quote:
He bah!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is een collega opgenomen op werk. Met een hersenbloeding
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fuck
sterkte voor de collega en familie
die is coolquote:Op woensdag 18 november 2009 15:24 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
opgevoerde trabbi
dan ben je aan het goeie adres = ) 1 kop koffie voor jouquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
verrekquote:Op woensdag 18 november 2009 15:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is niet helemaal waar, kijk maar eens goed
Ja zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 18 november 2009 15:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan ben je aan het goeie adres = ) 1 kop koffie voor jou
LL schenk ons allemaal eentje bij. * geeft LL 20 euro fooi*
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met plezierquote:Op woensdag 18 november 2009 15:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan ben je aan het goeie adres = ) 1 kop koffie voor jou
LL schenk ons allemaal eentje bij. * geeft LL 20 euro fooi*
auto zonder veringquote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de nog zichtbare (maar onnuttige) bladvering doet het hem
Het gaat hier meestal over koffie (of thee, voor damartquote:
en dan krijgt hij een drempel!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
soms schiet het te ver door
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Oke, allemaal wel in mijn straatje.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Het gaat hier meestal over koffie (of thee, voor damart) of over seks
.
verrek, we zijn nog een onderwerp vergeten vandaag.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Het gaat hier meestal over koffie (of thee, voor damart) of over seks
.
hij zit er iig nog opquote:Op woensdag 18 november 2009 15:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
auto zonder veringPijnlijk.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en dan krijgt hij een drempel!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
thee?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verrek, we zijn nog een onderwerp vergeten vandaag.
Alfa romeo?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
Oh en CGM:
onze alfa is al te laag
krijgen krik er niet onder bij het vervangen van banden en vandaag pastte hij dus ook niet op de brug om te laten uitlijnen
ducktape is a man's sucker's best friendquote:Op woensdag 18 november 2009 15:35 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
wat een sukkel, dit was de laatste
inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
thee?
aangezien ik al over mijn bedkwaliteiten en jouw anale avonturen (tis net een suske en wiske titel) heb verteld
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
Oh en CGM:
onze alfa is al te laag
krijgen krik er niet onder bij het vervangen van banden en vandaag pastte hij dus ook niet op de brug om te laten uitlijnen
homemadequote:Op woensdag 18 november 2009 15:35 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
wat een sukkel, dit was de laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |