quote:Op woensdag 25 november 2009 20:56 schreef schaap001 het volgende:
nee, gerry rafferty natuurlijkhet album met baker street, die bedoelde ik dus al
![]()
al stewart![]()
Ja, ik telde deze mee:quote:Op woensdag 25 november 2009 21:14 schreef ranja het volgende:
In Nederland wel hoor... jaaroverzicht van 1978:
77 184 9 8 Baker street - Garry Rafferty
86 169 11 8 City to city - Gerry Rafferty
quote:Projecten en gelegenheidsbands, daar draait het anno 2009 allemaal om in het groepje muzikanten rond Queens Of The Stone Age en The Raconteurs (zelf óók al een gelegenheidsband). Dean Fertita (QOTSA, The Dead Weather) is de kapitein van, zijn eerste stuurman heet Brendan Benson (The Raconteurs, zichzelf). Verder aan boord: Troy Van Leeuwen (QOTSA en Sweethead), Joey Castillo (o.a. QOTSA) en Michael Horrigan (Afghan Whigs). Among others uiteraard.
Goed. De muziek.
Fertita schreef samen met Alison Mosshart het gros van de krochtenblues op Horehound (The Dead Weather) bij elkaar, maar daar hoor je ophelemaal niks van. Deze plaat bevat juist pure pop, grotendeels in de stijl van eerste stuurman Benson. Er staan leuke songs tussen: Certain Circles, She Gets Remote en Nature Of Our Minds zijn losjes gespeelde feelgood-liedjes met een seventies-inslag. Daar staat evenveel middelmaat tegenover, wat het geheel toch weer tot een typisch project maakt.
is geen wereldplaat en dat weet
. Gewoon leuk om te maken, en dat hoor je ook. Op naar Sweethead (Troy Van Leeuwen) en Them Crooked Vultures. Spaar ze allemaal, zou ik zeggen.
nee, dezequote:Op woensdag 25 november 2009 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, met dat oor dat afgesneden wordt
ow vandaarquote:Op woensdag 25 november 2009 21:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tja en aangezien je dan toch vooral tegen Joe Egan aan zit te kijken, herken je die Rafferty natuurlijk ook niet zo snel.
Ben benieuwd, maar geen idee.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:38 schreef schaap001 het volgende:
En ja hoor: we hebben er WEER een 'supergroep' (zucht) bij. Hoe heet deze club (en hun self-titled debuut) nou weer?
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:57 schreef bartrid het volgende:
Dan ga ik voor Hello Fire.
quote:As my life flashes before my eyes
I’m wondering will I ever see another sunrise?
So many won’t get the chance to say goodbye
But it’s too late to pick up the value of my life
Klopt.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:28 schreef iggyinthehouse het volgende:
russian roulette van rihanna
Gecheckt enquote:Op donderdag 26 november 2009 10:09 schreef bukgeit het volgende:
Dat lijkt wel heel veel op de echte naam van Catpower: Chan Marshall. Is die het?
Ik roep al sinds, wat is het, maart?, dat ranja eindelijk gaat winnen. Nee, niet meer in te halen.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:32 schreef Burnett het volgende:
Is ranja nog in te halen dit jaar?
Klopt inderdaad als een zwerende vinger...quote:Op donderdag 26 november 2009 13:04 schreef bukgeit het volgende:
Muppets, Bohemian Rhapsody, 18de sterfdag Freddie.
Ook weerquote:Op donderdag 26 november 2009 13:25 schreef MadMaster het volgende:
Wende Snijders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |