Een trein op je arm dan?quote:
quote:
ik wil een soort van tribal vlammen van onderaf langs de zijkanten naar boven laten klimmen.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Is je rug nog niet vol genoeg dan?
Ik vind vlammen niet mooiMaargoed, is ook niet mijn rug
alleen als hij het in spiegelschrift laat zettenquote:
quote:
Ah joh lachen manquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh lachen manff een MC DST halen, zoo, heb je dat ook maar weer
Wat zijn films toch kutquote:Op woensdag 18 november 2009 21:37 schreef Fha het volgende:
Wat is Hannibal Rising toch een slechte film.
Net als over generaliseren.quote:
mee eensquote:Op woensdag 18 november 2009 21:37 schreef Fha het volgende:
Wat is Hannibal Rising toch een slechte film.
quote:
Vertel mij dan eens hoe ik bij de Scanner en Camera wizard kom in Vista?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mc dst is oud en ik heb al 70-620
vistaquote:Op woensdag 18 november 2009 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens hoe ik bij de Scanner en Camera wizard kom in Vista?
je wilt dus dit weekend weer aan je pc klotenquote:
Nee dit weekend ben ik de hort opquote:Op woensdag 18 november 2009 22:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je wilt dus dit weekend weer aan je pc kloten
Dat is wel een leuke filmquote:
weer een toertjequote:Op woensdag 18 november 2009 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dit weekend ben ik de hort op
zou ik niet wetenquote:
Belgitania he, nog steeds niet klaar daarquote:Op woensdag 18 november 2009 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weer een toertje![]()
waar gaat deze keer de reis naar toe
je moet daar nog 2 stukken als ik me het goed herinnerquote:Op woensdag 18 november 2009 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Belgitania he, nog steeds niet klaar daar
2 korte lijntjes en wat verdwaald gekruimel. Dat gekruimel ga ik dit weekend opruimen, dan nog die 2 lijntjes, kan in december welquote:Op woensdag 18 november 2009 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet daar nog 2 stukken als ik me het goed herinner
dus in december ook al onder de pannenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 korte lijntjes en wat verdwaald gekruimel. Dat gekruimel ga ik dit weekend opruimen, dan nog die 2 lijntjes, kan in december wel![]()
Truste Fha![]()
nee ze gaan verhuizenquote:
merk er heel soms iets vanquote:Op woensdag 18 november 2009 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is vandaag iig weer lekker traag
http://www.smorgensindevroegte.nl/ is leeg ?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb deze ooit eens gemaakt bij weer zo'n aankondiging![]()
[ afbeelding ]
soms doen de smileys het ook nietquote:Op woensdag 18 november 2009 23:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
merk er heel soms iets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |