Geen Unwound, bukgeitquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:47 schreef iggyinthehouse het volgende:
Opgezocht en nog nooit van gehoord
namens ranja:quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:06 schreef bukgeit het volgende:
Gok twee: Polvo. Derde gok vervalt, daar zat een vrouw in: Come.
Come-back van Polvo, ben benieuwdquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:06 schreef bukgeit het volgende:
Gok twee: Polvo.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:44 schreef bukgeit het volgende:
De Jostiband komt uit Zwammerdam.
quote:Lady Gaga steelt liedje van![]()
Bij de nieuwe single van Lady Gaga, 'Bad romance', lijkt het erop dat ze een sound heeft gebruikt vanplaat uit 1991.
"Ik ben direct gaan luisteren en het karakteristieke synthesizergeluid uit onze plaat is inderdaad te horen", vertelde. "Het is niet direct gekopieerd maar het is nagespeeld, zodat het effect precies hetzelfde is."
heeft nog niet aan het jasje getrokken van Lady Gaga. "Het gaat allemaal zo snel. Ik krijg constant allemaal telefoontjes. Zelfs van advocaten die me zouden willen helpen met een rechtszaak."
De artiest gaat er eerst goed over nadenken of hij überhaupt wel juridische stappen wil ondernemen tegen de 'Poker face'-zangeres. "Ik ben meer dan vereerd.is de nieuwe Madonna. Maar aan de andere kant: als ik zoiets zou doen dan zou ik hangen."
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:57 schreef Mark het volgende:
Oja, was een Nederlander, maar wie ook alweer
ow ja foutjequote:Op dinsdag 24 november 2009 10:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die laatsteis toch gewoon Lady Gaga?
cafca + 1quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:07 schreef cafca het volgende:
De Mosselman stond in het nieuwsbericht, maar eigenlijk was het liedje van een ander pseudoniem
quote:Het gaat om 'Dominator', het nummer van dance-act Human Resource. Een van de producers, Guido Pernet, werd gebeld door een Belgisch radiostation. Dat bracht Pernet, die bij het grote publiek bekend werd met 'De mosselman', op de hoogte van het sterk gelijkende nummer.
schnell....quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:21 schreef schaap001 het volgende:
dat moet Brinsley Schwarz zijn
Niet samengesteld door lezers dus: kan nogal een verschil zijn.quote:Is This It van The Strokes is door de verzamelde vaderlandse popcritici en andere smaakmakers uitgeroepen tot het beste album van de jaren nul (2000-2009).
In een door OOR georganiseerde poll onder 100 vooraanstaande popkenners eindigde het debuut van de New Yorkse rockband nipt voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |