er wel achter dat het zo niet gaatquote:Op woensdag 18 november 2009 12:02 schreef Ladylike het volgende:
Hey MPG
Pfffff ik krijg nu al mn eigen werk niet uitgezocht
daar gaan we al
wat niet ?quote:
dat gevoel heb ik dus ookquote:
jah en dan ben ik de sjaak, net zoals ie dus zn eigen fouten nu heeft afgeschoven op mn collega en haar dus daardoor haar ontslag heeft kunnen aanbieden..quote:Op woensdag 18 november 2009 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het spaak loopt komt de dir. er wel achter dat het zo niet gaat
dat is toch die collega die hij laatst toch al had ontslagen maar dat het niet klopte ?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah en dan ben ik de sjaak, net zoals ie dus zn eigen fouten nu heeft afgeschoven op mn collega en haar dus daardoor haar ontslag heeft kunnen aanbieden..
Jammer dan. Kom ik nu in de WW, dan ga ik zwart werken tot ik omval
Die is tofquote:Op woensdag 18 november 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
schat, de foto's van onze bruidstaart zijn binnen:
[ afbeelding ]
Yep die dusquote:Op woensdag 18 november 2009 12:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is toch die collega die hij laatst toch al had ontslagen maar dat het niet klopte ?
heeft hij de ontslag vergunning voor haar al binnen ?
zwart werken![]()
![]()
![]()
![]()
vond ik dus ookquote:
Nee inderdaadquote:
kloptquote:Op woensdag 18 november 2009 12:28 schreef Ladylike het volgende:
Geef um een kus van zn kleine meid (als het is wie ik denk)
smakelijkquote:
anders wordt het weer een zwaai topicquote:Op woensdag 18 november 2009 12:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey welok =) verzamel hoi post ^^
lekker gewandeld ?quote:
ach het goeiemorgen topic etcquote:Op woensdag 18 november 2009 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
anders wordt het weer een zwaai topic
Heb met de enigineers gepraat over mn collegaquote:
en wat zeiden ze?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb met de enigineers gepraat over mn collega
Ze hebben de zelfde mening als ikquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k schuift aan om mee te luisteren
is het ookquote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze hebben de zelfde mening als ik
Het is belachelijk wat hier gebeurt
woepiedoequote:Op woensdag 18 november 2009 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is het ook![]()
maar ja wat doe je eraan.
jij hebt iig nog je contract tot februari
Misschien deed ze haar werk niet goed??quote:Op woensdag 18 november 2009 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
woepiedoe![]()
zij had haar contract voor onbepaalde tijd
als ze daar al 20 jaar werkt ofzo komen ze er ook wel laat achterquote:Op woensdag 18 november 2009 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien deed ze haar werk niet goed??
nou dan neem IK nu maar afscheid, want aan haar kan ik niet tippenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien deed ze haar werk niet goed??
26quote:Op woensdag 18 november 2009 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ze daar al 20 jaar werkt ofzo komen ze er ook wel laat achter
je zit iig droog tot februariquote:Op woensdag 18 november 2009 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
woepiedoe![]()
zij had haar contract voor onbepaalde tijd
dat is dus niet zekerquote:Op woensdag 18 november 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je zit iig droog tot februari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |