wipers is goedquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:40 schreef schaap001 het volgende:
... dan denk ik aan The Wipers, maar vraag me niet om een albumtitel
da's mooiquote:
en dat weet ik dus nietquote:maar welk album...?
hoes van het album Oranges and Lemons... beetje Yellow Submarine-ishquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:38 schreef ranja het volgende:
XTC
Ach ja, die staat thuis wel in de kast.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:35 schreef WeezerButler het volgende:
the Motels
Mooie single was die hit Suddenly Last Summer
Opgezocht en is goedquote:Op woensdag 25 november 2009 08:35 schreef WeezerButler het volgende:
the Motels
Mooie single was die hit Suddenly Last Summer
iggyinthehouse +1quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:51 schreef schaap001 het volgende:
Liesbeth List of denk ik dan de verkeerde richting op?
Ik heb dan ook een sinds mijn 4e levensjaar zorgvuldig opgebouwde Suske en Wiske verzameling.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:49 schreef Gambolputty het volgende:
En een eervolle vermelding voor TSE
quote:baarde begin dit jaar opzien door met het tweede album
in de Amerikaanse iTunes-charts grote namen als Kings Of Leon en Coldplay achter zich te laten. Dat de band destijds geen label meer had (na debuutalbum uit 2005 werden de Britten gedumpt door Mercury), maakte het succes nog opmerkelijker.
En er was een relletje geboren:mocht niet meedoen in de Engelse albumlijsten omdat de plaat alleen als download verkrijgbaar was. Daar is nu dus een einde aan gekomen. Gelukkig maar, want
is een plaat geworden waar je zonder gêne krachttermen als episch, groots en hemelbestormend op los kunt laten. Van de ijzersterke opener Flashing Red Light Means Go (rollende drums a la Sunny Day Real Estate gecombineerd met spacey shoegazergitaren en het grote gebaar van U2) tot het stemmige slotakkoord Silent Movie (dat uiteraard opgebouwd wordt tot imposante gitaarmuur) maakt
indruk.
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:04 schreef Felagund het volgende:
The Boxer Rebellion?
quote:Goede plaat trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |