Maandag in de Melkweg (waar dan ook de Cannabis Cup uitgereikt wordt, ik vrees het ergste qua exotische geuren)...quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:17 schreef schaap001 het volgende:
[..]
dat zijn belgen
Gomez misschien?
aah, leuk!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Maandag in de Melkweg (waar dan ook de Cannabis Cup uitgereikt wordt, ik vrees het ergste qua exotische geuren)...
inderdaad, maar het was nogal chaotisch gezien er meerdere vragen rondgingen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:56 schreef schaap001 het volgende:
Urban Dance Squad wederom
@ minuteman: jij had toch een paar dagen geleden ook al een vraag over UDS?
quote:Before embracing Brit-pop in the late '90s,' three members — vocalist/bassist Jimi Goodwin, guitarist Jez Williams, and drummer Andy Williams — figured prominently in the Madchester scene, where they scored a Top Five single as part of the dance combo Sub Sub. "Ain't No Love (Ain't No Use)" peaked at number three in the U.K., but Sub Sub failed to produce any significant follow-up hits and a fire destroyed their recording studio in February 1995.
After taking several years to restructure their sound, the musicians reappeared in 1998 as, whose sweeping pop/rock material owed more to the Verve and Radiohead than Sub Sub's club-oriented peers.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:45 schreef knars het volgende:
Nou, dat is vast geen Supergrass!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:46 schreef ranja het volgende:
gokje op Mansun
quote:Paul and Linda McCartney were also interviewed, but their answers were not included on the album
Burnett +1quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:45 schreef Burnett het volgende:
Dark Side Of The Moon - Pink Floyd
quote:have confirmed that they are to start work on their second album.
"I felt we've only just started to pick up steam. Why would we want to stop now?" singertold The Sun, while bassist
agreed. "We all know we have so much more in us yet," he said.
ja, beetje snel alquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:43 schreef belsen het volgende:
Them Crooked Vultures?
vond het wel toepasselijkquote:Op zondag 22 november 2009 20:43 schreef ranja het volgende:
"Is het lang geleden"?
Met vooruitziende blik geschreven inderdaad...quote:
inderdaad. gister weer eens gezien.quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef bukgeit het volgende:
Peter Visser inderdaad.
Zat ik er nog dichtbij.quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef bukgeit het volgende:
Peter Visser inderdaad.
quote:Op maandag 23 november 2009 15:19 schreef cafca het volgende:
Die man komt me ergens wel bekend voor, maar het album niet
quote:Op maandag 23 november 2009 20:52 schreef ranja het volgende:
Hot Wax dus. Wie is die drummer ook weer, Grant Hart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |