was de vraagquote:Op woensdag 18 november 2009 13:24 schreef ranja het volgende:
Mevrouw Smith wordt vandaag 49 jaar.
Onder welke naam is ze beter bekend?
was mijn antwoordquote:Op woensdag 18 november 2009 13:26 schreef schaap001 het volgende:
Kim Wilde
schaap001 +1quote:Op woensdag 18 november 2009 13:29 schreef schaap001 het volgende:
[..]
was de vraag
[..]
was mijn antwoord
en dat zijn ze weerquote:Op woensdag 18 november 2009 14:07 schreef iggyinthehouse het volgende:
1. scott weiland
5. dean martin
quote:was een Belgische new wave-band uit de jaren 80 van de 20e eeuw. Hun bekendste en populairste nummer is "Lena"
Praga Khan en Lords of Acid.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef iggyinthehouse het volgende:
Heb laatst documentaire gezien over Maurice Engelen, manager en eigenaar van Antler-Subway Records. Bij die platenmaatschappij zat dus "Twee Belgen".
Noem nog 2 bekende projecten die in verband met Maurice Engelen gebracht kunnen worden (1 via zichzelf als muzikant, een via bovenstaande platenlabel). De laatste goede krijgt het punt.
minutenman +1quote:Op woensdag 18 november 2009 17:07 schreef minutenman het volgende:
[..]
the rolling stones dus (met Made in the Shade).
Pavementquote:Op woensdag 18 november 2009 20:20 schreef bukgeit het volgende:
Crooked Rain (x2)
quote:Babs
2009-11-18 19:12
Beterschap! Rust uit en laat je goed verzorgen! Sta je snel weer heerlijk te zingen! annelies
2009-11-18 16:07heb je geen griepprik niet gehaald voor de mexicaanse griep dat is de symtoom van het hoesten en koorts te krijgen ziek eerst uit en daarna naar de huisarts om te vragen voor die griepprikDaantjuhhh
2009-11-18 14:04
OOOoooooo lieveben je ziek .....nou ik hoor op het laatste moment dat wij niet gingen dus ben erg blij dak geen kaartje had pffff...nou voor jou van harte beterschap en goed uitzieken!!!Dikke kusss Daantjuhh Ingrid
2009-11-17 10:50
Ik heb afgelopen zondag dankzij mn suske weer 2 nummertjes "live" van je mogen genieten...THNX Daantjuhhh....maar het wordt toch hoog tijd dan je ook deze kant weer eens op komt hoor....ik was toch echt niet van plan om tot de theater tour februari in Rijswijk te w8ten!!! KUSSSS....Ing!je groote fan paul
2009-11-17 09:44jij bent de aller beste . petra
2009-11-17 01:06
er mist een optreden in de agenda:P 15-01-2010 beursgebouw in eindhoven hollandio feest FRANCISCA
2009-11-15 21:55
hey..... tot zondag in Assen... kusss francisss
2009-11-15 21:04
Lieve, lieve, lieve,... Ik wou even zeggen dat ik jou de liefste, leukste grapigste lekkerste, knapste en beste zanger van Nederland vind en het maakt niet uit wat ze over jou zeggen
op www.youtube.nl want ik ben een echte fan en ik neem het wel voor je op, over dat nummer van ik kom terug want ik vind het een heel mooi nummer en het maakt niet uit wie het zing, want ik vind dat jullie dat allebij even goed en mooie kunnen zingen. heel veel liefs van het
meisje van Alkmaar Patricia Kok... -***-YES-***-Willemijn
2009-11-15 20:37
Hey! Wat was jij top in Curacao! Ben bij heel veel optredens geweest maar heb niemand met zoveel enthousiasme zien genieten als jij! Je maakte er een super feestje van. Ook al was het ontzettend heet, ik kreeg er kippenvel van...om nooit te vergeten!!! GroetjesMonique
2009-11-15 12:39
Ha, Ik heb van Jop ( De Koets) begrepen dat je de 27e niet naar de Koets in Zeist komt! Om terleurstellingen verder te voorkomen, misschien beter om deze zsm uit je agenda te halen.?. Gelukkig gaan we je wel in ons supportershome zien op de 21e! Tot dan! XXXKevin
2009-11-15 12:17
Hallo! Was gisteren Gezellig in zeeland met jou! Bedankt!elle
2009-11-14 16:06
heyje was top in hardersplaza geniet van je weekend elleAntwan Zanger Net d'r langs
2009-11-14 02:55
Hevondt het tof je ontmoet te hebben in wamel we hebben daar opgetreden voor jou je hebt een cd van ons gekregen we zouden het op nprijs stellen als je even wilt reageren als je tijd hebt wat je er van vindt. antwanrikken@orange.nl alvast bedankt groeten Antwan rikkenMartijn
2009-11-13 06:27
Heyik vond je helemaal top op Curacao Mambo Beach top janken aan toe! in April ben ik weer in het land en dan bij de Eersteling he. En top dat je nog op Meerlive kwam van de zomer. Groetjes
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:15 schreef schaap001 het volgende:
geen idee... doe maar een gok: Brainbox?
quote:
hm wel apart, die zinsnede; want Focus bestaat gewoon nog steeds. Tegenwoordig zelfs weer met Pierre van der Linden (naast de onvermijdelijke Thijs van Leer). Maar goed: toen zeker ff een pauze genomen.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:50 schreef Gambolputty het volgende:
Nadat de groep eind jaren zeventig ophield te bestaan, besloten de geluidstechnici Piet Meekel en Henk van der Lely de indrukwekkende installatie van de groep te verhuren.
quote:
Bukgeit + 1quote:Op donderdag 19 november 2009 11:25 schreef bukgeit het volgende:
Ja, die mag ik dan terugkoppen: Diamanda Galas, Björk, Sarah McLachlan, Heather Nova en Portishead.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Hoe het tegen de toen geldende wisselkoers was weet ik niet, maar vandaag zou het 1.784.640 USD zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:02 schreef cafca het volgende:
$1.800.000
Ah die wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 19 november 2009 14:35 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
En dit is goed. Je had ook nog Won Ton Ton kunnen zeggen
bartrid +1
Wel van 'The Catalogue' gehoord, helaas niets v.w.b. een afwijkende naam van een album...quote:Op donderdag 19 november 2009 13:44 schreef bukgeit het volgende:
De albums van Kraftwerk zijn opnieuw uitgegeven, onder meer in een box. Eén album heeft een nieuwe titel gerkegen. Noem oude + nieuwe naam.
Gehenna +1quote:Op donderdag 19 november 2009 16:37 schreef Gehenna het volgende:
electric café, heette daar techno pop, naar het nummer wat er op staat
wel 1 van hun mindere albums
oeh, sorry. Was maar een wilde gok, had niet gedacht dat-ie goed was...,quote:Op donderdag 19 november 2009 12:21 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hoe het tegen de toen geldende wisselkoers was weet ik niet, maar vandaag zou het 1.784.640 USD zijn.
cafca +1
quote:The song consists almost in its entirety of a sampled loop from "Whistle Stop" by Roger Miller which was featured in the Disney movie Robin Hood . The sample was first featured on the Internet as part ofon the website of the same name.
The song's closing lines are of an announcer of a children's radio show (actually a clip recorded in the 60s, based on a long standing urban legend ):
"And this is your Uncle Dan saying good night.
:Good night, little kids, good night.
We're off? Good, well that oughta hold the little bastards."
The song was first aired on John Peel 's BBC Radio 1 show on April 7 1999 and quickly became one of the most requested songs on his show, surpassing even " God Save the Queen " by the Sex Pistols .
After being included on a free sampler CD on the industry magazine The Tip Sheet , the song caught the attention of numerous large record label s including EMI , Parlophone and RCA , thanks mostly to the efforts of Jonathan King . The band eventually signed for EMI. They were given £ 25,000 to record a video for the song which ended up featuring a giant fibreglass melon covered in trifle and a live-actionsinging along.
Originally scheduled for release as a single in November 1999 , the release date was threatened to be pushed back to some time in January 2000 until the song was played on Jo Whiley 's afternoon radio show. It received much the same attention as when it had been played on Peel's show. The decision was made to move the release to December 13 to put it in line for the Christmas number 1 slot. It managed to get to number 4, being beaten by Westlife 's "I Have a Dream". The song did however top John Peel's Festive Fifty for that year.
Because of the relative obscurity ofboth before and after the single, they are generally considered to be a one-hit wonder .
MadMaster +1quote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef MadMaster het volgende:
De 'Hamster Dance'?
Wat is de titel van deze song?quote:is a well-known Anglo-American song, the origin of which dates back to the Seven Years' War. It is often sung patriotically in the United States today
quote:Geen stylist, modeadviseur of personal shopper voor-gitarist
.
stuurt vrouwlief de stad in om kleding te halen. "Mijn vrouw doet mijn styling", onthulde de muzikant donderdag.
, die immer gehuld is in zwarte hoed en zwarte bril, doet niet mee aan modegrillen. "Ik heb al vier jaar ongeveer dezelfde stijl en daar houd ik me aan." De muzikant is zo trouw aan zijn rockersstijl dat hij alleen zijn hoed afdoet als hij gaat squashen of zwemmen.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:37 schreef ranja het volgende:
Richie Sambora? doet die het nog steeds met Heather Locklear?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:01 schreef MadMaster het volgende:
Ggezien de's gok ik op Dennis van Leeuwen van Kane...
Dennis' reactie was dus dat 'gewoon mijn vrouw mijn kleding haalt'.quote:Gitarist Dennis van Leeuwen van de Haagse rockband Kane is door de lezers van het tijdschrift Esquire uitgeroepen tot best geklede man van 2009.
Adam Curry werd uitgeroepen tot slechtst geklede man van het jaar. Dat maakte het mannenblad donderdag bekend.
Lezers konden tot woensdag hun stem uitbrengen op de genomineerden. In de race voor best geklede man waren verder onder anderen rapper Dio, advocaat Theo Hiddema, acteur Chris Zegers, muzikant Waylon en reclamegoeroe Enrico Bartens.
Adam Curry versloeg in de strijd om de titel slechtst geklede man zijn mede-genomineerden Frits Sissing (tv-presentator), Dion Graus (Tweede Kamerlid PVV) en Rob Trip (tv-presentator).
Geen van beide, de band bestaat sinds 1996 en hun eerste album kwam uit in 1998...quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:37 schreef ranja het volgende:
is het een nieuwe band of een gereüneerde band?
Maandag in de Melkweg (waar dan ook de Cannabis Cup uitgereikt wordt, ik vrees het ergste qua exotische geuren)...quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:17 schreef schaap001 het volgende:
[..]
dat zijn belgen
Gomez misschien?
aah, leuk!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Maandag in de Melkweg (waar dan ook de Cannabis Cup uitgereikt wordt, ik vrees het ergste qua exotische geuren)...
inderdaad, maar het was nogal chaotisch gezien er meerdere vragen rondgingen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:56 schreef schaap001 het volgende:
Urban Dance Squad wederom
@ minuteman: jij had toch een paar dagen geleden ook al een vraag over UDS?
quote:Before embracing Brit-pop in the late '90s,' three members — vocalist/bassist Jimi Goodwin, guitarist Jez Williams, and drummer Andy Williams — figured prominently in the Madchester scene, where they scored a Top Five single as part of the dance combo Sub Sub. "Ain't No Love (Ain't No Use)" peaked at number three in the U.K., but Sub Sub failed to produce any significant follow-up hits and a fire destroyed their recording studio in February 1995.
After taking several years to restructure their sound, the musicians reappeared in 1998 as, whose sweeping pop/rock material owed more to the Verve and Radiohead than Sub Sub's club-oriented peers.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:45 schreef knars het volgende:
Nou, dat is vast geen Supergrass!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:46 schreef ranja het volgende:
gokje op Mansun
quote:Paul and Linda McCartney were also interviewed, but their answers were not included on the album
Burnett +1quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:45 schreef Burnett het volgende:
Dark Side Of The Moon - Pink Floyd
quote:have confirmed that they are to start work on their second album.
"I felt we've only just started to pick up steam. Why would we want to stop now?" singertold The Sun, while bassist
agreed. "We all know we have so much more in us yet," he said.
ja, beetje snel alquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:43 schreef belsen het volgende:
Them Crooked Vultures?
vond het wel toepasselijkquote:Op zondag 22 november 2009 20:43 schreef ranja het volgende:
"Is het lang geleden"?
Met vooruitziende blik geschreven inderdaad...quote:
inderdaad. gister weer eens gezien.quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef bukgeit het volgende:
Peter Visser inderdaad.
Zat ik er nog dichtbij.quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef bukgeit het volgende:
Peter Visser inderdaad.
quote:Op maandag 23 november 2009 15:19 schreef cafca het volgende:
Die man komt me ergens wel bekend voor, maar het album niet
quote:Op maandag 23 november 2009 20:52 schreef ranja het volgende:
Hot Wax dus. Wie is die drummer ook weer, Grant Hart?
Geen Unwound, bukgeitquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:47 schreef iggyinthehouse het volgende:
Opgezocht en nog nooit van gehoord
namens ranja:quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:06 schreef bukgeit het volgende:
Gok twee: Polvo. Derde gok vervalt, daar zat een vrouw in: Come.
Come-back van Polvo, ben benieuwdquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:06 schreef bukgeit het volgende:
Gok twee: Polvo.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:44 schreef bukgeit het volgende:
De Jostiband komt uit Zwammerdam.
quote:Lady Gaga steelt liedje van![]()
Bij de nieuwe single van Lady Gaga, 'Bad romance', lijkt het erop dat ze een sound heeft gebruikt vanplaat uit 1991.
"Ik ben direct gaan luisteren en het karakteristieke synthesizergeluid uit onze plaat is inderdaad te horen", vertelde. "Het is niet direct gekopieerd maar het is nagespeeld, zodat het effect precies hetzelfde is."
heeft nog niet aan het jasje getrokken van Lady Gaga. "Het gaat allemaal zo snel. Ik krijg constant allemaal telefoontjes. Zelfs van advocaten die me zouden willen helpen met een rechtszaak."
De artiest gaat er eerst goed over nadenken of hij überhaupt wel juridische stappen wil ondernemen tegen de 'Poker face'-zangeres. "Ik ben meer dan vereerd.is de nieuwe Madonna. Maar aan de andere kant: als ik zoiets zou doen dan zou ik hangen."
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:57 schreef Mark het volgende:
Oja, was een Nederlander, maar wie ook alweer
ow ja foutjequote:Op dinsdag 24 november 2009 10:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die laatsteis toch gewoon Lady Gaga?
cafca + 1quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:07 schreef cafca het volgende:
De Mosselman stond in het nieuwsbericht, maar eigenlijk was het liedje van een ander pseudoniem
quote:Het gaat om 'Dominator', het nummer van dance-act Human Resource. Een van de producers, Guido Pernet, werd gebeld door een Belgisch radiostation. Dat bracht Pernet, die bij het grote publiek bekend werd met 'De mosselman', op de hoogte van het sterk gelijkende nummer.
schnell....quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:21 schreef schaap001 het volgende:
dat moet Brinsley Schwarz zijn
Niet samengesteld door lezers dus: kan nogal een verschil zijn.quote:Is This It van The Strokes is door de verzamelde vaderlandse popcritici en andere smaakmakers uitgeroepen tot het beste album van de jaren nul (2000-2009).
In een door OOR georganiseerde poll onder 100 vooraanstaande popkenners eindigde het debuut van de New Yorkse rockband nipt voor.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:52 schreef iggyinthehouse het volgende:
Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
Kaiser Chiefs - Employment
Bloc Party - Silent Alarm
Arcade Fire - Funeral
Chemical Brothers - Push The Button
Kid A is de vijfde goeie:quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:57 schreef ScottTracy het volgende:
Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am, That's What I'm Not
Radiohead - Kid A
Radiohead - In Rainbows
?
Vind ik niet zo raar, ben ook wel een fan van die cdquote:
Waarom staat ie pas op 30quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:01 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ja, elbow staat op 30 anders was het punt binnen
Ja, maar ik vind 'm wel een tikkie hoog staan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vind ik niet zo raar, ben ook wel een fan van die cd
Vind ik ook wel raar. Maar Room on Fire werd destijds volgens mij al matig ontvangen (om over First Impressions maar te zwijgen) terwijl ik dat echt geen slechte plaat vond.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:05 schreef schaap001 het volgende:
Wat ik wel opvallend vind, is dat een aantal bands met meerdere albums in de lijst staan, behalve de nummer 1 The Strokes. Alsof die andere twee albums nou ineens zó veel slechter c.q. anders zijn dan Is This It?
Eentje van ABBA me dunkt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:10 schreef ScottTracy het volgende:
"" remains as one of
's most-admired recordings. It was the first single to make full use of each and everyone of
's formidable strengths – the mix of sadness and joy, the captivating sounds of the group's female vocalists, the classical keyboard flourishes, the multi-layered soundscape. Some even argue that it's more than just a triumph within
's body of work, claiming that "
" deserves a place among the all-time classics in the history of pop music. This, at least, would be the opinion of discerning fans such as Pete Townshend, one of rock music's most celebrated songwriters. Townshend once made
very happy when he approached him and declared that "
" is the best pop song ever written! John Lennon also declared that it was one of his favourite pop songs.
Over welk nummer van wie gaat dit?
Klopt als een busquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:14 schreef Gehenna het volgende:
nou gokje dan maar sos?
wipers is goedquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:40 schreef schaap001 het volgende:
... dan denk ik aan The Wipers, maar vraag me niet om een albumtitel
da's mooiquote:
en dat weet ik dus nietquote:maar welk album...?
hoes van het album Oranges and Lemons... beetje Yellow Submarine-ishquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:38 schreef ranja het volgende:
XTC
Ach ja, die staat thuis wel in de kast.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:35 schreef WeezerButler het volgende:
the Motels
Mooie single was die hit Suddenly Last Summer
Opgezocht en is goedquote:Op woensdag 25 november 2009 08:35 schreef WeezerButler het volgende:
the Motels
Mooie single was die hit Suddenly Last Summer
iggyinthehouse +1quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:51 schreef schaap001 het volgende:
Liesbeth List of denk ik dan de verkeerde richting op?
Ik heb dan ook een sinds mijn 4e levensjaar zorgvuldig opgebouwde Suske en Wiske verzameling.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:49 schreef Gambolputty het volgende:
En een eervolle vermelding voor TSE
quote:baarde begin dit jaar opzien door met het tweede album
in de Amerikaanse iTunes-charts grote namen als Kings Of Leon en Coldplay achter zich te laten. Dat de band destijds geen label meer had (na debuutalbum uit 2005 werden de Britten gedumpt door Mercury), maakte het succes nog opmerkelijker.
En er was een relletje geboren:mocht niet meedoen in de Engelse albumlijsten omdat de plaat alleen als download verkrijgbaar was. Daar is nu dus een einde aan gekomen. Gelukkig maar, want
is een plaat geworden waar je zonder gêne krachttermen als episch, groots en hemelbestormend op los kunt laten. Van de ijzersterke opener Flashing Red Light Means Go (rollende drums a la Sunny Day Real Estate gecombineerd met spacey shoegazergitaren en het grote gebaar van U2) tot het stemmige slotakkoord Silent Movie (dat uiteraard opgebouwd wordt tot imposante gitaarmuur) maakt
indruk.
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:04 schreef Felagund het volgende:
The Boxer Rebellion?
quote:Goede plaat trouwens.
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:36 schreef schaap001 het volgende:
da's de bedoeling![]()
en die naamgeen idee, ik doe maar een gok: Fergie van BEP?
Toen ik het punt wilde uitdelen zat die iteejer weer met kabels te rommelen. Verkeerde titel had ik zelf nog niet opgemerkt!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:49 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
In het Suske en Wiskealbum De dromendiefstal (1969) droomt Wiske op zeker moment dat ze een beroemd en succesrijk zangeres is, genaamd "Wisbeth List".
http://nl.wikipedia.org/wiki/Liesbeth_List
Schaap +1
En een eervolle vermelding voor TSE
Ja maar Brinsley Schwarz was een 1 + 1 = 2 : Nick Lowe + niet Rockpile = Brinsley Schwarz.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:28 schreef cafca het volgende:
Toch altijd weer opvallend: een obscuur bandje als Brinsley Schwarz wordt binnen 10 minuten geraden, maar deze man met een paar wereldhits op zijn naam kent niemand
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:56 schreef schaap001 het volgende:
nee, gerry rafferty natuurlijkhet album met baker street, die bedoelde ik dus al
![]()
al stewart![]()
Ja, ik telde deze mee:quote:Op woensdag 25 november 2009 21:14 schreef ranja het volgende:
In Nederland wel hoor... jaaroverzicht van 1978:
77 184 9 8 Baker street - Garry Rafferty
86 169 11 8 City to city - Gerry Rafferty
quote:Projecten en gelegenheidsbands, daar draait het anno 2009 allemaal om in het groepje muzikanten rond Queens Of The Stone Age en The Raconteurs (zelf óók al een gelegenheidsband). Dean Fertita (QOTSA, The Dead Weather) is de kapitein van, zijn eerste stuurman heet Brendan Benson (The Raconteurs, zichzelf). Verder aan boord: Troy Van Leeuwen (QOTSA en Sweethead), Joey Castillo (o.a. QOTSA) en Michael Horrigan (Afghan Whigs). Among others uiteraard.
Goed. De muziek.
Fertita schreef samen met Alison Mosshart het gros van de krochtenblues op Horehound (The Dead Weather) bij elkaar, maar daar hoor je ophelemaal niks van. Deze plaat bevat juist pure pop, grotendeels in de stijl van eerste stuurman Benson. Er staan leuke songs tussen: Certain Circles, She Gets Remote en Nature Of Our Minds zijn losjes gespeelde feelgood-liedjes met een seventies-inslag. Daar staat evenveel middelmaat tegenover, wat het geheel toch weer tot een typisch project maakt.
is geen wereldplaat en dat weet
. Gewoon leuk om te maken, en dat hoor je ook. Op naar Sweethead (Troy Van Leeuwen) en Them Crooked Vultures. Spaar ze allemaal, zou ik zeggen.
nee, dezequote:Op woensdag 25 november 2009 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, met dat oor dat afgesneden wordt
ow vandaarquote:Op woensdag 25 november 2009 21:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tja en aangezien je dan toch vooral tegen Joe Egan aan zit te kijken, herken je die Rafferty natuurlijk ook niet zo snel.
Ben benieuwd, maar geen idee.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:38 schreef schaap001 het volgende:
En ja hoor: we hebben er WEER een 'supergroep' (zucht) bij. Hoe heet deze club (en hun self-titled debuut) nou weer?
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:57 schreef bartrid het volgende:
Dan ga ik voor Hello Fire.
quote:As my life flashes before my eyes
I’m wondering will I ever see another sunrise?
So many won’t get the chance to say goodbye
But it’s too late to pick up the value of my life
Klopt.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:28 schreef iggyinthehouse het volgende:
russian roulette van rihanna
Gecheckt enquote:Op donderdag 26 november 2009 10:09 schreef bukgeit het volgende:
Dat lijkt wel heel veel op de echte naam van Catpower: Chan Marshall. Is die het?
Ik roep al sinds, wat is het, maart?, dat ranja eindelijk gaat winnen. Nee, niet meer in te halen.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:32 schreef Burnett het volgende:
Is ranja nog in te halen dit jaar?
Klopt inderdaad als een zwerende vinger...quote:Op donderdag 26 november 2009 13:04 schreef bukgeit het volgende:
Muppets, Bohemian Rhapsody, 18de sterfdag Freddie.
Ook weerquote:Op donderdag 26 november 2009 13:25 schreef MadMaster het volgende:
Wende Snijders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |