Kan hier toch al niet bij kiezen... Kom de B nauwelijks voorbij.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef Sersjee het volgende:
Het is duidelijk weer lijstjestijd... Song van het jaar
Ik stem voor de Les Humphrys Singers.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:53 schreef Sirolf het volgende:
Timur gaat toch niet de rest van de uitzending de Zangeres Zonder Naam draaien hè...?
Daarom heb ik de hele lijst naar Excel gekopieerd. Ik zit nu nog op 26 keuzes.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Kan hier toch al niet bij kiezen... Kom de B nauwelijks voorbij.
Heb ik toch iets te doen op werk.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daarom heb ik de hele lijst naar Excel gekopieerd. Ik zit nu nog op 26 keuzes.
Snel gekozen, al zag ik nog wel wat andere potentiële keuzesquote:Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef Sersjee het volgende:
Het is duidelijk weer lijstjestijd... Song van het jaar
quote:Airborne Toxic Event - Sometime Around Midnight
Bat For Lashes - Daniel
Emiliana Torrini - Jungle Drum
U2 - Magnificent
Little Boots - New In Town
Maar ik ben het er nu al niet meer mee eens. Ik bedoel, Calvin Harris en Basement Jaxx wil ik er in. O, en Dio & the Madd, Matt & Kim, Doves en the Gaslight Anthem ook.quote:Airborne Toxic Event - Sometime Around Midnight
Dizzee Rascal & Armand van Helden - Bonkers
Fleet Foxes - Mykonos
Johan - In The Park
Mumford & Sons - Little Lion Man
Jij hebt er een paar die ik ook wil. We kunnen een uitwisseling doen...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:18 schreef Sersjee het volgende:
M'n keuze is gemaakt...
[..]
Maar ik ben het er nu al niet meer mee eens. Ik bedoel, Calvin Harris en Basement Jaxx wil ik er in. O, en Dio & the Madd, Matt & Kim, Doves en the Gaslight Anthem ook.
Owja, Mumford & Sons hoort ook in m'n lijstje.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:18 schreef Sersjee het volgende:
M'n keuze is gemaakt...
[..]
Maar ik ben het er nu al niet meer mee eens. Ik bedoel, Calvin Harris en Basement Jaxx wil ik er in. O, en Dio & the Madd, Matt & Kim, Doves en the Gaslight Anthem ook.
Lekkere lijst!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:27 schreef on_air het volgende:
Crisis...
Animal Collective - My Girls
Bat For Lashes - Daniel
Bell X1 - The Great Defector
Big Pink - Dominos
Camera Obscura - French Navy
Chairlift - Bruises
De Staat - Fantastic Journey Of The Underground Man
Deadmau5 - I Remember
Death Cab For Cutie - Meet Me On The Equinox
Diggy Dex/Eva De Roovere - Slaap Lekker (Fantastig Toch?)
Dio/Sef - Tijdmachine
Dizzee Rascal & Armand van Helden - Bonkers
Editors - Papillon
Empire Of The Sun - Walking On A Dream
Florence & The Machine - Rabbit Heart (Raise It Up)
Gaslight Anthem - Old White Lincoln
Girls - Lust For Life
Gossip - Heavy Cross
Grizzly Bear - Two Weeks
Jack Penate - Be The One
Johan - In The Park
Kid Cudi vs. Crookers - Day'N Nite
La Roux - Bulletproof
Mando Diao - Dance With Somebody
Matt And Kim - Daylight
Mumford & Sons - Little Lion Man
Noisettes - Don't Upset The Rhythm
Paul & Fritz Kalkbrenner - Sky And Sand
Royksopp - Happy Up Here
Tegan & Sara - Back In My Head
Temper Trap - Sweet Disposition
Tommy Sparks - She's Got Me Dancing
Virgins - Rich Girls
Voicst - A Year And A Bit
White Lies - Farewell To My Fairground
Whitest Boy Alive - 1517
k'Vind Forzo ook erg goed, maar Try is ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nelly Furtado in de canon?
Try. Punt.
Waar/waarneer/hoelaatquote:Op woensdag 18 november 2009 13:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Iedere maandagochtend te horen [ afbeelding ].
Ik wacht even met klikken voor de mop.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)slooft_zich_uit.html![]()
Say it Rightquote:Op woensdag 18 november 2009 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nelly Furtado in de canon?
Try. Punt.
quote:Bat For Lashes - Daniel
Dio & The Madd - Baby
Kanye West - Love Lockdown
Gaslight Anthem - Old White Lincoln
Bell X1 - The Great Defector
Ik heb ze 2 keer gezien en ze waren echt grappigquote:Op woensdag 18 november 2009 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, geweldig, De mannen van op sterk water.
Ga es weg. En blijf vooral weg.
Ja, ongetwijfeld. Maar ik zit daar op de radio echt niet op te wachten. Haast elke dag. Dat ze lekker de STER bellen als ze reclame willen maken.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 keer gezien en ze waren echt grappig
Even je bericht verbeterd.quote:
Nog meer lucht? Er is buiten al genoeg luchtverplaatsing vandaag!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel sleept het luchtdrumstel en de luchtdrumstokjes het topic binnen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog meer lucht? Er is buiten al genoeg luchtverplaatsing vandaag!
Het zijn drumstokken. Niet stokjesquote:Op woensdag 18 november 2009 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel sleept het luchtdrumstel en de luchtdrumstokjes het topic binnen.
Omdat ze daar mee bezig zijn. En dit is traditiegetrouw geen goed tijdstip om nieuw werk uit te brengen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als dit element zo'n talent is, waarom komt daar dan geen nieuwe plaat van uit?
rab hoort zichzelf graag, dus tsja, te weinig tijd....quote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef on_air het volgende:
De zucht eruit geknipt. Te intro te snel gezet.
En dat geldt ook voor dit ding. Het verbaast me dat die Caro en Slaap zacht haast elke keer in hetzelfde uur worden gedraaid.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sommige platen moeten echt niet meer gedraaid worden. Met onmiddellijke ingang.
wat zei hij nou allemaal? ik mistte het net.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef on_air het volgende:
No shit Rab. Als het niet constant direct uitverkocht is.
Altijd leuk, wel kut als je in het openbaar bent en met oordopjes luistert en iedereen je aankijkt van, wat lach jij nou weer?quote:
Daarom ben ik blij dat ik vrijdagavond tussen 19 en 22 uur meestal niet onderweg ben.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:14 schreef alors het volgende:
[..]
Altijd leuk, wel kut als je in het openbaar bent en met oordopjes luistert en iedereen je aankijkt van, wat lach jij nou weer?
Godmiljaarquote:Op woensdag 18 november 2009 16:50 schreef gerbenp het volgende:
Ik moet aan dit denken bij de vodafone storing.
ik vind hem best leuk die reclamequote:
Dit is een leuke wake-up call van de herfst. Niet extreem, maar voldoende om iedereen even alert te krijgenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef themauster het volgende:
Ben nog altijd blij dat mijn schutting er nog staat zeg, Wat een windje zo net
Tijd voor een échte storm, eentje waardoor het auto- en treinverkeer in het hele land weer plat komt te liggen!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit is een leuke wake-up call van de herfst. Niet extreem, maar voldoende om iedereen even alert te krijgen
QFT, James Morrison is toch echt beter dan Maria Mahna Mahna.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:47 schreef alors het volgende:
Plaat[spatie]Sander!!!
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
QFT, James MorrisonPaolo Nutini is toch echt beter dan Maria Mahna Mahna.
Ik vergeet 18 januari 2007 niet weer, de glazen wanden van de loopbrug bij ons op school vlogen er toen uit terwijl wij net naar huis werden gestuurd omdat ze het openbaar vervoer wilden plat leggenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd voor een échte storm, eentje waardoor het auto- en treinverkeer in het hele land weer plat komt te liggen!
Ik moest die dag ook nog van Haarlem naar Leiden en weer terug. Op de terugweg reden er al geen treinen meer naar Haarlem... maar via Hoofddorp kwam ik toen uiteindelijk toch nog zonder problemen thuis.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vergeet 18 januari 2007 niet weer, de glazen wanden van de loopbrug bij ons op school vlogen er toen uit terwijl wij net naar huis werden gestuurd omdat ze het openbaar vervoer wilden plat leggen
De rest heeft waarschijnlijk internet via Vodafone.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:11 schreef alors het volgende:
Haai!
Just Breathe
rustig hier trouwens
tuurlijk welquote:Op woensdag 18 november 2009 19:10 schreef Sirolf het volgende:
Hallo!
Of was het niet de bedoeling dat ik mee zou doen met de hallo-golf?
Is 't ook gewoon toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Geen idee hoe het komt, maar ik vind Sorry van Kyteman nog steeds een geweldige plaat!
Klopt, maar Blew Like Trompets was ik na een tijdje heel veel horen toch wel een beetje zat. Dat is hierbij nog lang niet het geval.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De rest heeft waarschijnlijk internet via Vodafone.
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Geen idee hoe het komt, maar ik vind Sorry van Kyteman nog steeds een geweldige plaat!
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:19 schreef Sirolf het volgende:
Oh help, Veenstra doet weer een dansje bij dit nummer.
quote:
Zoals http://archief.weer.nl/?menu=view&cat=storm&item=storm25januari199513012004.wn ?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd voor een échte storm, eentje waardoor het auto- en treinverkeer in het hele land weer plat komt te liggen!
Hiquote:Op woensdag 18 november 2009 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik kom alleen even "Avond" roepen, maar ik luister uiteraard niet
![]()
Vanmiddag mn bril opgehaald, het was gelijk een stuk minder mistig zeg maar![]()
Ik heb nog veeeeeeeeeel meer gekke gifjes van Michielquote:
Inderdaad. Avondquote:Op woensdag 18 november 2009 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik kom alleen even "Avond" roepen, maar ik luister uiteraard niet
![]()
Heel erg mooie plaat inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 20:21 schreef Brennel het volgende:
They stood up for love![]()
Dik kippevel hierzo. Zo f*cking mooi![]()
![]()
ik blfijf het met je eens !quote:
Nu??? Wist ik nietquote:
vink helemaal niks anquote:
Serieus??? Hartstikke lekkere meezingplaat en ook wel bijzonder fijn up-tempo. Bijna een echte achtbaanplaatquote:
Bron Twitter Guisquote:Morgen: heftig nieuws rondom mijn vroege ochtendshow...
Ben benieuwd! Wie gaat er luisteren?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Bron Twitter Guis
Gevalletje Martijn Muys?
Ik lees het wel naquote:Op woensdag 18 november 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Wie gaat er luisteren?
Kondigde vanmiddag op twitter al aan dat er gelekt zou worden. En idd...quote:Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Whehe " VVD-Kamerlid Boekesteijn stapt op " wat een clown
Probleem is dat je als radiostation wel heel erg veel invloed moet hebben om release datums af te dwingen, en om nou muziek te draaien die nog niemand kan downloaden is voor de artiest in kwestie ook wat zuur, omdat die er meestal weinig aan kan doen en op die manier wel een plaats in de charts mis loopt.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker optiefen met releasedata van singles. Lijkt me een goed moment voor radiostations om een plaat als gereleased te beschouwen als ie in de iTunes Store etc. verschijnt. Of mogen we daarnaar pas luisteren als De Grote Platenmaatschappij het goed vindt?
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Whehe " VVD-Kamerlid Boekesteijn stapt op " wat een clown
Pfff nou inderdaad zegquote:Op woensdag 18 november 2009 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kondigde vanmiddag op twitter al aan dat er gelekt zou worden. En idd...
Alles voor eigen publiciteit. Lekker integere kamerleden
.
Ejquote:Op woensdag 18 november 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In een discussie over dictators maakte de VVD'er de opmerking dat hij wel eens ''een spleetoog'' over het hoofd zag. ''Het zijn er zoveel'', aldus Boekestijn.
Tig procent van de singles komen van albums die volop via legale downloadstores te krijgen zijn. Zo'n dag top-5 bij Venema geeft al regelmatig aan dat een plaat een hit kan worden/populair zijn zonder dat deze perse op "single uit is" (alsof er ook maar iemand naar de winkel rent tegenwoordig). Het publiek is prima in staat om hits te 'creëren'. Zoveel manieren waarop tegenwoordig muziek wordt ontdekt en wereldwijd verspreid. Daar heb je veel meer aan dan dat bijvoorbeeld dj's een nummer kunstmatig geweldig moeten blijven vinden voordat deze 'officieel' uit is (terwijl 'het moment' al voorbij is en een plaat al grijs cq kapot gedraaid is). De muziekmaffia moet zich eens realiseren dat ze niet perse meer nodig zijn. MP3s rondsturen kan elke band. Als een plaat goed is, wordt dat wel een hit. Zolang deze maar de ruimte krijgt van muziekliefhebbende dj's in plaats van verdrongen worden door het zoveelste kutnummer van artiest X omdat dat nu eenmaal artiest X is en artiest X alleen maar hits maakt.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probleem is dat je als radiostation wel heel erg veel invloed moet hebben om release datums af te dwingen, en om nou muziek te draaien die nog niemand kan downloaden is voor de artiest in kwestie ook wat zuur, omdat die er meestal weinig aan kan doen en op die manier wel een plaats in de charts mis loopt.
Tering Roel. Wil je er nu eens mee ophouden? Zelfs ik stoor me eraan.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker optiefen met releasedata van singles. Lijkt me een goed moment voor radiostations om een plaat als gereleased te beschouwen als ie in de iTunes Store etc. verschijnt. Of mogen we daarnaar pas luisteren als De Grote Platenmaatschappij het goed vindt?
Hoop het niet, Guis naar overdag toe please.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Bron Twitter Guis
Gevalletje Martijn Muys?
zolang platenmaatschappijen alleen aan zichzelf denken en niet in het belang van de artiest en niet inzien dat er meer bestaat dan alleen cd singles zal het niet loskomen van de realiteit.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tig procent van de singles komen van albums die volop via legale downloadstores te krijgen zijn. Zo'n dag top-5 bij Venema geeft al regelmatig aan dat een plaat een hit kan worden/populair zijn zonder dat deze perse op "single uit is" (alsof er ook maar iemand naar de winkel rent tegenwoordig). Het publiek is prima in staat om hits te 'creëren'. Zoveel manieren waarop tegenwoordig muziek wordt ontdekt en wereldwijd verspreid. Daar heb je veel meer aan dan dat bijvoorbeeld dj's een nummer kunstmatig geweldig moeten blijven vinden voordat deze 'officieel' uit is (terwijl 'het moment' al voorbij is en een plaat al grijs cq kapot gedraaid is). De muziekmaffia moet zich eens realiseren dat ze niet perse meer nodig zijn. MP3s rondsturen kan elke band. Als een plaat goed is, wordt dat wel een hit. Zolang deze maar de ruimte krijgt van muziekliefhebbende dj's in plaats van verdrongen worden door het zoveelste kutnummer van artiest X omdat dat nu eenmaal artiest X is en artiest X alleen maar hits maakt.
Guis heeft op de zondagavond al zijn eigen programma hè? Geen Martijn Muijs-gevalletje dus.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Bron Twitter Guis
Gevalletje Martijn Muys?
Het probleem is nou net dat als een platenmaatschappij niet meewerkt, iets niet in de itunes store komt. Helemaal kut natuurlijk, maar helaas nog wel waar...quote:Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
heb hem lief twitje gestuurdquote:Op woensdag 18 november 2009 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Boekestijn heeft nu wel weer alle tijd om te twitteren
http://twitter.com/ajboekestijn
True. Maar als jullie als dj een plaat (die nog niet op single uit is) helemaal te gek vinden, deze vaak draaien en bij het publiek aanslaat, wordt het toch vanzelf een hit? Meeste singles komen van albums die via iTunes etc. te krijgen zijn. Dan hoeft een platenmaatschappij er toch niet perse het labeltje 'single' op te plakken?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:33 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het probleem is nou net dat als een platenmaatschappij niet meewerkt, iets niet in de itunes store komt. Helemaal kut natuurlijk, maar helaas nog wel waar...
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb hem lief twitje gestuurd
Vooropgesteld dat het voor een station (3, 538, Q, maakt niet uit wie) een plaat 'hit' te maken zonder support van anderen, het is nou net zo dat een plaat dus niet altijd in itunes staat zonder goedkeuring van de platenmij. Neem die Owl City, al weken op 1 in Amerika en dus wel in de iTunes store te krijgen daar, maar hier nog niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True. Maar als jullie als dj een plaat (die nog niet op single uit is) helemaal te gek vinden, deze vaak draaien en bij het publiek aanslaat, wordt het toch vanzelf een hit? Meeste singles komen van albums die via iTunes etc. te krijgen zijn. Dan hoeft een platenmaatschappij er toch niet perse het labeltje 'single' op te plakken?
The Fear wel he?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
The Fair!. Fantastisch om die weer eens te horen. Leuk liedje
pssst het is fearquote:Op woensdag 18 november 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
The Fair!. Fantastisch om die weer eens te horen. Leuk liedje
No offence, maar je mist een aantal woorden volgens mij en ik snap er geen fuck van.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:46 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat het voor een station (3, 538, Q, maakt niet uit wie) een plaat 'hit' te maken zonder support van anderen, het is nou net zo dat een plaat dus niet altijd in itunes staat zonder goedkeuring van de platenmij. Neem die Owl City, al weken op 1 in Amerika en dus wel in de iTunes store te krijgen daar, maar hier nog niet.
Precies, beetje kromme zinsopbouw, waaruit ik niet kan afleiden wat het eigenlijk moet zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 21:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
No offence, maar je mist een aantal woorden volgens mij en ik snap er geen fuck van.
Da's idd ook nog zoiets opvallends. Ik hoop dat ze daar snel vanaf stappen. Door internet wordt een plaat net zo snel in Amerika en Europa als in Australië ontdekt. Als je die plaat vervolgens legaal wil kopen, kán het niet eensquote:Op woensdag 18 november 2009 21:46 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat het voor een station (3, 538, Q, maakt niet uit wie) een plaat 'hit' te maken zonder support van anderen, het is nou net zo dat een plaat dus niet altijd in itunes staat zonder goedkeuring van de platenmij. Neem die Owl City, al weken op 1 in Amerika en dus wel in de iTunes store te krijgen daar, maar hier nog niet.
Net had ik dat ook.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
Shit, ligt het aan mij of draait Fok! niet heel tof?
Laat ze dat aub ook met films en tv series doen. Dan zul je zien dat het illegale circuit ook gelijk voor een deel instort.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's idd ook nog zoiets opvallends. Ik hoop dat ze daar snel vanaf stappen. Door internet wordt een plaat net zo snel in Amerika en Europa als in Australië ontdekt. Als je die plaat vervolgens legaal wil kopen, kán het niet eens.
De clip is al net zo geniaal. Eels rules!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:58 schreef Noortje. het volgende:
Wat een tof nummer dit.
Laten ze om te beginnen maar eens Pandora.com, Hulu.com en Spotify wereldwijd beschikbaar maken, dan zijn we al een heel eind.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Laat ze dat aub ook met films en tv series doen. Dan zul je zien dat het illegale circuit ook gelijk voor een deel instort.
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Laat ze dat aub ook met films en tv series doen. Dan zul je zien dat het illegale circuit ook gelijk voor een deel instort.
Precies.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laten ze om te beginnen maar eens Pandora.com, Hulu.com en Spotify wereldwijd beschikbaar maken, dan zijn we al een heel eind.
Eensquote:Op woensdag 18 november 2009 22:03 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA White Lies - Death![]()
Een van de beste platen van dit jaar. IMho !
Timooooooooooooooooo !quote:Op woensdag 18 november 2009 22:07 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]
Eens![]()
![]()
Deep Purple in de HMH gisteren was echt ge-ni-aal! muzikaal gezien het beste concert van het jaar. De tering wat rocken die gasten![]()
![]()
Blijkbaar komt er in het voorjaar een nieuw album, dus ik zou zeggen: laat Pinkpop maar komen
Haaaaaaaaaaaansiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeequote:
En hoe! alleen blijft het eeuwig jammer dat ze Woman From Tokyo en (vooral) Child in Time niet mogen spelen vanwege rechten kwestiesquote:Deep Purple. Ze bestaan dus nog
.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:15 schreef alors het volgende:
Love will tear us apart!
maar ik vind de versie van jose gonzalez mooier
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaansiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
[..]
En hoe! alleen blijft het eeuwig jammer dat ze Woman From Tokyo en (vooral) Child in Time niet mogen spelen vanwege rechten kwesties![]()
Het wordt zo wel een hele dode uitzending...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:19 schreef -Hans- het volgende:
lol
Maaruh, mijn god wat een zwaar onderwerp zeg. Hier ga ik dus niet naar luisteren..
Ik ook niet. Kan prima op een praatzender.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:19 schreef -Hans- het volgende:
lol
Maaruh, mijn god wat een zwaar onderwerp zeg. Hier ga ik dus niet naar luisteren..
Nogal jaquote:Op woensdag 18 november 2009 22:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het wordt zo wel een hele dode uitzending...
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 november 2009 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kan prima op een praatzender.
Alleen Eliza heeft nog niet helemaal door dat de boel weer werktquote:Op woensdag 18 november 2009 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
fok is lekker snel geworden na de downtime
niets , behalve dat het pas 100x voorbij gekomen is.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
War is nou eng aan over de dood praten..
Het is inderdaad niet de eerste keerquote:Op woensdag 18 november 2009 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niets , behalve dat het pas 100x voorbij gekomen is.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:33 schreef Timo20 het volgende:
Leuke track voor op een uitvaart: Beck - Loser
Dacht ik ook... heerlijk nummerquote:
Kheb de film nog nooit gezienquote:Op woensdag 18 november 2009 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]Beetje een crap movie, maar de soundtrack is wel
Niet?? de Engelse chick (Strawberry Fields) is wel aardigquote:
Die heb ik ook nog niet gezienquote:Op woensdag 18 november 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet?? de Engelse chick is wel aardigBeetje een Keet Nesj accent. Film kan in elk geval niet tippen aan Casino Royale..
Casino Royale nog niet gezien hebbenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:53 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog niet gezienIk loop een beetje achter met de 007-films
Aston Martinquote:Op woensdag 18 november 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Casino Royale nog niet gezien hebben![]()
. Damn, wat een ge-wel-dige film is dat. Volgens mij heb ik CR al bijna 10x gezien
. Vesper Lynd
. Omgevingen zijn ook erg mooi en natuurlijk de Aston Martin
![]()
Dat was tijdens de QoSquote:Op woensdag 18 november 2009 22:56 schreef Briggy het volgende:
[..]
Aston Martin![]()
Is er toen niet een het Gardameer in verdwenen tijdens het filmen![]()
Als ie weer eens op TV is, zal ik braaf gaan kijken
Quantum of Solace is zeker geen crap film maar het is ook geen Bond film.Het had net zo goed een Jason Bourne film kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]Beetje een crap movie, maar de soundtrack is wel
Kheb nog helemaal geen 007 in mijn DVD-collectiequote:Op woensdag 18 november 2009 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was tijdens de QoS. Zal wel tijdens de begin scene zijn geweest die ook best wel heftig is. Film is laatst al op tv geweest (SBS?). Op DVD kijken is veeeeel leuker
.
Wel mee eens, maar crap is wel een beetje overdreven inderdaad. Anders zou het ook geen 6.9 @ IMDB, denk ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Qantum of Solace is zeker geen crap film maar het is ook geen Bond film.Het had net zo goed een Jason Bourne film kunnen zijn.
Heb er zelf ook maar 2quote:Op woensdag 18 november 2009 23:05 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb nog helemaal geen 007 in mijn DVD-collectie![]()
Ik kijk films meestal maar 1 keer![]()
Dat is bij mij nog niet voorgekomenquote:(kheb ook een hoop DVD's in de kast staan die ik nog nooit gekeken heb)
Hoiquote:Op woensdag 18 november 2009 23:15 schreef Barney_Stinson het volgende:
Goedenavond![]()
Eindelijk thuis. Vandaag werken, daarna cursus en ook nog een wedstrijd korfbal. Gewonnen, zelf slecht gespeeld, gelukkig nog wel 1x gescoord.
Yo !quote:Op woensdag 18 november 2009 23:15 schreef Barney_Stinson het volgende:
Goedenavond![]()
Eindelijk thuis. Vandaag werken, daarna cursus en ook nog een wedstrijd korfbal. Gewonnen, zelf slecht gespeeld, gelukkig nog wel 1x gescoord.
Dat scoren bedoel je vast bij ee andere sportquote:Op woensdag 18 november 2009 23:16 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hoi
Drukke dag dus![]()
Tijd geleden dat ik gescoord heb![]()
Hopelijk barst Giovanni Trapattoni los.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:16 schreef TheZapster het volgende:
Kut Frankrijk![]()
![]()
Hoe duidelijk wil je hands hebben zeg.Frankrijk moest zeker naar het WK van Platini![]()
![]()
Nee strafworp. Beetje op onsportieve manier versierd dus dan rust er wel druk op je schouders om hem erin te gooien. Zou dom zijn als ik hem ging missenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo !. Congratz met de winst
. Was de score mooi?? Metertje of 15 afstand?
Maar dan voelt het natuurlijk wel erg prettig als ' ie dan wel valtquote:Op woensdag 18 november 2009 23:22 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Nee strafworp. Beetje op onsportieve manier versierd dus dan rust er wel druk op je schouders om hem erin te gooien. Zou dom zijn als ik hem ging missen
Echt heerlijk, beter als een orgasmequote:Op woensdag 18 november 2009 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dan voelt het natuurlijk wel erg prettig als ' ie dan wel valt.
Hoe hoog is het inteeltgehalte bij jouw Korfbalclub?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:22 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Nee strafworp. Beetje op onsportieve manier versierd dus dan rust er wel druk op je schouders om hem erin te gooien. Zou dom zijn als ik hem ging missen
Korfbal is overal voor 3/4 inteelt heb ik het gevoel, soort van Volendammer ziekte.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoe hoog is het inteeltgehalte bij jouw Korfbalclub?
Die ploeg hier in Velsen nogal een beetje boel.
De avond kan voor jou dus niet meer stukquote:Op woensdag 18 november 2009 23:25 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Echt heerlijk, beter als een orgasme
Vooral als de tegenstander dan nog ff doorzeurt tegen de scheidsrechter
Mwoah, voor de rest ontzettend slecht gespeeld dus is het een wedstrijd om van te leren. Genieten doe ik niet van deze wedstrijd.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De avond kan voor jou dus niet meer stuk
Treurig doelpunt.quote:
Dat je hem uberhaubt nog aan hebt, trek hem altijd als eerste uit thuis om makkelijk kloffie aan te trekken.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:52 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik trek mijn pak maar eens uit en trek nog ff iets makkelijks aan.
Ben net een half uur thuis ofzo.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat je hem uberhaubt nog aan hebt, trek hem altijd als eerste uit thuis om makkelijk kloffie aan te trekken.
minimaal 45 minutenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:55 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Ben net een half uur thuis ofzo.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 november 2009 00:28 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik ga richting bed, nog ff internetten en een boek lezen.
Ik ben in ieder geval teleurgesteld in de uitslagen van deze week.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:49 schreef borisz het volgende:
Toch nog kijken naar Uruguay- Costa Rica
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:50 schreef Sersjee het volgende:vind ik een hele rare smiley voor Fade to black.
Da's net zoiets alsplaatsen bij The End.
als je touch hebt www.nederland.fmquote:Op donderdag 19 november 2009 08:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan geen 3FM luisteren op m'n iPod?
quote:waarom vieren mensen in godsnaam nog sinterklaas? het zou verboden moeten worden..racistisch baggerfeest!!
Dank jequote:
Keer je telefoon uitzetten en opnieuw het netwerk laten zoeken faalt ook nog ?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:05 schreef Sjowhan het volgende:
Heb zelf ook nog last van die vodafone-storing die nog duurt. hendig sjiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |